Ogłoszenie nr 518119-N-2018 z dnia 2018-02-14 r.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej: Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla osadzonych przebywających w jednostkach penitencjarnych okregu lubelskiego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Oś Priorytetowa II Efektywne Polityki Publiczne dla Rynku Pracy, Gospodarki i Edukacji, Działanie 2.7 Zwiększenie szans na zatrudnienie osób szczególnie zagrożonych wykluczeniem społecznym. "Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności".
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Tak
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
30%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej, krajowy numer identyfikacyjny
43071987600000, ul.
ul. Południowa
5
,
20482
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
817 104 572, e-mail
oir_lublin@sw.gov.pl, faks
817 440 500.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl zakładka zamówienia publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Organ administracji państwowej nie posiadający osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.sw.gov.pl zakładka zamówienia publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sw.gov.pl zakładka zamówienia publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pisemne
Adres:
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Lublinie, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla osadzonych przebywających w jednostkach penitencjarnych okregu lubelskiego.
Numer referencyjny:
OI/KI.2230.POWER.2.2018/LUB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla osadzonych przebywających w jednostkach penitencjarnych SW okręgu lubelskiego. Postępowanie podzielono na 15 odrębnych część według rodzaju przeprowadzanych szkoleń. Wykonawcy mogą składać oferty dotyczące dowolnie wybranych części, lub wszystkich części. Wolno złożyć tylko 1 ofertę. Każda z części obejmuje organizację różnej liczby szkoleń zawodowych, każde szkolenie dla 12-osobowej grupy osadzonych. Postępowanie podzielono na 15 następujących części: Część I - "Brukarz". 6 szkoleń łącznie. Organizowane będą w: Zakładzie Karnym w Chełmie (2 szkolenia); Zakładzie Karnym w Hrubieszowie (1 szkolenie); Areszcie Śledczym w Krasnymstawie (2 szkolenia) i w Zakładzie Karnym w Zamościu (1 szkolenie). Część II - "Piekarz-cukiernik" dla kobiet. 1 szkolenie organizowane na terenie Aresztu Śledczego w Lublinie. Część III - "Glazurnik". 1 szkolenie organizowane w Zakładzie Karnym w Białej Podlaskiej. Część IV - "Kelner". 1 szkolenie organizowane w Zakładzie Karnym w Chełmie. Część V - "Konserwator powierzchni płaskich". 1 szkolenie organizowane w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie. Część VI - "Konserwator powierzchni płaskich" dla kobiet. 1 szkolenie organizowane w Areszcie Śledczym w Lublinie. Część VII - "Kucharz". 1 szkolenie organizowane w ZK Biała Podlaska. Część VIII - "Monter stolarki okiennej". 1 szkolenie organizowane w ZK Chełm. Część IX - "Nowoczesne wykończenie wnętrz". Łącznie 11 szkoleń w następujących jednostkach: ZK Biała Podlaska (1 szkolenie), ZK Hrubieszów (2 szkolenia), AŚ Krasnystaw (2 szkolenia), AŚ Lublin (1 szkolenie), ZK Opole Lubelskie (1 szkolenie), ZK Włodawa (2 szkolenia) i ZK Zamość (2 szkolenia). Część X - "Opiekun/asystent osób starszych, przewlekle chorych i niepełnosprawnych". Łącznie 4 szkolenia, po jednym w następujących jednostkach: ZK Chełm, ZK Hrubieszów, AŚ Krasnystaw i AŚ Lublin. Część XI - "Pomoc kuchenna". Łącznie 3 szkolenia, wszystkie w ZK Włodawa. Część XII - "Pomocnik piekarza". 1 szkolenie organizowane w ZK Opole Lubelskie. Zajęcia praktyczne poza terenem jednostki. Część XIII - "Sortowacz surowców wtórnych z modułem obsługi wózka widłowego". 1 szkolenie organizowane w ZK Opole Lubelskie. Część XIV - "Stolarz meblowy". Łącznie 3 szkolenia, po jednym w następujących jednostkach: ZK Hrubieszów, ZK Opole Lubelskie i ZK Zamość. Część XV - "Zagospodarowanie terenów zielonych". Łącznie 6 szkoleń, po jednym w następujących jednostkach: ZK Biała Podlaska, ZK Chełm, ZK Hrubieszów, AŚ Lublin, ZK Opole Lubelskie i ZK Włodawa. Szkolenia złożone z modułów: merytorycznego (teoria i praktyka); aktywizacji zawodowej i pierwszej pomocy przedmedycznej. Szkolenia dla kobiet zostały dodatkowo poszerzone o tematykę obsługi komputera, prowadzenia małej księgowości i prowadzenia działalności gospodarczej. Szkolenie "Pomocnik piekarza" przewiduje organizację zajęć praktycznych poza terenem Zakładu karnego w Opolu Lubelskim (zapewnienie transportu). Szczegółowy opis poszczególnych szkoleń zawarty został w SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
80562000-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1696234,33
Waluta:
zł
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. Zamówienia te mogą obejmować swoim zakresem zlecenie wykonania szkoleń tego samego rodzaju i w cenie zaoferowanej przez Wykonawcę w złozonym przez niego formularzu ofertowym najkorzystniej, wybranej w postępowaniu przetargowym oferty.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 9 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
9 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O realizację zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający będzie wymagał takiego dokumentu jedynie w przypadku, gdy wynika to z przepisów wewnetrznych kraju z którego pochodzi Wykonawca. W przypadku Posli - nie wymagane. Wymagane wypełnienie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia.
Informacje dodatkowe
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni Wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjne jednostek, które będą realizowały zamówienie obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, tj. osób pozbawionych wolności, lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997r. Kodeks karny wykonawczy (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 665, z późn. zm.), mających trudności w integracji ze środowiskiem. Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia ww. osób powinien wynosić co najmniej 30%.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykonawcy składają wraz z ofertą wypełniony JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia) - zał. Nr 6 do SIWZ. Natomiast na wezwanie Zamawiającego dostarczają: - informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wraz z ofertą Wykonawcy składają wypełniony JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia). Natomiast na wezwanie Zamawiającego składają:
- dokumenty potwierdzające procentowy wskaźnik zatrudnienia osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych zatrudnionych przez Wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie,
- inne dokumenty potwierdzające status Wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzające prowadzenie przez Wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób pozbawionych wolności, lub zwalnianych z zakładów karnych,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium - różne w odniesieniu do poszczególnych części postępowania przetargowego. Wynosi ono:
- dla części I i XV (po 6 szkoleń) - po 3.500 zł dla każdej z tych części;
- dla każdej z następujących części: II, III, IV, V, VI, VII, XII i XIII (po 1 szkoleniu) wadium wynosi po 800 zł dla każdej z części;
- dla części VIII-mej (2 szkolenia) - 1.500 zł;
- dla części IX (11 szkoleń) wadium wynosi 8.000 zł;
- dla części X (4 szkolenia) - 2.500 zł;
- dla części XI i XIV (obejmują po 3 szkolenia) - po 2.300 zł dla każdej z części.
3. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty dotyczącej realizacji wszystkich 15 części postępowania przetargowego (razem 43 szkolenia) wadium wynosi 30.000,00 zł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Aspekty społeczne | 35,00 |
Termin płatności | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: 1) terminu realizacji szkolenia, w przypadku: a) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, m.in.: niesprzyjających warunków atmosferycznych takich jak opady deszczu, gradu, silny wiatr, uniemożliwiających realizację zajęć warsztatowych; b) choroba wykładowcy, trudności z doborem grupy docelowej, alarm lub ćwiczenia w jednostce uniemożliwiające realizację szkolenia; 2) wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2. W sytuacji, gdy przedmiot umowy dotyczy dwóch i więcej szkoleń realizowanych na terenie różnych jednostek penitencjarnych dopuszcza się za zgodą obu stron możliwość przeniesienia szkolenia pomiędzy jednostkami penitencjarnymi - czynność ta wymaga aneksowania umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć lub były niezależne od Zamawiającego, np. brak beneficjentów, czasowe zawieszenie działalności jednostki, jej likwidacja itp. Zamawiający ma prawo do ograniczenia liczby uczestników szkolenia, zmniejszenia liczby szkoleń i tym samym do pomniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Szkolenia zawodowe "Brukarz" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Aspekty społeczne | 35,00 |
Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Szkolenie zawodowe "Piekarz-cukiernik" dla kobiet |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Aspekty społeczne | 35,00 |
Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Szkolenie zawodowe "Glazurnik" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Aspekty społeczne | 35,00 |
Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Szkolenie zawodowe "Kelner" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Aspekty społeczne | 35,00 |
Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Szkolenie zawodowe "Konserwator powierzchni płaskich" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Aspekty społeczne | 35,00 |
Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Szkolenie zawodowe "Konserwator powierzchni płaskich" dla kobiet |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Aspekty społeczne | 35,00 |
Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Szkolenie zawodowe "Kucharz" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Aspekty społeczne | 35,00 |
Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Szkolenie zawodowe "Monter stolarki okiennej" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Aspekty społeczne | 35,00 |
Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Szkolenie zawodowe "Nowoczesne wykończenie wnętrz" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Aspekty społeczne | 35,00 |
Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Szkolenie zawodowe "Opiekun/asystent osób starszych, przewlekle chorych i niepełnosprawnych". |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Aspekty społeczne | 35,00 |
Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Szkolenia zawodowe "Pomoc kuchenna" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Aspekty społeczne | 35,00 |
Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Szkolenie zawodowe "Pomocnik piekarza" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Aspekty społeczne | 35,00 |
Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Szkolenie zawodowe "Sortowacz surowców wtórnych z modułem obsługi wózka widłowego". |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Aspekty społeczne | 35,00 |
Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Szkolenie zawodowe "Stolarz meblowy" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Aspekty społeczne | 35,00 |
Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Szkolenia zawodowe "Zagospodarowanie terenów zielonych". |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Aspekty społeczne | 35,00 |
Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- Wykorzystanie zwierząt gospodarskich do czynnej ochrony susła perełkowanego (wypas zwierząt), w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Usługa przechowywania zajętych towarów w drodze czynności kontrolnych wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie jednostki organizacyjne lubelskiej administracji skarbowej.
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowych, głównych wyłączników ppoż. oraz układów samoczynnego załączania rezerwy w obiektach UMCS
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa Ośrodka Medycyny Doświadczalnej UML".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych dla młodzieży OHP w wieku 17-25 lat oraz młodzieży ze środowiska lokalnego w wieku 18-25 lat
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.