eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Przeprowadzenie szkoleń doskonalących kompetencje zawodowe nauczycieli z wykorzystaniem ICT jako uzupełnienie działań skierowanych do uczniów, w ramach projektu pod nazwą "LEPSZY START MŁODEGO ŻUŁAWIAKA!"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-02-15



Ogłoszenie nr 518740-N-2018 z dnia 2018-02-15 r.

Gmina Cedry Wielkie: Przeprowadzenie szkoleń doskonalących kompetencje zawodowe nauczycieli z wykorzystaniem ICT jako uzupełnienie działań skierowanych do uczniów, w ramach projektu pod nazwą "LEPSZY START MŁODEGO ŻUŁAWIAKA!"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie, krajowy numer identyfikacyjny 19167494500000, ul. ul. M. Płażyńskiego  16 , 83020   Cedry Wielkie, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 836 164, e-mail magda.wozniak@cedry-wielkie.pl, faks 586 836 166.
Adres strony internetowej (URL): www.cedry-wielkie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.cedry-wielkie.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.cedry-wielkie.pl; htp://www.e-bippl/start/64


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty kurierskiej
Adres:
Siedziba Urzędu Gminy Cedry Wielkie w Cedrach Wielkich, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie pok. Nr 17 (seketariat).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń doskonalących kompetencje zawodowe nauczycieli z wykorzystaniem ICT jako uzupełnienie działań skierowanych do uczniów, w ramach projektu pod nazwą "LEPSZY START MŁODEGO ŻUŁAWIAKA!"
Numer referencyjny: ZP.271.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest przeprowadzenie szkoleń doskonalących kompetencje zawodowe nauczycieli z wykorzystaniem ICT jako uzupełnienie działań skierowanych do uczniów, w ramach projektu pod nazwą "LEPSZY START MŁODEGO ŻUŁAWIAKA!". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: a) Zadanie nr 1: Szkolenie "Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych, kreatywności i innowacyjności" b) Zadanie nr 2: Szkolenie "Prowadzenie procesu nauczania opartego na metodzie eksperymentu z wykorzystaniem ICT c) Zadanie nr 3: Szkolenie "Indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi" d) Zadanie nr 4: Szkolenie "Stosowanie włączających metod pracy, skutecznych technik nauczania i uczenia się z wykorzystaniem ICT" e) Zadanie nr 5: Szkolenie "Podnoszenie kompetencji cyfrowych nauczycieli, w tym korzystania z narzędzi TIK" 3. Zamawiający w ramach każdego z zadań zapewnia przeprowadzenie procesu rekrutacji nauczycieli oraz przypisanie ich do poszczególnych grup szkoleniowych oraz salę na zajęcia realizowane na terenie Gminy Cedry Wielkie 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres tematyczny, założenia oraz ilość nauczycieli biorących udział w szkoleniach zawiera załącznik 4 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Wymagania dotyczące wszystkich części zamówienia: a) Uczestnicy nabywają kompetencje zgodnie z opisem efektów uczenia się dla danego szkolenia, b) Ocena odbywa się w formie testu końcowego (post testu) weryfikującego przyrost wiedzy, c) Po ukończeniu szkolenia każdy z uczestników uzyska zaświadczenie potwierdzające nabyte kwalifikacje po zaliczeniu przyrostu wiedzy o min. 40% w porównaniu wyników pre i post testów, d) Wszystkie szkolenia odbywać się będą w szkołach uczestniczących w projekcie (w uzgodnieniu z dyrektorami) 6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na pięć części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową.

II.5) Główny kod CPV: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-05-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej 2 szkolenia doskonalące dla nauczycieli na kwotę minimalną: Zadanie 1: 3500 zł brutto, Zadanie 2: 3000 zł brutto, Zadanie 3: 5000 zł brutto, Zadanie 4: 1200 zł brutto, Zadanie 5: 6000 zł brutto. W przypadku złożenia ofert na kilka części, wartość usług stanowi sumę usług brutto ustalonych dla poszczególnych części.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia złoży, na pisemne wezwanie Zamawiającego, następujące dokumenty: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W sytuacji, gdy ofertę składa osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej wymaga się złożenia oświadczenia na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu złoży na pisemne wezwanie Zamawiającego, następujące dokumenty: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (z uwzględnieniem podatku VAT) przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - według wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII ust 3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Komisja przetargowa może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę kub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: a) Zmniejszenia wynagrodzenia o którym mowa w § 4 umowy, b) Zmiany ustawowej stawki podatku VAT 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ. 5. W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt VII SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania. 6. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP. 7. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w druku oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 2) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 8. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy PZP (Dz.U. z 2017 poz. 1579 ze zm.)

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Szkolenie "Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych, kreatywności i innowacyjności"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest przeprowadzenie szkolenia "Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych, kreatywności i innowacyjności". 2. Zamawiający zapewnia przeprowadzenie procesu rekrutacji nauczycieli oraz przypisanie ich do poszczególnych grup szkoleniowych oraz salę na zajęcia realizowane na terenie Gminy Cedry Wielkie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres tematyczny, założenia oraz ilość nauczycieli biorących udział w szkoleniach zawiera załącznik 4 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania dotyczące zamówienia: a) Uczestnicy nabywają kompetencje zgodnie z opisem efektów uczenia się dla danego szkolenia, b) Ocena odbywa się w formie testu końcowego (post testu) weryfikującego przyrost wiedzy, c) Po ukończeniu szkolenia każdy z uczestników uzyska zaświadczenie potwierdzające nabyte kwalifikacje po zaliczeniu przyrostu wiedzy o min. 40% w porównaniu wyników pre i post testów, d) Szkolenie odbywać się będą w szkołach uczestniczących w projekcie (w uzgodnieniu z dyrektorami) 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50830000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Szkolenie "Prowadzenie procesu nauczania opartego na metodzie eksperymentu z wykorzystaniem ICT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest przeprowadzenie szkolenia "Prowadzenie procesu nauczania opartego na metodzie eksperymentu z wykorzystaniem ICT 2. Zamawiający w ramach zadania zapewnia przeprowadzenie procesu rekrutacji nauczycieli oraz przypisanie ich do poszczególnych grup szkoleniowych oraz salę na zajęcia realizowane na terenie Gminy Cedry Wielkie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres tematyczny, założenia oraz ilość nauczycieli biorących udział w szkoleniach zawiera załącznik 4 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania dotyczące zamówienia: a) Uczestnicy nabywają kompetencje zgodnie z opisem efektów uczenia się dla danego szkolenia, b) Ocena odbywa się w formie testu końcowego (post testu) weryfikującego przyrost wiedzy, c) Po ukończeniu szkolenia każdy z uczestników uzyska zaświadczenie potwierdzające nabyte kwalifikacje po zaliczeniu przyrostu wiedzy o min. 40% w porównaniu wyników pre i post testów, d) Szkolenie odbywać się będzie w szkołach uczestniczących w projekcie (w uzgodnieniu z dyrektorami) 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Szkolenie "Indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest przeprowadzenie szkolenia "Indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi". 2. Zamawiający zapewnia przeprowadzenie procesu rekrutacji nauczycieli oraz przypisanie ich do poszczególnych grup szkoleniowych oraz salę na zajęcia realizowane na terenie Gminy Cedry Wielkie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres tematyczny, założenia oraz ilość nauczycieli biorących udział w szkoleniach zawiera załącznik 4 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania dotyczące zamówienia: a) Uczestnicy nabywają kompetencje zgodnie z opisem efektów uczenia się dla danego szkolenia, b) Ocena odbywa się w formie testu końcowego (post testu) weryfikującego przyrost wiedzy, c) Po ukończeniu szkolenia każdy z uczestników uzyska zaświadczenie potwierdzające nabyte kwalifikacje po zaliczeniu przyrostu wiedzy o min. 40% w porównaniu wyników pre i post testów, d) Szkolenie odbywać się będą w szkołach uczestniczących w projekcie (w uzgodnieniu z dyrektorami) 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Szkolenie "Stosowanie włączających metod pracy, skutecznych technik nauczania i uczenia się z wykorzystaniem ICT"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest przeprowadzenie szkolenia "Stosowanie włączających metod pracy, skutecznych technik nauczania i uczenia się z wykorzystaniem ICT". 2. Zamawiający zapewnia przeprowadzenie procesu rekrutacji nauczycieli oraz przypisanie ich do poszczególnych grup szkoleniowych oraz salę na zajęcia realizowane na terenie Gminy Cedry Wielkie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres tematyczny, założenia oraz ilość nauczycieli biorących udział w szkoleniach zawiera załącznik 4 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania dotyczące zamówienia: a) Uczestnicy nabywają kompetencje zgodnie z opisem efektów uczenia się dla danego szkolenia, b) Ocena odbywa się w formie testu końcowego (post testu) weryfikującego przyrost wiedzy, c) Po ukończeniu szkolenia każdy z uczestników uzyska zaświadczenie potwierdzające nabyte kwalifikacje po zaliczeniu przyrostu wiedzy o min. 40% w porównaniu wyników pre i post testów, d) Szkolenie odbywać się będą w szkołach uczestniczących w projekcie (w uzgodnieniu z dyrektorami) 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Szkolenie "Podnoszenie kompetencji cyfrowych nauczycieli, w tym korzystania z narzędzi TIK"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest przeprowadzenie szkolenia "Podnoszenie kompetencji cyfrowych nauczycieli, w tym korzystania z narzędzi TIK". 2. Zamawiający zapewnia przeprowadzenie procesu rekrutacji nauczycieli oraz przypisanie ich do poszczególnych grup szkoleniowych oraz salę na zajęcia realizowane na terenie Gminy Cedry Wielkie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres tematyczny, założenia oraz ilość nauczycieli biorących udział w szkoleniach zawiera załącznik 4 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania dotyczące zamówienia: a) Uczestnicy nabywają kompetencje zgodnie z opisem efektów uczenia się dla danego szkolenia, b) Ocena odbywa się w formie testu końcowego (post testu) weryfikującego przyrost wiedzy, c) Po ukończeniu szkolenia każdy z uczestników uzyska zaświadczenie potwierdzające nabyte kwalifikacje po zaliczeniu przyrostu wiedzy o min. 40% w porównaniu wyników pre i post testów, d) Szkolenie odbywać się będzie w szkołach uczestniczących w projekcie (w uzgodnieniu z dyrektorami) 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.