Malbork: Dostawa oleju napędowego grzewczego na potrzeby oczyszczalni ścieków Przedsiębiorstwa NOGAT Sp. z o.o. w Kałdowo Wieś Gm. Malbork. Znak sprawy: DS/7/2012.
Numer ogłoszenia: 519188 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś , 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 2722166, faks 55 2722166.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nogat.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego grzewczego na potrzeby oczyszczalni ścieków Przedsiębiorstwa NOGAT Sp. z o.o. w Kałdowo Wieś Gm. Malbork. Znak sprawy: DS/7/2012..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna 24 miesięczna dostawa oleju napędowego grzewczego o jakości wymaganej normą PN-C-96024 w łącznej ilości 32 000 dm3 (litrów) na potrzeby oczyszczalni ścieków, eksploatowanej przez Przedsiębiorstwo Nogat Sp. o. o. w Kałdowie Wsi, gm. Malbork. 2. Szacunkowa przewidywana ilość oleju napędowego grzewczego objęta sukcesywną dostawą wynosi 32 000 dm3 (litrów). 3. Olej napędowy grzewczy wykorzystany będzie wyłącznie do celów opałowych grzewczych w zakładowej kotłowni (kocioł grzewczy wodny Schafer Domomax DXN 100 o mocy 90-100 kW, 1 szt.) 4. Wielkość poszczególnych dostaw do siedziby Zamawiającego zróżnicowana będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Dokładne terminy i ilości dostaw będą podawane każdorazowo telefonicznie i potwierdzane faksem z dwudniowym wyprzedzeniem. Dostawy powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00. Jednorazowa maksymalna dostawa stanowić będzie do 4 000 l. Pojemność zbiorników ( 2 szt.) wynosi 2 000 litrów każdy. 5. Ilości oleju napędowego grzewczego określone w ogłoszeniu o zamówieniu są jedynie ilościami szacunkowymi, wyliczonymi na podstawie zużycia w ostatnim okresie grzewczym i stanowią maksymalną wielkość objętą przedmiotem zamówienia. Ilości te mogą ulec zmianie, przez co nie stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych Wykonawcy. Ostateczna ilość zamówionego oleju zostanie precyzyjnie określona w zależności od przebiegu sezonu grzewczego oraz panujących warunków atmosferycznych, przy zastrzeżeniu możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50% zamówienia podstawowego. 6. Wszystkie koszty i ryzyka związane z realizacją dostaw (załadunek, koszty transportu, zabezpieczenia ładunku przed zanieczyszczeniem, ubezpieczenia, rozładunek itp.) ponosi Wykonawca zamówienia. 7. Minimalne parametry opisujące wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zgodne z normą PN-C960024: 7.1. Gęstość w temp. 15°C - max. 860 kg/m3 7.2. Wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg 7.3. Temperatura zapłonu - min. 56 st.C 7.4. Lepkość kinematyczna w 20°C - max. 6,0 mm2/s 7.5. Temperatura płynięcia - max. -20 st.C 7.6. Zawartość siarki - max. 0,10 % (m/m) 7.7. Zawartość wody - max. 200 mg/kg 7.8. Zawartość zanieczyszczeń stałych - max. 24 mg/kg 7.9. Barwa - czerwona 8. Zapłata wynagrodzenia za dostawę nastąpi w terminie do 21 dni, po dostarczeniu Zamawiającemu faktury VAT po każdej dostawie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za Wykonawcę posiadającego uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający uzna takiego, który posiada aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami ciekłymi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający uzna takiego, który w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się posiadanym doświadczeniem w wykonaniu dostaw oleju napędowego grzewczego o wartości minimum 50.000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych. W przypadku wykonawców, którzy wykażą się dostawami z wskazaniem ich wartości w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość według średniego kursu NBP na dzień upływu terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uwzględniając specyfikę zamówienia nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uwzględniając specyfikę zamówienia nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za Wykonawcę znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia uzna się takiego, który posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 50.000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych. W przypadku wykonawców, którzy wykażą się ubezpieczeniem w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość ubezpieczenia według średniego kursu NBP na dzień upływu terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia zapisaną w postaci liczby przy użyciu cyfr i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy o przedmiotowe zamówienie publiczne w trybie przewidzianym art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w sytuacji: 1. Zmiany wynagrodzenia wykonawcy na skutek zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub wysokości podatku akcyzowego, zmiana ta będzie konsekwencją zmiany stawek podatku VAT lub zmiany podatku akcyzowego. 2. Zmiany wysokości wynagrodzenia będące następstwem zmiany wysokości ceny jednostkowej producenta, pod warunkiem jej akceptacji przez Zamawiającego. 3. Zmiany wysokości wynagrodzenia umownego będące następstwem mniejszej niż przewidywana ilości dostawy oleju napędowego grzewczego w okresie obowiązywania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nogat.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Nogat Sp. z o.o., Kałdowo Wieś, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Nogat Sp. z o.o., Kałdowo Wieś, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 2. Zamawiający nie dopuszcza przekazywania wniosków i oświadczeń drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty internetowej. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, są zobowiązani przed podpisaniem umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, przedłożyć Zamawiającemu łączącą Wykonawców umowę regulującą współpracę wykonawców, która powinna zawierać co najmniej: 3.1. określenie zasad współdziałania wykonawców w celu wykonania zamówienia; 3.2. określenie wewnętrznej odpowiedzialności za wykonanie poszczególnego zakresu zamówienia; 3.3. sposób i zasady wzajemnego rozliczenia za wykonany zakres zamówienia; 3.4. zasady koordynacji współdziałania oraz wskazanie osób odpowiedzialnych za koordynację poszczególnego zakresu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją umowy zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia, dokonywane będą w PLN..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem i dzierżawą bielizny ogólnoszpitalnej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim).
- Dostawa różnych sprzętów medycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowej przedsięwzięcia budowy osiedla zabudowy mieszkaniowej w Przezmarku, gmina Stary Dzierzgoń.
- Budowa zabudowy wielorodzinnej w Miłocinie, gm. Cedry Wielkie dz. Nr 127, 128, 132 obręb Miłocin.
- Remont schodów zewnętrznych budynków oraz remont podjazdu w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22.BLT w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego na teren Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole przeznaczonego na ogrzewanie pomieszczeń biurowych i domu przedpogrzebowego oraz do wykonywania kremacji.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do trzech kotłowni Instytutu Biologii Ssaków PAN w Białowieży
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa oleju opałowego dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przasnyszu
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.