Wadowice: Mechaniczne zamiatanie placów i ulic na terenie miasta Wadowice w 2014r
Numer ogłoszenia: 51882 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wadowice Urząd Miejski , pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. +48 33 873 18 11, faks +48 33 873 18 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne zamiatanie placów i ulic na terenie miasta Wadowice w 2014r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczne zamiatanie placów i ulic na terenie miasta Wadowice w 2014r. Łączna szacowana ilość r-g dla zakresu I wynosi: ok. 470,00 r-g. Łączna szacowana ilość r-g dla zakresu II wynosi: ok. 216,00 r-g.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy prawo zamówień publicznych w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia w Zakresie I i II musi posiadać aktualne na dzień składania ofert zezwolenie na transport odpadów uwzględniający transport odpadów o kodzie 20 03 03 Odpady z czyszczenia ulic i placów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje usługi, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla ZAKRESU I: 1) min. 1 małą zamiatarkę mechaniczną kompaktową lub podczepianą do zamiatania placów i ulic o wydajności pracy min 8 km/h o następującym wyposażeniu i parametrach technicznych: a) masa własna: max. do 7,0 t. nacisku jednostkowego; b) Wymiary: - szerokość: 1,30 - 1,50 m (z kołami); - długość: max. do 5,5 m (wraz z szczotkami); - wysokość: 2,0 - 2,40 m; - szerokość robocza: 1,20 - 2,50 m; c) prędkość robocza: do 18 km/h; d) Wyposażenie: - min. 2 szczotki frezowe; - elastyczna ssawa (odkurzacz); - pojemnik na zmiotki; - aktywny system zraszania wodnego w trakcie zamiatania; - urządzenie do ciśnieniowego mycia ulic. e) pojazd musi posiadać żółte sygnały świetlne zapewniające jego widoczność zarówno dla pojazdów jadących za nim jak tez nadjeżdżających z przeciwka. f) zamiatarka musi posiadać zamontowany system nawigacyjny GPS umożliwiający rejestrację i podgląd faktycznego czasu pracy oraz przebiegu pojazdu. Dla ZAKRESU II: 1) min. 1 dużą zamiatarkę mechaniczną kompaktową lub podczepianą do zamiatania placów i ulic o wydajności pracy min 8 km/h o następującym wyposażeniu i parametrach technicznych a) masa własna: max. do 10,0 t. nacisku jednostkowego; b) wymiary: - szerokość: max do 2,60 m (z kołami); - długość: max. do 7,0 m (wraz z szczotkami); - wysokość: max do 3,20 m; c) szerokość robocza: 1,20 - 2,50 m; d) prędkość robocza: do 18 km/h; e) Wyposażenie: - min. 2 szczotki frezowe; - elastyczna ssawa (odkurzacz); - pojemnik na zmiotki; - aktywny system zraszania wodnego w trakcie zamiatania; - urządzenie do ciśnieniowego mycia ulic; f) pojazd musi posiadać żółte sygnały świetlne zapewniające jego widoczność zarówno dla pojazdów jadących za nim jak tez nadjeżdżających z przeciwka. g) zamiatarka musi posiadać zamontowany system nawigacyjny GPS umożliwiający rejestrację i podgląd faktycznego czasu pracy oraz przebiegu pojazdu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. 75.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów (np. umowa przedwstępna, umowa finalna, umowa warunkowa) do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do wykonywania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia -jeżeli dotyczy, formularz oferty, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; Wycenę ofertową sporządzoną w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do Formularza Oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące: 1 Podwykonawcy; 2 Zmiany ustawowej stawki procentowej podatku VAT; 3 Zmiany harmonogramu i częstotliwości mechanicznego oczyszczania placów i ulic. 4 Zmiany ilości ulic i placów objętych zamówieniem w ramach całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy. 5 Zmiany terminu realizacji zamówienia-najpozniej do 31.12.2014
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wadowicach, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice pok. nr 45.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Wadowicach, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice pok. nr 7- BOM.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: osoby do kontaktów- Paweł Polak, Bozena Grzybowska.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mechaniczne zamiatanie placów i ulic na terenie miasta Wadowice w 2014r-zakres I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczne zamiatanie placów i ulic na terenie miasta Wadowice w 2014r.- zakres I. Łączna szacowana ilość r-g dla zakresu I wynosi: ok. 470,00 r-g..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mechaniczne zamiatanie placów i ulic na terenie miasta Wadowice w 2014r-zakres II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczne zamiatanie placów i ulic na terenie miasta Wadowice w 2014r.-zakres II. Łączna szacowana ilość r-g dla zakresu II wynosi: ok. 216,00 r-g.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Koszenie poboczy dróg na terenie Gminy Wadowice w 2024 r.
- Projekt techniczny oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wadowice
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) w ZZOZ w Wadowicach
- Wykonanie oznakowania poziomego w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2024 r.
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z wykonaniem robót budowlanych obejmujących utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice - Bachowice - Witanowice obejmująca rozbiórkę istniejącego i budowę nowego mostu w km 1+750 w m. Bachowice
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi utrzymania porządku i czystości na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku
- Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Bieżące utrzymanie czystości ulic i chodników na terenie Gminy Nowe
- SPRZĄTANIE budynku Interaktywnego Centrum Bajki i Animacji OKO oraz terenu zewnętrznego usytuowanego w Bielsku-Białej przy ul. Cieszyńskiej 24
- Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie - z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.