eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług gastronomicznych podczas wydarzeń organizowanych na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-05-11

Warszawa: Świadczenie usług gastronomicznych podczas wydarzeń organizowanych na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego
Numer ogłoszenia: 52189 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 55 32 403, faks 22 55 32 213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fuw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług gastronomicznych podczas wydarzeń organizowanych na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych podczas: Część 1: Świadczenie usług gastronomicznych podczas Konferencji Warsaw Workshop on Non-Standard Dark Matter: multicomponent scenarios and Beyond dla około 55 osób w dniach 02.06. - 05.06.2016 r. (4 dni) w budynkach CENT I, CENT III (Kampus UW Ochota) oraz w lokalu Wykonawcy Część 2: Świadczenie usług gastronomicznych w trakcie trzeciego spotkania ewaluacyjnego projektu PhoQuS@UW (wrzesień 2016 r.) Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z projektu p.n. PhoQuS@UW Fostering Excellence in Photonics and Quantum Science no 316244 FP7-REGPOT-2012-2013-1..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuję zamówienie podstawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże główne usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dotyczy część 1: Przez główne usługi, należy rozumieć: trzy usługi gastronomiczne świadczone dla co najmniej 3 kontrahentów o wartości co najmniej 27 000,00 zł brutto każda. Dotyczy część 2: Przez główne usługi, należy rozumieć: trzy usługi gastronomiczne świadczone dla co najmniej 3 kontrahentów o wartości co najmniej 13 000,00 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie zawodowe - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli tak zamiana leży w interesie publicznym, 3) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fuw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Pasteura 5, 02-093 Warszawa (pokój 0.18) Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2016 godzina 11:00, miejsce: ul. Pasteura 5, 02-093 Warszawa (pokój 0.18) Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ul. Pasteura 5, 02-093 Warszawa (pokój 0.18) Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług gastronomicznych podczas Konferencji Warsaw Workshop on Non-Standard Dark Matter: multicomponent scenarios and Beyond dla około 55 osób w dniach 02.06. - 05.06.2016 r. -4 dni- w budynkach CENT I, CENT III -Kampus UW Ochota- oraz w lokalu Wykonawcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podana ilości 55 osób może być zmniejszona lub zwiększona o 20%. Ostateczną liczbę uczestników spotkania Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż 2 dni przed spotkaniem. Usługa gastronomiczna obejmuje: 1. 7 przerw kawowych w dniach 02.06 - 05.06. 2016 -4 dni-, 1 przerwa dziennie w dniu 05.06.2016, po 2 przerwy dziennie w dniach 02.06.2016 - 04.06.2016 w budynku CENT III wg przekazanego Wykonawcy harmonogramu - dla około 55 osób +/-20 % osób. 2. 3 obiady serwowane w godzinach 13:00-14:30 w dniach 03.06.2016 - 05.06.2016 -3 dni- w budynku CENT I, w formie bufetu - każdy dla około 55 osób +/-20% osób. 3. Kolacja powitalna (bankiet) w dniu 02.06.2016- czwartek-o godzinie 19:30 w budynku CENT I, dla około 55 osób +/- 20% os., w formie bufetu. 4. Kolacja zasiadana w dniu 04.06.2016 -sobota- w godzinach 20:00-23:00, w lokalu Wykonawcy, dla około 55 osób +/- 20% os. Lokal zapewniony przez Wykonawcę powinien spełniać następujące warunki: - odległość lokalu od miejsca, w którym odbywać będą się obrady, nie może być większa niż 3,5 km od głównego wejścia do budynku CENT III -Kampus UW Ochota- w Warszawie. Powinna istnieć możliwość bezpośredniego przejazdu środkami komunikacji publicznej między obydwoma lokalizacjami w czasie krótszym niż 40 minut. Poza tym odległość lokalu Wykonawcy głównego wejścia do budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 w Warszawie -kampus Centralny Uniwersytetu Warszawskiego- nie może być większa niż 1,5 km. Po kolacji chcielibyśmy zaproponować gościom spacer połączony ze zwiedzaniem historycznego kampusu naszego Uniwersytetu. - Odległość lokalu Wykonawcy od głównego wejścia do budynku CENT III -Kampus UW Ochota- w Warszawie zostanie sprawdzona wg strony www.maps.google.pl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług gastronomicznych w trakcie trzeciego spotkania ewaluacyjnego projektu PhoQuS@UW -wrzesień 2016 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi planowane są dla ok. 50 osób, będących pracownikami Uniwersytetu Warszawskiego, wrzesień 2016 2 dni - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem. Podana liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20%. Ostateczna liczba osób zostanie podana 5 dni przed terminem realizacji usługi drogą elektroniczną. Usługi gastronomiczne dla uczestników spotkania obejmują: 1. Pierwszą przerwę kawową -poranną- - każdy z 2 dni -wrzesień 2016 r. - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem, według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w formie bufetu w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu zgodnie z punktem 1. i 2. wymagań dodatkowych -czas trwania 30 min. 2. Przerwę obiadową - każdy z 2 dni -wrzesień 2016 - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem, według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w formie bufetu w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu zgodnie z punktem 1. i 2. wymagań dodatkowych czas trwania 90 min. 3. Druga przerwa kawową - każdy z 2 dni -wrzesień 2016 - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem, według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w formie bufetu w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu zgodnie z punktem 1. i 2. wymagań dodatkowych -czas trwania 30 min. 4. Kolację zasiadaną w lokalu Wykonawcy dla ok. 40 osób, w pierwszym dniu spotkania wrzesień 2016 - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem. Podana liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20%. Ostateczna liczba osób zostanie podana 2 dni przed terminem realizacji usługi drogą elektroniczną lub telefoniczną. Lokal Wykonawcy powinien spełniać następujące warunki: 1.Zamawiający pod pojęciem lokal Wykonawcy rozumie - lokal gastronomiczny w którym konsumpcja odbywająca się przy stolikach z obsługą kelnerską -restauracja-. 2. Odległość lokalu Wykonawcy od głównego wejścia do Pałacu na Wyspie usytuowanego w Łazienkach Królewskich, ul. Agrykoli 1 w Warszawie nie może wynosić w linii prostej więcej niż 2,8 km -przed kolacją planowane jest zwiedzanie Muzeum Łazienki Królewskie-. 3.Odległość lokalu Wykonawcy od głównego wejścia do Pałacu na Wyspie usytuowanego w Łazienkach Królewskich, ul. Agrykoli 1 w Warszawie zostanie sprawdzona wg strony www.maps.google.pl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.