eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Dostawa Koparko-ładowarki oraz Dostawa Samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym do przewozu samowyładowczych kontenerów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-10



Ogłoszenie nr 521601-N-2020 z dnia 2020-03-10 r.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.: Dostawa Koparko-ładowarki oraz Dostawa Samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym do przewozu samowyładowczych kontenerów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Realizacja zamówienia jest współfinasowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 działanie 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach", umowa nr POIS.02.03.00-00-0029/17-00.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 22045423900000, ul. ul. Kartuska  12 , 83-340  Sierakowice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 0-58 684 73 41, e-mail wodociagi@sierakowice.pl, faks 0-58 684 73 41.
Adres strony internetowej (URL): www.pwik.sierakowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pwik.sierakowice.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej.
Adres:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Sierakowicach 83-340 Sierakowice ul. Kartuska 12


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Koparko-ładowarki oraz Dostawa Samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym do przewozu samowyładowczych kontenerów
Numer referencyjny: POIŚ/ZP/1/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty tylko na część I lub część II oraz na obie części zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I - Dostawa koparko-ładowarki: Wymagane podstawowe dane techniczne maszyny: * silnik wysokoprężny, moc maksymalna - min. 90 KM, norma emisji spalin - Stage 4 * głębokość kopania - min. 4700 mm * siła na krawędzi łyżki koparki - min. 60 kN * siła na krawędzi łyżki ładowarki - min. 58 kN * udźwig na ramieniu ładowarkowym - min. 3200 kg * wysokość sworznia przegubu łyżki ładowarki - min. 3400 mm * układ przeciw kołysaniu - amortyzacji łyżki ładowarkowej * maksymalna prędkość jazdy 40 km/h * układ hydrauliczny oparty o pompę o zmiennej wydajności - przepływ oleju - min. 160 l/min, ciśnienie - min. 250 bar * sterowanie ramionami ładowarki i koparki za pomocą dźwigni * automatyczne poziomowanie łyżki ładowarki * przekładnia 4-ro biegowa ręczna * wspomaganie układu kierowniczego * napęd na cztery koła rozłączany elektrycznie * blokada mechanizmu różnicowego * wysuwane teleskopowe ramię koparkowe przesuwane na szerokość maszyny * hamulce z okładzinami kewlarowymi * zbiornik paliwa o pojemności min 160 l, * należy zaplanować wykonanie i zainstalowanie kolorowego nadruku (folia) z graficznymi logotypami zamawiającego oraz logotypami funduszy UE o powierzchni min. 1 m2. Wymagane wyposażenie: * łyżka ładowarki wieloczynnościowa (bez zębów), otwierana hydraulicznie o pojemności min 1,00 m3, wysięgnik łyżki wyposażony w szybkozłącze umożliwiające odczepienie łyżki, * wysięgnik łyżki wieloczynnościowej wyposażony w widły do unoszenia palet, * łyżka koparkowa (bez zębów) o szerokości 610 mm * ramię koparkowe wyposażone w szybkozłącze * opony 20 cali przód, 26 cali tył * błotniki przednich kół * gumy ochronne na podporach * immobiliser * apteczka + gaśnica * dodatkowa łyżka skarpowa (bez zębów) o szerokości 1600 mm * dodatkowa łyżka koparkowa (bez zębów) o szerokości 305 mm * linia hydrauliczna do młota, Warunki dotyczące gwarancji i serwisu: - gwarancja mechaniczna (na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne) - minimum 24 miesiące, bez limitu motogodzin, - gwarancja na perforacje nadwozia - minimum 120 miesięcy, - gwarancja na powłokę lakierniczą - minimum 24 miesiące, - okres gwarancji będzie liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru samochodu przez obydwie strony, - Okres rękojmi wydłuża się na okres gwarancji mechanicznej. Część II - Dostawa samochody ciężarowego z urządzeniem hakowym do przewozu samowyładowczych kontenerów (hakowiec) oraz 6 szt. kontenerów do przewozu osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków komunalnych: HAKOWIEC ? Przeznaczony do montażu na podwoziach do 18DMC. ? Rozstaw osi dostosowany do wymiarów proponowanych kontenerów. ? Podwozie powinno posiadać przystawkę odbioru mocy. ? Konstrukcja urządzenia winna być wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości S355J2. ? Wszystkie elementy urządzenia winny być śrutowane lub piaskowane, następnie malowane farbą podkładową epoksydową oraz malowane nawierzchniowo farbą poliuretanową niemetalizowaną w kolorze niebieskim (szczegóły RAL koloru zostaną uzgodnione z zamawiającym). Charakterystyka urządzenia: ? Nominalna ładowność: 10000 kg (masa ładunku) ? Kontenery dostosowane do urządzenia i wymaganej masy ładunku - min. wysokość burt - 1600mm. ? Wysokość zaczepu - dostosowana do proponowanego urządzenia hakowego. ? Sterowanie: pneumatyczne z kabiny kierowcy oraz awaryjnie mechaniczne, poprzez cięgna umieszczone na ramie hakowca. ? Hydrauliczna blokada kontenera. ? Pompa hydrauliczna oraz rozdzielacz hydrauliczny ? Zbiornik oleju PODWOZIE dwu lub trzyosiowe18 DMC ? Silnik Euro6 min.250 KM ? Skrzynia biegów manualna min. 9 biegów ? Przednie zawieszenie resory, tylne zawieszenie - pneumatyczne ? ABS, ESR, klimatyzacja manualna Wymagana dokumentacja: - Instrukcja Eksploatacji i Konserwacji oraz książka gwarancyjna i serwisowa, - Dokumentacja UDT; - dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, Warunki dotyczące gwarancji i serwisu: - gwarancja mechaniczna (na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne) - minimum 24 miesiące, bez limitu kilometrów, - gwarancja na perforacje nadwozia - minimum 120 miesięcy, - gwarancja na powłokę lakierniczą - minimum 24 miesiące, - okres gwarancji będzie liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru samochodu przez obydwie strony, - Okres rękojmi wydłuża się na okres gwarancji mechanicznej. 6 szt. kontenerów otwartych, samowyładowczych Kontenery dostosowane do załadunku i rozładunku (samowyładowcze) oferowanym urządzeniem hakowym, w wersji szczelnej (do transportu szlamu i odpadów półpłynnych). Wymiary zewnętrzne: dostosowane do oferowanego urządzenia i wymaganej masy ładunku, wysokość min. burt -1600 mm. Ładowność: min. 10.000kg Wykonanie: - hak na wysokości dostosowanej do oferowanego urządzenia i wymaganej masy ładunku, - blachy: dno min. 3mm, boki min. 2,5mm, - płozy: ceownik G/W 160, - wręgi wykonane z ceownika Z/G 50x80x50x3, - wzmocnienia poziome w podłodze pomiędzy wręgami, - dodatkowe wzmocnienie poziome w 2/3 wysokości kontenera, - wszystkie elementy ruchome wyposażone w smarowniczki, - kontener wyposażony w uchylną klapę tylną (samowyładowczą), - rolki o średnicy 160mm i długości 200mm, - drabinka na przedniej ścianie kontenera, - haczyki do plandeki, - wszystkie spawy konstrukcji nośnej wykonane spoinami ciągłymi. - przejście dna w ściany boczne winno być przeginane na półokrągło o promieniu ok.200mm - na burtach kontenerów po obu stronach należy zaplanować wykonanie i zainstalowanie kolorowego nadruku (folia) z graficznymi logotypami zamawiającego oraz logotypami funduszy UE, o powierzchni min. 1 m2 dla każdej burty. Zabezpieczenie antykorozyjne: - farba podkładowa i nawierzchniowa w kolorze niebieskim z palety RAL uzgodnionym z zamawiającym, nanoszona metodą hydrodynamiczną.

II.5) Główny kod CPV: 34144710-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
43250000-0
43261100-1
34142000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-26
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-06-26

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Wykonawcy mają obowiązek złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia w zakresie wykazania braku przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) podpisane oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik 2 do SIWZ); 2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: * odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Ponadto: * Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (zgodne z załącznikiem nr 4) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U.2019.369). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Wykonawca może skorzystać z załącznika nr 3 do SIWZ; * Zamawiający zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dla potwierdzenia spełnienia braku podstaw do wykluczenia skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. * Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1, 2, 4 ustawy Pzp, tj.: - wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust.1 ustawy z dn. 15.05.2015r. - Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 243) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust.1 ustawy z dn. 28.02.2003r. - Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 498 ze zm.); - wykonawcy który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; - wykonawcy, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art.3 ust.1 pkt 1-4 co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania. 3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. 2019.700). Powyższe informacje Wykonawca musi podać w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ). 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 6. Oświadczenia, o których mowa w art. 25 ust. 1 dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019.1843) oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 7. Dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 3, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej, podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. IX ust. 2 lit. a) tiret 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11. Dokument, o którym mowa w rozdz. IX ust. 2 lit. a) tiret 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 lit. a) tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tych osób organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin wymieniony w rozdz. IX ust. 11 stosuje się odpowiednio. 13. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz ust. 5 pkt 1), 2), 4). 14. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 15. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 16. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 14, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. 17. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdz. VIII. ust. 1, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. IX ust. 2 lit. a) tiret 1. 18. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów o których mowa w rozdz. IX.ust.2, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. 2019.700) Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 19. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 20. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. IX ust. 4, które pozostają w dyspozycji Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego stosownie do dyspozycji art. 97 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 21. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 22. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca albo podmiot trzeci albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 23. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia powyższych warunków: Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia na dzień składania ofert. W przypadku nie wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2019.1843). 24. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza (tzn. przed ogłoszeniem informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej) zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu a oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 25. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 26. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art.9 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający, przewiduje możliwość, że najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. Jeżeli Wykonawca, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium w wysokości Dla części I: 9 000,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy 00/100 złotych Dla części II: 12 000,00 zł, słownie: dwanaście tysięcy 00/100 złotych


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-18, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa Koparko-ładowarki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - Dostawa koparko-ładowarki: Wymagane podstawowe dane techniczne maszyny: * silnik wysokoprężny, moc maksymalna - min. 90 KM, norma emisji spalin - Stage 4 * głębokość kopania - min. 4700 mm * siła na krawędzi łyżki koparki - min. 60 kN * siła na krawędzi łyżki ładowarki - min. 58 kN * udźwig na ramieniu ładowarkowym - min. 3200 kg * wysokość sworznia przegubu łyżki ładowarki - min. 3400 mm * układ przeciw kołysaniu - amortyzacji łyżki ładowarkowej * maksymalna prędkość jazdy 40 km/h * układ hydrauliczny oparty o pompę o zmiennej wydajności - przepływ oleju - min. 160 l/min, ciśnienie - min. 250 bar * sterowanie ramionami ładowarki i koparki za pomocą dźwigni * automatyczne poziomowanie łyżki ładowarki * przekładnia 4-ro biegowa ręczna * wspomaganie układu kierowniczego * napęd na cztery koła rozłączany elektrycznie * blokada mechanizmu różnicowego * wysuwane teleskopowe ramię koparkowe przesuwane na szerokość maszyny * hamulce z okładzinami kewlarowymi * zbiornik paliwa o pojemności min 160 l, * należy zaplanować wykonanie i zainstalowanie kolorowego nadruku (folia) z graficznymi logotypami zamawiającego oraz logotypami funduszy UE o powierzchni min. 1 m2. Wymagane wyposażenie: * łyżka ładowarki wieloczynnościowa (bez zębów), otwierana hydraulicznie o pojemności min 1,00 m3, wysięgnik łyżki wyposażony w szybkozłącze umożliwiające odczepienie łyżki, * wysięgnik łyżki wieloczynnościowej wyposażony w widły do unoszenia palet, * łyżka koparkowa (bez zębów) o szerokości 610 mm * ramię koparkowe wyposażone w szybkozłącze * opony 20 cali przód, 26 cali tył * błotniki przednich kół * gumy ochronne na podporach * immobiliser * apteczka + gaśnica * dodatkowa łyżka skarpowa (bez zębów) o szerokości 1600 mm * dodatkowa łyżka koparkowa (bez zębów) o szerokości 305 mm * linia hydrauliczna do młota, Warunki dotyczące gwarancji i serwisu: - gwarancja mechaniczna (na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne) - minimum 24 miesiące, bez limitu motogodzin, - gwarancja na perforacje nadwozia - minimum 120 miesięcy, - gwarancja na powłokę lakierniczą - minimum 24 miesiące, - okres gwarancji będzie liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru samochodu przez obydwie strony, - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości maksymalnie 100 km od siedziby zamawiającego, - Okres rękojmi wydłuża się na okres gwarancji mechanicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34144710-8, 43250000-0, 43261100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa Samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym do przewozu samowyładowczych kontenerów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II - Dostawa samochody ciężarowego z urządzeniem hakowym do przewozu samowyładowczych kontenerów (hakowiec) oraz 6 szt. kontenerów do przewozu osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków komunalnych: HAKOWIEC ? Przeznaczony do montażu na podwoziach do 18DMC. ? Rozstaw osi dostosowany do wymiarów proponowanych kontenerów. ? Podwozie powinno posiadać przystawkę odbioru mocy. ? Konstrukcja urządzenia winna być wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości S355J2. ? Wszystkie elementy urządzenia winny być śrutowane lub piaskowane, następnie malowane farbą podkładową epoksydową oraz malowane nawierzchniowo farbą poliuretanową niemetalizowaną w kolorze niebieskim (szczegóły RAL koloru zostaną uzgodnione z zamawiającym). Charakterystyka urządzenia: ? Nominalna ładowność: 10000 kg (masa ładunku) ? Kontenery dostosowane do urządzenia i wymaganej masy ładunku - min. wysokość burt - 1600mm. ? Wysokość zaczepu - dostosowana do proponowanego urządzenia hakowego. ? Sterowanie: pneumatyczne z kabiny kierowcy oraz awaryjnie mechaniczne, poprzez cięgna umieszczone na ramie hakowca. ? Hydrauliczna blokada kontenera. ? Pompa hydrauliczna oraz rozdzielacz hydrauliczny ? Zbiornik oleju PODWOZIE dwu lub trzyosiowe18 DMC ? Silnik Euro6 min.250 KM ? Skrzynia biegów manualna min. 9 biegów ? Przednie zawieszenie resory, tylne zawieszenie - pneumatyczne ? ABS, ESR, klimatyzacja manualna Wymagana dokumentacja: - Instrukcja Eksploatacji i Konserwacji oraz książka gwarancyjna i serwisowa, - Dokumentacja UDT; - dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, Warunki dotyczące gwarancji i serwisu: - gwarancja mechaniczna (na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne) - minimum 24 miesiące, bez limitu kilometrów, - gwarancja na perforacje nadwozia - minimum 120 miesięcy, - gwarancja na powłokę lakierniczą - minimum 24 miesiące, - okres gwarancji będzie liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru samochodu przez obydwie strony, - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości maksymalnie 100 km od siedziby zamawiającego, - Okres rękojmi wydłuża się na okres gwarancji mechanicznej. 6 szt. kontenerów otwartych, samowyładowczych Kontenery dostosowane do załadunku i rozładunku (samowyładowcze) oferowanym urządzeniem hakowym, w wersji szczelnej (do transportu szlamu i odpadów półpłynnych). Wymiary zewnętrzne: dostosowane do oferowanego urządzenia i wymaganej masy ładunku, wysokość min. burt -1600 mm. Ładowność: min. 10.000kg Wykonanie: - hak na wysokości dostosowanej do oferowanego urządzenia i wymaganej masy ładunku, - blachy: dno min. 3mm, boki min. 2,5mm, - płozy: ceownik G/W 160, - wręgi wykonane z ceownika Z/G 50x80x50x3, - wzmocnienia poziome w podłodze pomiędzy wręgami, - dodatkowe wzmocnienie poziome w 2/3 wysokości kontenera, - wszystkie elementy ruchome wyposażone w smarowniczki, - kontener wyposażony w uchylną klapę tylną (samowyładowczą), - rolki o średnicy 160mm i długości 200mm, - drabinka na przedniej ścianie kontenera, - haczyki do plandeki, - wszystkie spawy konstrukcji nośnej wykonane spoinami ciągłymi. - przejście dna w ściany boczne winno być przeginane na półokrągło o promieniu ok.200mm - na burtach kontenerów po obu stronach należy zaplanować wykonanie i zainstalowanie kolorowego nadruku (folia) z graficznymi logotypami zamawiającego oraz logotypami funduszy UE, o powierzchni min. 1 m2 dla każdej burty. Zabezpieczenie antykorozyjne: - farba podkładowa i nawierzchniowa w kolorze niebieskim z palety RAL uzgodnionym z zamawiającym, nanoszona metodą hydrodynamiczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34142000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.