Og³oszenie nr 519736-N-2018 z dnia 2018-02-21 r.
Gmina ¦wilcza: Zakup wyposa¿enia do ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w ¦wilczy
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie pn.: Zakup wyposa¿enia ¶wietlicy socjoterapeutycznej w ramach projektu pt.: "Utworzenie ¦rodowiskowej ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w ¦wilczy" (nr RPPK.06.02.02-18-0005/16-00) wspó³finansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr VI " Spójno¶æ Przestrzenna i Spo³eczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¦wilcza, krajowy numer identyfikacyjny
69058214000000, ul.
¦wilcza
168
,
36072
¦wilcza, woj.
podkarpackie, pañstwo
Polska, tel.
017 8670100, 8670133, e-mail
przetargi@swilcza.com.pl, faks
178 670 157.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.swilcza.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.swilcza.com.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w zamkniêtej kopercie
Adres:
Urz±d Gminy ¦wilcza, 36-072 ¦wilcza 168, pokój nr 205 sekretariat na II piêtrze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zakup wyposa¿enia do ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w ¦wilczy
Numer referencyjny:
RGI.271.15.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5 czê¶ci
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakup wyposa¿enia do ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w ¦wilczy Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 5 czê¶ci. Oferty mo¿na sk³adaæ na dowoln± ilo¶æ czê¶ci. Czê¶æ nr I ZESTAWY MEBLI 1.Szafka ubraniowa z 4 schowkami - 8 szt. 2. £aweczki szatniowe bez oparcia - 5 szt. 3. Wieszaki ¶cienne z 15 haczykami - 3szt. 4. Sto³y (na 6-8 osób) - 5 szt. 5. Krzes³a - 30 szt. 6. £awki dwuosobowe - sk³adane - 15 szt. 7. Krzes³o - 30 szt. 8. Zestaw mebli - 1 zestaw 9. Zestaw szafek - 1 zestaw 10. Szafa na sprzêt sportowy - 1 szt. 11. Zestaw mebli - 1 zestaw 12. Zestaw mebli - 1 zestaw 13. Biurko - 1 szt. 14. Krzes³o - 1 szt. 15. Zestaw: sofa 3 i 2 osobowa - 1 16. Stolik - 1 szt. 17. Gabloty - 1 szt. Czê¶æ nr II - ARTYKU£Y GOSPODARSTWA DOMOWEGO 1.Talerz g³êboki - 50 szt. 2. Talerz p³ytki - 50 szt. 3. Pó³misek owalny - 10 szt. 4. Salaterka - 10 szt. 5. Salaterka - 50 szt. 6. Kubki poj. - 50 szt. 7. Talerz deserowy - 50 szt. 8. Fili¿anki z podstawk± w komplecie - 6 kompletów - 6 szt. 9. Cukiernica - 6 szt. 10. Bulionówka - 50 szt. 11. Dzbanki - 10 szt. 12. Sztuæce - 10 kompletów 13.Termosy stalowe z pomp± - 4 szt. 14. Warnik na wodê - 1 szt. 15. Deski do krojenia - 5 szt. 16. No¿e kuchenne - 1 komplet 17. Garnki - komplet - 1 komplet 18. Kosze na ¶mieci - 4 szt. 19. Okr±g³e kosze do ubikacji - 2 szt. 20. Pojemniki na ¿ywno¶æ 10 sztuk - 10 21. Pojemniki na sztuæce - 1 szt. 22. Serwetniki - 10 szt. 23. Pojemniki na przyprawy - 6 szt. 24. Chochle - 5 szt. Czê¶æ nr III - WYPOSA¯ENIE ¦WIETLICY 1.Tablice Flipchart - 1 szt. 2.Tablice korkowe - 3 szt. 3.Tablice korkowe - 3 szt. 4.Tablice korkowe - 4 szt. 5.Tablica szkolna - 1 szt. 6. Tablica bia³a tryptyk - 1 szt. 7. Apteczka przemys³owa - 1 szt. 8. Apteczka w szafce metalowej - 1 szt. Czê¶æ nr IV - SPRZÊT ELEKTRONICZNY 1.Ekran projekcyjny - 1szt 2. Projektor - 1szt 3. Tablica interaktywna - 1szt 4. Urz±dzenie wielofunkcyjne - 1szt 5. Aparat fotograficzny - 1szt 6. Zestaw g³o¶ników, dvd, TV (Telewizor z systemem g³o¶nikowym i odtwarzaczem DVD - 1szt) 7. Notebooki - 15 szt. 8. Oprogramowanie do notebooków - pakiet biurowy - 15 szt. 9. Zakup zestawów komputerowych - 2szt Czê¶æ nr V - SPRZÊT SPORTOWY 1.Stó³ do ping- ponga - 1 szt. 2. Pi³karzyki - 1 szt. 3. Stó³ bilardowy - 1 szt. 4. Maty piankowe - 4 szt. 5. Materace trzyczê¶ciowe - 5 szt. 6. Maty gimnastyczne - 10 szt. 7. Hula hop - 10 szt. 8. Skakanki - 10 szt. 9. Gumy do skakania - 10szt. 10. Worki do skakania - 6 szt. 11. Woreczki z grochem - 10 szt. 12. Szarfy - 30 szt. 13. Ringo - 10 szt. 14. Pi³ka siatkowa - 5 szt. 15. Pi³ka no¿na - 5 szt. 16. Pi³ka do kosza - 3 szt. 17. Pompki z ig³± - 5 szt. 18. Przej¶cia dla pieszych - 4 szt. 19. Rondo - 1 szt. 20. ¦cie¿ka rowerowa 100x200 - 6 21. Znaki - zestaw - 2 szt. 22. Szachy zewnêtrzne du¿e - 1 kpl
II.5) G³ówny kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
39130000-2 |
39141000-2 |
34928480-6 |
39221210-2 |
39221130-7 |
39223000-1 |
39221121-1 |
39221220-5 |
39221150-3 |
39241120-0 |
33141623-3 |
39162100-6 |
39162100-6 |
48900000-7 |
38652100-1 |
32320000-2 |
38650000-6 |
38653400-1 |
32322000-6 |
38653400-1 |
37400000-2 |
37461220-5 |
37533500-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: do 15 dni lub 30 dni od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Nie dotyczy
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1)O¶wiadczenie wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania (wed³ug za³±czonego wzoru - za³±cznik nr 2 do SIWZ) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 2)O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wed³ug za³±czonego wzoru - za³±cznik nr 3 do SIWZ) oraz, w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, dowody potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
Dotyczy czê¶ci IV tj. Sprzêt elektroniczny: 1. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Na wezwanie zamawiaj±cego z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia lub dokumenty: 2.1. W celu potwierdzenia spe³niania przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego: a) dokumenty/certyfikaty dotycz±ce przedmiotu zamówienia wskazane w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia; b) specyfikacjê techniczn±, karty katalogowe dla oferowanego sprzêtu (dopuszcza siê wersjê elektroniczn± w wersji jêzykowej polskiej lub angielskiej np.: p³yta CD).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Dotyczy czê¶ci IV:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium tylko dla czê¶ci nr 4 tj. Sprzêt elektroniczny.
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pó¼n. zm.).
Dokumenty o których mowa w pkt b, c, d, e nale¿y w oryginale z³o¿yæ w kasie Urzêdu Gminy w ¦wilczy a kopie wpi±æ do oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dopuszcza siê by te dokumenty by³y wpiête do oferty.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu musi znale¼æ siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed terminem sk³adania ofert. Za datê wniesienia wadium uwa¿a siê datê uznania wskazanego rachunku bankowego, tj. datê faktycznego wp³ywu ¶rodków finansowych na podany rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
Nr 92 9159 1023 2005 5000 0026 0074 Bank Spó³dzielczy w G³ogowie M³p. Oddzia³ w ¦wilczy z dopiskiem: Przetarg o znaku RGI.271.15.2018
Kopiê potwierdzenia przelewu nale¿y do³±czyæ do oferty lub z³o¿yæ w kasie Urzêdu Gminy ¦wilcza.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w pieni±dzu prosi siê o podanie numeru rachunku bankowego, na który zamawiaj±cy ma dokonaæ zwrot wadium.
7. W tre¶ci wadium sk³adanego w formie innej ni¿ pieni±dz musz± byæ wyszczególnione okoliczno¶ci, w jakich Zamawiaj±cy mo¿e zatrzymaæ wadium wraz z odsetkami. Okoliczno¶ci te musz± zawieraæ sytuacje okre¶lone:
1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, tj. je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, tj.: je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
8. Z powy¿szego dokumentu powinno ponadto wynikaæ jednoznacznie, gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie.
9. Wadium powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od daty sk³adania ofert.
10. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale.
11. Wadium wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
12. Zwrot wadium: Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza z uwzglêdnieniem postanowieñ art. 46 Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokona³ wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci: 1) gdy zaistnieje konieczno¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, wynikaj±ca z wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) gdy zaistnieje konieczno¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, uwarunkowana: dzia³aniem si³y wy¿szej, tj. zdarzenia nadzwyczajnego, niemo¿liwego do przewidzenia i przeciwdzia³ania, uniemo¿liwiaj±cego wykonanie zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy, z tym zastrze¿eniem, ¿e w przypadku zaistnienia przerwy lub przestoju w realizacji dostawy, okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji zamówienia równy bêdzie okresowi przerwy lub przestoju, 3) aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urz±dzeñ lub materia³ów), zmiana nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny oraz obni¿enia parametrów technicznych, jako¶ciowych i innych wynikaj±cych z oferty na podstawie której by³ dokonany wybór Wykonawcy. 3. Wskazane w niniejszym paragrafie zmiany mog± byæ wprowadzone, jedynie w przypadku je¿eli obydwie strony umowy zgodnie uznaj±, ¿e zasz³y wskazane okoliczno¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-03-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. O wyborze oferty Zamawiaj±cy powiadomi niezw³ocznie Wykonawców, którzy ubiegali siê o udzielenie zamówienia oraz zamie¶ci informacjê na stronie internetowej zamawiaj±cego i tablicy og³oszeñ. 2. Je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana bêdzie uchyla³ siê od zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e wybraæ ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród pozosta³ych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany jest do zawarcia umowy z Zamawiaj±cym na warunkach okre¶lonych w zapisach SIWZ. 4. Je¿eli oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 5. Dla ka¿dej czê¶ci zamówienia bêd± oddzielnie podpisywane umowy. Umowy bêd± podpisywane w siedzibie Zamawiaj±cego po wcze¶niejszym ustaleniu dok³adnego terminu.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Zestawy mebli |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39150000-8, 39130000-2, 39141000-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 15 dni lub 30 dni od podpisania umowy.
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | ARTYKU£Y GOSPODARSTWA DOMOWEGO |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39141000-2, 34928480-6, 39221210-2, 39221130-7, 39223000-1, 39221121-1, 39221220-5, 39221150-3, 39241120-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 15 dni lub 30 dni od podpisania umowy.
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | WYPOSA¯ENIE ¦WIETLICY |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6, 33141623-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 15 dni lub 30 dni od podpisania umowy.
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | SPRZÊT ELEKTRONICZNY |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30236000-2, 48900000-7, 38652100-1, 32320000-2, 38650000-6, 38653400-1, 32322000-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 15 dni lub 30 dni od podpisania umowy.
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | SPRZÊT SPORTOWY |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 37400000-2, 37461220-5, 37533500-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 15 dni lub 30 dni od podpisania umowy.
INNE PRZETARGI ¦WILCZA
- Zakup wraz z dostaw± i monta¿em doposa¿enia - sprzêtu rehabilitacyjnego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Us³uga organizacji wydarzeñ kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Zapewnienie trenerów (kadry dydaktycznej) do prowadzenia zajêæ / warsztatów dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach.
- Zapewnienie trenerów (kadry dydaktycznej) do prowadzenia zajêæ / warsztatów dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie
wiêcej: przetargi ¦WILCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kamer hiperspektralnych, drona, laptopów i oprogramowania w podziale na pakiety, 17/ZP/2024
- Dostawa materia³ów opatrunkowych, sprzêtu jednorazowego u¿ytku, rêkawic chirurgicznych i diagnostycznych, ¶rodków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawa trena¿erów i fantomów
- Wyposa¿enie budynku Urzêdu Miejskiego w Zaklikowie
- Utworzenie Oddzia³u Opieki Senioralnej (Zak³ad Opiekuñczo-Leczniczy) w SPZZOZ w Przasnyszu z mo¿liwo¶ci± leczenia osób zara¿onych wirusem Sars-CoV-2- etap II
- Budowa budynku kancelarii le¶nictw Urad i S±dów wraz z zagospodarowaniem terenu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.