Ogłoszenie nr 522013-N-2018 z dnia 2018-02-22 r.
Woliński Park Narodowy: Wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego w Wolińskim Parku Narodowym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Woliński Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny
32116947200000, ul.
ul. Niepodległości
3
,
72500
Międzyzdroje, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 3280727, 3280737, e-mail
wolinskipn@wolinpn.pl, faks
913 280 357.
Adres strony internetowej (URL): http://www.wolinpn.pl/
Adres profilu nabywcy:
http://bip.wolinpn.nv.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.wolinpn.nv.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.wolinpn.nv.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Woliński Park Narodowy, ul. Niepodległości 3a, 72-500 Międzyzdroje, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego w Wolińskim Parku Narodowym
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ I Bezpośrednia ochrona fizyczna obiektów i obszarów Wolińskiego Parku Narodowego: Kompleksu Edukacyjnego Grodno 1 Wolińskiego Parku Narodowego, usytuowanego w odległości ok. 6 km na północny wschód od Międzyzdrojów przy drodze nr 102 oraz obiektów Wolińskiego Parku Narodowego: Białej Góry 3 ok. 3 km na północny wschód od Międzyzdrojów, Zagrody Pokazowej Żubrów ok. 1,3 km na wschód od Międzyzdrojów, Dyrekcji WPN z magazynem broni, Centrum Edukacyjno - Muzealnego oraz Galerii Stare Muzeum w Międzyzdrojach. Ochrona wykonywana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej, a także poprzez stały dozór sygnałów alarmowych. Wykonawca będzie dysponował systemem kontroli pracowników opartym o technologię GPS, w tym logerami z przeznaczeniem do Kompleksu Edukacyjnego Grodno 1 dla co najmniej 5 punktów kontrolnych. Od dnia przeniesienia dyrekcji Zamawiającego wraz z magazynem broni do Grodna 1 Wykonawca będzie otwierał i zamykał budynki nr 1 i 1A, a także będzie włączał i wyłączał systemy alarmowe w tych budynkach, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać umowę w zakresie czynności świadczenia usług bezpośredniej ochrony fizycznej przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I zamieszczony został w załączniku nr 7a do SIWZ (wzór umowy). CZĘŚĆ II Kwartalne przeglądy, stała konserwacja i bieżąca naprawa systemów alarmowych: 1) sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) oraz alarmu włamania (SAW) w obiektach Wolińskiego Parku Narodowego: a) budynek Dyrekcji WPN wraz z magazynem broni, Międzyzdroje, ul. Niepodległości 3a, b) budynek Centrum Edukacyjno- Muzealnego, Międzyzdroje ul. Niepodległości 3c, c) budynek Galerii Stare Muzeum, Międzyzdroje, ul. Niepodległości 3, d) budynki na terenie Zagrody Pokazowej Żubrów, w lesie ok. 1,3 km na wschód od Międzyzdrojów, e) budynek Bazy Edukacyjnej Biała Góra 3 koło Międzyzdrojów ok. 3 km na północny wschód od Międzyzdrojów; 2) sygnalizacji alarmu włamania i napadu (SSWiN) oraz czujek pożarowych w obiektach Wolińskiego Parku Narodowego w Kompleksie Edukacyjnym Grodno 1 ok. 6 km na północny wschód od Międzyzdrojów: a) budynek administracyjny Grodno1, b) budynek administracyjny Grodno 1A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II zamieszczony został w załączniku nr 7b do SIWZ (wzór umowy).
II.5) Główny kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
79715000-9 |
79711000-1 |
79713000-5 |
79714000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-06-30
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
Dla części I:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.
Dla części II:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Pozostawanie w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia.
Informacje dodatkowe
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę:
Dla części I lub I i II: nie mniejszą niż 1 000 000 zł brutto,
Dla części II: nie mniejszą niż 400 000 zł brutto.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Posiadanie zdolności technicznej i zawodowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Dla części I:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę w zakresie pełnienia bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu lub obiektów trwającą nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy, o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000 zł brutto oraz co najmniej jedną usługę w zakresie pełnienia bezpośredniej ochrony fizycznej magazynu broni, a także udowodni, że usługi zostały wykonane w sposób należyty,
- dysponuje co najmniej trzema dwuosobowymi grupami interwencyjnymi działającymi na zasadach specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (osoby wchodzące w skład grupy interwencyjnej muszą spełniać wymagania kwalifikacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz posiadać odpowiednie do wypełnianych zadań wyposażenie),
- dysponuje co najmniej 6 osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
Dla części II:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę w zakresie zabezpieczenia technicznego obiektów polegającego na eksploatacji, konserwacji i naprawach elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia w miejscach ich zainstalowania o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 zł brutto oraz udowodni, że usługa została wykonana w sposób należyty,
- dysponuje co najmniej 1 osobą wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, a także
Dla części I zamówienia:
- wykaz usług w zakresie pełnienia bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu lub obiektów trwającej nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto oraz co najmniej jednej usługi w zakresie pełnienia bezpośredniej ochrony fizycznej magazynu broni, które Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje, wraz z dowodami, że usługi zostały wykonane w sposób należyty (załącznik nr 5 do SIWZ),
- wykaz pracowników kwalifikowanych, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w ilości nie mniejszej niż 6 osób, z podaniem uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pracownikami (załącznik nr 6 do SIWZ),
Dla części II zamówienia:
- wykaz usług w zakresie zabezpieczenia technicznego obiektów polegającego na eksploatacji, konserwacji i naprawach elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia w miejscach ich zainstalowania o wartości nie mniejszej niż 1 000 zł brutto, które Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje, wraz z dowodami, że usługa lub usługi zostały wykonane w sposób należyty (załącznik nr 5 do SIWZ),
- wykaz pracowników kwalifikowanych, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w ilości nie mniejszej niż 1 osoba, z podaniem uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pracownikami (załącznik nr 6 do SIWZ),
- polisa, a w razie jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż:
dla części I albo I i II: 1 000 000 zł brutto,
dla części II: 400 000 zł brutto.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-02, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej w Wolińskim Parku Narodowym. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79715000-9, 79711000-1, 79713000-5, 79714000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto (roczne wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy) | 60,00 |
Czas dojazdu grupy interwencyjnej do magazynu broni | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Wykonywanie zabezpieczenia technicznego w Wolińskim Parku Narodowym |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto (roczne wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy wraz z wynagrodzeniem ryczałtowym Wykonawcy za dokonanie czterech napraw) | 60,00 |
Gwarancja na wykonane prace | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zamawiającego
- Zadania ochronne w Wolińskim Parku Narodowym w 2024 r. - nieleśne ekosystemy lądowe i ochrona roślin - Ochrona wydm i klifów
- Zakup specjalistycznego samochodu patrolowo gaśniczego na potrzeby ochrony ppoż. Wolińskiego Parku Narodowego
- "Obsługa administracyjna ruchu turystycznego w Wolińskim Parku Narodowym"
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
- Usługa ochrony obiektów i mienia Stacji Muzeum ul. Towarowa 3, 00-811 Warszawa
- Świadczenie usług ochrony oraz służby porządkowej podczas wydarzenia II Festiwal Azjatycki odbywający się na Rynku w Chorzowie 17-19 maja 2024r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.