Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-02-21
Ogłoszenie nr 519960-N-2018 z dnia 2018-02-21 r.
Agencja Mienia Wojskowego: Sukcesywna dostawa papieru do Biura Prezesa oraz Oddziałów Regionalnych AMW wskazanych w SIWZ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Mienia Wojskowego, krajowy numer identyfikacyjny
112639460000, ul.
ul. Nowowiejska
26 A
,
00-911
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 3149700, e-mail
kancelaria@amw.com.pl, faks
22 3149900.
Adres strony internetowej (URL): www.amw.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.amw.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.amw.com.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
ul. Nowowiejska 26a, 00-911 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa papieru do Biura Prezesa oraz Oddziałów Regionalnych AMW wskazanych w SIWZ
Numer referencyjny:
BP-DZP.7720.7.2018/15/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego papieru realizowana sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego zgłaszanych Wykonawcy (kody CPV: 30.19.76.30 - Papier do drukowania ). 2. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.10 do SIWZ. Warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Zamówienie jest podzielone na 10 części: - CZEŚĆ NR 1: dostawa papieru do siedziby Biura Prezesa - CZĘŚĆ NR 2: dostawa papieru do siedziby OR w Bydgoszczy - CZĘŚĆ NR 3: dostawa papieru do siedziby OR w Krakowie - CZĘŚĆ NR 4: dostawa papieru do siedziby OR w Lublinie - CZĘŚĆ NR 5: dostawa papieru do siedziby OR w Olsztynie - CZĘŚĆ NR 6: dostawa papieru do siedziby OR w Poznaniu - CZĘŚĆ NR 7: dostawa papieru do siedziby OR w Szczecinie - CZĘŚĆ NR 8: dostawa papieru do siedziby OR w Warszawie - CZĘŚĆ NR 9: dostawa papieru do siedziby OR we Wrocławiu - CZĘŚĆ NR 10: dostawa papieru do siedziby OR w Gdyni
II.5) Główny kod CPV: 30197630-1
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-07-12 | 2019-07-11 | ||
2018-12-31 | |||
2018-09-12 | 2019-09-11 | ||
2018-09-12 | 2019-09-12 | ||
2018-12-31 | |||
2018-04-01 | 2019-03-31 | ||
2018-09-01 | 2019-08-31 | ||
12 | |||
2018-12-31 | |||
2018-07-01 | 2019-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe: Uzupełnienie informacji podanej w sekcji II.8) Zamawiający wymaga wykonywania sukcesywnych dostaw przez okres: - CZEŚĆ NR 1: dostawa papieru do siedziby Biura Prezesa: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 12.07.2018 r. do 11.07.2019 r., lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. - CZĘŚĆ NR 2: dostawa papieru do siedziby OR w Bydgoszczy od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. - CZĘŚĆ NR 3: dostawa papieru do siedziby OR w Krakowie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 12.09.2018 r. do 11.09.2019 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. - CZĘŚĆ NR 4: dostawa papieru do siedziby OR w Lublinie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 12.09.2018 r. do 12.09.2019 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. - CZĘŚĆ NR 5: dostawa papieru do siedziby OR w Olsztynie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. - CZĘŚĆ NR 6: dostawa papieru do siedziby OR w Poznaniu od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.04.2018 r. do 31.03.2019 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. - CZĘŚĆ NR 7: dostawa papieru do siedziby OR w Szczecinie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.09.2018 r. do 31.08.2019 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. - CZĘŚĆ NR 8: dostawa papieru do siedziby OR w Warszawie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. - CZĘŚĆ NR 9: dostawa papieru do siedziby OR we Wrocławiu od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. - CZĘŚĆ NR 10: dostawa papieru do siedziby OR w Gdyni od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r. do dnia 31.12.2019 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
jakość papieru - białość papieru uniwersalnego formatu A4 - minimalna 161 CIE | 20,00 |
termin realizacji zlecenia liczony od następnego dnia roboczego po jego złożeniu (liczony w pełnych dniach) | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany z wyłączeniem sytuacji określonej w ust. 3. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) zmiana terminu wykonania zlecenia wynikająca z działania siły wyższej, o której mowa w § 10 ust. 4; 3) zaistnienie w trakcie realizacji umowy okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty i były one niezależne od niego (np. zaprzestanie produkcji papieru, modyfikacja/zmiana parametrów itp.), co skutkowałoby brakiem możliwości dalszej realizacji umowy na dotychczasowych warunkach. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zaproponowania Zamawiającemu papieru równoważnego, tj. papieru tego samego producenta o innych oznaczeniach lub papieru innego producenta, o takich samych lub lepszych cechach, co dany papier określony w załączniku nr 4. Wykonawca rozpocznie dostawy nowego papieru pod warunkiem zmiany umowy, na niezmienionych zasadach oraz bez podwyższenia cen jednostkowych; 4) zmniejszenie zakresu realizacji umowy, jeżeli realizacja umowy stanie się niemożliwa ze względu na wycofanie ze sprzedaży przez producenta papieru określonego w załączniku nr 3 do umowy i brak możliwości zastąpienia przez Wykonawcę wycofanego papieru papierem równoważnym. W takim przypadku Zamawiający ma również prawo zmniejszyć proporcjonalnie kwotę przeznaczoną na realizację umowy; 5) zmiana siedziby Jednostki, wskazana w §5 ust. 7. 3. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług przyjętej do określenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, która to zmiana zacznie obowiązywać po dniu zawarcia niniejszej umowy, wynagrodzenie Wykonawcy brutto ulegnie odpowiedniej zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku od towarów i usług. Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywanie umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być stosowana zmieniona stawka podatku. 4. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. 5. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2, z zastrzeżeniem pkt 1), 3), 4) jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-28, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Sukcesywna dostawa papieru do Biura Prezesa oraz Oddziałów Regionalnych AMW wskazanych w SIWZ - cz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197630-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-12
data zakończenia: 2019-07-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
jakość papieru - białość papieru uniwersalnego formatu A4 - minimalna 161 CIE | 20,00 |
termin realizacji zlecenia liczony od następnego dnia roboczego po jego złożeniu (liczony w pełnych dniach) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uzupełnienie informacji ujętej w pkt 4) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 12.07.2018 r. do 11.07.2019 r., lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Sukcesywna dostawa papieru do Biura Prezesa oraz Oddziałów Regionalnych AMW wskazanych w SIWZ - cz. 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197630-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
jakość papieru - białość papieru uniwersalnego formatu A4 - minimalna 161 CIE | 20,00 |
termin realizacji zlecenia liczony od następnego dnia roboczego po jego złożeniu (liczony w pełnych dniach) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uzupełnienie informacji ujętej w pkt 4) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Sukcesywna dostawa papieru do Biura Prezesa oraz Oddziałów Regionalnych AMW wskazanych w SIWZ - cz. 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197630-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-12
data zakończenia: 2019-09-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
jakość papieru - białość papieru uniwersalnego formatu A4 - minimalna 161 CIE | 20,00 |
termin realizacji zlecenia liczony od następnego dnia roboczego po jego złożeniu (liczony w pełnych dniach) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uzupełnienie informacji ujętej w pkt 4) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 12.09.2018 r. do 11.09.2019 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Sukcesywna dostawa papieru do Biura Prezesa oraz Oddziałów Regionalnych AMW wskazanych w SIWZ - cz. 4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197630-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-12
data zakończenia: 2019-09-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
jakość papieru - białość papieru uniwersalnego formatu A4 - minimalna 161 CIE | 20,00 |
termin realizacji zlecenia liczony od następnego dnia roboczego po jego złożeniu (liczony w pełnych dniach) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uzupełnienie informacji ujętej w pkt 4) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 12.09.2018 r. do 12.09.2019 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
Część nr: | 5 | Nazwa: | Sukcesywna dostawa papieru do Biura Prezesa oraz Oddziałów Regionalnych AMW wskazanych w SIWZ - cz. 5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197630-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
jakość papieru - białość papieru uniwersalnego formatu A4 - minimalna 161 CIE | 20,00 |
termin realizacji zlecenia liczony od następnego dnia roboczego po jego złożeniu (liczony w pełnych dniach) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uzupełnienie informacji ujętej w pkt 4) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
Część nr: | 6 | Nazwa: | Sukcesywna dostawa papieru do Biura Prezesa oraz Oddziałów Regionalnych AMW wskazanych w SIWZ - cz. 6 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197630-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-04-01
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
jakość papieru - białość papieru uniwersalnego formatu A4 - minimalna 161 CIE | 20,00 |
termin realizacji zlecenia liczony od następnego dnia roboczego po jego złożeniu (liczony w pełnych dniach) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uzupełnienie informacji ujętej w pkt 4) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.04.2018 r. do 31.03.2019 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
Część nr: | 7 | Nazwa: | Sukcesywna dostawa papieru do Biura Prezesa oraz Oddziałów Regionalnych AMW wskazanych w SIWZ - cz. 7 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197630-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-01
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
jakość papieru - białość papieru uniwersalnego formatu A4 - minimalna 161 CIE | 20,00 |
termin realizacji zlecenia liczony od następnego dnia roboczego po jego złożeniu (liczony w pełnych dniach) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uzupełnienie informacji ujętej w pkt 4) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.09.2018 r. do 31.08.2019 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
Część nr: | 8 | Nazwa: | Sukcesywna dostawa papieru do Biura Prezesa oraz Oddziałów Regionalnych AMW wskazanych w SIWZ - cz. 8 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197630-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
jakość papieru - białość papieru uniwersalnego formatu A4 - minimalna 161 CIE | 20,00 |
termin realizacji zlecenia liczony od następnego dnia roboczego po jego złożeniu (liczony w pełnych dniach) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uzupełnienie informacji ujętej w pkt 4) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
Część nr: | 9 | Nazwa: | Sukcesywna dostawa papieru do Biura Prezesa oraz Oddziałów Regionalnych AMW wskazanych w SIWZ - cz. 9 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197630-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
jakość papieru - białość papieru uniwersalnego formatu A4 - minimalna 161 CIE | 20,00 |
termin realizacji zlecenia liczony od następnego dnia roboczego po jego złożeniu (liczony w pełnych dniach) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uzupełnienie informacji ujętej w pkt 4) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
Część nr: | 10 | Nazwa: | Sukcesywna dostawa papieru do Biura Prezesa oraz Oddziałów Regionalnych AMW wskazanych w SIWZ - cz. 10 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197630-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
jakość papieru - białość papieru uniwersalnego formatu A4 - minimalna 161 CIE | 20,00 |
termin realizacji zlecenia liczony od następnego dnia roboczego po jego złożeniu (liczony w pełnych dniach) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uzupełnienie informacji ujętej w pkt 4) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r. do dnia 31.12.2019 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik- zamówienie z podziałem na 2 części
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi
- Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
- Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
- remont pustostanów lokali mieszkalnych (7 szt.) stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - TZOM Ogrodowa
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/10/2024 Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywna dostawa papieru do urządzeń biurowych
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów promocyjnych dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektów
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.