eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Sukcesywna dostawa paliw dla Nadleśnictwa Oleśnica Śląska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-02-14



Ogłoszenie nr 518336-N-2018 z dnia 2018-02-14 r.

Nadleśnictwo Oleśnica Śląska: Sukcesywna dostawa paliw dla Nadleśnictwa Oleśnica Śląska
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: NIE DOTYCZY
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
NIE DOTYCZY

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: NIE DOTYCZY
Informacje dodatkowe: NIE DOTYCZY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Oleśnica Śląska, krajowy numer identyfikacyjny 93102404300000, ul. Ul. Spacerowa  3 , 56400   Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 140 001, e-mail olesnica@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 713 140 000.
Adres strony internetowej (URL): http://www.olesnica.wroclaw.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne NIE DOTYCZY

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
NIE DOTYCZY

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olesnica_slaska/zamowienia_publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olesnica_slaska/zamowienia_publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
NIE


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
NIE


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie osobiście lub za pośrednictwem poczty
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie osobiście lub za pośrednictwem poczty
Adres:
Nadleśnictwa Oleśnica Śląska, ul. Spacerowa 3, 56-400 Oleśnica


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
NIE DOTYCZY

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa paliw dla Nadleśnictwa Oleśnica Śląska
Numer referencyjny: SA.270.4.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Wszystkie 3 części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wszystkie 3 części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sukcesywna dostawa oleju napędowego i gazu płynnego LPG do zbiornika. Zadanie podzielone jest na trzy części: 1. Dostawa oleju napędowego na terenie Oleśnicy - 70 000 litrów 2. Dostawa oleju napędowego na terenie Twardogóry - 10 000 litrów 3. Dostawa gazu LPG do zbiornika w miejscowości Miodary gminna Dobroszyce - 2 400 litrów 1. Pierwsza część dotyczy dostawy oleju napędowego dla zaopatrywania pojazdów będących w dyspozycji Nadleśnictwa Oleśnica Śląska na terenie miasta Oleśnica i pozostałych punktach dystrybucji paliw Wykonawcy zlokalizowanych na terenie kraju. Dostawy będą realizowane poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego w stałych punktach dystrybucji. Tankowanie może odbywać się w dni robocze i ustawowo wolne od pracy w godzinach pracy punku Wykonawcy. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. 2. Druga część dotyczy dostawy na koszt wykonawcy oleju napędowego, dla zaopatrywania pojazdów będących w dyspozycji Nadleśnictwa Oleśnica (głównie ciągników) na terenie Twardogóry i w odległości do 10 km od granic administracyjnych miasta Twardogóra. Zamawiający nie wymaga stałego punktu dystrybucji na wskazanym obszarze. Wykonawca nieposiadający stałego punktu powinien zapewnić dostawę zamawianych ilości paliwa we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Zamawiający oświadcza, że jednorazowa dostawa nie będzie mniejsza niż 200 litrów. Zamówione paliwo nie może być dostarczone później niż trzy dni od daty zamówienia. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia przedmiotu umowy w oparciu o karty mikroprocesorowe spełniające rolę dokumentu WZ. Do dnia wydania kart strony umowy będą dokonywać rozliczeń w oparciu o dokumenty WZ. Zamawiający poda Dostawcy dane konieczne do wydania karty. Każdorazowo wydanie karty po raz pierwszy z danymi osobowymi pracownika Zamawiającego oraz/lub danymi pojazdu traktowane będzie jako wydanie bezpłatne. 3. Trzecia część dotyczy dostawy na koszt Wykonawcy gazu płynnego LPG do zbiornika w miejscowości Miodary 3a, gminna Dobroszyce. O ilości i terminie dostawy zamawianego gazu płynnego LPG decyduje Zamawiający. Zamawiający posiada zbiornik o pojemności 2700 l , który należy napełnić w nie więcej niż 80%. Dostawa musi być zrealizowana w dni pracy nadleśnictwa w godzinach 700 - 1500. Rozliczanie dostawy odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy.

II.5) Główny kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09122000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: NIE DOTYCZY
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24), zwaną w dalszej części "ustawą Pzp". 2. Zgodnie z art. 10a ustawy Pzp, w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem (numer faksu 071/314-00-00); elektronicznie (olesnica@wroclaw.lasy.gov.pl). 3. Zamawiający wymaga formy pisemnej w przypadku składania ofert, składania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny oraz wyjaśnień dotyczących treści oferty jak i jej uzupełnienia. 4. Nadleśnictwo Oleśnica Śląska jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 6. Dopuszcza się składania ofert częściowych. 7. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia (art. 151 a. ust. 1 ustawy Pzp.). 10. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN). Nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych. 11. Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust. 1 ustawy Pzp. 12. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy Pzp). 13. Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 14. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą część zamówienia (art. 82 ustawy Pzp). 15. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. 17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawców w postępowaniu z zastrzeżeniem art. 93 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca ponosi wszystkie koszty udziału w postępowaniu w tym koszty przygotowania oferty. 18. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej. 19. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 20. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. "procedury odwróconej", o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 PZP. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) Posiadanie kompetencji i uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (dla wszystkich części) - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ważną, koncesję na obrót paliwami ciekłymi, minimum na czas realizacji zamówienia.
Informacje dodatkowe Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),
Informacje dodatkowe Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej - zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dla części nr 1 - dysponuje co najmniej jedną stacją benzynową na terenie miasta Oleśnica oraz co najmniej 20 stacjami benzynowymi na terenie Polski oraz wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje w okresie trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie oleju napędowego o wartości min. 200 000 zł brutto. Za jedną usługę Zamawiający uzna prawidłowo zrealizowaną umowę. Na wezwanie Zamawiającego należy okazać dowody (np. referencje) określające czy dostawy zostały wykonane należycie. b) dla części nr 2 - dysponuje jedną stacją benzynową na terenie miasta Twardogóra lub zapewni możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego w Twardogórze lub w odległości do 10 km od granic administracyjnych miasta oraz wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje, w okresie trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie oleju napędowego o wartości min. 40.000 zł brutto. Za jedną usługę Zamawiający uzna prawidłowo zrealizowaną umowę. Na wezwanie Zamawiającego należy okazać dowody (np. referencje) określające czy dostawy zostały wykonane należycie. c) dla części nr 3 - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje w okresie trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie gazu płynnego o wartości min. 4.000 zł brutto. Za jedną usługę Zamawiający uzna prawidłowo zrealizowaną umowę. Na wezwanie Zamawiającego należy okazać dowody (np. referencje) określające czy dostawy zostały wykonane należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający nie przewiduje składania dokumentów na potwierdzenie okoliczności , o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 ustawy PZP

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) aktualną, ważną minimum na czas trwania zamówienia, koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity - Dz. U. z 2012 r. poz. 1059); 2) wykaz wykonanej minimum jednej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, dostawy paliwa, w celu wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie a jakość dostarczanego paliwa nie powodowała żadnych utrudnień i problemów z eksploatacją pojazdów czy urządzeń. Zamawiający wymaga wykazania: a) dla części nr 1 - minimum jednej zrealizowanej dostawy (umowy) obejmujących dostarczenie oleju napędowego o wartości 200 000 zł brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo potwierdzenia wiarygodności i autentyczności przedstawionych poświadczeń. b) dla części nr 2 - minimum jednej zrealizowanej dostawy (umowy) obejmujących dostarczenie oleju napędowego o wartości 40 000 zł brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo potwierdzenia wiarygodności i autentyczności przedstawionych poświadczeń. c) dla części nr 3 - minimum jednej zrealizowanej dostawy (umowy) obejmujących dostarczenie oleju opałowego o wartości 4 000 zł brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo potwierdzenia wiarygodności i autentyczności przedstawionych poświadczeń. 3) W przypadku zrealizowania lub realizowania kontraktu/ów dostaw paliw dla Zamawiającego, Wykonawcy zwolnieni są z przedstawiania stosownych referencji potwierdzających wykonanie lub wykonywanie takiego zadania. 4) informacja - dane teleadresowe stacji paliw zlokalizowanej w Oleśnicy (dla części nr 1) lub w Twardogórze (dla części nr 2), albo też zobowiązanie do wykonywania dostaw o których mowa w pkt. 5.2 ppkt. 2 lit. b. 5) wykaz stacji paliw Wykonawcy (dla części nr 1) - w ramach ogólnopolskiej sieci stacji paliw - minimum 20 stacji - w wykazie należy podać podstawowe dane teleadresowe tj. miejscowość, adres, kod pocztowy. 6) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie przewiduje składania dokumentów na potwierdzenie okoliczności , o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
Nie dotyczy


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Nie dotyczy


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
Nie dotyczy


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
0
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania: 0

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
Nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Nie dotyczy

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Nie dotyczy

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Nie dotyczy

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Nie dotyczy

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 0

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Nie dotyczy

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Nie dotyczy


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Nie dotyczy


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Nie dotyczy


Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ, wg którego umowa zostanie zawarta. 2. W przypadku wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego (np. sprzedaż pojazdu, dłuższa awaria, inny sposób ogrzewania), czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, a także zmniejszyć ilość nabywanego paliwa. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, b) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym, c) inne zmiany spowodowane przyczynami zewnętrznymi, niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy skutkującymi niemożliwością wykonania dostaw na warunkach określonych w umowie, 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania innych zmian w umowie, pod warunkiem, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zrealizowanie pierwotnie założonego celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 5. Podatek VAT naliczony zostanie w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających wykonanie dostaw), b) zmiana danych teleadresowych. 7. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Dostawcą prowadzone będą w PLN w systemie bezgotówkowym.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W przypadku gdyby oferta zawierała informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Strony zawierające informacje, o których mowa w zdaniu poprzednim, powinny być oddzielnie ze sobą połączone oraz ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: 1. Dostawa oleju napędowego na terenie Oleśnicy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Pierwsza część dotyczy dostawy oleju napędowego dla zaopatrywania pojazdów będących w dyspozycji Nadleśnictwa Oleśnica Śląska na terenie miasta Oleśnica i pozostałych punktach dystrybucji paliw Wykonawcy zlokalizowanych na terenie kraju. Dostawy będą realizowane poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego w stałych punktach dystrybucji. Tankowanie może odbywać się w dni robocze i ustawowo wolne od pracy w godzinach pracy punku Wykonawcy. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. Wielkość zamówienia 70 000 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09000000-3, 09134100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryterium CENA ofertowa - 100% (zgodnie z art. 91 pkt. 2a)


Część nr: 2Nazwa: Dostawa oleju napędowego na terenie Twardogóry
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2. Druga część dotyczy dostawy na koszt wykonawcy oleju napędowego, dla zaopatrywania pojazdów będących w dyspozycji Nadleśnictwa Oleśnica (głównie ciągników) na terenie Twardogóry i w odległości do 10 km od granic administracyjnych miasta Twardogóra. Zamawiający nie wymaga stałego punktu dystrybucji na wskazanym obszarze. Wykonawca nieposiadający stałego punktu powinien zapewnić dostawę zamawianych ilości paliwa we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Zamawiający oświadcza, że jednorazowa dostawa nie będzie mniejsza niż 200 litrów. Zamówione paliwo nie może być dostarczone później niż trzy dni od daty zamówienia. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. Wielkość zamówienia 10 000 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09000000-3, 09134100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryterium CENA ofertowa - 100% (zgodnie z art. 91 pkt. 2a)


Część nr: 3Nazwa: Dostawa gazu LPG do zbiornika w miejscowości Miodary gminna Dobroszyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.3. Trzecia część dotyczy dostawy na koszt Wykonawcy gazu płynnego LPG do zbiornika w miejscowości Miodary 3a, gminna Dobroszyce. O ilości i terminie dostawy zamawianego gazu płynnego LPG decyduje Zamawiający. Zamawiający posiada zbiornik o pojemności 2700 l , który należy napełnić w nie więcej niż 80%. Dostawa musi być zrealizowana w dni pracy nadleśnictwa w godzinach 700 - 1500. Rozliczanie dostawy odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. wielkość zamówienia 2 400 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09000000-3, 09122000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryterium Cena ofertowa 100% (zgodnie z art. 91 pkt. 2a)






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.