eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › Utwardzenie leśnych dróg wywozowych w Nadleśnictwie Świerklaniec.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-26



Ogłoszenie nr 518180-N-2017 z dnia 2017-05-26 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świerklaniec: Utwardzenie leśnych dróg wywozowych w Nadleśnictwie Świerklaniec.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świerklaniec, krajowy numer identyfikacyjny 272536238, ul. ul. Oświęcimska  19 , 42-622  Świerklaniec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2844868, e-mail swierklaniec@katowice.lasy.gov.pl, faks 32 7003371.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_swierklaniec/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
jednotka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawne

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_swierklaniec/zamowienia_publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_swierklaniec/zamowienia_publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1. Zgodnie z art. 10c ust 2 Pzp składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r -Prawo pocztowe (Dz.U. poz 1529 oraz 2015r poz.1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
ul. Oświęcimska 19; 42-622 Świerklaniec


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie leśnych dróg wywozowych w Nadleśnictwie Świerklaniec.
Numer referencyjny: Z.270.3.2017.ZG2
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 2

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Utwardzenie leśnych dróg wywozowych w Nadleśnictwie Świerklaniec. Zadanie nr 1. Modernizacja drogi leśnej w leśnictwie Kolonia Woźnicka P22L "Niva". Całkowita długość szlaku przeznaczonego do utwardzenia wynosi L=1045m. Zaprojektowano : o wykonanie nawierzchni jezdni szerokości 3,2m z tłucznia kamiennego i zaklinowanie tłucznia klińcem oraz miałem kamiennym, o wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5m z tłucznia kamiennego (31,5 - 63,0 mm), o wykonanie 2 (dwóch) rozjazdów dwustronnego o promieniu łuku R=6m. o wykonanie 3 (trzech) mijanek o całkowitej długości 65m każda (najazd 21m, pas zasadniczy 23m, zjazd 21m), w tym mijanki przy rozjeździe, o przesunięcie rowu odwadniającego 2 x 20 mb, o przesunięcie szlabanu w nowe miejsce, o usunięcie pni drzew o średnicy >=20cm . o wykonanie przyczółków dębowych na dwóch przepustach. Zadanie nr 2. Modernizacja drogi leśnej w leśnictwie Mikołeska P19L "Kamerun". Całkowita długość szlaku przeznaczonego do utwardzenia wynosi L=2745m. Zaprojektowano : o wykonanie nawierzchni jezdni szerokości 3,5 z tłucznia kamiennego i zaklinowanie tłucznia klińcem oraz miałem kamiennym, o wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5m z tłucznia kamiennego (31,5 - 63,0 mm), o wykonanie 8 (ośmiu) rozjazdów o promieniach łuków R=6m i R-12m o wykonanie 9 (dziewięciu) mijanek o całkowitej długości 65m każda (najazd 21m, pas zasadniczy 23m, zjazd 21m), w tym mijanki przy rozjeździe, o odtworzenie rowu odwadniającego 4050 mb. o przesunięcie rowu na mijankach M5-M9 - 5x66 +200 = 530mb o wykonanie 1 (jednego)przepustu z rur PEHD O 600mm długości 8m, o wykonanie 3 (trzech)przepustów z rur PEHD O 500mm długości 8m każdy, o wykonanie 4 (czterech)przepustów z rur PEHD O 400mm długości 6m, o wykonanie 11 (jedenastu) kompletów przyczółków z drewna dębowego, o wykonanie 3 (trzech )dołów chłonnych 5x5x1,2 x 3 szt. - z dwoma łagodnymi bokami, o usunięcie pni drzew o średnicy >=20cm . Zadanie nr 3. Modernizacja drogi leśnej w leśnictwie Lubocz P18L "Duży Lubocz". Całkowita długość szlaku przeznaczonego do utwardzenia wynosi L=2219m. Zaprojektowano : o wykonanie nawierzchni jezdni szerokości 3,2 z tłucznia kamiennego i zaklinowanie tłucznia klińcem oraz miałem kamiennym, o wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5m z tłucznia kamiennego (31,5 - 63,0 mm), o wykonanie 5 (pięciu) rozjazdów o promieniach łuków R=6m i R-12m o wykonanie 7 (siedmiu) mijanek o całkowitej długości 65m każda (najazd 21m, pas zasadniczy 23m, zjazd 21m), w tym mijanki przy rozjeździe, o odtworzenie rowu odwadniającego 2837 mb. o Odmulenie rowu odwadniającego 850 mb. o Przesunięcie rowu odwadniającego 200 mb. o wykonanie 4 (czterech)przepustów z rur PEHD O 400mm długości 6m, o wykonanie 1 (jednego)przepustu z rur betonowych zmagazynowanych na posesji leśnictwa Lubocz O 400mm długości 6m , o wykonanie 1 (jednego)przepustu z rur betonowych zmagazynowanych na posesji leśnictwa Lubocz O 500mm długości 4m, o wykonanie 1 (jednego)przepustu z rur PEHD O 600mm długości 6m o wykonanie 12 (dziewięciu) kompletów przyczółków z drewna dębowego, o Wykonanie 1 (jednego )sączka 50cm x 70cm x 450cm o usunięcie pni drzew o średnicy >=20cm . Zadanie nr 4. Modernizacja drogi leśnej w leśnictwie Wymysłów P06L "Przy polach". Całkowita długość szlaku przeznaczonego do utwardzenia wynosi L=1340m. Zaprojektowano : o wykonanie nawierzchni jezdni szerokości 3,5 z tłucznia kamiennego i zaklinowanie tłucznia klińcem oraz miałem kamiennym, o wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5m z tłucznia kamiennego (31,5 - 63,0 mm), o wykonanie 2 (dwóch) rozjazdów dwustronnego o promieniach łuków R=6m i R-12m o wykonanie 4 (czterech) mijanek o całkowitej długości 65m każda (najazd 21m, pas zasadniczy 23m, zjazd 21m), w tym mijanki przy rozjeździe, o ociekacze przydrogowe 1310 mb. o Wykonanie 4 (czterech )sączków 50cm x 70cm x 450cm o Wykonanie nasypu pod trzecią mijankę o powierzchni 200 m2 i miążości 1, cm z piasku średniego o usunięcie pni drzew o średnicy >=20cm, o obniżenie pni (frezowanie). Zadanie nr 5. Modernizacja drogi leśnej w leśnictwie Wymysłów P11L "Czarne sosny". Całkowita długość szlaku przeznaczonego do utwardzenia wynosi L=1580m. Zaprojektowano : o wykonanie nawierzchni jezdni szerokości 3,2 z tłucznia kamiennego i zaklinowanie tłucznia klińcem oraz miałem kamiennym, o wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5m z tłucznia kamiennego (31,5 - 63,0 mm), o wykonanie 3 (trzech) rozjazdów dwustronnych o promieniach łuków R=6m i R-12m o wykonanie 4 (czterech) mijanek o całkowitej długości 65m każda (najazd 21m, pas zasadniczy 23m, zjazd 21m), o wykonanie 3 (trzech)przepustów z rur PEHD O 400mm długości 6m, o wykonanie 4 (czterech)przepustów z rur PEHD O 600mm długości 6m, o wykonanie 1 (jednego) przepustu z rur PEHD O 600mm długości 8m, o wykonanie przyczółków z drewna dębowego 9 (dziewięć) kompletów, o odmulenie rowu odwadniającego, o wykonanie ociekaczy przydrożnych, o odtworzenie rowu odwadniającego , o Wykonanie nasypu - niwelacja ostrego zjazdu, o Niwelacja terenu, - zdjęcie nadmiaru gruntu, o Wykonanie obustronnego poszerzenia korony drogi, o usunięcie pni drzew o średnicy >=20cm . 2. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 oraz art. 31 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanych przepisach, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz Projekcie Wykonawczym, stanowiących załącznik od SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Brak szczególnych wymagań
Informacje dodatkowe Brak
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w celu spełnienia powyższego warunku wymaga, aby Wykonawca wykazał się: -posiadaniem środków na rachunku bankowym bądź zdolnością kredytową na kwotę odpowiednio dla zadań: Zadanie nr 1. 80 000,00 zł Zadanie nr 2. 150 000,00 zł Zadanie nr 3. 150 000,00 zł Zadanie nr 4. 100 000,00 zł Zadanie nr 5. 120 000,00 zł -posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości sumy gwarancyjne nie mniejszej niż 200 000,00zł, a okres ubezpieczenia obejmować musi czas realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający będzie je oceniał: Spełnia/niespełna
Informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 13-22 i ust.5 (w zakresie wpisanym w niniejszym SIWZ). Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązała się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstała wskutek nieudostępniania tych zasobów, chyba , że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna, podmiotu, o którym mowa powyżej nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu. (art. 22a Pzp) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej zobowiązani są do łącznego spełniania powyższych warunków (art. 23Pzp). 5. W przypadku ofert na więcej niż 1 zadanie (max. 2zadania), Wykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu osobno dla każdego zadania w stosunku do sytuacji finansowej oraz zdolności technicznych i zawodowych.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający w celu spełnienia powyższego warunku wymaga, aby Wykonawca wykazał się: -posiadaniem środków na rachunku bankowym bądź zdolnością kredytową na kwotę odpowiednio dla zadań: Zadanie nr 1. 80 000,00 zł Zadanie nr 2. 150 000,00 zł Zadanie nr 3. 150 000,00 zł Zadanie nr 4. 100 000,00 zł Zadanie nr 5. 120 000,00 zł -posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości sumy gwarancyjne nie mniejszej niż 200 000,00zł, a okres ubezpieczenia obejmować musi czas realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający będzie je oceniał: Spełnia/niespełna
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 13-22 i ust.5 (w zakresie wpisanym w niniejszym SIWZ). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązała się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstała wskutek nieudostępniania tych zasobów, chyba , że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna, podmiotu, o którym mowa powyżej nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu. (art. 22a Pzp) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej zobowiązani są do łącznego spełniania powyższych warunków (art. 23Pzp). 5. W przypadku ofert na więcej niż 1 zadanie (max. 2zadania), Wykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu osobno dla każdego zadania w stosunku do sytuacji finansowej oraz zdolności technicznych i zawodowych.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

2.1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie są zobowiązane do złożenia dokumentów potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia osobno przez każdego Wykonawcę. 4. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2.1 i 2.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2.3. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2.4. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. 2.5. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2.6. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; 2.7. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. Podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie są zobowiązane do złożenia dokumentów potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia osobno przez każdego Wykonawcę.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
2.8. kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 1.5. Pełnomocnictwa, w przypadku gdy oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną. 1.6. Inne oświadczenie niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikające z SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zgodnie z art. 45 Pzp Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: Zadanie nr 1. 3800,00 zł słownie: trzy tysiące osiemset złotych Zadanie nr 2. 9100,00 zł słownie: dziewięć tysięcy sto złotych Zadanie nr 3. 7500,00 zł słownie: siedem tysięcy pięćset złotych Zadanie nr 4. 5500,00.zł słownie: pięć tysięcy pięćset złotych Zadanie nr 5. 6000,00 zł słownie: sześć tysięcy złotych Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - Nadleśnictwo Świerklaniec nr 79203000451110000000634130, z dopiskiem "Wadium - drogi zadanie nr..." b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r poz. 978 i 1240), 3. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stałe związane z ofertą). W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności muszą zawierać sytuacje określone: a) w art. 46 ust. 4a Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył świadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) art. 46 ust. 5 Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stanie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności na rzecz Zamawiającego w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 5. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona i w ostateczności uznana za odrzuconą. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 Pzp.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji i rękojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy (załącznik nr 1). 2. Zmiany do umowy, wprowadzone na mocy art. 144 ustawy Pzp, mogą być wprowadzone za obopólną zgodą stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu, z wyłączeniem sposobu zmian dotyczących punktu 3.1b oraz punktu 3.4. 3. Przewidywane możliwości dokonania zmian w zawartej umowie w następujących zakresach: 1) ceny ofertowej: a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku Vat w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki - zmiana nastąpić może na podstawie pisemnego zawiadomienia Zamawiającego; b) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym - zmiana nastąpić może na podstawie pisemnego zawiadomienia Zamawiającego; 2) terminu wykonania przedmiotu umowy: a) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia; b) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy a w szczególności w przypadku istotnych błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, konieczności prowadzenia prac wykopaliskowych, aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych itp. - w powyższych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą uwzględniając zaistniałe okoliczności; 3) sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy; 4) zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji - osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. Jeśli osoby te winny spełniać określone wymagania to strony to potwierdzą w sposób przewidziany w SIWZ. Jeżeli osoby te nie muszą spełniać określonych wymagań to ich zmiana może nastąpić po uprzednim pisemnym, skutecznym zawiadomieniu strony przeciwnej. Powyższa zmiana będzie wymagała pisemnego poinformowania i zgody Zamawiającego. 5) Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców - podmiotów trzecich, na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że kolejny Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie wymaganym przez Zamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-12, godzina: 9:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie nr 1. Modernizacja drogi leśnej w leśnictwie Kolonia Woźnicka P22L "Niva".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Całkowita długość szlaku przeznaczonego do utwardzenia wynosi L=1045m. Zaprojektowano : o wykonanie nawierzchni jezdni szerokości 3,2m z tłucznia kamiennego i zaklinowanie tłucznia klińcem oraz miałem kamiennym, o wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5m z tłucznia kamiennego (31,5 - 63,0 mm), o wykonanie 2 (dwóch) rozjazdów dwustronnego o promieniu łuku R=6m. o wykonanie 3 (trzech) mijanek o całkowitej długości 65m każda (najazd 21m, pas zasadniczy 23m, zjazd 21m), w tym mijanki przy rozjeździe, o przesunięcie rowu odwadniającego 2 x 20 mb, o przesunięcie szlabanu w nowe miejsce, o usunięcie pni drzew o średnicy >=20cm . o wykonanie przyczółków dębowych na dwóch przepustach. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 oraz art. 31 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanych przepisach, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz Projekcie Wykonawczym, stanowiących załącznik od SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1) CENA RYCZAŁTOWA OFERTY WAGA - 60% 2) OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI (konserwacja coroczna) WAGA 40%: 3-lata okresu gwarancji i rękojmi 0pkt 3-lata okresu gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 20pkt 4-lata okresu gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 30pkt 5-lat okresu gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 40pkt Zamawiający informuje, że w ramach gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją raz do roku zostanie przeprowadzona komisyjna kontrola stanu dróg, w wyniku której Wykonawca będzie zobowiązany dokonać likwidacji wszystkich powstałych ubytków z materiałów tożsamych z wbudowanymi (po zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) na własny koszt bez względu na przyczynę ich powstania. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ogranicza się do dwóch miejsc po przecinku. Jednocześnie w przypadku niewypełnienia lub błędnego wypełnienia kryterium dotyczącego "okresu gwarancji i rękojmi" , Zamawiający informuje, że przyzna 0pkt w tym kryterium.


Część nr: 2Nazwa: Zadanie nr 2. Modernizacja drogi leśnej w leśnictwie Mikołeska P19L "Kamerun".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Całkowita długość szlaku przeznaczonego do utwardzenia wynosi L=2745m. Zaprojektowano : o wykonanie nawierzchni jezdni szerokości 3,5 z tłucznia kamiennego i zaklinowanie tłucznia klińcem oraz miałem kamiennym, o wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5m z tłucznia kamiennego (31,5 - 63,0 mm), o wykonanie 8 (ośmiu) rozjazdów o promieniach łuków R=6m i R-12m o wykonanie 9 (dziewięciu) mijanek o całkowitej długości 65m każda (najazd 21m, pas zasadniczy 23m, zjazd 21m), w tym mijanki przy rozjeździe, o odtworzenie rowu odwadniającego 4050 mb. o przesunięcie rowu na mijankach M5-M9 - 5x66 +200 = 530mb o wykonanie 1 (jednego)przepustu z rur PEHD O 600mm długości 8m, o wykonanie 3 (trzech)przepustów z rur PEHD O 500mm długości 8m każdy, o wykonanie 4 (czterech)przepustów z rur PEHD O 400mm długości 6m, o wykonanie 11 (jedenastu) kompletów przyczółków z drewna dębowego, o wykonanie 3 (trzech )dołów chłonnych 5x5x1,2 x 3 szt. - z dwoma łagodnymi bokami, o usunięcie pni drzew o średnicy >=20cm . Stosownie do treści art. 30 ust. 8 oraz art. 31 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanych przepisach, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz Projekcie Wykonawczym, stanowiących załącznik od SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1) CENA RYCZAŁTOWA OFERTY WAGA - 60% 2) OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI (konserwacja coroczna) WAGA 40%: 3-lata okresu gwarancji i rękojmi 0pkt 3-lata okresu gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 20pkt 4-lata okresu gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 30pkt 5-lat okresu gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 40pkt Zamawiający informuje, że w ramach gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją raz do roku zostanie przeprowadzona komisyjna kontrola stanu dróg, w wyniku której Wykonawca będzie zobowiązany dokonać likwidacji wszystkich powstałych ubytków z materiałów tożsamych z wbudowanymi (po zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) na własny koszt bez względu na przyczynę ich powstania. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ogranicza się do dwóch miejsc po przecinku. Jednocześnie w przypadku niewypełnienia lub błędnego wypełnienia kryterium dotyczącego "okresu gwarancji i rękojmi" , Zamawiający informuje, że przyzna 0pkt w tym kryterium.


Część nr: 3Nazwa: Zadanie nr 3. Modernizacja drogi leśnej w leśnictwie Lubocz P18L "Duży Lubocz".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Całkowita długość szlaku przeznaczonego do utwardzenia wynosi L=2219m. Zaprojektowano : o wykonanie nawierzchni jezdni szerokości 3,2 z tłucznia kamiennego i zaklinowanie tłucznia klińcem oraz miałem kamiennym, o wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5m z tłucznia kamiennego (31,5 - 63,0 mm), o wykonanie 5 (pięciu) rozjazdów o promieniach łuków R=6m i R-12m o wykonanie 7 (siedmiu) mijanek o całkowitej długości 65m każda (najazd 21m, pas zasadniczy 23m, zjazd 21m), w tym mijanki przy rozjeździe, o odtworzenie rowu odwadniającego 2837 mb. o Odmulenie rowu odwadniającego 850 mb. o Przesunięcie rowu odwadniającego 200 mb. o wykonanie 4 (czterech)przepustów z rur PEHD O 400mm długości 6m, o wykonanie 1 (jednego)przepustu z rur betonowych zmagazynowanych na posesji leśnictwa Lubocz O 400mm długości 6m , o wykonanie 1 (jednego)przepustu z rur betonowych zmagazynowanych na posesji leśnictwa Lubocz O 500mm długości 4m, o wykonanie 1 (jednego)przepustu z rur PEHD O 600mm długości 6m o wykonanie 12 (dziewięciu) kompletów przyczółków z drewna dębowego, o Wykonanie 1 (jednego )sączka 50cm x 70cm x 450cm o usunięcie pni drzew o średnicy >=20cm . Stosownie do treści art. 30 ust. 8 oraz art. 31 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanych przepisach, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz Projekcie Wykonawczym, stanowiących załącznik od SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1) CENA RYCZAŁTOWA OFERTY WAGA - 60% 2) OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI (konserwacja coroczna) WAGA 40%: 3-lata okresu gwarancji i rękojmi 0pkt 3-lata okresu gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 20pkt 4-lata okresu gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 30pkt 5-lat okresu gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 40pkt Zamawiający informuje, że w ramach gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją raz do roku zostanie przeprowadzona komisyjna kontrola stanu dróg, w wyniku której Wykonawca będzie zobowiązany dokonać likwidacji wszystkich powstałych ubytków z materiałów tożsamych z wbudowanymi (po zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) na własny koszt bez względu na przyczynę ich powstania. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ogranicza się do dwóch miejsc po przecinku. Jednocześnie w przypadku niewypełnienia lub błędnego wypełnienia kryterium dotyczącego "okresu gwarancji i rękojmi" , Zamawiający informuje, że przyzna 0pkt w tym kryterium.


Część nr: 4Nazwa: Zadanie nr 4. Modernizacja drogi leśnej w leśnictwie Wymysłów P06L "Przy polach".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Całkowita długość szlaku przeznaczonego do utwardzenia wynosi L=1340m. Zaprojektowano : o wykonanie nawierzchni jezdni szerokości 3,5 z tłucznia kamiennego i zaklinowanie tłucznia klińcem oraz miałem kamiennym, o wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5m z tłucznia kamiennego (31,5 - 63,0 mm), o wykonanie 2 (dwóch) rozjazdów dwustronnego o promieniach łuków R=6m i R-12m o wykonanie 4 (czterech) mijanek o całkowitej długości 65m każda (najazd 21m, pas zasadniczy 23m, zjazd 21m), w tym mijanki przy rozjeździe, o ociekacze przydrogowe 1310 mb. o Wykonanie 4 (czterech )sączków 50cm x 70cm x 450cm o Wykonanie nasypu pod trzecią mijankę o powierzchni 200 m2 i miążości 1, cm z piasku średniego o usunięcie pni drzew o średnicy >=20cm, o obniżenie pni (frezowanie). Stosownie do treści art. 30 ust. 8 oraz art. 31 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanych przepisach, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz Projekcie Wykonawczym, stanowiących załącznik od SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1) CENA RYCZAŁTOWA OFERTY WAGA - 60% 2) OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI (konserwacja coroczna) WAGA 40%: 3-lata okresu gwarancji i rękojmi 0pkt 3-lata okresu gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 20pkt 4-lata okresu gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 30pkt 5-lat okresu gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 40pkt Zamawiający informuje, że w ramach gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją raz do roku zostanie przeprowadzona komisyjna kontrola stanu dróg, w wyniku której Wykonawca będzie zobowiązany dokonać likwidacji wszystkich powstałych ubytków z materiałów tożsamych z wbudowanymi (po zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) na własny koszt bez względu na przyczynę ich powstania. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ogranicza się do dwóch miejsc po przecinku. Jednocześnie w przypadku niewypełnienia lub błędnego wypełnienia kryterium dotyczącego "okresu gwarancji i rękojmi" , Zamawiający informuje, że przyzna 0pkt w tym kryterium.


Część nr: 5Nazwa: Zadanie nr 5. Modernizacja drogi leśnej w leśnictwie Wymysłów P11L "Czarne sosny".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Całkowita długość szlaku przeznaczonego do utwardzenia wynosi L=1580m. Zaprojektowano : o wykonanie nawierzchni jezdni szerokości 3,2 z tłucznia kamiennego i zaklinowanie tłucznia klińcem oraz miałem kamiennym, o wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5m z tłucznia kamiennego (31,5 - 63,0 mm), o wykonanie 3 (trzech) rozjazdów dwustronnych o promieniach łuków R=6m i R-12m o wykonanie 4 (czterech) mijanek o całkowitej długości 65m każda (najazd 21m, pas zasadniczy 23m, zjazd 21m), o wykonanie 3 (trzech)przepustów z rur PEHD O 400mm długości 6m, o wykonanie 4 (czterech)przepustów z rur PEHD O 600mm długości 6m, o wykonanie 1 (jednego) przepustu z rur PEHD O 600mm długości 8m, o wykonanie przyczółków z drewna dębowego 9 (dziewięć) kompletów, o odmulenie rowu odwadniającego, o wykonanie ociekaczy przydrożnych, o odtworzenie rowu odwadniającego , o Wykonanie nasypu - niwelacja ostrego zjazdu, o Niwelacja terenu, - zdjęcie nadmiaru gruntu, o Wykonanie obustronnego poszerzenia korony drogi, o usunięcie pni drzew o średnicy >=20cm . Stosownie do treści art. 30 ust. 8 oraz art. 31 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanych przepisach, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz Projekcie Wykonawczym, stanowiących załącznik od SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
okres gwarancji i rękojmi40,00
cena60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1) CENA RYCZAŁTOWA OFERTY WAGA - 60% 2) OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI (konserwacja coroczna) WAGA 40%: 3-lata okresu gwarancji i rękojmi 0pkt 3-lata okresu gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 20pkt 4-lata okresu gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 30pkt 5-lat okresu gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 40pkt Zamawiający informuje, że w ramach gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją raz do roku zostanie przeprowadzona komisyjna kontrola stanu dróg, w wyniku której Wykonawca będzie zobowiązany dokonać likwidacji wszystkich powstałych ubytków z materiałów tożsamych z wbudowanymi (po zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) na własny koszt bez względu na przyczynę ich powstania. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ogranicza się do dwóch miejsc po przecinku. Jednocześnie w przypadku niewypełnienia lub błędnego wypełnienia kryterium dotyczącego "okresu gwarancji i rękojmi" , Zamawiający informuje, że przyzna 0pkt w tym kryterium.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.