Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-03-05
Ogłoszenie nr 520581-N-2020 z dnia 2020-03-05 r.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. Prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach: Zakup sprzętu komputerowego II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. Prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny
27156608800000, ul.
ul. 3-go Maja
,
41-800
Zabrze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 704 207, e-mail
zampubli@sk1.zabrze.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.zabrze.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpital.zabrze.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.szpital.zabrze.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. S.Szyszko SUM w Katowicach, 41-800 Zabrze, ul. 3-go Maja 13-15, budynek nr 33 Dyrekcja, piętro II, pokój- 19 Kancelaria
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego II
Numer referencyjny:
ZP/19/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: zakup sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w cześci IV SIWZ oraz treści wzoru umowy.
II.5) Główny kod CPV: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiajacy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawce, którego oferta została najwyzej oceniona, do złozenia w wyznaczonym, nie krótszym niz 5 dni, terminie aktualnych na dzien złozenia
nastepujacych oswiadczen lub dokumentów:
a) Deklaracja CE dla sprzetu komputerowego lub dokument równowazny,
b) Deklaracja producenta potwierdzajaca zgodnosc z normami EnergyStar 6.0 dla
komputera,
c) Deklaracja ROHS dla sprzetu komputerowego,
d) Certyfikat Microsoft WHQL dla Windows 10 Professional ( system zainstalowany),
e) Oswiadczenie producenta komputerów potwierdzajace przejecie na siebie obowiazku
gwarancyjnego w przypadku nie wywiazywania sie z obowiazku przez Wykonawce.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi byc zabezpieczona wadium w wysokosci:
8 700,00 złotych [słownie: osiem tysiecy siedemset złotych 00/100 PLN];
2. Wadium nalezy wniesc przed terminem składania ofert.
3. Wadium moze byc wnoszone w jednej lub kilku nastepujacych formach:
a) pieniadzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiajacego:
31 1130 1091 0003 9028 8620 0005
b) poreczeniach bankowych lub poreczeniach spółdzielczej kasy oszczednosciowo kredytowej,
z tym ze poreczenie kasy jest zawsze poreczeniem pienieznym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poreczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiebiorczosci (Dz. U.
Nr 109, poz. 1158, z pózn. Zm.).
4. W tresci wadium składanego w formie innej niz pieniadz musza byc wyszczególnione
okolicznosci, o których mowa w pkt 8.9 SIWZ, w jakich Zamawiajacy zatrzymuje wadium wraz
z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w ust. 3 lit. od b do e musi byc wystawione
na Zamawiajacego.
5. Gwarancja musi byc podpisana przez upowaznionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis
winien byc sporzadzony w sposób umozliwiajacy jego identyfikacje np. złozony wraz
z imienna pieczatka lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska) Z tresci gwarancji winno
wynikac bezwarunkowe zobowiazanie Gwaranta (poreczyciela) do wypłaty Zamawiajacemu
pełnej kwoty wadium w okolicznosciach okreslonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 P.z.p., na kazde
pisemne zadanie zgłoszone przez Zamawiajacego.
Gwarancja (poreczenie) nie moze zawierac zastrzezenia gwaranta (poreczyciela), ze pisemne
zadanie zapłaty musi byc przedstawione za posrednictwem Banku prowadzacego rachunek
Zamawiajacego, w celu potwierdzenia, ze podpisy złozone na pisemnym zadaniu naleza
do osób uprawnionych do zaciagania zobowiazan majatkowych w imieniu Zamawiajacego.
W przypadku wniesienia wadium w ww. formach, oryginał nalezy dołaczyc do oferty. Nie
bindowac i nie zszywac z oferta.
6. Wadium wniesione w pieniadzu Zamawiajacy przechowuje na rachunku bankowym. Za
skuteczne wniesienie wadium w pieniadzu Zamawiajacy uzna wadium, które znajdzie sie na
rachunku bankowym Zamawiajacego przed upływem terminu składania ofert. Kserokopie
dowodu wpłaty (polecenia przelewu) nalezy dołaczyc do oferty.
7. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o zamówienie
uwaza sie za wniesione prawidłowo.
8. Zwrot wadium.
1) Zamawiajacy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub uniewaznieniu postepowania, z wyjatkiem wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzezeniem pkt. 8.9. ppkt 2 SIWZ .
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiajacy zwraca
wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz
wniesieniu zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy, jezeli jego wniesienia zadano.
3) Zamawiajacy zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał oferte
przed upływem terminu składania ofert.
4) Jezeli wadium wniesiono w pieniadzu Zamawiajacy zwraca je wraz z odsetkami
wynikajacymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej
za przelew pieniedzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawce.
9. Zatrzymanie wadium.
1) Zamawiajacy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jezeli Wykonawca, którego oferta
została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
okreslonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemozliwe z przyczyn
lezacych po stronie Wykonawcy.
2) Zamawiajacy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jezeli Wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a P.z.p., z przyczyn lezacych po jego stronie,
nie złozył oswiadczen lub dokumentów potwierdzajacych okolicznosci, o których mowa
w art. 25 ust. 1 P.z.p., oswiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub
nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 P.z.p., co
spowodowało brak mozliwosci wybrania oferty złozonej przez wykonawce jako
najkorzystniejszej.
10. Inne postanowienia dotyczace wadium.
1) Zamawiajacy wykluczy z postepowania o udzielenie zamówienia Wykonawce, który nie
wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłuzony okres zwiazania oferta
lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 P.z.p, albo nie zgodził sie
na przedłuzenie okresu zwiazania oferta. Jednoczesnie oferte Wykonawcy wykluczonego
uznaje sie za odrzucona.
2) Zamawiajacy zada ponownego wniesienia wadium przez Wykonawce, któremu zwrócono
wadium na podstawie pkt 8.8 pkt 1) SIWZ, jezeli w wyniku rozstrzygniecia odwołania jego
oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie
okreslonym przez Zamawiajacego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie na zasadzie przewidzianej w treści wzoru umowy oraz zgodnie z przesłankami zawartymi w art. 144 Ustawy Pzp. Warunki zmian postanowień zawartej umowy: §11 1. Zakazuje sie zmian postanowien zawartej Umowy w stosunku do tresci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ze zachodzi co najmniej jedna z nastepujacych okolicznosci: 1) wystapienia zmian powszechnie obowiazujacych przepisów prawa w zakresie majacym wpływ na realizacje przedmiotu Umowy. 2) wynikniecia rozbieznosci lub niejasnosci w rozumieniu pojec uzytych w umowie, których nie mozna usunac w inny sposób a zmiana bedzie umozliwiac usuniecie rozbieznosci lub niejasnosci i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów. 3) obnizenia przez Wykonawce cen asortymentu bedacego przedmiotem umowy, 4) nie wykorzystania asortymentu bedacego przedmiotem umowy, poprzez wydłuzenie czasu realizacji umowy o okres nie dłuzszy niz 3 miesiace, 5) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn: a) wstrzymania realizacji Umowy przez Zamawiajacego; b) wystapienia okolicznosci, których strony Umowy nie były w stanie przewidziec, pomimo zachowania nalezytej starannosci; 6) wystapienia koniecznosci wprowadzenia zmian spowodowanych nastepujacymi okolicznosciami: a) siły wyzszej (np. kleski zywiołowe, wojny, rewolucje, embarga przewozowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne) uniemozliwiajaca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu Umowy oraz majaca wpływ na terminowosc wykonania przedmiotu Umowy, b) zmiana danych zwiazanych z obsługa administracyjno-organizacyjna Umowy, c) zmiany danych teleadresowych, d) wystapienie omyłek pisarskich i rachunkowych w tresci Umowy, 7) koniecznosci wprowadzenia zmian w zapisach Umowy dotyczacych Podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 2. W przypadku wystapienia siły wyzszej, termin realizacji przedmiotu Umowy moze ulec odpowiedniemu przedłuzeniu, o czas niezbedny do zakonczenia realizacji przedmiotu Umowy w sposób nalezyty, nie dłuzej jednak niz o okres trwania tych okolicznosci. 3. Zmiana umowy jest mozliwa równiez w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Pzp. 4. Wszelkie zmiany do niniejszej Umowy wymagaja pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem niewaznosci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-13, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- "Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu systemu bezpieczeństwa SMP-NT/SV, systemu łączności telefonicznej i alarmowania typu SAT/N-A oraz systemów zasilania bezprzerwowego(...)".
- Zakup komputerów medycznych dedykowanych do pracy w środowisku bloku operacyjnego dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- "Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców z Ukrainy w okresie kwiecień 2024 - wrzesień 2024 r."
- Modernizacja oświetlenia
- Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/09 TP/2024
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 6 części:
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Wybór dostawcy sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Zakup komputerowych materiałów eksploatacyjnych.
- dostawa sprzętu komputerowego dla ośrodka obliczeniowego systemu Integrującej Platformy Elektronicznej Zintegrowanego Systemu Katastralnego.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.