eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie publikacji, biuletynów, informatorów i broszur informacyjno - edukacyjnych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-02-20



Ogłoszenie nr 519286-N-2018 z dnia 2018-02-20 r.

Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej: Wykonanie publikacji, biuletynów, informatorów i broszur informacyjno - edukacyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia części 1 realizowany jest w ramach projektu pn. "Koordynacja ekonomii społecznej na Mazowszu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.3 "Rozwój ekonomii społecznej"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 1612245200000, ul. ul. Nowogrodzka  , 02002   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 224 232, e-mail renata.rakowska@mcps.com.pl, faks 226 224 732.
Adres strony internetowej (URL): www.mcps.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.mcps.com.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.mcps.com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być przesłana w formie pisemnej.
Adres:
02-002 Warszawaul. Nowogrodzka 62A, kancelaria Zamawiającego, III piętro, pok. nr 307


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie publikacji, biuletynów, informatorów i broszur informacyjno - edukacyjnych
Numer referencyjny: MCPS.ZP/TŻ/351-2/2018/U
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia składa się dwóch części. 1) Przedmiotem zamówienia części 1 jest wykonanie usługi opracowania graficznego, składu, łamania, korekty edytorskiej, druku i dostawy do siedziby Zamawiającego dwóch publikacji, oraz czterech broszur informacyjno-edukacyjnych, w ramach projektu Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej "Koordynacja ekonomii społecznej na Mazowszu". Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na cztery zadania: a) Zadanie pierwsze (I): opracowanie graficzne, skład, łamanie, korekta edytorska i druk publikacji dla zamawiających produkty i usługi oferowane przez podmioty ekonomii społecznej działające w woj. mazowieckim w nakładzie 1000 szt. Publikacja posiada numer ISBN. b) Zadanie drugie (II): opracowanie graficzne, skład, łamanie, korekta edytorska i druk publikacji, zwanej dalej Informatorem Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej w nakładzie 1000 szt. Publikacja posiada numer ISBN. c) Zadanie trzecie (III): opracowanie graficzne, skład, łamanie, korekta edytorska i druk czterech broszur/ulotek informacyjno-edukacyjnych w nakładzie po 5000 szt. każda. d) Zadanie czwarte (IV): opracowanie graficzne zakładki do publikacji dwustronnie zadrukowanej w nakładzie 1000 szt. 2) Przedmiotem zamówienia części 2 jest wykonanie usługi opracowania graficznego, składu, łamania, korekty edytorskiej i druku 2 publikacji z obszaru przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz publikacji z obszaru oparcia społecznego dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz ich dostarczenie do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem. Realizacja przedmiotu zamówienia podzielona zastała na dwa zadania: a) Zadanie pierwsze (I): opracowanie graficzne (w tym opracowanie min. 3 projektów okładki), skład, łamanie, korekta edytorska i druk Informatora - Programu w nakładzie 1000 egz. b) Zadanie drugie (II): opracowanie graficzne (w tym opracowanie min. 3 projektów okładki), skład, łamanie, korekta edytorska i druk dwóch Informatorów z obszaru przeciwdziałania przemocy w rodzinie w nakładzie 1000 egz.

II.5) Główny kod CPV: 79820000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79822000-2
79821100-6
79822500-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 39346,34
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-15
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-10-15

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia części 1 został wykonany do dnia 15.10.2018 r. zgodnie z harmonogramem realizacji poszczególnych zadań: - dla zadania I - do dnia 30.04.2018 r. - dla zadania II - do dnia 15.10.2018 r. - dla zadania III - do dnia 10.05.2018 r. ( druk pierwszych 2 broszur informacyjno-edukacyjnych) oraz do 15.10.2018 r. ( druk pozostałych 2 broszur informacyjno-edukacyjnych) - dla zadania IV - do dnia 15.10.2018 r. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia części 2 został wykonany do dnia 15.09.2018 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części 1 zamówienia Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym grafikiem, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, który (warunek łączny) posiada: a) znajomość programów graficznych, b) umiejętność tworzenia grafiki wektorowej (logotypy firm, wykresy, rysunki itp.), dopasowywania czcionki do tekstu, ustalania interlinii, stylu, wielkości wcięć akapitowych, sposobu ustawienia tytułów i śródtytułów publikacji oraz składu komputerowego publikacji (łączenie tekstu ze zdjęciami i układanie ich na stronie), c) umiejętność projektowania "pod maszynę i technologię druku" (znajomość technik drukarskich), d) umiejętność rozpoznawania rodzajów papieru oraz przygotowania wyciągów barwnych. Dla części 2 zamówienia Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym grafikiem, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, który (warunek łączny) posiada: a) znajomość programów graficznych, b) umiejętność tworzenia grafiki wektorowej (logotypy firm, wykresy, rysunki itp.), dopasowywania czcionki do tekstu, ustalania interlinii, stylu, wielkości wcięć akapitowych, sposobu ustawienia tytułów i śródtytułów publikacji oraz składu komputerowego publikacji (łączenie tekstu ze zdjęciami i układanie ich na stronie), c) umiejętność projektowania "pod maszynę i technologię druku" (znajomość technik drukarskich), d) umiejętność rozpoznawania rodzajów papieru oraz przygotowania wyciągów barwnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza możliwość udziału w realizacji w każdej z części zamówienia jednego, tego samego grafika.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia dodatkowych (poza oświadczeniem składanym wraz z ofertą) oświadczeń lub dokumentów.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia dodatkowych (poza oświadczeniem składanym wraz z ofertą) oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia dodatkowych (poza oświadczeniem składanym wraz z ofertą) oświadczeń lub dokumentów.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie osoby wykonującej projekt graficzny40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zmiana istotnych postanowień umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, w tym w przypadkach i na warunkach określonych wzorach umów odpowiednich dla danej części zamówienia, stanowiące załączniki nr 2a i 2b do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Wykonanie usługi opracowania graficznego, składu, łamania, korekty edytorskiej, druku i dostawy do siedziby Zamawiającego dwóch publikacji, oraz czterech broszur informacyjno-edukacyjnych, w ramach projektu Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej "Koordynacja ekonomii społecznej na Mazowszu"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia części 1 jest wykonanie usługi opracowania graficznego, składu, łamania, korekty edytorskiej, druku i dostawy do siedziby Zamawiającego dwóch publikacji, oraz czterech broszur informacyjno-edukacyjnych, w ramach projektu Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej "Koordynacja ekonomii społecznej na Mazowszu". Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na cztery zadania: a) Zadanie pierwsze (I): opracowanie graficzne, skład, łamanie, korekta edytorska i druk publikacji dla zamawiających produkty i usługi oferowane przez podmioty ekonomii społecznej działające w woj. mazowieckim w nakładzie 1000 szt. Publikacja posiada numer ISBN. b) Zadanie drugie (II): opracowanie graficzne, skład, łamanie, korekta edytorska i druk publikacji, zwanej dalej Informatorem Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej w nakładzie 1000 szt. Publikacja posiada numer ISBN. c) Zadanie trzecie (III): opracowanie graficzne, skład, łamanie, korekta edytorska i druk czterech broszur/ulotek informacyjno-edukacyjnych w nakładzie po 5000 szt. każda. d) Zadanie czwarte (IV): opracowanie graficzne zakładki do publikacji dwustronnie zadrukowanej w nakładzie 1000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79820000-8, 79822000-2, 79821100-6, 79822500-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18545,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie osoby wykonującej projekt graficzny40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia części 1 został wykonany do dnia 15.10.2018 r. zgodnie z harmonogramem realizacji poszczególnych zadań: - dla zadania I - do dnia 30.04.2018 r. - dla zadania II - do dnia 15.10.2018 r. - dla zadania III - do dnia 10.05.2018 r. ( druk pierwszych 2 broszur informacyjno-edukacyjnych) oraz do 15.10.2018 r. (druk pozostałych 2 broszur informacyjno-edukacyjnych) - dla zadania IV - do dnia 15.10.2018 r.


Część nr: 2Nazwa: Wykonanie usługi opracowania graficznego, składu, łamania, korekty edytorskiej i druku 2 publikacji z obszaru przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz publikacji z obszaru oparcia społecznego dla osób z zaburzeniami psychicznymi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia części 2 jest wykonanie usługi opracowania graficznego, składu, łamania, korekty edytorskiej i druku 2 publikacji z obszaru przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz publikacji z obszaru oparcia społecznego dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz ich dostarczenie do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem. Realizacja przedmiotu zamówienia podzielona zastała na dwa zadania: a) Zadanie pierwsze (I): opracowanie graficzne (w tym opracowanie min. 3 projektów okładki), skład, łamanie, korekta edytorska i druk Informatora - Programu w nakładzie 1000 egz. b) Zadanie drugie (II): opracowanie graficzne (w tym opracowanie min. 3 projektów okładki), skład, łamanie, korekta edytorska i druk dwóch Informatorów z obszaru przeciwdziałania przemocy w rodzinie w nakładzie 1000 egz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79820000-8, 79822000-2, 79821100-6, 79822500-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20801,34
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie osoby wykonującej projket graficzny40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia części 2 został wykonany do dnia 15.09.2018 r.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.