eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresie przebudowy dróg na terenie gminy Uniejów - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-02-16



Ogłoszenie nr 519635-N-2018 z dnia 2018-02-16 r.

Gmina Uniejów: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresie przebudowy dróg na terenie gminy Uniejów - etap II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uniejów, krajowy numer identyfikacyjny 31101957900000, ul. ul. Błogosławionego Bogumiła  13 , 99210   Uniejów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 632 888 192, e-mail urzad@uniejow.pl, faks 632 888 192.
Adres strony internetowej (URL): www.uniejow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.uniejow.bip.net.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.uniejow.bip.net.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie - złożone osobiście lub przesłane do Zamawiającego
Adres:
Urząd Miasta w Uniejowie, ul. Bł. Bogumiła 13, 99-210 Uniejów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresie przebudowy dróg na terenie gminy Uniejów - etap II
Numer referencyjny: ZP.271.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa dróg na terenie gminy Uniejów - etap II" 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. 2.1 Część 1 przedmiotu zamówienia "Nadzór inwestorski nad przebudową dróg na terenie gminy Uniejów - drogi Nr 111160E w m. Wielenin- Wielenin Kolonia, Nr 111155E w m. Człopy, Nr 111165 E na odcinku Orzeszków - Czepów, droga gminna w m. Wilamów oraz droga 111152E na odcinku Spycimierz - Łęg Baliński" Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad następującym zakresem prac: Droga gminna Nr 111160E na odcinku Wielenin - Wielenin Kolonia (do drogi Nr 111169E) - długość odcinka około 1,060 km - dz. nr 36, 83 obręb Wielenin Kolonia, zakres prac obejmuje m.in.: - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej; - ścięcie zawyżonych poboczy gruntowych; - wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) gr. 4 cm - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - wykonanie włączeń w istniejące skrzyżowania bitumiczne; - wyrównanie wysokościowe istniejących zjazdów. Droga gminna Nr 111155E na odcinku od drogi krajowej nr 72 przez wieś Człopy do drogi na Wieścice - długość odcinka 1,010 km - dz. nr 254obręb Człopy, zakres prac obejmuje m.in.: - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej; - ścięcie zawyżonych poboczy gruntowych; - wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) gr. 4 cm - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - wykonanie włączeń w istniejące skrzyżowania bitumiczne; - wyrównanie wysokościowe istniejących zjazdów; - rozbiórka i budowa nowego jednostronnego ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych. Droga gminna Nr 111165 E na odcinku Orzeszków - Czepów - długość remontowanego odcinka około 2,015 km (początek od 1+321,61 km do 3+335,97 km) - dz. nr 39 obręb Orzeszków, dz. nr 25 obręb Stanisławów, dz. nr 609, 611 obręb Czepów, zakres prac obejmuje m. in.: - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej; - ścięcie zawyżonych poboczy gruntowych; - wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) gr. 4 cm - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - wykonanie włączeń w istniejące skrzyżowania bitumiczne; - wyrównanie wysokościowe istniejących zjazdów. Droga gminna w Wilamowie (koło cmentarza) - długość odcinka około 0,707 km - dz. nr 155,176 i 217 obręb Wilamów, zakres prac obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze; - wykonanie korytowania - wykonanie podbudowy - wykonanie nawierzchni bitumicznej - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej; - ścięcie zawyżonych poboczy gruntowych; - wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) gr. 4 cm - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - wykonanie włączeń w istniejące skrzyżowania bitumiczne; - wyrównanie wysokościowe istniejących zjazdów. - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej przed cmentarzem - roboty wykończeniowe Droga gminna 111152E na odcinku Spycimierz - Łęg Baliński - łączna długość remontowanego odcinka około 2,062 km dz. nr 323, 824 obręb Spycimierz 116 Łęg Baliński, - odcinek pierwszy o długości 1,207 km (początek od 0+313 km do 1+520 km) - odcinek drugi o długości 0,855 km (początek od 1+520 km do 2+374,97 km) zakres prac na każdym z odcinków obejmuje m. in.: - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej; - ścięcie zawyżonych poboczy gruntowych; - wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) gr. 4 cm - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - wykonanie włączeń w istniejące skrzyżowania bitumiczne; - wyrównanie wysokościowe istniejących zjazdów. Przedmiot zamówienia (odcinek pierwszy) jest współfinansowany ze środków budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z tytułu wyłączenia z produkcji gruntów rolnych. 2.2 Część 2 przedmiotu zamówienia "Nadzór inwestorski nad przebudową dróg na terenie gminy Uniejów - drogi Nr 111353E - ul. Błogosławionego Bogumiła oraz Nr 111368E - ul. Władysława Reymonta" Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad następującym zakresem prac: Droga gminna Nr 111353E - ul. Błogosławionego Bogumiła - długość odcinka 0,441 km - dz. 1477 obręb 1 m. Uniejów, zakres prac obejmuje m.in.: - wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej - wykonanie odcięcia i dokłucia pozostałości masy bitumicznej wzdłuż ścieku z kostki granitowej - wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm - regulacja wysokościowa istniejącej armatury - naprawa ubytków na przejściach dla pieszych z kostki granitowej Z uwagi na lokalizację inwestycji w obszarze stanowiska AZP 62-45/176, Uniejów stanowisko 27 -przebudowę ulicy w razie konieczności należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym przy stałej obecności archeologa. Zapewnienie nadzoru archeologicznego po stronie Wykonawcy. Droga gminna Nr 111368E - ul. W. Reymonta - długość odcinka 0,716 km - dz. 1790, 1791/7 i 1791/8, 2090, 2720 obręb 1 m. Uniejów, zakres prac obejmuje m.in.: - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej; - ścięcie zawyżonych poboczy gruntowych; - wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) gr. 4 cm - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - wykonanie włączeń w istniejące skrzyżowania bitumiczne; - wyrównanie wysokościowe istniejących zjazdów. 2.3 Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem zawarty jest w dokumentacji projektowej opublikowanej w przetargu na roboty budowlane zamieszczonym na stronie internetowej http://www.uniejow.bip.net.pl i oznaczony numerem ZP.271.27.2017. 3. Inspektor Nadzoru pełnić będzie nadzór inwestorski w zakresie wynikającym z przepisów prawa budowlanego oraz przepisów wykonawczych. Zakres obowiązków inspektora nadzoru obejmuje m.in.: a) Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do zweryfikowania dokumentacji projektowej, do kontrolowania jakości robót oraz materiałów i urządzeń w tym zgodności pod względem techniczno - jakościowym z zawartą umową, b) Dokonywanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego, c) Potwierdzenie rzeczowo - finansowe wykonanych prac d) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową, e) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót. f) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, g) kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, h) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót, i) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, j) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, k) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji, komisjach odbiorów gwarancyjnych oraz kontrolach przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne. l) inspektor powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu aby zapewniona była skuteczność nadzoru nad realizacją oraz zależnie od potrzeb wykonawcy i inwestora - minimum dwa razy w tygodniu (dotyczy okresu w którym rzeczywiście będą prowadzone roboty), ł) zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości m) ma obowiązek sprawdzania robót ulegających zakryciu lub zanikających n) sporządzanie dokumentacji fotograficznej o) żądanie dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt, odkrywek elementów robot budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. p) Wstrzymać roboty, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku gdy, Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i wiedzą techniczną. r) Inspektor Nadzoru, po uzgodnieniu z Zamawiającym wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania.

II.5) Główny kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, w szczególności Zamawiający uzna spełnienie warunku, o ile Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie/przebudowie/ remoncie drogi/ulicy o nawierzchni bitumicznej o długości min. 500 m. Warunek dotyczy każdej części zamówienia b) Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż dysponuje bądź będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane polskim prawem budowlanym uprawnienia danej specjalności: - co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej lub posiadającą inne tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień - pełniącego funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego. Warunek dotyczy każdej części zamówienia. UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane, w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (dz. U. 2016 poz. 65) Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni wykazać, że warunek określony w pkt 6.1.1 winien spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (składających ofertę wspólną) natomiast warunki określone w pkt .6.1 2 spełniają łącznie Wykonawca może polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. W celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zobowiązany jest przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem , który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnione zasobów nie ponosi winy. Zamawiający ocenia, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie prze Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22. Zamawiający wymaga wykazania podstaw do braku wykluczenia w odniesieniu do podwykonawców. Zamawiający w ramach realizacji zamówienia nie widzi potrzeby wymogu od Wykonawcy przedłożenia poświadczenia o zawartej umowie o pracę z osobami realizującymi zadania w ramach przedmiotowego zamówienia z uwagi na charakter wykonywanych czynności (zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 7.3.1 potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie: 7.3.1.1 zdolności technicznej lub zawodowej: 1. Niżej wymienionych dokumentów nie należy dołączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu dostarczenia następujący dokumentów: 1) wykazu wykonanych usług: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie usługi określonej w punkcie 6.1.3 lit a) SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu znajduje się w załączniku do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w punkcie 6.1.3 lit b) Wzór wykazu znajduje się w załączniku do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców Wzór wykazu znajduje się w załączniku do SIWZ. 7.3.2 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosowanych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych 7.3.3 W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.3.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.3.5 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.1.2 podpunkt 1) zamawiający może dopuścić złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej. 7.3.6 Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenia zamówienia. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych c baz danych , w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352 i poz. 1579) W przypadku dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest wskazać adresy internetowe baz danych gdzie dostępne są oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w jeżyku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 1 i 3 ustawy PZP, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu; Dokumenty składane w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem " Za zgodność z oryginałem" Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

7.1 W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 7.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 7.1.2. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokumenty dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców 7.1.3. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także, dokument o którym mowa w pkt.7.1.1, 7.1.2 7.1.4. Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 7.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7.2.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.2.2. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp. 7.2.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7.2.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Oryginał zobowiązania podmiotu udostepniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę - jeżeli dotyczy Treść zobowiązania lub innego dokumentu, o którym mowa w pkt 7.2.1 SIWZ musi określać: 1)sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu lub podmiotów przy wykonywaniu zamówienia 2)zakres i okres udziału innego podmiotu lub podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. 3) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23) ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 Ustawy składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź in~formacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (wzór - Załącznik do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości Dla części 1: 700,00 zł Dla części 2: 200,00 zł 9.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 9.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 9.4 Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 9.3 lit. b - e należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów - Biuro Podawcze (na parterze), w kopercie oznaczonej w sposób następujący: Wadium - postępowanie na wykonanie usługi "Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresie przebudowy dróg na terenie gminy Uniejów - etap II" - dla części ..... nie otwierać przed 26.02.2018 r. godz. 10:30 9.5 Dokumenty, o których mowa w punkcie pkt 9.3 lit. b - e muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.6 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko i wyłącznie na rachunek bankowy Zamawiającego: 18 8557 0009 2005 0200 0130 0026 podając w tytule wpłaty tytuł postępowania 9.7 W przypadku wnoszenia wadium na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina uznania ww. konta kwotą wadium, co winno nastąpić przed upływem terminu składania ofert. 9.8 Okoliczności zwrotu wadium i jego zatrzymania określa ustawa Pzp. Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
17.3 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 1) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: a) działania siły wyższej, b) braku możliwości wykonania przedmiotu zamówienia w pierwotnie określonym terminie, ze względu na terminy uzyskiwania uzgodnień, decyzji c) wydłużenia okresu realizacji robót budowlanych będących przedmiotem sprawowanego nadzoru 2) zmiany zasad finansowania zamówienia, 3) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji Kontraktu, spowodowanych działaniem osób trzecich, 4) zaproponowania rozwiązań odmiennych od ujętych dokumentacji a będących z punktu widzenia Zamawiającego korzystnymi 5) zaistnienia konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia w innym niż pierwotnie założono zakresie, gdyby zastosowanie przewidzianego zakresu groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - w takim przypadku wykonawca może wnieść o zmianę zakresu, zaproponowanie rozwiązań o równoważnych lub lepszych parametrach. 6) zmiany wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. 7) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 8) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 17.4. W przypadku określonym w ust. 17.3 pkt 6) zmiana stawek jest podstawą do zmiany wynagrodzenia od dnia obowiązywania nowych stawek. W celu wprowadzenia zmian w tym zakresie strony zawrą stosowne porozumienie obowiązujące od dnia wejście w życie przepisów. 17.5. W przypadkach określonym w ust. 17.3 pkt 7) i 8) zmiana wynagrodzenia będzie możliwa jeśli Wykonawca wystąpi z wnioskiem o zmianę umowy, który będzie zawierał szczegółowe wyliczenie dotyczące wpływu zmiany na wykonanie zamówienia, a zmiany te będą potwierdzały stosowne dokumenty. 17.6. W przypadku uznania, iż przedłożone dokumenty potwierdzają spełnienie przesłanek do zwiększenia wynagrodzenia strony zawrą stosowne porozumienie, które wejdzie w życie od daty zmian przepisów prawnych pociągających za sobą obowiązek zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia czy zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Pod warunkiem, iż zmiany te Wykonawca wprowadził zgodnie z obowiązującym prawem i udowodni, iż to uczynił stosownymi dokumentami. W przypadku wprowadzenia zmian w terminie późniejszym, wynagrodzenie określone w niniejszej umowie zostanie zmienione od daty wprowadzenia zmian przez Wykonawcę w oparciu o przedstawione dowody. 17.7. Zmiana wynagrodzenia z powodów określonych pkt 6) i 7) nie może być wyższa od zmian wynagrodzenia wynikających z przepisów prawa pociągających te zmiany. 17.8. Za okoliczności "siły wyższej" uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. 17.9. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią. 17.10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 17.11. Każda ze stron umowy jest uprawniona do wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie procedury zmian umowy w terminie nieprzekraczalnym 30 dni od daty zdarzenia uzasadnionego wniosek pod rygorem utraty prawa żądania zmian. 17.12 Strony umowy są zobowiązane do wszczęcia negocjacji w siedzibie Zamawiającego w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku, w celu zgodnego określania zakresu zmian umowy przy założeniu obiektywnego wystąpienia przesłanek.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-26, godzina: 10:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
11.9 Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) Wykonawcy oraz opisane w następujący sposób: OFERTA w postępowaniu na wykonanie usługi pn.: "Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresie przebudowy dróg na terenie gminy Uniejów - etap II" dla części ....... - nie otwierać przed 26.02.2018 r. godz. 10:30 11.10 Na ofertę składa się: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 1 do SIWZ podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ceny w formularzu powinny być podane zgodnie z pkt 13 SIWZ). 2) dokumenty określone w pkt 7.1. SIWZ. UWAGA:. 11.11 Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): ? w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Uwaga: Załączniki do niniejszej specyfikacji nie mają charakteru wymaganych formularzy a jedynie stanowią wzory. Przy posługiwaniu się nimi prosimy o szczególne zwrócenie uwagi, aby ich treść odpowiadała faktycznej zawartości oferty. 11.12 Wykonawca ma obowiązek wskazania w Formularzu ofertowym części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom podania przez wykonawcę nazw podwykonawców oraz Brak ww. informacji oznaczać będzie, że całość zamówienia będzie realizowana przez Wykonawcę. 11.13 Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. 11.14 Zmiany w treści oferty oraz zmiany w zakresie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisane koperty zawierające zmiany należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem "ZMIANA". W przypadku złożenia kilku "ZMIAN" kopertę każdej "ZMIANY" należy dodatkowo opatrzyć napisem "zmiana nr .....". 11.15 Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem "WYCOFANIE". 11.16 Złożone wraz z ofertą informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) muszą być oddzielone od pozostałej części oferty i umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, w sposób umożliwiający Zamawiającemu udostępnienie jawnych elementów oferty innym uczestnikom postępowania. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Zgodnie, z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Sposób oceny ofert: 1. Sposób oceny oferty w zakresie kryterium ceny: Zamawiający przyzna maksymalne ilości punktów ofercie, która zaoferuje najniższe wartości w odpowiedzi na w/w kryterium. Punkty te zostaną wyliczone ze wzoru: cena minimalna Cena oferty = 100 x ( cena minimalna : cena oferty badanej ) pkt x 60% Podana przez oferenta cena wykonania zamówienia stanowić będzie max. 60 punktów w 60 punktowej skali ocen. 2. Sposób oceny oferty w zakresie kryterium wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Zamawiający przyzna maksymalne ilości punktów ofercie, która zaoferuje najwyższe wartości w odpowiedzi na w/w kryterium. Podana przez oferenta wysokość zabezpieczenia stanowić będzie max. 40 punktów w 40 punktowej skali ocen Punkty przyznawane w kryterium zabezpieczenie należytego wykonania umowy, będą naliczane według następujących wzoru: Wysokość zabezpieczenia = 100 x (Zabezpieczenie badanej oferty : Maksymalna wysokość zabezpieczenia ) pkt x 40% Wymagana przez Zamawiającego minimalna wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy przewidziana została na 5 %. Maksymalna wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy wynosi 10 % ceny całkowitej brutto oferty. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie wartość niższą od minimalnej, wyższą od maksymalnej lub nie wskaże żadnej, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. 3. Punkty uzyskane łącznie w kryterium cena i wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowić będą ocenę danej oferty: liczba punktów w kryterium cena + liczba punktów w kryterium wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy = liczba punktów oferty. 4. Oferta może uzyskać łącznie maksymalnie 100 punktów.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: "Nadzór inwestorski nad przebudową dróg na terenie gminy Uniejów - drogi Nr 111160E w m. Wielenin- Wielenin Kolonia, Nr 111155E w m. Człopy, Nr 111165 E na odcinku Orzeszków - Czepów, droga gminna w m. Wilamów oraz droga 111152E na odcinku Spycimierz - Łęg Baliński"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad następującym zakresem prac: Droga gminna Nr 111160E na odcinku Wielenin - Wielenin Kolonia (do drogi Nr 111169E) - długość odcinka około 1,060 km - dz. nr 36, 83 obręb Wielenin Kolonia, zakres prac obejmuje m.in.: - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej; - ścięcie zawyżonych poboczy gruntowych; - wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) gr. 4 cm - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - wykonanie włączeń w istniejące skrzyżowania bitumiczne; - wyrównanie wysokościowe istniejących zjazdów. Droga gminna Nr 111155E na odcinku od drogi krajowej nr 72 przez wieś Człopy do drogi na Wieścice - długość odcinka 1,010 km - dz. nr 254obręb Człopy, zakres prac obejmuje m.in.: - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej; - ścięcie zawyżonych poboczy gruntowych; - wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) gr. 4 cm - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - wykonanie włączeń w istniejące skrzyżowania bitumiczne; - wyrównanie wysokościowe istniejących zjazdów; - rozbiórka i budowa nowego jednostronnego ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych. Droga gminna Nr 111165 E na odcinku Orzeszków - Czepów - długość remontowanego odcinka około 2,015 km (początek od 1+321,61 km do 3+335,97 km) - dz. nr 39 obręb Orzeszków, dz. nr 25 obręb Stanisławów, dz. nr 609, 611 obręb Czepów, zakres prac obejmuje m. in.: - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej; - ścięcie zawyżonych poboczy gruntowych; - wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) gr. 4 cm - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - wykonanie włączeń w istniejące skrzyżowania bitumiczne; - wyrównanie wysokościowe istniejących zjazdów. Droga gminna w Wilamowie (koło cmentarza) - długość odcinka około 0,707 km - dz. nr 155,176 i 217 obręb Wilamów, zakres prac obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze; - wykonanie korytowania - wykonanie podbudowy - wykonanie nawierzchni bitumicznej - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej; - ścięcie zawyżonych poboczy gruntowych; - wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) gr. 4 cm - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - wykonanie włączeń w istniejące skrzyżowania bitumiczne; - wyrównanie wysokościowe istniejących zjazdów. - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej przed cmentarzem - roboty wykończeniowe Droga gminna 111152E na odcinku Spycimierz - Łęg Baliński - łączna długość remontowanego odcinka około 2,062 km dz. nr 323, 824 obręb Spycimierz 116 Łęg Baliński, - odcinek pierwszy o długości 1,207 km (początek od 0+313 km do 1+520 km) - odcinek drugi o długości 0,855 km (początek od 1+520 km do 2+374,97 km) zakres prac na każdym z odcinków obejmuje m. in.: - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej; - ścięcie zawyżonych poboczy gruntowych; - wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) gr. 4 cm - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - wykonanie włączeń w istniejące skrzyżowania bitumiczne; - wyrównanie wysokościowe istniejących zjazdów. Przedmiot zamówienia (odcinek pierwszy) jest współfinansowany ze środków budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z tytułu wyłączenia z produkcji gruntów rolnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
wysokość zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: "Nadzór inwestorski nad przebudową dróg na terenie gminy Uniejów - drogi Nr 111353E - ul. Błogosławionego Bogumiła oraz Nr 111368E - ul. Władysława Reymonta"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad następującym zakresem prac: Droga gminna Nr 111353E - ul. Błogosławionego Bogumiła - długość odcinka 0,441 km - dz. 1477 obręb 1 m. Uniejów, zakres prac obejmuje m.in.: - wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej - wykonanie odcięcia i dokłucia pozostałości masy bitumicznej wzdłuż ścieku z kostki granitowej - wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm - regulacja wysokościowa istniejącej armatury - naprawa ubytków na przejściach dla pieszych z kostki granitowej Z uwagi na lokalizację inwestycji w obszarze stanowiska AZP 62-45/176, Uniejów stanowisko 27 -przebudowę ulicy w razie konieczności należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym przy stałej obecności archeologa. Zapewnienie nadzoru archeologicznego po stronie Wykonawcy. Droga gminna Nr 111368E - ul. W. Reymonta - długość odcinka 0,716 km - dz. 1790, 1791/7 i 1791/8, 2090, 2720 obręb 1 m. Uniejów, zakres prac obejmuje m.in.: - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej; - ścięcie zawyżonych poboczy gruntowych; - wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) gr. 4 cm - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - wykonanie włączeń w istniejące skrzyżowania bitumiczne; - wyrównanie wysokościowe istniejących zjazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.