eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sprzedaż i dostarczenie sprzętu niezbędnego do praktycznej nauki zawodu w ramach kursów zawodowych w 2019 roku, dla osadzonych przebywających w jednostkach okręgu krakowskiego w ramach projektu pn. "Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności" realizowany w ramach Działania 2.7 "Zwiększenie szans na zatrudnienie osób szczególnie zagrożonych wykluczeniem społecznym" Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-02-28



Ogłoszenie nr 519504-N-2019 z dnia 2019-02-28 r.

Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Krakowie: Sprzedaż i dostarczenie sprzętu niezbędnego do praktycznej nauki zawodu w ramach kursów zawodowych w 2019 roku, dla osadzonych przebywających w jednostkach okręgu krakowskiego w ramach projektu pn. "Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności" realizowany w ramach Działania 2.7 "Zwiększenie szans na zatrudnienie osób szczególnie zagrożonych wykluczeniem społecznym" Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Tak


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
30%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35114184600000, ul. ul. Montelupich  7 , 31-155  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 634 50 77, e-mail mariusz.michalik@sw.gov.pl, faks 12 633 81 72.
Adres strony internetowej (URL): zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowiści prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.zp.sw.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zp.sw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostarczenie sprzętu niezbędnego do praktycznej nauki zawodu w ramach kursów zawodowych w 2019 roku, dla osadzonych przebywających w jednostkach okręgu krakowskiego w ramach projektu pn. "Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności" realizowany w ramach Działania 2.7 "Zwiększenie szans na zatrudnienie osób szczególnie zagrożonych wykluczeniem społecznym" Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Numer referencyjny: OI.P.POWER.2230.2.2019.WK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: L.p. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. Zadanie 1A AŚ Kraków 1 Szlifierka do ścian 2 2 Odkurzacz przemysłowy 2 3 Laser krzyżowy ze statywem 1 4 Przedłużacz przemysłowy 1 5 Młotowiertarka 2 6 Szlifierka kątowa 125 2 7 Mieszarka elektryczna 2 Zadanie 1B AŚ Kraków 1 Przecinarka do materiałów budowlanych 1 2 Stołowa przecinarka elektryczna 1 Zadanie 2A AŚ Kielce 1 Wkrętarka akumulatorowa 1 2 Klucz udarowy akumulatorowy 1 3 Młot udarowo-obrotowy akumulatorowy 2 4 Przecinarka spalinowa 1 5 Wiertło diamentowe 1 6 Szlifierka kątowa 125 akumulatorowa 2 7 Młot udarowo-obrotowy 2 8 Młotowiertarka udarowa 2 9 Zamiatarka spalinowa 1 10 Bruzdownica 1 11 Wertykulator spalinowy 1 12 Opryskiwacz spalinowy 1 13 Kosiarka spalinowa 1 14 Nożyce akumulatorowe do żywopłotu 1 15 Odkurzacz przemysłowy 1 16 Ręczne mieszadło elektryczne 2 17 Glebogryzarka spalinowa 1 18 Sekator spalinowy 1 19 Laser krzyżowy 1 Zadanie 2B AŚ Kielce 1 Zagęszczarka gruntu 1 Zadanie 3A ZK Kraków Nowa Huta 1 Owerlok 4-ro nitkowy 1 2 Strug elektryczny 2 3 Pilarka tarczowa akumulatorowa 2 4 Wyrzynarka 2 5 Piła stołowa ukośnica 1 6 Wyrzynarka akumulatorowa 2 7 Stół roboczy do obróbki drewna 1 8 Piła szablasta akumulatorowa 1 9 Odciągacz wiórów 1 10 Młot udarowy 1 11 Wiertarka udarowa 1 12 Szlifierka do gładzi z odkurzaczem 1 13 Szlifierka kątowa akumulatorowa 1 14 Wiertarka stołowa 1 Zadanie 3B ZK Kraków Nowa Huta 1 Okleinarka do krawędzi 1 2 Pilarka stołowa 1 3 Komputerowa maszyna do szycia 2 Zadanie 4A ZK Nowy Sącz 1 Wyrzynarka palcowa 1 2 Strug elektryczny 1 3 Wiertarka 2 4 Szlifierka kątowa 230 2 5 Młot udarowo-obrotowy 2 6 Młot udarowo-obrotowy 2 7 Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa 1 8 Spawarka TIG 1 9 Kompresor 1 10 Kosiarka do trawy 1 11 Uniwersalna maszyna wieloczynnościowa 1 Zadanie 4B ZK Nowy Sącz 1 Tokarka 1 2 Przyczepka towarowa 1 Zadanie 5A ZK Nowy Wiśnicz 1 Wertykulator 1 2 Dmuchawa do liści 1 3 Piła, przecinarka stołowa 1 4 Odkurzacz przemysłowy 1 5 Bruzdownica 1 6 Laser samopoziomujący 1 7 Szlifierka kątowa 125 2 8 Szlifierka kątowa 230 1 9 Strug do drewna 1 10 Frezarka 1 11 Szlifierka mimośrodowa 150 1 12 Szlifierka mimośrodowa 150 1 13 Ręczna Pilarka Tarczowa 1 14 Akumulatorowa szlifierka kątowa 125 1 15 Akumulatorowa wiertarko-wkrętarka udarowa 1 16 Betoniarka 100 L 1 17 Mieszarka (mieszadło) 1 18 Mieszarka (mieszadło) 2 19 Kompresor 1 20 Pistolet Lakierniczy 1 21 Młot udarowy 1 22 Młotowiertarka 1 23 Wiertarka 1 Zadanie 5B ZK Nowy Wiśnicz 1 Zagęszczarka gruntu 120 1 2 Młot udarowy obrotowy 1 3 Młot wyburzeniowy 1 Zadanie 6A ZK Pińczów 1 Przecinarka do glazury na sucho i mokro 1 2 Agregat malarski 1 3 Bruzdownica 2 4 Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa udarowa 2 5 Odkurzacz przemysłowy z otrząsaczem 2 6 Drabina multifunkcyjna 2 7 Drabina z podestem 2 8 Drabina aluminiowa 2 9 Szlifierka kątowa akumulatorowa 2 10 Ręczna maszynka do cięcia glazury 2 11 Kompresor 50 l 1 12 Młot udarowo- obrotowy 1 13 Młot udarowo- obrotowy 1 14 Młot udarowo- obrotowy 1 15 Młotowiertarka 2 16 Zestaw do odsysania pyłu 1 17 Szlifierka do betonu 1 18 Urządzenie wielofunkcyjne 1 19 Urządzenie do lokalizacji przewodów 1 Zadanie 6B ZK Pińczów 1 Myjka ciśnieniowa 1 2 Rusztowanie 1 Zadanie 7A ZK Tarnów 1 Wiertarko - wkrętarka akumulatorowa 3 2 Ręczna pilarka tarczowa akumulatorowa 1 3 Szlifierka kątowa akumulatorowa 125 1 4 Klucz udarowy akumulatorowy 1 5 Młotowiertarka udarowa akumulatorowa 2 6 Wyrzynarka akumulatorowa 1 7 Zakrętarka udarowa akumulatorowa 2 8 Narzędzie wielofunkcyjne akumulatorowe 1 9 Mieszarka do zapraw 2 10 Szlifierka kątowa 230 2 11 Szlifierka kątowa 125 3 12 Odkurzacz przemysłowy 1 13 Ręczna przecinarka do glazury 1 14 Niwelator optyczny 1 15 Zszywacz pneumatyczny 1 16 Pilnik elektryczny 1 17 Strug ręczny 1 18 Detektor materiałów 1 19 Drabina przegubowa 1 20 Młot udarowo-obrotowy 2 Zadanie 7B ZK Tarnów 1 Szlifierka do ścian i sufitów + odkurzacz 1 2 Agregat prądotwórczy 1 Zadanie 8A ZK Tarnów Mościce 1 Wyciągacz do pokryw 1 2 Gilotyna do kostki brukowej 1 3 Listwa ręczna przykrawężnikowa 1 4 Listwa zgarniająca 2,3 m 1 5 Listwa zgarniająca 1,6 m 1 6 Laser krzyżowy podłogowy 1 7 Piła szablasta 1 8 Piła taśmowa 1 9 Wielofunkcyjny stół zaciskowy 2 10 Stół maszynowy 1 11 Młotowiertarka 2 12 Akumulatorowa szlifierka kątowa 2 13 Szlifierka do gipsu 2 14 Odkurzacz przemysłowy 2 15 Rusztowanie przegubowe > 4,5 m 3 Zadanie 8B ZK Tarnów Mościce 1 Zaciskarka 1 2 Agregat malarski 1 Zadanie 9A ZK Trzebinia 1 Betoniarka 1 2 Dmuchawa do liści 1 3 Wiertnica glebowa 1 4 Zamiatarka ręczna 1 5 Stół stolarski warsztatowy 2 6 Ukośnica kapówka ze stołem 1 7 Pilarka stołowa 1 8 Młot wyburzeniowy 1 9 Drabina aluminiowa 1 10 Kosiarka spalinowa 1 11 Szlifierka stołowa kamieniowo - taśmowa 1 12 Szlifierka oscylacyjna 1 13 Wózek ręczny paletowy 1 14 Odkurzacz przemysłowy 1 15 Myjka ciśnieniowa 1 Zadanie 9B ZK Trzebinia 1 Piła stołowa formatowa 1 2 Odciąg trocin workowy 1 Zadanie 10A ZK Wadowice 1 Odkurzacz przemysłowy 1 2 Szlifierka do gipsu 2 3 Mieszarka 2 4 Młotowiertarka 3 5 Dalmierz 1 6 Niwelator 1 7 Szlifierka kątowa 125 2 8 Szlifierka kątowa 230 2 9 Młot udarowo-obrotowy 2 10 Bruzdownica 1 11 Wiertarko-wkrętarka 2 Zadanie 10B ZK Wadowice 1 Stopa wibracyjna 1 2 Stół spawalniczy 1

II.5) Główny kod CPV: 42652000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
16400000-9
31122000-7
31224810-3
31720000-9
34223300-9
34921100-0
35124000-9
38636100-3
38330000-7
39151200-7
42123000-7
42123400-1
42415000-8
42621000-5
42623000-9
42630000-1
42637200-2
42641200-3
42641300-4
42642000-8
42642100-9
42651000-4
42662100-5
42715000-1
42924310-5
42924700-6
42924730-5
42999100-6
43136000-5
43315000-4
43413000-1
43414000-8
43810000-4
43812000-8
44212310-5
44423200-3
44511200-7
44512000-2
44512200-4
44512910-4
16120000-2
16311000-8
16311100-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe: Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: o informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. o zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, 2 Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wraz z ofertą Wykonawca winien dołączyć Specyfikacje techniczne wszystkich oferowanych przedmiotów potwierdzające spełnienie wymagań nie gorszych niż opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załączniku nr 1 z wyjątkiem przypadku, gdy oferowane są przedmioty podane w Opisie przedmiotu zamówienia jako równoważne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: - zadanie 1A w wysokości 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt 00/100 złotych), - zadanie 1B w wysokości 200,00 zł (słownie: dwieście 00/100 złotych), - zadanie 2A w wysokości 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 złotych), - zadanie 2B w wysokości 200,00 zł (słownie: dwieście 00/100 złotych), - zadanie 3A w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset 00/100 złotych), - zadanie 3B w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset 00/100 złotych), - zadanie 4A w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset 00/100 złotych), - zadanie 4B w wysokości 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100 złotych), - zadanie 5A w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych), - zadanie 5B w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 złotych), - zadanie 6A w wysokości 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 złotych), - zadanie 6B w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset 00/100 złotych), - zadanie 7A w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych), - zadanie 7B w wysokości 200,00 zł (słownie: dwieście 00/100 złotych), - zadanie 8A w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset 00/100 złotych), - zadanie 8B w wysokości 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100 złotych), - zadanie 9A w wysokości 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt 00/100 złotych), - zadanie 9B w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 złotych), - zadanie 10A w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset 00/100 złotych), - zadanie 10B w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 złotych).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Lioczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia "Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych do publicznej wiadomości podczas otwarcia ofert (art. 86 ust.4 ustawy Pzp). Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-02, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie 1A - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Aresztu Śledczego w Krakowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Szlifierka do ścian 2 2 Odkurzacz przemysłowy 2 3 Laser krzyżowy ze statywem 1 4 Przedłużacz przemysłowy 1 5 Młotowiertarka 2 6 Szlifierka kątowa 125 2 7 Mieszarka elektryczna 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42652000-1, 43414000-8, 42999100-6, 38636100-3, 31224810-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 2Nazwa: Zadanie 1B - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Aresztu Śledczego w Krakowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Przecinarka do materiałów budowlanych 1 2 Stołowa przecinarka elektryczna 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42641300-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 3Nazwa: Zadanie 2A - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Aresztu Śledczego w Kielcach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Wkrętarka akumulatorowa 1 2 Klucz udarowy akumulatorowy 1 3 Młot udarowo-obrotowy akumulatorowy 2 4 Przecinarka spalinowa 1 5 Wiertło diamentowe 1 6 Szlifierka kątowa 125 akumulatorowa 2 7 Młot udarowo-obrotowy 2 8 Młotowiertarka udarowa 2 9 Zamiatarka spalinowa 1 10 Bruzdownica 1 11 Wertykulator spalinowy 1 12 Opryskiwacz spalinowy 1 13 Kosiarka spalinowa 1 14 Nożyce akumulatorowe do żywopłotu 1 15 Odkurzacz przemysłowy 1 16 Ręczne mieszadło elektryczne 2 17 Glebogryzarka spalinowa 1 18 Sekator spalinowy 1 19 Laser krzyżowy 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42652000-1, 42641200-3, 44512910-4, 43414000-8, 34921100-0, 42641300-4, 16120000-2, 16400000-9, 16311100-9, 44511200-7, 42999100-6, 38636100-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 4Nazwa: Zadanie 2B - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Aresztu Śledczego w Kielcach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Zagęszczarka gruntu 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43315000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 5Nazwa: Zadanie 3A - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Zakładu Karnego w Krakowie - Nowej Hucie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Owerlok 4-ro nitkowy 1 2 Strug elektryczny 2 3 Pilarka tarczowa akumulatorowa 2 4 Wyrzynarka 2 5 Piła stołowa ukośnica 1 6 Wyrzynarka akumulatorowa 2 7 Stół roboczy do obróbki drewna 1 8 Piła szablasta akumulatorowa 1 9 Odciągacz wiórów 1 10 Młot udarowy 1 11 Wiertarka udarowa 1 12 Szlifierka do gładzi z odkurzaczem 1 13 Szlifierka kątowa akumulatorowa 1 14 Wiertarka stołowa 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42652000-1, 42715000-1, 42642100-9, 43812000-8, 31720000-9, 39151200-7, 42999100-6, 43414000-8, 42637200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 6Nazwa: Zadanie 3B - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Zakładu Karnego w Krakowie - Nowej Hucie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Okleinarka do krawędzi 1 2 Pilarka stołowa 1 3 Komputerowa maszyna do szycia 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42715000-1, 42642000-8, 43810000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 7Nazwa: Zadanie 4A - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Zakładu Karnego w Nowym Sączu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Wyrzynarka palcowa 1 2 Strug elektryczny 1 3 Wiertarka 2 4 Szlifierka kątowa 230 2 5 Młot udarowo-obrotowy 2 6 Młot udarowo-obrotowy 2 7 Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa 1 8 Spawarka TIG 1 9 Kompresor 1 10 Kosiarka do trawy 1 11 Uniwersalna maszyna wieloczynnościowa 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42652000-1, 42642100-9, 42662100-5, 42123000-7, 16311000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 8Nazwa: Zadanie 4B - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Zakładu Karnego w Nowym Sączu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Tokarka 1 2 Przyczepka towarowa 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42621000-5, 34223300-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 9Nazwa: Zadanie 5A - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Wertykulator 1 2 Dmuchawa do liści 1 3 Piła, przecinarka stołowa 1 4 Odkurzacz przemysłowy 1 5 Bruzdownica 1 6 Laser samopoziomujący 1 7 Szlifierka kątowa 125 2 8 Szlifierka kątowa 230 1 9 Strug do drewna 1 10 Frezarka 1 11 Szlifierka mimośrodowa 150 1 12 Szlifierka mimośrodowa 150 1 13 Reczna Pilarka Tarczowa 1 14 Akumulatorowa szlifierka kątowa 125 1 15 Akumulatorowa wiertarko-wkrętarka udarowa 1 16 Betoniarka 100 L 1 17 Mieszarka (mieszadło) 1 18 Mieszarka (mieszadło) 2 19 Kompresor 1 20 Pistolet Lakierniczy 1 21 Młot udarowy 1 22 Młotowiertarka 1 23 Wiertarka 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42652000-1, 16120000-2, 42999100-6, 42630000-1, 42641300-4, 38636100-3, 43414000-8, 42642100-9, 42623000-9, 43812000-8, 43413000-1, 42123400-1, 42924310-5, 44512300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 10Nazwa: Zadanie 5B - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Zagęszczarka gruntu 120 1 2 Młot udarowy obrotowy 1 3 Młot wyburzeniowy 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42652000-1, 43315000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 11Nazwa: Zadanie 6A - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Zakładu Karnego w Pińczowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Przecinarka do glazury na sucho i mokro 1 2 Agregat malarski 1 3 Bruzdownica 2 4 Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa udarowa 2 5 Odkurzacz przemysłowy z otrząsaczem 2 6 Drabina multifunkcyjna 2 7 Drabina z podestem 2 8 Drabina aluminiowa 2 9 Szlifierka kątowa akumulatorowa 2 10 Reczna maszynka do cięcia glazury 2 11 Kompresor 50 l 1 12 Młot udarowo- obrotowy 1 13 Młot udarowo- obrotowy 1 14 Młot udarowo- obrotowy 1 15 Młotowiertarka 2 16 Zestaw do odsysania pyłu 1 17 Szlifierka do betonu 1 18 Urządzenie wielofunkcyjne 1 19 Urządzenie do lokalizacji przewodów 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42652000-1, 42641200-3, 42924700-6, 42641300-4, 42999100-6, 44423200-3, 42123400-1, 43414000-8, 35124000-9, 42641200-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 12Nazwa: Zadanie 6B - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Zakładu Karnego w Pińczowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Myjka ciśnieniowa 1 2 Rusztowanie 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42924730-5, 44212310-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 13Nazwa: Zadanie 7A - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Zakładu Karnego w Tarnowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Wiertarko - wkrętarka akumulatorowa 3 2 Ręczna pilarka tarczowa akumulatorowa 1 3 Szlifierka kątowa akumulatorowa 125 1 4 Klucz udarowy akumulatorowy 1 5 Młotowiertarka udarowa akumulatorowa 2 6 Wyrzynarka akumulatorowa 1 7 Zakrętarka udarowa akumulatorowa 2 8 Narzędzie wielofunkcyjne akumulatorowe 1 9 Mieszarka do zapraw 2 10 Szlifierka kątowa 230 2 11 Szlifierka kątowa 125 3 12 Odkurzacz przemysłowy 1 13 Ręczna przecinarka do glazury 1 14 Niwelator optyczny 1 15 Zszywacz pneumatyczny 1 16 Pilnik elektryczny 1 17 Strug ręczny 1 18 Detektor materiałów 1 19 Drabina przegubowa 1 20 Młot udarowo-obrotowy 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42652000-1, 43414000-8, 42999100-6, 42641300-4, 38636100-3, 42651000-4, 35124000-9, 44423200-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 14Nazwa: Zadanie 7B - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Zakładu Karnego w Tarnowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Szlifierka do ścian i sufitów + odkurzacz 1 2 Agregat prądotwórczy 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43414000-8, 31122000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 15Nazwa: Zadanie 8A - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Zakładu Karnego w Tarnowie-Mościcach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Wyciągacz do pokryw 1 2 Gilotyna do kostki brukowej 1 3 Listwa ręczna przykrawężnikowa 1 4 Listwa zgarniająca 2,3 m 1 5 Listwa zgarniająca 1,6 m 1 6 Laser krzyżowy podłogowy 1 7 Piła szablasta 1 8 Piła taśmowa 1 9 Wielofunkcyjny stół zaciskowy 2 10 Stół maszynowy 1 11 Młotowiertarka 2 12 Akumulatorowa szlifierka kątowa 2 13 Szlifierka do gipsu 2 14 Odkurzacz przemysłowy 2 15 Rusztowanie przegubowe > 4,5 m 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42652000-1, 44512200-4, 42641300-4, 44512000-2, 38636100-3, 42630000-1, 39151200-7, 42999100-6, 44212310-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 16Nazwa: Zadanie 8B - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Zakładu Karnego w Tarnowie-Mościcach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Zaciskarka 1 2 Agregat malarski 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42652000-1, 42924700-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 17Nazwa: Zadanie 9A - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Zakładu Karnego w Trzebini
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Betoniarka 1 2 Dmuchawa do liści 1 3 Wiertnica glebowa 1 4 Zamiatarka ręczna 1 5 Stół stolarski warsztatowy 2 6 Ukośnica kapówka ze stołem 1 7 Pilarka stołowa 1 8 Młot wyburzeniowy 1 9 Drabina aluminiowa 1 10 Kosiarka spalinowa 1 11 Szlifierka stołowa kamieniowo - taśmowa 1 12 Szlifierka oscylacyjna 1 13 Wózek ręczny paletowy 1 14 Odkurzacz przemysłowy 1 15 Myjka ciśnieniowa 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42652000-1, 43413000-1, 42999100-6, 43136000-5, 34921100-0, 39151200-7, 43812000-8, 44423200-3, 16311100-9, 43414000-8, 42415000-8, 42924730-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 18Nazwa: Zadanie 9B - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Zakładu Karnego w Trzebini
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Piła stołowa formatowa 1 2 Odciąg trocin workowy 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43812000-8, 42999100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 19Nazwa: Zadanie 10A - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Zakładu Karnego w Wadowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Odkurzacz przemysłowy 1 2 Szlifierka do gipsu 2 3 Mieszarka 2 4 Młotowiertarka 3 5 Dalmierz 1 6 Niwelator 1 7 Szlifierka kątowa 125 2 8 Szlifierka kątowa 230 2 9 Młot udarowo-obrotowy 2 10 Bruzdownica 1 11 Wiertarko-wkrętarka 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42652000-1, 42999100-6, 38330000-7, 38636100-3, 43414000-8, 42641300-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 20Nazwa: Zadanie 10B - Dostawa sprzętu do praktycznej nauki zawodu do Zakładu Karnego w Wadowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa sprzętu Ilość szt./kpl. 1 Stopa wibracyjna 1 2 Stół spawalniczy 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43315000-4, 39151200-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych30,00
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.