eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Przewóz uczniów szkół podstawowych z opiekunami na zajęcia nauki pływania, do Parku Wodnego, wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły, w roku 2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-02-16



Ogłoszenie nr 519398-N-2018 z dnia 2018-02-16 r.

Agencja Inicjatyw Gospodarczych S.A.: Przewóz uczniów szkół podstawowych z opiekunami na zajęcia nauki pływania, do Parku Wodnego, wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły, w roku 2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
Przewóz uczniów szkół podstawowych z opiekunami na zajęcia nauki pływania, do Parku Wodnego, wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły, w roku 2018

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Inicjatyw Gospodarczych S.A., krajowy numer identyfikacyjny 350398300000, ul. ul. Obwodnica  8 , 42600   Tarnowskie Góry, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 933 900, e-mail sekretariat@parkwodny.com.pl, faks 32 285 80 30.
Adres strony internetowej (URL): www.aigsa.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.aigsa.com.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.aigsa.com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier
Adres:
42-600 Tarnowskie Gór, ul. Obwodnica 8


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów szkół podstawowych z opiekunami na zajęcia nauki pływania, do Parku Wodnego, wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły, w roku 2018
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przewozie uczniów szkół podstawowych z opiekunami na zajęcia nauki pływania, do Parku Wodnego, wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły, w roku 2018, najkrótszą trasą i środkami transportu, którymi wykonawca dysponuje, zgodnie z poniższymi wymaganiami: Zadanie 1: Dowóz do Park Wodny Tarnowskie Góry (ul. Obwodnica 8, 42-600 Tarnowskie Góry): a) usługa wykonywana wyłącznie w dni nauki szkolnej, od 9 kwietnia 2018 r. do 15 czerwca 2018 r., z możliwością przedłużenia terminu o 1 tydzień tj do 22 czerwca 2018, zgodnie z poniższym harmonogramem (transport realizowany w zakresie 10 przyjazdów dla każdego z podmiotów wymienionych w nw. tabeli): Dzień tygodnia PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK Godzina rozpoczęcia zajęć Godzina zakończenia zajęć 8.15 9.45 SP 9 Tarnowskie Góry - 45 osób + 3 os. Piekary Śląskie ZSP 1 - 45 osób + 3 os. Piekary Śląskie MSP 9 - 45 osób + 3 os. Woźniki - 45 osób + 3 os. Piekary Śląskie MSP 11 - 45 osób + 3 os. 9.45 11.15 SP 8 Tarnowskie Góry - 60 osób + 4 os. Piekary Śląskie ZSP 1 - 30 osób + 2 os. Piekary Śląskie MSP 9 - 45 osób + 3 os. Orzech - 30 osób Nakło Śl. - 15 osób + 3 os. Lubsza - 45 osób + 3 os. 11.15 12.45 Piekary Śląskie MSP 14 - 45 osób + 3 os. Piekary Śląskie MSP 1 - 45 osób + 3 os. Piekary Śląskie MSP 9 - 45 osób + 3 os. Piekary Śląskie MSP 15 - 45 osób + 3 os. Kamienica -45 osób + 3 os. 13.00 14.30 SP 6 Tarnowskie Góry - 15 osób SP 16Tarnowskie Góry - 15 osób SP 13 Tarnowskie Góry - 15 osób + 3 os. Piekary Śląskie MSP 1 - 30 osób Nakło Śl.- 15 osób + 3 os. SP 5 Tarnowskie Góry - 15 osób SP 12 Tarnowskie Góry - 15 osób SP 11 Tarnowskie Góry - 15 osób + 3 os. Piekary Śląskie MSP 13 - 45 osób + 3 os. SP 15 Tarnowskie Góry- 45 osób + 3 os. 14.30 16.00 SP 3 Tarnowskie Góry- 45 osób + 3 os. Psary- 45 osób + 3 os. Tworóg- 45 osób + 3 os. Nowe Chechło - 30 osób Świerklaniec - 30 osób + 4 os. Świerklaniec - 45 osób + 3 os. Objaśnienie: SP 9 Tarnowskie Góry: Szkoła Podstawowa nr 9, ul. Korczaka 9, 42-600 Tarnowskie Góry SP 8 Tarnowskie Góry: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Janasa 11, 42-612 Tarnowskie Góry Piekary Śląskie MSP 14: Miejska Szkoła Podstawowa nr 14, ul. Bednorza 29, 41-946 Piekary Śląskie SP 6 Tarnowskie Góry: Szkoła Podstawowa , ul. Słowackiego 34, 42-600 Tarnowskie Góry SP 16 Tarnowskie Góry: Szkoła Podstawowa nr 16, ul. Jagodowa 72, 42-609 Tarnowskie Góry SP 13 Tarnowskie Góry: Szkoła Podstawowa nr 13, ul. Armii Krajowej 1, 42-609 Tarnowskie Góry SP 3 Tarnowskie Góry: Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Wyspiańskiego 1, 42-600 Tarnowskie Góry Piekary Śląskie ZSP 1 : Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1, ul. Tarnogórska 40, 41-945 Piekary Śląskie Piekary Śląskie MSP 1: Miejska Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Szpitalna 9, 41-940 Piekary Śląskie Psary: Szkoła Podstawowa, ul. Główna 41, 42-287 Psary Piekary Śląskie MSP 9: Miejska Szkoła Podstawowa nr 9, ul. Waculika 9, 41-943 Piekary Śląskie SP 5 Tarnowskie Góry: Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Leśna 23, 42-600 Tarnowskie Góry SP 12 Tarnowskie Góry: Szkoła Podstawowa, ul. Żeromskiego 64, 42-603 Tarnowskie Góry SP 11 Tarnowskie Góry: Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Józefa Korola 38a, 42-605 Tarnowskie Góry Tworóg: 1) Zespół Szkolno Przedszkolny, ul. Szkolna 12, 42-690 Tworóg 2) Zespoł Szkolno Przedszkolny, ul. Szkolna 2, 42-690 Boruszowice 3) Szkoła Podstawowa w Wojsce, ul. Szkolna 15, 42-690 Wojska Woźniki: Szkoła Podstawowa ul. Powstańców 7, 42-289 Woźniki Nakło Śląskie: Zespół Szkół ul. Dworcowa 2, 42-620 Nakło Śląskie Orzech: Szkoła Podstawowa ul. Brzechwy 8, 42-6222 Orzech Nowe Chechło: Szkoła Podstawowa ul. Lasowicka 103, 42-622 Nowe Chechło Piekary Śląskie MSP 15: Miejska Szkoła Podstawowa nr 15, ul. Kotuchy 40, 41-946 Piekary Śląskie Piekary Śląskie MSP 13: Miejska Szkoła Podstawowa nr 13, ul. Marii Curie Skłodowskiej 108, 41-949 Piekary Śląskie Świerklaniec: Szkoła Podstawowa ul. Młyńska 7, 42-622 Świerklaniec Piekary Śląskie MSP 11: Miejska Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Śląska 8, 41-943 Piekary Śląskie Lubsza: Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 1, 42-287 Lubsza Kamienica: Szkoła Podstawowa, ul. Częstochowska 42, 42-287 Lubsza SP 15 Tarnowskie Góry: Szkoła Podstawowa nr 15, ul. Litewska 6, 42-612 Tarnowskie Góry b) uczniowie wraz z opiekunami muszą zostać przywiezieni ze szkoły do obiektu Parku Wodnego na min. 20 minut przed rozpoczęciem planowanych zajęć nauki pływania, c) po zakończeniu zajęć nauki pływania, odjazd do szkoły uczniów i opiekunów musi nastąpić po min. 20-30 minutach, niezbędnych na wysuszenie i przebranie się uczniów, w zależności od potrzeb danych grup uczniów, do których Wykonawca musi się dostosować, d) na każdą godzinę zajęć, określoną w harmonogramie, grupy uczniów z opiekunami muszą być dowożone jednym pojazdem, e)Zamawiający zapewnia opiekunów w trakcie przewozów. Zadanie 2: Dowóz do Park Wodny Tarnowskie Góry (ul. Obwodnica 8, 42-600 Tarnowskie Góry): a)usługa wykonywana wyłącznie w dni nauki szkolnej, od 10 września 2018 r. do 16 listopada 2018 r., z możliwością przedłużenia terminu o 1 tydzień tj do 23 listopada 2018, zgodnie z poniższym harmonogramem (transport realizowany w zakresie 10 przyjazdów dla każdego z podmiotów wymienionych w poniższej tabeli): Dzień tygodnia PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK Godzina rozpoczęcia zajęć Godzina zakończenia zajęć 8.15 9.45 Radzionków SP 1 - 15 osób Radzionków SP 2 - 30 osób + 3 os. Piekary Śląskie MSP11- 45 osób + 3 os. Piekary Śląskie ZSP 2 - 45 osób + 3 os. Kopienica, Miedary, Zbrosławice, Wieszowa - 30 osób + 2 os. Pyskowice - 45 osób + 3 os. 9.45 11.15 Ligota Woźnicka - 45 osób + 3 os. Piekary Śląskie ZSP 2 - 45 osób + 3 os. Czekanów, Ziemięcice, Kamieniec - 30 osób + 2 os Pyskowice - 45 osób + 3 os. 11.15 12.45 Siemonia - 15 osób Bobrowniki - 30 osób + 3 os. Piekary Śląskie- MSP 13 - 45 osób + 3 os. Piekary Śląskie MSP 12 - 30 osób Radzionków SP 4 - 15 osób + 3 os. Piekary Śląskie- MSP 12 - 30 osób + 3 os. Pyskowice - 45 osób + 3 os. 13.00 14.30 Rogoźnik- 30 osób + 2 os. Sączów - 15 osób Dobieszowice - 30 osób + 3 os. Piekary Śląskie- MSP 11 - 45 osób + 3 os. 14.30 16.00 Kalety - 45 osób + 3 os. Miasteczko Śl.- 45 osób + 3 os. Miasteczko Śl.- 45 osób + 3 os. Objaśnienie: Radzionków: 1) Radzionków Szkoła Podstawiowa nr 1, ul. Knosały 16, 41-922 Radzionków 2) Radzionków Szkoła Podstawiowa nr 1, ul. Szymały 36, 41-922 Radzionków 3) Radzionków Szkoła Podstawiowa nr 4, ul. Sikorskiego 8a, 41-922 Radzionków Siemonia: Szkoła Podstawowa, ul. Kościuszki 71, 42-595 Siemonia Bobrowniki: Szkoła Podstawowa, ul. Sienkiewicza 163, 42-583 Bobrowniki Rogoźnik: Szkoła Podstawowa, ul. Krupna 22, 42-582 Rogoźnik Kalety: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Kaletach, ul. 1 Maja 6, 42-660 Kalety 2) Zespół Szkół i Przedszkoli w Kaletach-Miotku, ul.Orzeszkowej 10, 42-660 Kalety Piekary Śląskie MSP 11: Miejska Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Śląska 8, 41-943 Piekary Śląskie Ligota Woźnicka: Szkoła Podstawowa ul. Szkolna 5, 42-289 Woźniki Piekary Śląskie MSP 13: Miejska Szkoła Podstawowa nr 13, ul. Marii Curie Skłodowskiej 108, 41-949 Piekary Śląskie Sączów:Zespół Szkolno-Przedszkolny, ul. Szkolna 5, 42-595 Sączów Dobieszowice: Szkoła Podstawowa, ul. Kościuszki 32, 42-584 Dobieszowice Miasteczko Śląskie: 1) Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Dworcowa 5, Miasteczko Śląskie 2) Szkoła Podstawowa nr 2, ul Harcerska 5, Miasteczko Śląskie Kamieniec: Szkoła Podstawowa, ul. Gliwicka 6, 42-674 Zbrosławice Miedary: Zespół Szkolno Przedszkolny, ul. Główna 26, 42-676 Miedary Kopienica: Szkoła Podstawowa, ul. 1 maja 3, 42-674 Zbrosławice Wieszowa: Zespół Szkół, ul. Bytomska 62, 42-672 Wieszowa Czekanów: Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 26, 42-677 Czekanów Ziemięcice: Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 6, 42-675 Ziemięcice Zbrosławice: Zespół Szkół, ul. Wolności 67, 42-674 Zbrosławice Piekary Śląskie MSP 12: Miejska Szkoła Podstawowa nr 12, ul. Związkowa 14, 41-947 Piekary Śląskie Pyskowice: 1) Szkoła Podstawowa nr 4, ul.Wojska Polskiego 23, 44-120 Pyskowice 2) Szkoła Podstawowa nr 3, ul.Strzelców Bytomskich 1, 44-120 Pyskowice 3) Szkoła Podstawowa nr 5, ul.Szkolna 2, 44-120 Pyskowice 4) Szkoła Podstawowa nr 6, ul.Wyzwolenia 4, 44-120 Pyskowice b) uczniowie wraz z opiekunami muszą zostać przywiezieni ze szkoły do obiektu krytej pływalni na min. 20 minut przed rozpoczęciem planowanych zajęć nauki pływania, c) po zakończeniu zajęć nauki pływania, odjazd do szkoły uczniów i opiekunów musi nastąpić po min. 20-30 minutach, niezbędnych na wysuszenie i przebranie się uczniów, w zależności od potrzeb danych grup uczniów, do których Wykonawca musi się dostosować, d)na każdą godzinę zajęć, określoną w harmonogramie, grupy uczniów z opiekunami muszą być dowożone jednym pojazdem, e)Zamawiający zapewnia opiekunów w trakcie przewozów. 1.1. Na potrzeby realizacji przedmiotu umowy, w danym dniu Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę pojazdów, wraz z odpowiednią liczbą kierowców, zapewniając miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób, tak aby wszystkie kursy w danym dniu, określone w harmonogramie, zostały zrealizowane w sposób terminowy i zgodny z umową, z zastrzeżeniem zapisów, iż na każdą godzinę zajęć, określoną w harmonogramie, grupy uczniów z opiekunami muszą być dowożone jednym pojazdem. 1.2. Pojazdy używane do przewozów nie mogą stwarzać zagrożenia dla przewożonych nim osób oraz dla innych uczestników ruchu drogowego. 1.3. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania używanych do przewozu pojazdów w stanie technicznym, pozwalającym na bezpieczną jazdę oraz utrzymania porządku i czystości w pojazdach. 1.4. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego podejrzenia, iż dany pojazd jest w złym stanie technicznym, Wykonawca wymieni pojazd na zastępczy, spełniający wszystkie warunki dla pojazdu zgłoszonego i dokona oględzin pojazdu i koniecznych napraw. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp i p. poż. 1.6. Wykonawca musi posiadać ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł. 1.8. Pojazdy muszą posiadać tablice, umieszczone w widocznym miejscu z przodu i z tyłu pojazdu, informujące o przewozie uczniów. 1.9. Wykonawca jest odpowiedzialny za pracowników, którymi posługuje się przy wykonywaniu umowy, a w szczególności zobowiązuje się do stałej kontroli stanu trzeźwości kierowców przewożących uczniów. 1.10. Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego o wszelkich przeszkodach w wykonaniu przewozu pisemnie, telefonicznie lub faksem. 1.11. W przypadku przeszkody w przewozie uniemożliwiającej jego wykonanie zgłoszonymi pojazdami, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdów zastępczych, spełniających wszystkie warunki dla pojazdów zgłoszonych i poinformowania niezwłocznie Zamawiającego o tym fakcie, jak i o zmianie kierowcy. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać, własnym staraniem oraz na koszt własny, wszelkich niezbędnych zezwoleń na parkowanie pojazdów przewożących uczniów. 1.13. Zamawiający dopuszcza incydentalne zmiany godzin przywozów i odwozów uczniów, wynikające z organizacji roku szkolnego. O każdych incydentalnych zmianach w organizacji transportu dla uczniów Zamawiający poinformuje Wykonawcę na min. 5 dni przed planowaną zmianą. 1.14. W terminie 3 dni od podpisania umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób upoważnionych do kontaktów ws. organizacji przewozów dla uczniów. 1.15. W terminie 3 dni od podpisania umowy, Wykonawca przekaże pisemnie Zamawiającemu informację, jakim pojazdem/pojazdami będzie wykonywał umowę, wraz z kserokopiami dokumentów, potwierdzających dopuszczenie pojazdu/pojazdów do ruchu i kserokopiami aktualnych badań technicznych pojazdu/pojazdów.

II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 125000,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-04-09   lub zakończenia: 2018-11-23
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-04-09 2018-11-23

II.9) Informacje dodatkowe: 1.1. Na potrzeby realizacji przedmiotu umowy, w danym dniu Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę pojazdów, wraz z odpowiednią liczbą kierowców, zapewniając miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób, tak aby wszystkie kursy w danym dniu, określone w harmonogramie, zostały zrealizowane w sposób terminowy i zgodny z umową, z zastrzeżeniem zapisów, iż na każdą godzinę zajęć, określoną w harmonogramie, grupy uczniów z opiekunami muszą być dowożone jednym pojazdem. 1.2. Pojazdy używane do przewozów nie mogą stwarzać zagrożenia dla przewożonych nim osób oraz dla innych uczestników ruchu drogowego. 1.3. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania używanych do przewozu pojazdów w stanie technicznym, pozwalającym na bezpieczną jazdę oraz utrzymania porządku i czystości w pojazdach. 1.4. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego podejrzenia, iż dany pojazd jest w złym stanie technicznym, Wykonawca wymieni pojazd na zastępczy, spełniający wszystkie warunki dla pojazdu zgłoszonego i dokona oględzin pojazdu i koniecznych napraw. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp i p. poż. 1.6. Wykonawca musi posiadać ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł. 1.8. Pojazdy muszą posiadać tablice, umieszczone w widocznym miejscu z przodu i z tyłu pojazdu, informujące o przewozie uczniów. 1.9. Wykonawca jest odpowiedzialny za pracowników, którymi posługuje się przy wykonywaniu umowy, a w szczególności zobowiązuje się do stałej kontroli stanu trzeźwości kierowców przewożących uczniów. 1.10. Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego o wszelkich przeszkodach w wykonaniu przewozu pisemnie, telefonicznie lub faksem. 1.11. W przypadku przeszkody w przewozie uniemożliwiającej jego wykonanie zgłoszonymi pojazdami, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdów zastępczych, spełniających wszystkie warunki dla pojazdów zgłoszonych i poinformowania niezwłocznie Zamawiającego o tym fakcie, jak i o zmianie kierowcy. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać, własnym staraniem oraz na koszt własny, wszelkich niezbędnych zezwoleń na parkowanie pojazdów przewożących uczniów. 1.13. Zamawiający dopuszcza incydentalne zmiany godzin przywozów i odwozów uczniów, wynikające z organizacji roku szkolnego. O każdych incydentalnych zmianach w organizacji transportu dla uczniów Zamawiający poinformuje Wykonawcę na min. 5 dni przed planowaną zmianą. 1.14. W terminie 3 dni od podpisania umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób upoważnionych do kontaktów ws. organizacji przewozów dla uczniów. 1.15. W terminie 3 dni od podpisania umowy, Wykonawca przekaże pisemnie Zamawiającemu informację, jakim pojazdem/pojazdami będzie wykonywał umowę, wraz z kserokopiami dokumentów, potwierdzających dopuszczenie pojazdu/pojazdów do ruchu i kserokopiami aktualnych badań technicznych pojazdu/pojazdów.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 5 pkt 1, 1.2 spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Posiadanie aktualnego zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o których mowa w ustawie z dnia 06.09.2001r. O transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 2200 z późniejszymi zmianami).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.1. Na potrzeby realizacji przedmiotu umowy, w danym dniu Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę pojazdów, wraz z odpowiednią liczbą kierowców, zapewniając miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób, tak aby wszystkie kursy w danym dniu, określone w harmonogramie, zostały zrealizowane w sposób terminowy i zgodny z umową, z zastrzeżeniem zapisów, iż na każdą godzinę zajęć, określoną w harmonogramie, grupy uczniów z opiekunami muszą być dowożone jednym pojazdem. 1.2. Pojazdy używane do przewozów nie mogą stwarzać zagrożenia dla przewożonych nim osób oraz dla innych uczestników ruchu drogowego. 1.3. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania używanych do przewozu pojazdów w stanie technicznym, pozwalającym na bezpieczną jazdę oraz utrzymania porządku i czystości w pojazdach. 1.4. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego podejrzenia, iż dany pojazd jest w złym stanie technicznym, Wykonawca wymieni pojazd na zastępczy, spełniający wszystkie warunki dla pojazdu zgłoszonego i dokona oględzin pojazdu i koniecznych napraw. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp i p. poż. 1.6. Wykonawca musi posiadać ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł. 1.8. Pojazdy muszą posiadać tablice, umieszczone w widocznym miejscu z przodu i z tyłu pojazdu, informujące o przewozie uczniów. 1.9. Wykonawca jest odpowiedzialny za pracowników, którymi posługuje się przy wykonywaniu umowy, a w szczególności zobowiązuje się do stałej kontroli stanu trzeźwości kierowców przewożących uczniów. 1.10. Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego o wszelkich przeszkodach w wykonaniu przewozu pisemnie, telefonicznie lub faksem. 1.11. W przypadku przeszkody w przewozie uniemożliwiającej jego wykonanie zgłoszonymi pojazdami, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdów zastępczych, spełniających wszystkie warunki dla pojazdów zgłoszonych i poinformowania niezwłocznie Zamawiającego o tym fakcie, jak i o zmianie kierowcy. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać, własnym staraniem oraz na koszt własny, wszelkich niezbędnych zezwoleń na parkowanie pojazdów przewożących uczniów. 1.13. Zamawiający dopuszcza incydentalne zmiany godzin przywozów i odwozów uczniów, wynikające z organizacji roku szkolnego. O każdych incydentalnych zmianach w organizacji transportu dla uczniów Zamawiający poinformuje Wykonawcę na min. 5 dni przed planowaną zmianą. 1.14. W terminie 3 dni od podpisania umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób upoważnionych do kontaktów ws. organizacji przewozów dla uczniów. 1.15. W terminie 3 dni od podpisania umowy, Wykonawca przekaże pisemnie Zamawiającemu informację, jakim pojazdem/pojazdami będzie wykonywał umowę, wraz z kserokopiami dokumentów, potwierdzających dopuszczenie pojazdu/pojazdów do ruchu i kserokopiami aktualnych badań technicznych pojazdu/pojazdów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. 5.Niniejsze postępowanie prowadzone jest w oparciu o art. 24aa ustawy Pzp - tzw. procedura odwrócona. Zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz wybrane podstawy wykluczenia z art. 24 ust. 5 ustawy Pzp, wskazane przez Zamawiającego w SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (określone przez Zamawiającego w SIWZ). 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 6.1 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (załącznik nr 4), 7. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 7.1 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 7.2 W sytuacji, kiedy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 7.1. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 7.1 Części IV SIWZ: 8.1 Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.2 Dokument o którym mowa w Części IV pkt 7.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 10. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 11. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 3). 12. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. 5.Niniejsze postępowanie prowadzone jest w oparciu o art. 24aa ustawy Pzp - tzw. procedura odwrócona. Zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz wybrane podstawy wykluczenia z art. 24 ust. 5 ustawy Pzp, wskazane przez Zamawiającego w SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (określone przez Zamawiającego w SIWZ). 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 6.1 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (załącznik nr 4), 7. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 7.1 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 7.2 W sytuacji, kiedy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 7.1. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 7.1 Części IV SIWZ: 8.1 Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.2 Dokument o którym mowa w Części IV pkt 7.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 10. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 11. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 3). 12. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

13.1 Wszystkie dokumenty i oświadczenia winny być udzielane w formie pisemnej i mają stanowić załączniki do oferty przetargowej. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on:" nie dotyczy" 13.2 Wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionych przedstawicieli. Mogą one być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę lub upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy. 13.3 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2003, Nr 153, poz 1503 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem "tajemnica przedsiębiorstwa", lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu rękojmi za wady i warunków płatności zawartych w ofercie (art. 86 ust. 4 Pzp).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 1
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA70,00
Wiek pojazdu/pojazdów30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, b) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku rezygnacji przez którąkolwiek ze szkół wymienionych w § 5 Umowy z zajęć nauki pływania, c) osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, d) zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją, e) osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ, f) dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca, g) umowa może być zmieniona w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania tych błędów, h) zmiany postanowień umowy mogących mieć wpływ na niezakończenie zadania lub w przypadku utraty przez Zamawiającego finansowania zadania, i) w zakresie: wyznaczenia nowych miejsc przystankowych na wskazanych w projekcie umowy dzielnicach, wyznaczenia nowych godzin przyjazdów i odjazdów uczniów oraz zmniejszenia lub zwiększenia maksymalnie o 10 osób liczby przewożonych uczniów, gdy zaistnieje taka potrzeba.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.