eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzice › "Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej na obszarze miasta Świebodzice".

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-02-16



Ogłoszenie nr 519297-N-2018 z dnia 2018-02-16 r.

ZGK Świebodzice Sp. z o.o.: "Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej na obszarze miasta Świebodzice".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: ZGK Świebodzice Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 2212715000000, ul. ul. Strzegomska  30 , 58160   Świebodzice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 746 669 610, e-mail zgk@zgk.swiebodzice.pl, faks 746 669 610.
Adres strony internetowej (URL): www.zgk.swiebodzice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.zgk.swiebodzice.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zgk.swiebodzice.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
Adres:
ZGK Świebodzice Sp. z o.o., ul. Strzegomska 30, 58-160 Świebodzice


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej na obszarze miasta Świebodzice".
Numer referencyjny: ZGK-ZP/01/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej na obszarze miasta Świebodzice, które polega na: a) pielęgnacji żywopłotów formowanych: - utrzymywanie krzewów we właściwym stanie zdrowotnym, estetycznym bezpiecznym dla otoczenia, - cięcie żywopłotów poprzez systematyczne strzyżenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, w okresie wegetacyjnym od maja do października, - bieżące czyszczenie żywopłotów z chwastów, liści i innych zanieczyszczeń z jednoczesnym ich wywożeniem, - systematyczne, w miarę potrzeby podlewanie żywopłotów, - systematyczne, w miarę potrzeby, stosowanie chemicznych i mechanicznych środków ochrony roślin przed szkodnikami i chorobami przy pielęgnacji żywopłotów, b) pielęgnacji i utrzymaniu krzewów ozdobnych: - utrzymanie krzewów we właściwym stanie estetycznym i zdrowotnym, - cięcie i formowanie krzewów ozdobnych z częstotliwością 2 razy w ciągu roku, - bieżące czyszczenie krzewów ozdobnych z chwastów, liści i gałęzi z jednoczesnym ich wywożeniem, c) pielęgnacji różanek: - przygotowanie róż do okresu wiosennego i zimowego, - jednokrotne nawożenie w okresie wczesnowiosennym, - bieżące usuwanie chwastów natychmiast po ich pojawieniu się, - systematyczne, w miarę potrzeby podlewanie różanek, - systematyczne, w miarę potrzeby stosowanie mechanicznych i chemicznych środków ochrony roślin przed szkodnikami i chorobami, d) pielęgnacji i utrzymaniu kwietników, rabat i gazonów: - przed nasadzeniem roślin, naczynia należy zdezynfekować (odkazić) środkami odkażającymi w celu zabezpieczenia roślin przed zarażeniem chorobami posezonowymi (np. bakterioza), - we wszystkich miejscach, rabatach i gazonach, w których będą nasadzane rośliny należy, uzupełnić i zastosować odpowiednie podłoże i nawóz w zależności do gatunku roślin, - nasadzenia wiosenne należy wykonać w okresie od dnia15, ale nie później niż do 31 marca kwiatami wiosennymi z donic (bratki itp.) w ilości 25 do 30 szt. na m2, kwiaty mają być w początkowej fazie kwitnienia z mocno zainicjowanymi pąkami kwiatowymi, tak aby szybko podjęły fazę kwitnienia, - nasadzenia letnie należy wykonać w okresie od 15 maja do 5 czerwca, w ilości 25 do 30 szt. na m2 , - przed nasadzeniem letnim należy usunąć z rabat i gazonów nasadzenia wiosenne (bratki itp) i po uzupełnieniu podłoża i zastosowaniu odpowiedniego nawożenia, rabaty i gazony należy nasadzić kwiatami na sezon letni, - materiał nasadzeniowy (kwiaty) musi być najwyższej jakości, dobrze wynawożony, pozbawiony wszelkich objawów chorobowych i żerowania szkodników (mszyce, wciornastek itp.). Rośliny muszą być krępe, zwarte, dobrze rozkrzewione, o krótkich międzywęźlach, zwisające o zwisie minimum od 20 do 30 cm kwiaty mają być w początkowej fazie kwitnienia z mocno zainicjowanymi pąkami kwiatowymi, tak aby szybko podjęły fazę kwitnienia, - rośliny do nasadzania rabat i gazonów wymieszane takie jak: pelargonie rabatowe i pelargonie zwisające w różnych kolorach, surfinie w różnych kolorach, bluszcze w różnych kolorach (nie więcej niż 20 %), begonia (nie więcej niż 15 %) oraz różne inne rośliny rabatowe zwisające, takie które będą się dobrze zachowywać w sezonie i nie przerwą kwitnienia, - kana rośliny kontenerowane w pojemnikach o średnicy 25-30 cm, wysokość rośliny ponad donicą 55-60 cm, rozrośnięta. Roślina w momencie wysadzania ma być z pąkiem, tak aby szybko rozpoczęła kwitnienie już w miesiącu czerwcu. Kanami należy nasadzić skwer przy Pl. Jana Pawła II, Krzyż Milenijny, - obsadzenie 5 kręgów w Parku Miejskim kwiatami typu niecierpek i kana. Zakres prac obejmuje uzupełnienie podłoża wraz z nawożeniem wolnouwalniającym, przekopanie, posadzenie kana z donic o śr. 45 cm (mocno ukorzenione z zalążkami pęków 40 szt., niecierpek sunpatiens 300 szt., wraz z podlewaniem, nawożeniem, usuwaniem przekwitów w miesiącu od czerwca do października, - gazony metalowe w centrum miasta należy obsadzić kwiatami rabatowymi min 8 szt.,w okresie jesiennym gazony należy obsadzać wrzosami min 6 szt., - ilość nasadzeń kanami skwerów, 50-60 szt. na jeden sezon, (bez parku), - Wykonawca zobowiązany jest do uzupełniania nasadzeń roślin wykradzionych oraz roślin zniszczonych przez anomalie pogodowe (przymrozki, gradobicie, wichury itp.) do 30% nasadzeń na własny koszt, - w Rynku należy kwiatami letnimi nasadzić herb Świebodzic, kwiaty zgodnie z kolorystyką w herbie (powierzchna do nasadzenia 2,70 x 2,90), Herb Gminy Świebodzice wykonany z kwiatów: 1. Lobelia rabatowa niska biała 2. Lobelia rabatowa niska niebieska 3. Mecardonia nisko płożąca żółta Herb wypełniony kwiatami w 100%. Do Wykonawcy należy również wykonanie odpowiedniego podłoża kwiatowego, nawożenie, utrzymanie, podlewanie i ewentualne dosadzenia. - systematyczne (2 razy w tygodni), podlewanie kwietników, rabat i gazonów w sezonie wraz z odpowiednim nawożeniem rozpuszczalnymi w wodzie nawozami mające wpływ na ładne kwitnienie oraz inicjowanie pąków w zależności od potrzeb w danej chwili, - bieżące usuwanie chwastów natychmiast po ich pojawieniu się, - przygotowanie terenów do okresu zimowego poprzez uporządkowanie i przekopanie ziemi po usunięciu nasadzeń, e) przygotowaniu i pielęgnacji nasadzeń w skrzynkach zaokiennych 40cm i 50 cm: - kwiaty (pelargonie koloru czerwonego) w skrzynkach zaokiennych muszą być rozrośnięte, zwis ok 40-50 cm minimum 4-5 szt. na skrzynkę. Rośliny muszą być krępe, rozkrzewione, zwarte o krótkich międzywęźlach, posadzone w dobrej jakości podłożu z zastosowaniem odpowiedniego nawozu (gdyż ma to wpływ na jakość i siłę na wzrost roślin w sezonie), - wystawianie kwiatów w skrzynkach zaokiennych należy do zadań Wykonawcy, - po wstawieniu kwiatów w skrzynkach w okna należy dodatkowo zastosować nawóz wolno uwalniający się o odpowiednim NPK na okres działania 5-6 miesięcy, f) przygotowaniu i utrzymaniu ampli na latarniach: - naczynia (ample) na latarnie na 1 kpl. składają się dwa naczynia, które należy obsadzić minimum 20 roślinami (sadzonkami kwiatowymi -pelargonie w kolorze wyznaczonym przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia), - donice o średnicy 35 cm na latarnie należy obsadzić minimum 8 roślinami, - wymienione naczynia należy wypełnić odpowiednim podłożem dla danego gatunku roślin, obsadzić materiałem nasadzeniowym (kwiatami) najwyższej jakości, dobrze wynaworzonym, pozbawionych wszelkich objawów chorobowych i żerowania szkodników(mszyce, wciornastek itp.). Rośliny mają być krępe, zwarte, dobrze rozkrzewione, o krótkich międzywęźlach, - w chwili zakładania kwiatów w amplach na latarniach, zwis roślin powinien wynosić ok.40-50 cm, - zakładanie kwiatów w amplach na latarniach należy do zadań Wykonawcy, - kwiaty muszą być w początkowej fazie kwitnienia z mocno zainicjowanymi pąkami kwiatowymi, tak aby szybko przyjęły fazę kwitnienia, - utrzymanie ampli we właściwym stanie estetycznym, - systematyczne i bieżące podlewanie kwiatów w amplach wraz z nawożeniem nawozami rozpuszczalnymi w wodzie mające wpływ na ładne kwitnienie kondycję sadzonek w zależności od potrzeb w danej chwili, g) przygotowaniu, obsadzeniu i pielęgnacji kwiatów na wielopoziomowych wieżach kwiatowych: - nasadzone kwiaty w wieżach należy wystawić w miesiącu maju, w fazie rozrośniętej przykrywające całkowicie naczynia umieszczone na poszczególnych poziomach wieży, - ustawienie kwiatów w wieżach należy do zadań Wykonawcy, - naczynia należy wypełnić odpowiednim podłożem dla danego gatunku roślin, obsadzić materiałem nasadzeniowym (kwiatami) najwyższej jakości, dobrze wynaworzonym, pozbawionych wszelkich objawów chorobowych i żerowania szkodników (mszyce, wciornastek itp.). Rośliny mają być krępe, zwarte, dobrze rozkrzewione, o krótkich międzywęźlach, - wszystkie kwiaty mają być w początkowej fazie kwitnienia z mocno zainicjowanymi pąkami kwiatowymi, tak aby szybko przyjęły fazę kwitnienia, - Wykonawca zobowiązany jest do nasadzenia skradzionych roślin, jak również roślin zniszczonych przez anomalie pogodowe (przymrozki, gradobicie, huragan itp.) do 30 % na własny koszt, - wieże kwiatowe należy obsadzić pelargonią długopędową zwisającą w kolorze wyznaczonym przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia w ilości minimum 120 do 140 szt sadzonek potrzebnych do obsadzenia jednej wierzy, - utrzymanie wież kwiatowych w należytym stanie estetycznym, - systematyczne i bieżące podlewanie kwiatów w wieżach kwiatowych wraz z nawożeniem nawozami rozpuszczalnymi w wodzie mające wpływ na ładne kwitnienie i kondycję sadzonek w zależności od potrzeb w danej chwil, - zmiana nasadzeń może nastąpić na zlecenie Zamawiającego do 5 miesięcy przed sezonem letnich nasadzeń lub za zgodą obu stron, g)1 po sezonie do dnia 31 października obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie terenów do okresu zimowego poprzez ich uporządkowanie i przekopanie ziemi na rabatach i w gazonach, g)2 do obowiązków Wykonawcy należy również zdjęcie wszystkich kwiatów z skrzynek zaokiennych, konstrukcji, naczyń wież kwiatowych i amplach oraz zmagazynowanie naczyń na własnym terenie. h) pielęgnacji i utrzymaniu trawników: - bieżące utrzymanie trawników, skarp i rowów przydrożnych w czystości, - koszenie trawników w parkach, rowach przydrożnych, skarpach i trawników przyulicznych, - na bieżąco należy wygrabić i wywieźć skoszoną trawę, i) obsadzanie, dosadzanie (uzupełniania) i utrzymywanie klombów przy ul. Złotej. 2. Gałęzie i odpady organiczne, odpady powstałe po cięciu i czyszczeniu żywopłotów, odpady organiczne powstałe po formowaniu krzewów ozdobnych Wykonawca usunie (utylizuje) na własny koszt. 3. Nasadzenia naczyń ampli, skrzynek zaokiennych i wież ma być wykonane najpóźniej w miesiącu marcu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli w/w naczyń w miejscu wskazanym przez Wykonawcę.

II.5) Główny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - zdolność zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę utrzymania terenów zieleni miejskiej, która trwała co najmniej 10 miesięcy w ramach jednego kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto oraz załączy dowody, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - zdolność techniczna: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego oraz dowody opłacenia. 2. Wykaz usług, zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ oraz spełniający wymagania punktu 4.1. pp.2) lit.c tiret pierwszy SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.4. pp.1) i 4.4. pp.4) SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie30,00
Potencjał Techniczny10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy podpisanego przez strony. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić w zakresie zmiany wynagrodzenia, w wyniku wystąpienia konieczności rozszerzenia zakresu zmówienia przy czym wartość prac dodatkowych nie może przewyższać 2% wartości umowy. Podstawą ustalenia wartości prac dodatkowych będzie kalkulacja sporządzona przez Wykonawcę i przedłożona do weryfikacji oraz do zatwierdzenia Zamawiającemu. Rozliczenie za prace dodatkowe nastąpi odrębną fakturą. 3. Zmiany umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisywania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, np. jeżeli nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.