eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg powiatowych i obiektów inżynierskich w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego wg dwóch zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-14

Wadowice: Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg powiatowych i obiektów inżynierskich w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego wg dwóch zadań.
Numer ogłoszenia: 52117 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg powiatowych i obiektów inżynierskich w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego wg dwóch zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg powiatowych i obiektów inżynierskich w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego wg dwóch zadań: ZADANIE NR 1: Wykonanie w 2015 r. okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg powiatowych na terenie powiatu wadowickiego na długości ok. 308 km zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. Celem przeglądu podstawowego stanu technicznego dróg jest przeprowadzenie i udokumentowanie stanu technicznego wszystkich grup elementów występujących w korytarzu drogi wraz z przepustami o świetle poniżej 1500 mm oraz jej wyposażenia. Zadanie ma być wykonane zgodnie z wymaganiami i w sposób, wynikający z obowiązujących przepisów, dotyczących przeprowadzania podstawowych (rocznych) przeglądów okresowych dróg. ZADANIE NR 2 Wykonanie w 2015 r. okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) obiektów inżynierskich (48 mostów, 71 przepustów w świetle 1500mm i większym) w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu wadowickiego. Zadanie polega na wykonaniu przeglądów podstawowych obiektów mostowych w ilości 48 sztuk i przepustów w ilości 71 sztuk obejmujących sieć dróg powiatowych na terenie powiatu wadowickiego oraz opracowanie protokołów kontroli z przeglądów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał - zrealizował co najmniej dwie usługi poparte dowodami należytego ich wykonania polegające na przeprowadzeniu badania i oceny stanu technicznego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia odpowiednio dla zadania nr 1, 2 z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj. - posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do kontrolowania stanu technicznego, odpowiednio dla zadania nr 1 stanu technicznego dróg, zadania nr 2 stanu technicznego obiektów inżynierskich, przynależącymi do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa i legitymującą się odpowiednim zaświadczeniem wydanym przez tę izbę oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych należycie głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Do dwóch z wykonanych usług (wskazanych w wykazie dla potwierdzenia spełniania warunku) należy załączyć dokumenty potwierdzające, że ta usługa została wykonana należycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności okoliczności związanych z istotnymi dla realizacji niniejszej umowy zmianami przepisów obowiązujących na dzień zawarcia umowy w tym podatku Vat.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2015 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie w 2015 r. okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg powiatowych na terenie powiatu wadowickiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w 2015 r. okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg powiatowych na terenie powiatu wadowickiego na długości ok. 308 km zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. Celem przeglądu podstawowego stanu technicznego dróg jest przeprowadzenie i udokumentowanie stanu technicznego wszystkich grup elementów występujących w korytarzu drogi wraz z przepustami o świetle poniżej 1500 mm oraz jej wyposażenia. Zadanie ma być wykonane zgodnie z wymaganiami i w sposób, wynikający z obowiązujących przepisów, dotyczących przeprowadzania podstawowych (rocznych) przeglądów okresowych dróg, a w szczególności: ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2013 r., poz.1409 z późn. zm.), ustawa o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. - (Dz.U. z 2013r. poz.260 z późn. zm.), ustawa prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. - (Dz.U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.), rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom - (Dz.U. Nr 67, poz. 582), rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177, poz.1729), rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 43, poz.430 z późn. zm.). W wyniku przeglądu podstawowego, poza oceną techniczną poszczególnych elementów rozwiązania, dodatkowo ma nastąpić ocena : -zakresu i specyfiki uszkodzeń, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia bądź środowiska, -zakresu i specyfiki uszkodzeń, które mogą spowodować katastrofę budowlaną, -warunków bezpiecznego użytkowania obiektu, -zakresu i specyfiki uszkodzeń, które powinny zostać usunięte w ramach planu bieżącego utrzymania lub w trybie awaryjnym, -wykonania zaleceń z poprzedniego przeglądu, Zakres usługi: W ramach przeprowadzonego przeglądu, ocenie podlegać mają następujące grupy elementów drogi oraz jej wyposażenia: -jezdnie, -chodniki i ścieżki rowerowe, -pobocza, skarpy i nasypy, -elementy odwodnienia wraz z przepustami o świetle poniżej 1,5 m, -oświetlenie, -elementy organizacji ruchu (stałej), -stan realizacji zaleceń z poprzednich przeglądów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie w 2015 r. okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) obiektów inżynierskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w 2015 r. okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) obiektów inżynierskich (48 mostów, 71 przepustów w świetle 1500mm i większym) w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu wadowickiego. Zadanie polega na wykonaniu przeglądów podstawowych obiektów mostowych w ilości 48 sztuk i przepustów w ilości 71 sztuk obejmujących sieć dróg powiatowych na terenie powiatu wadowickiego oraz opracowanie protokołów kontroli z przeglądów. Wykonanie przeglądów mostów i przepustów w oparciu o obowiązujące przepisy a w szczególności: -Instrukcję przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich wprowadzonej do stosowania zarządzeniem nr 14 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 7 lipca 2005r. -ustawę Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.) -rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom - (Dz.U. Nr 67, poz. 582), -ustawę o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985r. - (Dz.U. z 2013r. poz. 260) -rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. nr 63 poz. 735 z późn. zm.) Opracowanie protokołów z przeprowadzonych kontroli w postaci wydruków kart przeglądów wraz z wymaganymi załącznikami zgodnie ze wzorami zawartymi w instrukcji. Wykonanie dokumentacji fotograficznej. Przekazanie treści przeglądu w formie elektronicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.