eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawno › Obsługa kwatery myśliwskiej w Ośrodku Hodowli Zwierzyny Nadleśnictwa Drawno oraz obsługa polowań wraz z przygotowaniem i podawaniem posiłków w sezonie łowieckim 2014/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Drawno: Obsługa kwatery myśliwskiej w Ośrodku Hodowli Zwierzyny Nadleśnictwa Drawno oraz obsługa polowań wraz z przygotowaniem i podawaniem posiłków w sezonie łowieckim 2014/2015
Numer ogłoszenia: 522260 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Drawno , ul. Kaliska 5, 73-220 Drawno, tel. 095 7682041; 0606328270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/drawno

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kwatery myśliwskiej w Ośrodku Hodowli Zwierzyny Nadleśnictwa Drawno oraz obsługa polowań wraz z przygotowaniem i podawaniem posiłków w sezonie łowieckim 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa kwatery myśliwskiej w Ośrodku Hodowli Zwierzyny Nadleśnictwa Drawno oraz obsługa polowań wraz z przygotowaniem i podawaniem posiłków w sezonie łowieckim 2014/2015 według poniższych założeń: 1. Obsługa kwatery myśliwskiej w terminie od dnia 01.01.2014 roku do dnia 31.03.2015 roku polega na utrzymaniu w czystości i stałej gotowości do wynajęcia pomieszczeń budynku kwatery myśliwskiej w miejscowości Borowiec, a w szczególności do: - prowadzenia ewidencji gości, - codziennego sprzątania pomieszczeń kwatery i utrzymywania ich w gotowości do wynajęcia (wraz z wymianą pościeli i ręczników, obrusów itp.) - sprzątanie hali, korytarzy, schodów wewnętrznych i zewnętrznych, - sprzątanie obejścia kwatery, ( w okresie zalegania śniegu - odśnieżanie i zapobieganie śliskości oraz odśnieżanie dróg dojazdowych na posesji kwatery), - sprzątanie i utrzymywanie w sprawności technicznej i czystości węzłów sanitarnych oraz bieżące uzupełnianie w miarę zużycia niezbędnych środków higienicznych w toaletach (papier toaletowy, mydło w płynie, dezodoranty), - podgrzewanie wody do celów kąpielowych i gospodarczych, - opieki nad roślinami w pomieszczeniach, - mycie okien wewnątrz i zewnątrz pomieszczeń stosownie do potrzeb lecz nie rzadziej niż 1 raz w kwartale, - zmiana i pranie firan w pomieszczeniach wyposażonych w firany, - pranie używanej pościeli, ręczników, obrusów itp. - utrzymanie (odchwaszczanie i koszenie) zieleni na posesji, grabienie i usuwanie opadłych liści z obejścia kwatery i na strzelnicy, - utrzymywanie czystości w budynku gospodarczym i garażach, - w okresie grzewczym ogrzewanie budynku wraz z przygotowaniem i wnoszeniem do kotłowni/składu powierzonego przez Zamawiającego opału. 2. Obsługa polowań wraz z przygotowywaniem i podawaniem posiłków w terminie od dnia 01.04.2014 roku do dnia 31.03.2015 roku polega na: a) transporcie samochodami myśliwych, nagonki i ubitej zwierzyny w trakcie polowań zbiorowych. Wymagana ilość samochodów 5 szt. Pojazdy powinny posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego oraz posiadać ważne ubezpieczenie OC i NW oraz powinny być przystosowane do jazdy w terenie. Transport zwierzyny na polowaniach odbywać się musi na specjalnych przyczepkach w pozycji wiszącej lub półwiszącej (karawan). Transport zwierzyny obejmuje również przewóz zwierzyny do miejsca pokotu, a następnie do wyznaczonego punktu skupu zwierzyny wraz z rozładunkiem zwierzyny w punkcie skupu. b) organizacji naganki w postacji odpowiedniej liczby naganiaczy i psów do wypłaszania zwierzyny. Wymagane jest wykazanie dysponowaniem 10 naganiaczami i 8 psami do wypłaszania zwierzyny. Obowiązkiem naganiaczy oprócz wypłaszania zwierzyny jest również patroszenie zwierzyny, pomoc w załadunku na środki transportu, pomoc przy układaniu pokotu oraz pomoc przy rozładunku zwierzyny w punkcie skupu. Naganka podczas polowania obowiązkowo musi być wyposażona w kamizelki o jaskrawych barwach. c) preparacji trofeów - poroża samców zwierzyny płowej oraz oręży dzików. d) przygotowaniu miejsca pokotu - ułożenie stroiszu pod ubitą zwierzynę, przygotowanie materiału na ogniska, rozpalenie ogniska. e) zapewnienie oprawy muzycznej (udziału sygnalistów myśliwskich na zbiórce oraz na pokocie). Wymagana jest obecność minimum jednego sygnalisty na każdym polowaniu. f) przygotowywawniu i podawaniu posiłków takich jak śniadanie, obiad, obiadokolacji, kolacji w kwaterze myśliwskiej lub posiłku w terenie w trakcie polowań zbiorowych. Śniadania, obiady, obiadokolacje i kolacje podawane będą w jadalni położonej w kwaterze myśliwskiej w Ośrodku Hodowli Zwierzyny Nadleśnictwa Drawno w miejscowości Borowiec. Posiłki w trakcie polowań zbiorowych podawane będą w terenie, we wskazanych przez Zamawiającego miejscu (polu biwakowym położonym na terenie Ośrodka Hodowli Zwierzyny). Transport posiłków zapewnia Wykonawca. Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie w wyposażonej we wszystkie niezbędne media (prąd, woda, kanalizacja) kuchni zlokalizowanej w piwnicy kwatery myśliwskiej w miejscowości Borowiec. Wykonawca zobowiązany jest posiadać naczynia niezbędne do przygotowania posiłków, termosy do transportu posiłków w teren oraz 40 kompletów serwisów stołowych do podawania posiłków w kwaterze i w terenie. Zawartość przygotowywanych posiłków: a. Śniadanie: danie ciepłe, półmiski z wędliną, serami, warzywami, dżem, miód, jogurt, pieczywo, napoje ciepłe i zimne. b. Obiad: I danie - zupa, II danie - danie mięsne, dodatek z ziemniaków, 3x surówki, deser, napoje zimne i ciepłe. c. Obiadokalacja: I danie - zupa, II danie - danie mięsne, dodatek z ziemniaków/ pieczywo, 3 x dodatki warzywne ciepłe i zimne, deser, napoje zimne i ciepłe d. Kolacja: przystawki, I danie - zupa, II danie - 3 rodzaje mięsa, dodatek z ziemniaków/ pieczywo, 3 x dodatki warzywne ciepłe i zimne, deser ciepły lub zimny, napoje ciepłe i zimne. e. Posiłek w terenie: danie jednogarnkowe plus pieczywo, napoje ciepłe. Zakresy ilościowe usług w zamówieniu: Lp. Usługa J.m. Ilość 1 Obsługa kwatery myśliwskiej - ryczałt miesięczny miesiące 15 2. Wyżywienie całodzienne - polowania zbiorowe osobodni 264 w tym: śniadania posiłek w lecie obiadokolacje 3. Wyżywienie całodzienne - polowania indywidualne osobodni 20 w tym: śniadania obiady kolacje 4. Wyżywienie dla naganki i obsługi podczas polowania zbiorowego osobodni 144 5. Transport podczas polowań zbiorowych - ryczałt dzienny za 1 pojazd dzień 40 6. Załadunek pozyskanej tusz w miejscu polowania i rozładunek w punkcie skupu godz. 30 7. Wynajem nagonki - ryczałt dzienny za 1 naganiacza osobodzień 80 8. Wynajem psów do polowań dzień 64 9. Preparacja wieńca jelenia szt. 32 10. Preparacja parostków rogacza szt. 35 11. Preparacja oręża dzika szt. 5 12 Oprawa muzyczna osobodzień 8 Informacje uzupełniające: Lp. Nazwa Ilość 1 Polowania zbiorowe (Drawno, Głuysko, Bierzwnik) 24 2 Polowania zbiorowe (Drawno) 8 3 Polowania indywidualne 10 4 Minimalna ilość naganiaczy biorących udział w polowaniu 10 5 Minimalna ilość psów biorących udział w polowaniu 8 6 Przeciętna ilość myśliwych biorących udział w polowaniu 11 7 Minimalna ilość samochodów biorących udział w polowaniu 5 8 Ilość myśliwych na polowaniach indywidualnych 2 9 Ilość naganiaczy i obsługi na polowaniach zbiorowych 18.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 77.60.00.00 - Usługi myśliwskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1500.00 PLN (słownie: tysiąc pięćset 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24 grudnia 2013r. do godz. 09:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: GBS Choszczno oddział Drawno 238359 0005 0031 3038 2000 0005 przy czym za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać wykonanie w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej usługi związanej z przedmiotem zamówienia tj. usługi polegającej na przygotowaniu i podawaniu posiłków lub obsłudze polowań zbiorowych lub usłudze hotelarskiej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł oraz załączyć dowód, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania odpowiedniego potencjału technicznego tj. dysponowania minimum 6 samochodami ( w tym 4 samochodami osobowymi do transportu osób i psów, 1 do przewozu wyżywienia, 1 jeden wraz z 1 przyczepką do transportu zwierzyny) oraz pełnym wyposażeniem jadalni (40 kompletów serwisów śniadaniowych i obiadowych; serwisy kawowe, sztućce, termosy). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania 10 osobami/naganiaczami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z 8 psami do wypłaszania zwierzyny. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty cenowej - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Kosztorys ofertowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/drawno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Drawno, ul. Kaliska 5, 73-220 Drawno, pok.12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Drawno, ul. Kaliska 5, 73-220 Drawno, pok.10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.