eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby OR Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-03-06



Ogłoszenie nr 522114-N-2019 z dnia 2019-03-06 r.

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie: Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby OR Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 11263946002990, ul. ul. Montelupich  3 , 31-155  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2114001, 2114015, 2114086, e-mail krakow@amw.com.pl, faks 122 114 005.
Adres strony internetowej (URL): www.amw.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Agencja wykonawcza

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.amw.com.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.amw.com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
31-155 Kraków ul. Montelupich 3, Biuro Obsługi Klienta (parter)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby OR Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie
Numer referencyjny: DZP-OK.7720.66.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
16


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów firmowych na potrzeby OR Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie: Torby kangoo; Saperki wojskowe; Zestawy notes i długopis; Książki "Siły lądowe, najnowsze uzbrojenie WP"; Portfele damskie; Zestawy latarka LED i duży multitool; Apaszki damskie; Breloki do kluczy - naboje; Skrzynki drewniane; Paski odblaskowe; Długopisy; Balony reklamowe; Cukierki krówki; Smycze firmowe; Hafty na rzepie; Sztyfty do kamuflażu.

II.5) Główny kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ . 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców. 3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Inne dokumenty: 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. Wymóg złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia oraz oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dotyczy każdego z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana podatku VAT w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, Strony dopuszczają zmianę umowy, jeśli łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości określonej pierwotnie w umowie. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na: przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, niewykorzystania kwoty brutto umowy określonej w § 1 ust. 4 umowy - maksymalnie do trzech miesięcy licząc od dnia zawarcia niniejszej umowy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym spowodowane przez tzw. siłę wyższą.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-15, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Torba kangoo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TORBA KANGOO 3l. "nerka" wz PANTERA Kolor - moro - ciemna zieleń Komora główna o wymiarach 24 x 16 x 7 cm. zamykana na dwukierunkowy zamek błyskawiczny. Kieszeń z przodu (15 x 14 x 4,5 cm.) z velcro (15 x 5 cm.). Z tyłu "płaska" kieszeń 24 x 13 cm. zamykana na zamek błyskawiczny. Linka "bungee" u góry. Odczepiany pas biodrowy (szerokość 4cm.) Obwód max. 140 cm. Długość torby bez pasa - 37 cm. Pojemność ok. 3 litry. Wymiary ok. 25 x 15 x 11 cm. Materiał - poliester 600D. Znakowanie : brak; 40 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: minimum 7 dni od dnia zawarcia umowy; maksimum 14 dni od dnia zawarcia umowy.


Część nr: 2Nazwa: Saperka wojskowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:SAPERKA WOJSKOWA duża ok. 61 cm, składana na 3 części ostrze (łopata) z jednej strony wykończona ząbkami stanowiącymi piłę, stal nierdzewna, kolor khaki/ czarny, pakowana w pokrowiec dobrej jakości i/lub w pudełko. Znakowanie: grawer na trzonku - pełny logotyp AMW - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego ; maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.


Część nr: 3Nazwa: Zestaw notes i długopis
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZESTAW NOTES i DŁUGOPIS Zestaw: dekorowany krzemieniem pasiastym notes formatu A5 w oprawie z ekoskóry (kolor czarny). W zestawie długopis wysokiej jakości w kolorze notesu. Opakowanie: eleganckie pudełko kartonowe koloru czarnego lub granatowego. Wewnątrz wypełnienie dopasowane do notesu i pióra. Znakowanie: tłoczenie na pudełku - pełny logotyp AMW; kolor tłoczenia- srebrny; 20 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego ; maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.


Część nr: 4Nazwa: Książka "Siły lądowe, najnowsze uzbrojenie WP"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:KSIĄŻKA pt. "SIŁY LĄDOWE. NAJNOWSZE UZBROJENIE WOJSKA POLSKIEGO" Oprawa: twarda Ilość stron: 216 Format: 205x295 mm Wydawnictwo: Bellona Znakowanie : brak; 40 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: minimum 7 dni od dnia zawarcia umowy; maksimum 14 dni od dnia zawarcia umowy.


Część nr: 5Nazwa: Portfel damski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PORTFEL DAMSKI (saszetka). Portfel wykonany z ekoskóry, zapinany na suwak. Wewnątrz kieszenie na karty kredytowe i dokumenty, kieszeń na bilon i kieszeń transparentna. Pakowany w ozdobne pudełko koloru czarnego. Kolor: czarny Rozmiar ok: 10 x 19 cm Materiał: Ekoskóra Znakowanie: nadruk na pudełku-pełny logotyp AMW; 15 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego ; maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.


Część nr: 6Nazwa: Zestaw latarka LED i duży multitool
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZESTAW, latarka LED i duży multitool Latarka wykonana z aluminium. Posiada zawieszkę na rękę. W zestawie narzędzie wielofunkcyjne wysokiej jakości z system rozpychowym. Wykonane ze stali nierdzewnej. Podstawę narzędzia stanowią szczypce uniwersalne. Narzędzie posiada następujące końcówki: piłkę do drewna, nóż, śrubokręt płaski (wym. 3mm i 5mm) i krzyżakowy z elementem do podważania gwoździ, podwójny otwieracz do butelek, otwieracz do puszek, pilnik. Zawiera dodatkowo funkcję Safe - zabezpiecza przed zamknięciem ostrzy. Gwarancja: min. 1 rok Kolor: czarny Wymiary ok.: 142x120x44mm Materiał: metal Opakowanie: czarne ozdobne pudełko i wypełnienie. Znakowanie: grawer lub nadruk 2 x (na latarce i multitoolu - www.amw.com.pl; 40 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego ; maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.


Część nr: 7Nazwa: Apaszka damska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:APASZKA DAMSKA - granatowa kwiat Pakowana w ozdobne pudełko. Kolor: granatowy + beżowy Materiał: 70% wiskoza + 30% Wymiary: 70 x 70 cm. Znakowanie: nadruk pełnego logotypu AMW na ozdobnym pudełku. 15 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego ; maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.


Część nr: 8Nazwa: Brelok do kluczy - nabój
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:BRELOK DO KLUCZY- NABÓJ Replika naboju do karabinu Kałasznikow - z otwieraczem do butelek. Materiał: metal Kolor: khaki Zapięcie: karabińczyk Długość naboju: 55 mm Znakowanie: grawer - www.amw.com.pl; 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego ; maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.


Część nr: 9Nazwa: Skrzynka drewniana
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:SKRZYNKA DREWNIANA z grawerowanym logotypem AMW Skrzynka ozdobna na nóż. Wewnątrz wypełnienie z pianki dopasowane do noża (nóż o dł. 29 cm) dostarczonego przez AMW. Wieko skrzyni zamocowane na metalowych zawiasach. Z przodu skrzyni zamek w takim samym kolorze jak zawiasy. Cała skrzynia lakierowana. Wymiary skrzynki ok.: 37 x 12 cm Znakowanie: grawer pełnego logotypu AMW na wieku skrzynki. 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego ; maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.


Część nr: 10Nazwa: Pasek odblaskowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PASEK ODBLASKOWY Kolor: granatowy lub niebieski Materiał: góra- folia odblaskowa, spód - materiał delikatny dla rąk. Znakowanie: nadruk - Agencja Mienia Wojskowego, www.amw.com.pl; 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego ; maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.


Część nr: 11Nazwa: Długopis
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DŁUGOPIS Materiał: aluminium Kolor: granatowy lub niebieski Wkład: niebieski Znakowanie- grawer logotypu AMW; 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego ; maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.


Część nr: 12Nazwa: Balon reklamowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:BALON REKLAMOWY W komplecie patyczki i zatyczki plastikowe. Kolor: granatowy Rozmiar - standardowy- ok. 30cm Znakowanie: nadruk - pełne logo AMW; 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego ; maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.


Część nr: 13Nazwa: Cukierki krówki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CUKIERKI - KRÓWKI w etykiecie reklamowej Termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostarczenia do AMW. Cukierki zapakowane w papier przeznaczony do zawijania krówek. Kolor etykiet -granatowy. Znakowanie: nadruk na etykietkach - pełne logo AMW; 20 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego ; maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.


Część nr: 14Nazwa: Smycze firmowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:SMYCZE FIRMOWE Smycz satynowa wysokiej jakości z klamrą i karabińczykiem. Szerokość: 20 mm Kolor: granatowy (Pantone 295 C lub jak najbardziej zbliżony) Znakowanie: nadruk na przemian Agencja Mienia Wojskowego, www.amw.com.pl; 1000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego ; maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.


Część nr: 15Nazwa: Haft na rzepie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:HAFT NA RZEPIE: Agencja Mienia Wojskowego Kształt: prostokąt Kolor tła: granat Kolor haftu: biały Z tyłu rzep Rozmiar ok.: 15 x 4,5 cm; 40 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego ; maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.


Część nr: 16Nazwa: Sztyft do kamuflażu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:SZTYFT DO KAMUFLAŻU Dwukolorowa farba maskująca w sztyfcie. - Waga:30g - Pigment farby maskującej - gęsty i nieprzezroczysty. - Dwa kolory: zielony / czarny; - Bezpieczna formuła - nie powodująca reakcji alergicznych; -Nie spływa z potem. Znakowanie : brak; 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: minimum 7 dni od dnia zawarcia umowy; maksimum 14 dni od dnia zawarcia umowy.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.