eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › publikacja artykułów, ogłoszeń o charakterze informacyjno-promocyjnym w prasie lokalnej i ogólnopolskiej/regionalnej wraz z przygotowaniem graficznym ogłoszenia, artykułu do druku oraz zamieszczenie banerów informacyjno - promocyjnych na portalach internetowych gazet.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-29



Ogłoszenie nr 518338-N-2017 z dnia 2017-05-29 r.

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie: publikacja artykułów, ogłoszeń o charakterze informacyjno-promocyjnym w prasie lokalnej i ogólnopolskiej/regionalnej wraz z przygotowaniem graficznym ogłoszenia, artykułu do druku oraz zamieszczenie banerów informacyjno - promocyjnych na portalach internetowych gazet.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
W zakresie Części I,II,III,IV Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (84,28%) oraz ze środków krajowych w ramach Budżetu Samorządu Województwa Lubelskiego (15,72%) w związku z realizacją projektu "Pomoc techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie na lata 2017-2018" w ramach Działania 6.1 Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 oraz w zakresie Części V,VI,VII,VIII Zamówienie będzie współfinansowane w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej RPO WL na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 14, Działanie 14.1 oraz 15% ze środków krajowych.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 43012391300000, ul. ul. Obywatelska  4 , 20092   Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 635 300, e-mail zamowienia@wup.lublin.pl, faks 814 635 305.
Adres strony internetowej (URL): http://wuplublin.praca.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin Kancelaria Ogólna - pokój 216


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: publikacja artykułów, ogłoszeń o charakterze informacyjno-promocyjnym w prasie lokalnej i ogólnopolskiej/regionalnej wraz z przygotowaniem graficznym ogłoszenia, artykułu do druku oraz zamieszczenie banerów informacyjno - promocyjnych na portalach internetowych gazet.
Numer referencyjny: ZP.342-9/MPS/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Publikacja artykułów, ogłoszeń o charakterze informacyjno-promocyjnym w prasie lokalnej i ogólnopolskiej/regionalnej wraz z przygotowaniem graficznym ogłoszenia, artykułu do druku oraz zamieszczenie banerów informacyjno - promocyjnych na portalach internetowych gazet. Część I Publikacja 7 artykułów o charakterze informacyjno-promocyjnym w dzienniku regionalnym/ogólnopolskim (z lubelskim wydaniem lokalnym), który wydawany jest we wszystkich powiatach województwa lubelskiego oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym dziennika. Artykuły i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Część II Publikacja 7 artykułów i 2 ogłoszeń o charakterze informacyjno-promocyjnym w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: zamojskim, tomaszowskim, hrubieszowskim, Miasto Zamość, biłgorajskim oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły, ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Część III Publikacja 7 artykułów i 2 ogłoszeń o charakterze informacyjno-promocyjnym w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: chełmskim, krasnostawskim, włodawskim, Miasto Chełm oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły, ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Część IV Publikacja 7 artykułów i 2 ogłoszeń o charakterze informacyjno-promocyjnym w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: łukowskim, radzyńskim, parczewskim, bialskim, Miasto Biała Podlaska oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły, ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Część V Publikacja 2 artykułów/ogłoszeń o charakterze informacyjno-promocyjnym wraz z przygotowaniem graficznym do druku w dzienniku regionalnym/ogólnopolskim (z lubelskim wydaniem lokalnym), który wydawany jest we wszystkich powiatach województwa lubelskiego oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym dziennika. Artykuły/ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 - 2020 w województwie lubelskim. Część VI Publikacja 2 artykułów/ogłoszeń wraz z przygotowaniem graficznym do druku w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: zamojskim, tomaszowskim, hrubieszowskim, Miasto Zamość, biłgorajskim oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły/ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 - 2020 w województwie lubelskim. Część VII Publikacja 2 artykułów/ogłoszeń wraz z przygotowaniem graficznym do druku w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: chełmskim, krasnostawskim, włodawskim, Miasto Chełm oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły/ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 - 2020 w województwie lubelskim. Część VIII Publikacja 2 artykułów/ogłoszeń wraz z przygotowaniem graficznym do druku w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: łukowskim, radzyńskim, parczewskim, bialskim, Miasto Biała Podlaska oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły/ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 - 2020 w województwie lubelskim. Część IX Publikacja wraz z przygotowaniem graficznym 1 artykułu i 5 ogłoszeń w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: chełmskim, krasnostawskim, włodawskim i Miasto Chełm, na potrzeby promocji partnerstwa lokalnego i usług rynku pracy dla Filii w Chełmie. Część X Publikacja 4 ogłoszeń prasowych w tygodniku lokalnym o charakterze informacyjnym, dostępnym w powszechnej sprzedaży i zasięgu obejmującym powiaty: zamojski, biłgorajski, hrubieszowski i tomaszowski wraz z przygotowaniem graficznym ogłoszenia do druku dla Filii w Zamościu. Część XI Publikacja 4 ogłoszeń w tygodniku lokalnym obejmującym powiaty: radzyński, bialski i miasto Biała Podlaska związanych z promocją organizacji Partnerstwa Lokalnego w 2017 roku wraz z przygotowaniem graficznym ogłoszenia do druku dla Filii w Białej Podlaskiej.

II.5) Główny kod CPV: 79970000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79341400-0
79822500-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2017-12-31
2017-12-28
2017-10-31
2017-11-30
2017-12-15

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Część I 7 artykułów w okresie: czerwiec, wrzesień - 31 grudzień 2017 r., czas zamieszczenia banera na stronie internetowej dziennika: po 7 dni w każdym miesiącu: lipiec - 31 grudnia. Część II - 7 artykułów w okresie: czerwiec, wrzesień - 31 grudzień 2017 r..; 2 ogłoszenia w okresie czerwiec, wrzesień - 31 grudzień 2017 r. (w innych numerach gazet niż publikacja artykułów), czas zamieszczenia banera na stronie internetowej tygodnika: po 7 dni w każdym miesiącu :lipiec - 31 grudnia. Część III - 7 artykułów w okresie: czerwiec, wrzesień - 31 grudzień 2017 r..; 2 ogłoszenia w okresie czerwiec, wrzesień - 31 grudzień 2017 r. (w innych numerach gazet niż publikacja artykułów), czas zamieszczenia banera na stronie internetowej tygodnika: po 7 dni w każdym miesiącu : lipiec - 31 grudnia. Część IV -7 artykułów w okresie: czerwiec, wrzesień - 31 grudzień 2017 r..; 2 ogłoszenia w okresie czerwiec, wrzesień - 31 grudzień 2017 r. (w innych numerach gazet niż publikacja artykułów), czas zamieszczenia banera na stronie internetowej tygodnika: po 7 dni w każdym miesiącu: lipiec - 31 grudnia. Część V - 2 artykuły/ogłoszenia w okresie czerwiec - 28 grudzień 2017 r. Czas zamieszczenia baneru na stronie internetowej gazety: 7 dni w każdym miesiącu, w którym będzie publikowany każdy z artykułów/ogłoszeń w wersji papierowej gazety. Dopuszczalna jest emisja baneru w kolejnym miesiącu następującym po miesiącu, w którym opublikowano artykuł/ogłoszenie w wersji papierowej gazety. Część VI - 2 artykuły/ogłoszenia w okresie czerwiec - 31 październik 2017 r. Czas zamieszczenia baneru na stronie internetowej gazety: 7 dni w każdym miesiącu, w którym będzie publikowany każdy z artykułów/ogłoszeń w wersji papierowej gazety. Dopuszczalna jest emisja baneru w kolejnym miesiącu następującym po miesiącu, w którym opublikowano artykuł/ogłoszenie w wersji papierowej gazety. Część VII - 2 artykuły/ogłoszenia w okresie czerwiec - 31 październik 2017 r. Czas zamieszczenia baneru na stronie internetowej gazety: 7 dni w każdym miesiącu, w którym będzie publikowany każdy z artykułów/ogłoszeń w wersji papierowej gazety. Dopuszczalna jest emisja baneru w kolejnym miesiącu następującym po miesiącu, w którym opublikowano artykuł/ogłoszenie w wersji papierowej gazety. Część VIII- 2 artykuły/ogłoszenia w okresie czerwiec - 31 październik 2017 r. Czas zamieszczenia baneru na stronie internetowej gazety: 7 dni w każdym miesiącu, w którym będzie publikowany każdy z artykułów/ogłoszeń w wersji papierowej gazety. Dopuszczalna jest emisja baneru w kolejnym miesiącu następującym po miesiącu, w którym opublikowano artykuł/ogłoszenie w wersji papierowej gazety. Część IX Część A - 5 emisji (ogłoszenia) w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie później niż do dnia 30.11.2017 r.; Część B - 1 emisja (artykuł) w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie później niż do dnia 30.11.2017 r.; Część X Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie , w zależności od potrzeb Zamawiającego, od daty zawarcia umowy do dnia 15.12. 2017 r. Część XI Łącznie 4 ogłoszenia, w okresie 01.09.2017 r. - 15.12.2017 r Zamawiający przewiduje zmianę terminu wykonania zamówienia w zakresie części od I do VIII w przypadku opóźnienia procedury przetargowej lub opóźnienia terminu zawarcia umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-5 niniejszej SIWZ 3) pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych do oferty dokumentów. b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). UWAGA pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony.) 4) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji - tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie tajemnicę przedsiębiorstwa). 5) wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Zamieszczenie artykułu w internetowym wydaniu gazety 20,00
Jedno dodatkowe umieszczenie banera inf-prom na portalu internetowym gazety przez 7 dni20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmianę terminu wykonania zamówienia w zakresie części od I do VIII w przypadku opóźnienia procedury przetargowej lub opóźnienia terminu zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Publikacja artykułów o charakterze informacyjno-promocyjnym w dzienniku regionalnym/ogólnopolskim (z lubelskim wydaniem lokalnym), który wydawany jest we wszystkich powiatach województwa lubelskiego oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym dziennika. Artykuły i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Publikacja 7 artykułów o charakterze informacyjno-promocyjnym w dzienniku regionalnym/ogólnopolskim (z lubelskim wydaniem lokalnym), który wydawany jest we wszystkich powiatach województwa lubelskiego oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym dziennika. Artykuły i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4, 79341400-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zamieszczenie artykułu w internetowym wydaniu gazety 20,00
Jedno dodatkowe umieszczenie banera inf-prom na portalu gazety przez 7 dni20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 7 artykułów w okresie: czerwiec, wrzesień - 31 grudzień 2017 r., czas zamieszczenia banera na stronie internetowej dziennika: po 7 dni w każdym miesiącu: lipiec - 31 grudnia.


Część nr: 2Nazwa: Publikacja artykułów i ogłoszeń o charakterze informacyjno-promocyjnym w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: zamojskim, tomaszowskim, hrubieszowskim, Miasto Zamość, biłgorajskim oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły, ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Publikacja 7 artykułów i 2 ogłoszeń o charakterze informacyjno-promocyjnym w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: zamojskim, tomaszowskim, hrubieszowskim, Miasto Zamość, biłgorajskim oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły, ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4, 79341400-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zamieszczenie artykułu w internetowym wydaniu gazety 20,00
Jedno dodatkowe umieszczenie banera inf-prom na portalu internetowym gazety przez 7 dni20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 7 artykułów w okresie: czerwiec, wrzesień - 31 grudzień 2017 r..; 2 ogłoszenia w okresie czerwiec, wrzesień - 31 grudzień 2017 r. (w innych numerach gazet niż publikacja artykułów), czas zamieszczenia banera na stronie internetowej tygodnika: po 7 dni w każdym miesiącu :lipiec - 31 grudnia.


Część nr: 3Nazwa: Publikacja artykułów i ogłoszeń o charakterze informacyjno-promocyjnym w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: chełmskim, krasnostawskim, włodawskim, Miasto Chełm oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły, ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Publikacja 7 artykułów i 2 ogłoszeń o charakterze informacyjno-promocyjnym w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: chełmskim, krasnostawskim, włodawskim, Miasto Chełm oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły, ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4, 79341400-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zamieszczenie artykułu w internetowym wydaniu gazety 20,00
Jedno dodatkowe umieszczenie banera inf-prom na portalu internetowym gazety przez 7 dni20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania: 7 artykułów w okresie: czerwiec, wrzesień - 31 grudzień 2017 r..; 2 ogłoszenia w okresie czerwiec, wrzesień - 31 grudzień 2017 r. (w innych numerach gazet niż publikacja artykułów), czas zamieszczenia banera na stronie internetowej tygodnika: po 7 dni w każdym miesiącu : lipiec - 31 grudnia.


Część nr: 4Nazwa: Publikacja artykułów i ogłoszeń o charakterze informacyjno-promocyjnym w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: łukowskim, radzyńskim, parczewskim, bialskim, Miasto Biała Podlaska oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły, ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Publikacja 7 artykułów i 2 ogłoszeń o charakterze informacyjno-promocyjnym w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: łukowskim, radzyńskim, parczewskim, bialskim, Miasto Biała Podlaska oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły, ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4, 79341400-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zamieszczenie artykułu w internetowym wydaniu gazety 20,00
Jedno dodatkowe umieszczenie banera inf-prom na portalu internetowym gazety przez 7 dni20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania: 7 artykułów w okresie: czerwiec, wrzesień - 31 grudzień 2017 r..; 2 ogłoszenia w okresie czerwiec, wrzesień - 31 grudzień 2017 r. (w innych numerach gazet niż publikacja artykułów), czas zamieszczenia banera na stronie internetowej tygodnika: po 7 dni w każdym miesiącu: lipiec - 31 grudnia.


Część nr: 5Nazwa: Publikacja artykułów/ogłoszeń o charakterze informacyjno-promocyjnym wraz z przygotowaniem graficznym do druku w dzienniku regionalnym/ogólnopolskim (z lubelskim wydaniem lokalnym), który wydawany jest we wszystkich powiatach województwa lubelskiego oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym dziennika. Artykuły/ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 - 2020 w wojewó
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Publikacja 2 artykułów/ogłoszeń o charakterze informacyjno-promocyjnym wraz z przygotowaniem graficznym do druku w dzienniku regionalnym/ogólnopolskim (z lubelskim wydaniem lokalnym), który wydawany jest we wszystkich powiatach województwa lubelskiego oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym dziennika. Artykuły/ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 - 2020 w województwie lubelskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4, 79822500-7, 79341400-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zamieszczenie artykułu/ogłoszenia w internetowym wydaniu gazety 20,00
Jedno dodatkowe umieszczenie banera inf-prom na portalu internetowym gazety przez 7 dni20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania: 2 artykuły/ogłoszenia w okresie czerwiec - 28 grudzień 2017 r. Czas zamieszczenia baneru na stronie internetowej gazety: 7 dni w każdym miesiącu, w którym będzie publikowany każdy z artykułów/ogłoszeń w wersji papierowej gazety. Dopuszczalna jest emisja baneru w kolejnym miesiącu następującym po miesiącu, w którym opublikowano artykuł/ogłoszenie w wersji papierowej gazety.


Część nr: 6Nazwa: Publikacja artykułów/ogłoszeń wraz z przygotowaniem graficznym do druku w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: zamojskim, tomaszowskim, hrubieszowskim, Miasto Zamość, biłgorajskim oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły/ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 - 2020 w województwie lubelskim.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Publikacja 2 artykułów/ogłoszeń wraz z przygotowaniem graficznym do druku w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: zamojskim, tomaszowskim, hrubieszowskim, Miasto Zamość, biłgorajskim oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły/ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 - 2020 w województwie lubelskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4, 79822500-7, 79341400-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zamieszczenie artykułu/ogłoszenia w internetowym wydaniu gazety 20,00
Jedno dodatkowe umieszczenie banera inf-prom na portalu internetowym gazety przez 7 dni20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania: 2 artykuły/ogłoszenia w okresie czerwiec - 31 październik 2017 r. Czas zamieszczenia baneru na stronie internetowej gazety: 7 dni w każdym miesiącu, w którym będzie publikowany każdy z artykułów/ogłoszeń w wersji papierowej gazety. Dopuszczalna jest emisja baneru w kolejnym miesiącu następującym po miesiącu, w którym opublikowano artykuł/ogłoszenie w wersji papierowej gazety.


Część nr: 7Nazwa: Publikacja artykułów/ogłoszeń wraz z przygotowaniem graficznym do druku w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: chełmskim, krasnostawskim, włodawskim, Miasto Chełm oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły/ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 - 2020 w województwie lubelskim.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Publikacja 2 artykułów/ogłoszeń wraz z przygotowaniem graficznym do druku w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: chełmskim, krasnostawskim, włodawskim, Miasto Chełm oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły/ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 - 2020 w województwie lubelskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4, 79822500-7, 79341400-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Zamieszczenie artykułu/ogłoszenia w internetowym wydaniu gazety 20,00
Jedno dodatkowe umieszczenie banera inf-prom na portalu internetowym gazety przez 7 dni20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania: 2 artykuły/ogłoszenia w okresie czerwiec - 31 październik 2017 r. Czas zamieszczenia baneru na stronie internetowej gazety: 7 dni w każdym miesiącu, w którym będzie publikowany każdy z artykułów/ogłoszeń w wersji papierowej gazety. Dopuszczalna jest emisja baneru w kolejnym miesiącu następującym po miesiącu, w którym opublikowano artykuł/ogłoszenie w wersji papierowej gazety.


Część nr: 8Nazwa: Publikacja artykułów/ogłoszeń wraz z przygotowaniem graficznym do druku w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: łukowskim, radzyńskim, parczewskim, bialskim, Miasto Biała Podlaska oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły/ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 - 2020 w województwie lubelskim.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Publikacja 2 artykułów/ogłoszeń wraz z przygotowaniem graficznym do druku w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: łukowskim, radzyńskim, parczewskim, bialskim, Miasto Biała Podlaska oraz zamieszczenie banerów informacyjno-promocyjnych na portalu internetowym tygodnika. Artykuły/ogłoszenia i banery informacyjno-promocyjne będą publikowane i zamieszczane na potrzeby promocji Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 - 2020 w województwie lubelskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4, 79822500-7, 79341400-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zamieszczenie artykułu/ogłoszenia w internetowym wydaniu gazety 20,00
Jedno dodatkowe umieszczenie banera inf-prom na portalu internetowym gazety przez 7 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania: 2 artykuły/ogłoszenia w okresie czerwiec - 31 październik 2017 r. Czas zamieszczenia baneru na stronie internetowej gazety: 7 dni w każdym miesiącu, w którym będzie publikowany każdy z artykułów/ogłoszeń w wersji papierowej gazety. Dopuszczalna jest emisja baneru w kolejnym miesiącu następującym po miesiącu, w którym opublikowano artykuł/ogłoszenie w wersji papierowej gazety.


Część nr: 9Nazwa: Publikacja wraz z przygotowaniem graficznym artykułu i ogłoszeń w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: chełmskim, krasnostawskim, włodawskim i Miasto Chełm, na potrzeby promocji partnerstwa lokalnego i usług rynku pracy dla Filii w Chełmie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Publikacja wraz z przygotowaniem graficznym 1 artykułu i 5 ogłoszeń w tygodniku lokalnym, który wydawany jest co najmniej w powiecie: chełmskim, krasnostawskim, włodawskim i Miasto Chełm, na potrzeby promocji partnerstwa lokalnego i usług rynku pracy dla Filii w Chełmie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4, 79822500-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zamieszczenie artykułu, ogłoszenia w internetowym wydaniu gazety 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania: Część A - 5 emisji (ogłoszenia) w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie później niż do dnia 30.11.2017 r.; Część B - 1 emisja (artykuł) w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie później niż do dnia 30.11.2017 r.;


Część nr: 10Nazwa: Publikacja ogłoszeń prasowych w tygodniku lokalnym o charakterze informacyjnym, dostępnym w powszechnej sprzedaży i zasięgu obejmującym powiaty: zamojski, biłgorajski, hrubieszowski i tomaszowski wraz z przygotowaniem graficznym ogłoszenia do druku dla Filii w Zamościu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Publikacja 4 ogłoszeń prasowych w tygodniku lokalnym o charakterze informacyjnym, dostępnym w powszechnej sprzedaży i zasięgu obejmującym powiaty: zamojski, biłgorajski, hrubieszowski i tomaszowski wraz z przygotowaniem graficznym ogłoszenia do druku dla Filii w Zamościu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4, 79822500-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Zamieszczenie ogłoszenia w internetowym wydaniu gazety 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania: Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie , w zależności od potrzeb Zamawiającego, od daty zawarcia umowy do dnia 15.12. 2017 r.


Część nr: 11Nazwa: Publikacja ogłoszeń w tygodniku lokalnym obejmującym powiaty: radzyński, bialski i miasto Biała Podlaska związanych z promocją organizacji Partnerstwa Lokalnego w 2017 roku wraz z przygotowaniem graficznym ogłoszenia do druku dla Filii w Białej Podlaskiej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Publikacja 4 ogłoszeń w tygodniku lokalnym obejmującym powiaty: radzyński, bialski i miasto Biała Podlaska związanych z promocją organizacji Partnerstwa Lokalnego w 2017 roku wraz z przygotowaniem graficznym ogłoszenia do druku dla Filii w Białej Podlaskiej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4, 79822500-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zamieszczenie ogłoszenia w internetowym wydaniu gazety 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania: Łącznie 4 ogłoszenia, w okresie 01.09.2017 r. - 15.12.2017 r






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.