To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-27
Ogłoszenie nr 51894 - 2017 z dnia 2017-03-27 r.
Gdańsk: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej, instalacji oraz ekspertyzy technicznej dla budynków przy ulicach Biskupiej 11,17,27,8A,35, Na Stoku 3ABCD,12B,15,23,25,26,35,39,40 i Salwator 7,8.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Rewitalizacja Biskupiej Górki w Gdańsku"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 18213-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny
19281776900000, ul.
ul. Partyzantów
74,
80254
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 3201032, 3200220, 3023282, faks
583 458 235, e-mail
nz@gznk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej, instalacji oraz ekspertyzy technicznej dla budynków przy ulicach Biskupiej 11,17,27,8A,35, Na Stoku 3ABCD,12B,15,23,25,26,35,39,40 i Salwator 7,8.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):11/17/A
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej, inwentaryzacji instalacji oraz wykonanie ekspertyzy technicznej dla 16 budynków gminnych położonych przy ul. Biskupiej nr 11, 17, 27, 8A, 35, ul. Na Stoku nr 3ABCD, 12B, 15, 23, 25, 26, 35, 39, 40 i ul. Salwator nr 7, 8 w Gdańsku. Teren objęty jest strefą ochrony ekspozycji historycznego Śródmieścia Gdańsk i strefą ochrony archeologicznej. Wszelkie prace ziemne wymagające szerokoprzestrzennych i głębokich wykopów wymagają wyprzedzających ratowniczych badań archeologicznych. Zgodnie z zapisem planu miejscowego nr 1123 obowiązują zasady ochrony następujących obiektów o wartościach kulturowych: o ul. Salwator 7 (karta terenu 004-M/U31) - obiekt o wartościach kulturowych -ochronie podlega charakter budynku i detal architektoniczny, o ul. Na Stoku 3A-3D , Biskupia 11, 17 (karta terenu 005-M/U31) - obiekty o wartościach kulturowych -ochronie podlega charakter budynku i detal architektoniczny, o ul. Biskupia 27, Na Stoku 12B, 15, 23, 25, 35 (karta terenu 006-M/U31) - obiekty o wartościach kulturowych -ochronie podlega charakter budynku i detal architektoniczny, o ul. Na Stoku 39,40 (karta terenu 011-M/U31) - obiekty o wartościach kulturowych -ochronie podlega charakter budynku i detal architektoniczny. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej. Opracowanie musi składać się z części opisowej, graficznej, dokumentacji fotograficznej oraz zawierać szczegółowe rysunki wszystkich rzutów obiektu, a także elewacje, przekroje i szczegóły, które niezbędne będą do opracowania dokumentacji projektowej. Zadanie polega na wykonaniu inwentaryzacji obiektu z natury. Inwentaryzacja musi określić rozwiązania materiałowo-konstrukcyjne występujące w obiekcie. Wykonane rysunki muszą zawierać wymiary, rzędne i opisy. Opracowanie graficzne powinno zawierać : - rzuty wszystkich kondygnacji w skali 1:50, (na rzutach winna być zaznaczona lokalizacja elementów oryginalnego wyposażenia (np. stolarka okienna, drzwiowa, sztukaterie, piece, posadzki, itp.) - przekroje charakterystycznych miejsc budynku w skali 1:50 , - widoki elewacji w skali 1:50 , - rysunki detali występujących na elewacji w skali odpowiedniej dla przedstawianego elementu, - odrębne rysunki dla elementów oryginalnego wyposażenia w skali odpowiedniej dla przedstawionego elementu np.: stolarka okienna , drzwiowa, piece, itp. 2.2. Wykonanie inwentaryzacji wszystkich instalacji wraz z oceną stanu technicznego. Opracowanie winno zawierać inwentaryzację instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej, ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, teletechnicznej, elektrycznej, odgromowej. 2.3. Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego (orzeczenia). Celem wykonania ekspertyzy jest ustalenie stanu technicznego budynków ze szczególnym uwzględnieniem przyczyn degradacji obiektu wraz z wytycznymi do prac projektowych oraz określenie niezbędnych prac remontowych. Pod uwagę należy też wziąć planowane prace związane zabezpieczeniem skarp. Zakres opracowania powinien zawierać min. inwentaryzację uszkodzeń (graficzną, na rzutach i przekrojach oraz opisową), badanie stopnia zawilgocenia i stopnia zasolenia ścian i stropów, obliczenia statyczno - wytrzymałościowe istniejących elementów konstrukcyjnych. Zakres prac powinien obejmować ekspertyzę stanu technicznego elementów konstrukcyjnych całego budynku i wszystkich jego elementów, jak również instalacji wewnętrznych i zewnętrznych. Sporządzenie ekspertyzy powinno być poprzedzone wykonaniem niezbędnych odkrywek, badań i sprawdzeń elementów budynku. Należy wykonać minimum po 4 odkrywki następujących elementów konstrukcyjnych: - fundamenty, - posadzka na gruncie, - stropy kondygnacji, - ściany zewnętrzne, - ściany wewnętrzne, - stropodachy. Należy wykonać minimum 6 miejsc pomiarowych w celu określenia zawilgocenia ścian budynku oraz 3 miejsca dla określenia stanu zawilgocenia stropów. Miejsca poboru prób, należy zaznaczyć na rzutach i przedstawić na fotografiach z datownikiem. Wybór lokalizacji miejsca poboru musi zapewnić ustalenie stopnia korozji i przyczyny jej występowania we wszystkich ścianach i stropach. Ekspertyza winna wskazać zakres i sposób wykonania wzmocnienia elementów konstrukcyjnych oraz zakres innych robót niezbędnych do wykonania, celem dalszego bezpiecznego użytkowania budynku. 3. Dokumenty załączone do siwz w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji: a) Wykaz budynków do wykonania inwentaryzacji i ekspertyzy stanu technicznego - załącznik nr 1 do siwz. b) Szkic sytuacyjny - załącznik nr 2 do siwz. 4. Sposób wykonywania inwentaryzacji i ekspertyzy stanu technicznego (orzeczenia). a) Ekspertyza stanu technicznego musi być wykonana zgodnie z - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 926). b) Inwentaryzacja architektoniczno - budowlanej i instalacyjna musi być wykonana zgodnie z: o Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2016 poz. 290 z późn. zm.). o Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), która określa, że inwentaryzacja oraz ekspertyza winna uwzględniać jej przepisy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, w tym przypadku oznacza to, że opis przedmiotu zamówienia nie może być sporządzony w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, np. poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub w inny sposób wskazujący pochodzenie urządzeń, materiałów, itd. W związku z powyższym w w/w opracowaniach nie wolno używać nazw własnych materiałów i urządzeń oraz nazw producentów dla proponowanych materiałów i urządzeń oraz takich opisów, które mogłyby jednoznacznie wskazywać producenta, natomiast materiały oraz urządzenia proponowane w dokumentacji należy opisywać parametrami technicznymi. c) W inwentaryzacji oraz w ekspertyzie stanu technicznego na stronie tytułowej, przekrojach i planach sytuacyjnych należy umieścić dane inwestora oraz wskazać na stronie tytułowej numery działek objętych opracowaniem. d) Inwentaryzacja oraz w ekspertyza stanu technicznego musi zawierać oświadczenie projektanta o kompletności opracowanej dokumentacji. e) Dokumentację należy przekazać Zamawiającemu w następujących ilościach : o Inwentaryzacja architektoniczno - budowlana wraz z inwentaryzacją instalacji - 7 egzemplarzy, o Ekspertyza techniczna - 7 egzemplarzy. Ponadto Zamawiającemu należy przekazać: a) wersję elektroniczną inwentaryzacji zapisaną na płycie CD (w formacie PDF i edytowalną) w 3 egzemplarzach, b) wersję elektroniczną ekspertyzy stanu technicznego zapisaną na płycie CD (w formacie PDF i edytowalną) w 3 egzemplarzach, c) wersję elektroniczną dokumentacji fotograficznej (w formacie JPG) w 3 egzemplarzach, d) oświadczenie projektanta o kompletności dokumentacji zeskanowane w formacie PDF
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71221000-3
Dodatkowe kody CPV:
71241000-9,
71250000-5,
71251000-2,
71320000-7,
71621000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynków przy ul. Biskupiej 11, 17, 27, ul. Na Stoku 3ABCD, 12B |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT94411.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 77490.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynków przy ul. Na Stoku 15, 23, 25, 26, 35 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT92208.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 75030.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynków przy ul. Na Stoku 39, 40, ul. Biskupiej 8A, 35, ul. Salwator 7, 8. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT87196.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 82164.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych typu crossover/SUV w podziale na części
- Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Dostawa urządzeń klimatyzacji wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w budynku PFB.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku w roku 2024.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU BRAND HUB FENG: UMIĘDZYNARODOWIENIE MŚP
- Przygotowanie i przeprowadzenie Gali 10-lecia Polskiej Agencji Kosmicznej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.