eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawy warzyw i owoców przetworzonych, dań gotowych oraz zup i sosów 2/2018/BIGB O/POTULICE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-02-23



Ogłoszenie nr 522283-N-2018 z dnia 2018-02-23 r.

Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA: Dostawy warzyw i owoców przetworzonych, dań gotowych oraz zup i sosów 2/2018/BIGB O/POTULICE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA, krajowy numer identyfikacyjny 22115068800000, ul. ul. Kurkowa  12 , 80803   Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 728 70 00, e-mail e.wierzbicka@igbbaltica.pl, faks 58 728 70 01.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.igbbaltica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
igb

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy warzyw i owoców przetworzonych, dań gotowych oraz zup i sosów 2/2018/BIGB O/POTULICE
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Część (grupa) 1: 1) Ogórki konserwowe, w opakowaniu szklanym (słoik) 850 ml, ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15331500-2. 2) Ogórki kwaszone, w opakowaniu szklanym (słoik) 820 ml, ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15331000-7. 3) Ogórki kiszone w woreczku 400 g ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15331000-7. 4) Kapusta kwaszona, w opakowaniu 5 kg, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15331142-4. 5) Kapusta kiszona w woreczku 500 g, ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15331142-4. 6) Papryka konserwowa, w opakowaniu szklanym (słoik) 850 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15331136-9. 7) Marchew konserwowa, w opakowaniu szklanym (słoik) 470 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15331110-1. 8) Mieszanka warzywna z groszku zielonego (33%), marchwi (33%) i kukurydzy (33%) w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15331110-1. 9) Mieszanka warzywna z groszku zielonego i marchwi, w opakowaniu szklanym (słoik) 460 g, ilość szacunkowa 1800 opakowań. CPV: 15331110-1. 10) Buraczki domowe Unamel w opakowaniu szklanym (słoik) 460 g ilość szacunkowa 400 opakowań. CPV: 15331120-4. 11) Groszek konserwowy, w opakowaniu (puszka samootwieralna) 400 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15331462-3. 12) Fasola czerwona, w opakowaniu (puszka samootwieralna) 400 g, ilość szacunkowa 700 opakowań. CPV: 15331131-4. 13) Kukurydza konserwowa, w opakowaniu (puszka samootwieralna) 400 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15331470-2. 14) Brzoskwinie, w puszce, (puszka samootwieralna) opakowanie 820 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15332100-5. 15) Ananas (plastry), w puszce (puszka samootwieralna) opakowanie 565 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15332100-5. 16) Pieczarki marynowane, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15331135-2. 17) Dżem wiśniowy niskosłodzony typu Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15332294-1. 18) Dżem truskawkowy niskosłodzony typu Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332296-5. 19) Dżem jagodowy niskosłodzony typu Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332290-3. 20) Dżem truskawkowy, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332296-5. 21) Dżem z czarnej porzeczki, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332293-4. 22) Dżem brzoskwiniowy, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332293-4. 23) Dżem 25g w opakowaniu plastikowym ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15332290-3. 24) Rodzynki, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 15000 opakowań.CPV: 15332412-5. 25) Pestki dyni, w opakowaniu 100g, ilość szacunkowa 5000 opakowań. CPV: 03211900-2. 26) Słonecznik prażony, w opakowaniu 50 g., ilość szacunkowa 10000 opakowań. CPV: 03211900-2. 27) Słonecznik łuskany, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 03211900-2. 28) Fistaszki (orzeszki ziemne niełuskane), w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15332300-7. 29) Orzeszki solone, w opakowaniu 100 g (nie w puszce), ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15332310-0. 30) Śliwka suszona kalifornijska w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15332410-1. 31) Morela suszona w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15332410-1. 32) Daktyle suszone drylowane w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15332410-1. 33) Orzechy włoskie łuskane w opakowaniu 200 g, ilość szacunkowa 2000 szt. CPV: 15332300-7. 34) Wiórki kokosowe paczka 100 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15332412. 35) Sałatka obiadowa w opakowaniu szklanym (słoik) od 800g do 900g składniki: warzywa minimum (kapusta biała, marchew, cebula, papryka) woda, ocet-regulator kwasowości, cukier, sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca, ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15331000-7. 36) Sałatka warzywna w opakowaniu szklanym (słoik) od 800g do 900g -składniki: warzywa minimum (ogórek, marchew, cebula, papryka) woda, ocet-regulator kwasowości, cukier, sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15331000-7. 37) Sałatka szwedzka w opakowaniu szklanym (słoik) 850g -składniki: warzywa minimum (ogórek, cebula) woda, ocet-regulator kwasowości, cukier, sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15331000-7. 2. Część (grupa) 2: 1) Pulpety z mięsa wieprzowego w sosie pomidorowym, w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15894300-4. 2) Gołąbki w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań, skład m. in.: mięso wieprzowo-wołowe, ryż, kapusta. CPV: 15894300-4. 3) Kotlety sojowe a´la schabowe, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15894300-4. 4) Flaki w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym 500 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV:15894300-4. 5) Fasolka po bretońsku z kiełbasą w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym (słoik) 510 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV:15894300-4. 6) Bigos wiejski z kiełbasą w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV:15894300-4. 7) Zupa - barszcz czerwony Winiary instant, doskonały smak i aromat, w opakowaniu plastikowym 170 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15891400-4. 8) Zupa - rosół z kury Winiary instant, doskonały smak i aromat, w opakowaniu plastikowym 170 g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15891500-4. 9) Zupa błyskawiczna z makaronem ostra o smaku kurczaka Vifon kurczak curry, w opakowaniu 70 g, ilość szacunkowa 50000 opakowań. CPV: 15891400-4. 10) Zupa instant Amino - rosół z kury, w opakowaniu 58 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15891400-4. 11) Zupa instant Amino - barszcz czerwony, w opakowaniu 66 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15891400-4. 12) Zupa instant Amino - pomidorowa, w opakowaniu 61 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15891400-4. 13) Zupa instant Amino - ogórkowa, w opakowaniu 64 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15891400-4. 14) Zupa instant Amino - gulaszowa, w opakowaniu 61 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15891400-4. 15) Zupa instant Amino - flaki, w opakowaniu 62 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15891400-4. 16) Zupa instant Amino -żurek, w opakowaniu 65 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15891400-4. 17) Zupa instant Amino - pieczarkowa, w opakowaniu 64 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15891400-4. 18) Zupa Knorr gorący kubek - różne smaki, w opakowaniu od 12 g do 22 g, ilość szacunkowa 10000 opakowań. CPV: 15891400-4. 19) Gorący kubek Knorr danie instant - różne smaki, dania gotowe w kubeczku plastikowym do zalania gorącą wodą,od 50 g do 65 g, ilość szacunkowa 5000 opakowań. CPV: 15894300-4. 20) Rosół z kury w kostce , w opakowaniu po 6 kostek po 10 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 21) Sos boloński Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15871260-4. 22) Sos słodko-kwaśny Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15871260-4. 23) Sos meksykański Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15871260-4. 24) Sos bolognese z ziołami Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 550 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4. 25) Sos węgierski z pieczarkami Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 550 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4. 26) Sos meksykański Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 550 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4. 27) Sos czosnkowy , w opakowaniu szklanym (słoik) 260 ml, ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15871260-4. 28) Sos tatarski, w opakowaniu szklanym (słoik) 260 ml, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 29) Sos pomidorowy Cykoria, w opakowaniu 50 g, ilość szacunkowa 10000 opakowań. CPV: 15871260-4. 30) Sos boloński Amino kuchnia polska, w opakowaniu 43 g, ilość szacunkowa 10000 opakowań. CPV: 15871260-4. 31) Sos pieczarkowy w opakowaniu 27 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15871260-4 32) Sos pieczeniowy jasny w opakowaniu 30 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 33) Sos pieczeniowy ciemny w opakowaniu 30 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 34) Sos sałatkowy 9 g, ilość szacunkowa 300 szt. CPV: 15871260-4. 35) Koncentrat barszczu czerwonego w opakowaniu szklanym-butelka 300 ml, ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15891400-4. 3. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 4. Oferowane artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. Opakowania muszą posiadać nadrukowany kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze (g, kg) lub pojemności (ml, l). 5. Termin ważności dostarczanych artykułów - minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 6. Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry tj. gramaturę lub litraż, albo ilość sztuk w opakowaniu taką samą jak opisany przez zamawiającego dany przedmiot zamówienia. W przypadku, kiedy przedmiot zamówienia został przez zamawiającego opisany za pomocą przedstawienia jego składu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada takie same składniki jakie w opisie przedmiotu zamówienia zawarł zamawiający. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia oprócz składu posiada również opis procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada te same składniki, a udział procentowy (%) poszczególnych składników nie może być większy lub mniejszy niż 10% od opisanego przez zamawiającego procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu. Ponadto inne parametry produktu równoważnego oferowanego przez wykonawcę, w szczególności dotyczące smaku, aromatu, koloru, konsystencji nie mogą znacząco różnić się od artykułu opisanego przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że produkt równoważny spełnia wymogi i opis określony przez zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 5 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca składa oferty częściowe na jedną lub dwie części (grupy) określone w pkt 1 i/lub 2. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych lub rozwiązań równoważnych. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy po uzyskaniu zgody od zamawiającego). 7. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych, smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: a) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1; b) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4; c) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8; d) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27; e) Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4; f) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22; g) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17; h) Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46; i) Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53; j) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10; k) Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276; l) Kawiarni ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo; m) Oddziału Zewnętrznego w Czersku, ul. Dworcowa 29, Czersk; n) Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie, gm. Sicienko. 2) Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00. 3) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew. IV. Termin wykonania zamówienia. Pożądany termin realizacji zamówienia dla dwóch grup (części): 1 rok od dnia podpisania umowy.

II.5) Główny kod CPV: 15330000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15331000-7
15331400-1
15332200-6
15891400-4
15891400-4
15871200-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. a) W przypadku wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) ww. dokument składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w formie oryginału oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której jest mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
60%0,00
Termin reali.rekl.40%0,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; 2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego; 5) zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3; 7) dopisania do § 5 pkt 1 ppkt 1 magazynu zlokalizowanego w OZ w Chełmnie, ul. 22 stycznia 3a.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: 1. Część (grupa) 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Ogórki konserwowe, w opakowaniu szklanym (słoik) 850 ml, ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15331500-2. 2) Ogórki kwaszone, w opakowaniu szklanym (słoik) 820 ml, ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15331000-7. 3) Ogórki kiszone w woreczku 400 g ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15331000-7. 4) Kapusta kwaszona, w opakowaniu 5 kg, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15331142-4. 5) Kapusta kiszona w woreczku 500 g, ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15331142-4. 6) Papryka konserwowa, w opakowaniu szklanym (słoik) 850 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15331136-9. 7) Marchew konserwowa, w opakowaniu szklanym (słoik) 470 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15331110-1. 8) Mieszanka warzywna z groszku zielonego (33%), marchwi (33%) i kukurydzy (33%) w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15331110-1. 9) Mieszanka warzywna z groszku zielonego i marchwi, w opakowaniu szklanym (słoik) 460 g, ilość szacunkowa 1800 opakowań. CPV: 15331110-1. 10) Buraczki domowe Unamel w opakowaniu szklanym (słoik) 460 g ilość szacunkowa 400 opakowań. CPV: 15331120-4. 11) Groszek konserwowy, w opakowaniu (puszka samootwieralna) 400 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15331462-3. 12) Fasola czerwona, w opakowaniu (puszka samootwieralna) 400 g, ilość szacunkowa 700 opakowań. CPV: 15331131-4. 13) Kukurydza konserwowa, w opakowaniu (puszka samootwieralna) 400 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15331470-2. 14) Brzoskwinie, w puszce, (puszka samootwieralna) opakowanie 820 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15332100-5. 15) Ananas (plastry), w puszce (puszka samootwieralna) opakowanie 565 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15332100-5. 16) Pieczarki marynowane, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15331135-2. 17) Dżem wiśniowy niskosłodzony typu Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15332294-1. 18) Dżem truskawkowy niskosłodzony typu Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332296-5. 19) Dżem jagodowy niskosłodzony typu Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332290-3. 20) Dżem truskawkowy, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332296-5. 21) Dżem z czarnej porzeczki, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332293-4. 22) Dżem brzoskwiniowy, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332293-4. 23) Dżem 25g w opakowaniu plastikowym ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15332290-3. 24) Rodzynki, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 15000 opakowań.CPV: 15332412-5. 25) Pestki dyni, w opakowaniu 100g, ilość szacunkowa 5000 opakowań. CPV: 03211900-2. 26) Słonecznik prażony, w opakowaniu 50 g., ilość szacunkowa 10000 opakowań. CPV: 03211900-2. 27) Słonecznik łuskany, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 03211900-2. 28) Fistaszki (orzeszki ziemne niełuskane), w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15332300-7. 29) Orzeszki solone, w opakowaniu 100 g (nie w puszce), ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15332310-0. 30) Śliwka suszona kalifornijska w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15332410-1. 31) Morela suszona w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15332410-1. 32) Daktyle suszone drylowane w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15332410-1. 33) Orzechy włoskie łuskane w opakowaniu 200 g, ilość szacunkowa 2000 szt. CPV: 15332300-7. 34) Wiórki kokosowe paczka 100 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15332412. 35) Sałatka obiadowa w opakowaniu szklanym (słoik) od 800g do 900g składniki: warzywa minimum (kapusta biała, marchew, cebula, papryka) woda, ocet-regulator kwasowości, cukier, sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca, ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15331000-7. 36) Sałatka warzywna w opakowaniu szklanym (słoik) od 800g do 900g -składniki: warzywa minimum (ogórek, marchew, cebula, papryka) woda, ocet-regulator kwasowości, cukier, sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15331000-7. 37) Sałatka szwedzka w opakowaniu szklanym (słoik) 850g -składniki: warzywa minimum (ogórek, cebula) woda, ocet-regulator kwasowości, cukier, sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15331000-7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15330000-0, 15332100-5, 15331110-1, 15331136-9, 15332300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
60% cena0,00
40%termin realiz.reklam.0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: 2. Część (grupa) 2:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Pulpety z mięsa wieprzowego w sosie pomidorowym, w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15894300-4. 2) Gołąbki w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań, skład m. in.: mięso wieprzowo-wołowe, ryż, kapusta. CPV: 15894300-4. 3) Kotlety sojowe a´la schabowe, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15894300-4. 4) Flaki w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym 500 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV:15894300-4. 5) Fasolka po bretońsku z kiełbasą w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym (słoik) 510 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV:15894300-4. 6) Bigos wiejski z kiełbasą w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV:15894300-4. 7) Zupa - barszcz czerwony Winiary instant, doskonały smak i aromat, w opakowaniu plastikowym 170 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15891400-4. 8) Zupa - rosół z kury Winiary instant, doskonały smak i aromat, w opakowaniu plastikowym 170 g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15891500-4. 9) Zupa błyskawiczna z makaronem ostra o smaku kurczaka Vifon kurczak curry, w opakowaniu 70 g, ilość szacunkowa 50000 opakowań. CPV: 15891400-4. 10) Zupa instant Amino - rosół z kury, w opakowaniu 58 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15891400-4. 11) Zupa instant Amino - barszcz czerwony, w opakowaniu 66 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15891400-4. 12) Zupa instant Amino - pomidorowa, w opakowaniu 61 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15891400-4. 13) Zupa instant Amino - ogórkowa, w opakowaniu 64 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15891400-4. 14) Zupa instant Amino - gulaszowa, w opakowaniu 61 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15891400-4. 15) Zupa instant Amino - flaki, w opakowaniu 62 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15891400-4. 16) Zupa instant Amino -żurek, w opakowaniu 65 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15891400-4. 17) Zupa instant Amino - pieczarkowa, w opakowaniu 64 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15891400-4. 18) Zupa Knorr gorący kubek - różne smaki, w opakowaniu od 12 g do 22 g, ilość szacunkowa 10000 opakowań. CPV: 15891400-4. 19) Gorący kubek Knorr danie instant - różne smaki, dania gotowe w kubeczku plastikowym do zalania gorącą wodą,od 50 g do 65 g, ilość szacunkowa 5000 opakowań. CPV: 15894300-4. 20) Rosół z kury w kostce , w opakowaniu po 6 kostek po 10 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 21) Sos boloński Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15871260-4. 22) Sos słodko-kwaśny Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15871260-4. 23) Sos meksykański Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15871260-4. 24) Sos bolognese z ziołami Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 550 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4. 25) Sos węgierski z pieczarkami Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 550 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4. 26) Sos meksykański Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 550 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4. 27) Sos czosnkowy , w opakowaniu szklanym (słoik) 260 ml, ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15871260-4. 28) Sos tatarski, w opakowaniu szklanym (słoik) 260 ml, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 29) Sos pomidorowy Cykoria, w opakowaniu 50 g, ilość szacunkowa 10000 opakowań. CPV: 15871260-4. 30) Sos boloński Amino kuchnia polska, w opakowaniu 43 g, ilość szacunkowa 10000 opakowań. CPV: 15871260-4. 31) Sos pieczarkowy w opakowaniu 27 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15871260-4 32) Sos pieczeniowy jasny w opakowaniu 30 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 33) Sos pieczeniowy ciemny w opakowaniu 30 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 34) Sos sałatkowy 9 g, ilość szacunkowa 300 szt. CPV: 15871260-4. 35) Koncentrat barszczu czerwonego w opakowaniu szklanym-butelka 300 ml, ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15891400-4.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15891000-0, 15894300-4, 15891400-4, 15871260-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
60% ceba0,00
40%termin realiz.reklam.0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.