eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Zagospodarowanie terenów pomiędzy ul. Podwale i ul. Buczka w Żarach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-10

Żary: Zagospodarowanie terenów pomiędzy ul. Podwale i ul. Buczka w Żarach
Numer ogłoszenia: 51752 - 2015; data zamieszczenia: 10.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , Rynek 1-5/18, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. (068) 470 83 13, faks (068) 470 83 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów pomiędzy ul. Podwale i ul. Buczka w Żarach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz kwartałów oraz terenów zielonych wraz z małą architekturą pomiędzy ul. Podwale i ul. Buczka w Żarach, w zakresie obejmującym w szczególności: 1) wykonanie ciągu pieszo - jezdnego o szerokości 4,00 -5,00 m oraz długości 64,77+51,56+34,05, 2) wykonanie chodnika o szerokości 1,5 m - 4,5 m, 3) budowę przykanalików sieci kanalizacji deszczowej i budowę sieci kanalizacji deszczowej, 4) budowę boksów na gromadzenie odpadów - utwardzone podłoże, ściany murowane, zadaszone, 5) budowę oświetlenia ulicznego. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają: 1) przedmiar robót inwestycji pn.: Zagospodarowanie terenów pomiędzy ul. Podwale i ul. Buczka w Żarach, stanowiący zakres rozdziału V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) dokumentacja projektowa inwestycji pn.: Zagospodarowanie terenów pomiędzy ul. Podwale i ul. Buczka w Żarach, opracowaną przez Pracownia Projektowa Bartłomiej Dynowski (ul. Batalionu Parasol 8/4, 59 - 220 Legnica), stanowiąca zakres rozdziału VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na którą składają się następujące opracowania: a) projekt budowlany - branża architektoniczna, drogowa, instalacyjna, elektryczna, konstrukcyjna, b) projekt wykonawczy - branża architektoniczna, drogowa, instalacyjna, elektryczna, konstrukcyjna, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 3. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z: 1) wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania dokumentacji; 2) decyzją - pozwolenie na budowę; 3) obowiązującymi przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, zasadami sztuki budowlanej, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy robót zamiennych (także robót zamiennych istotnych w świetle przepisów Prawa Budowlanego) w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 2 pkt. 2 opisu przedmiotu zamówienia (rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia), koniecznych do wykonania w celu prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, zrealizowania przedmiotu umowy. Wprowadzenie takich zmian musi być każdorazowo zatwierdzone przez zamawiającego i uzgodnione z projektantem, który w przypadku zmian istotnych sporządzi projekt budowlany zamienny oraz uzyska niezbędne opinie, uzgodnienia oraz decyzje wynikające z właściwych przepisów prawa. Roboty zamienne zostaną rozliczone na zasadach określonych w § 5 ust. 4 umowy (rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 5. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia (roboty zaniechane), w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, wykonania przedmiotu umowy. Zasady rozliczenia tych robót określono w § 5 ust. 5 umowy (rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 6. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przedstawionej w rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych,00/100) w formie i na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył zadania polegające na: a) budowie, przebudowie lub rozbudowie nawierzchni z kostki betonowej lub granitowej o powierzchni minimum 1.500,00 m2 - minimum jedno takie zadanie, b) budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacyjnej (sanitarnej lub deszczowej) o długości minimum 200,00 mb - minimum jedno takie zadanie, c) budowie, przebudowie lub rozbudowie oświetlenia o długości linii oświetleniowej minimum 300,00 mb - minimum jedno takie zadanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się, iż dysponuje osobami z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz minimum 5 letnie doświadczenie przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w następujących specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej - minimum jedna osoba, b) inżynieryjnej drogowej - minimum jedna osoba, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum jedna osoba, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum jedna osoba, lub posiadającymi odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa uprawniające do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia. Wskazane przez Wykonawcę osoby winny posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcję Kierownika Budowy posiadającego: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa uprawniające do prowadzenia robót w specjalności inżynieryjnej drogowej, b) minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, c) aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z formularzem oferty, sporządzonym zgodnie z rozdziałem II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca składa również następujące dokumenty: 1) Informację ogólną o wykonawcy według załącznika nr 1 do oferty, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja jakości - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotna zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, w przypadkach określonych w ust. 2. 2. Zmiana umowy może być dokonana w następujących okolicznościach: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy spowodowana warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności w przypadkach: a) klęski żywiołowej, b) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, c) niewypałów i niewybuchów, d) badań archeologicznych, e) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.), f) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, g) konieczności wykonania robót zamiennych, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy, a wpływających na termin wykonania zamówienia podstawowego, h) wystąpienia robót dodatkowych nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, a niezbędnych dla realizacji przedmiotu umowy, uzgodnionych pisemnie przez obie strony, a wpływających na termin wykonania zamówienia podstawowego. 2) Zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w przypadku: a) Konieczności wykonania robót zamiennych, istotnych z punktu widzenia Prawa Budowlanego, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy, b) Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), o których mowa w § 1 ust. 6 umowy, 3) zmiana wynagrodzenia brutto za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w § 5 ust. 1 w przypadku: a) konieczności wykonania robót zamiennych, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy, b) ograniczenia zakresu rzeczowego (roboty zaniechane), o których mowa w § 1 ust. 6 umowy, c) zmiany ustawowej wysokości należnego podatku VAT. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, opis wpływu zmiany na terminy wykonania umowy, a w przypadku zmian wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych bądź zaniechania robót dodatkowo kwotę wynikającą z kosztorysów różnicowych/rozliczeniowych sporządzonych zgodnie z § 5 ust. 4/ust. 5.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://ftp.um.zary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żarach, Rynek 1 - 5, 68 - 200 Żary, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych, pokój nr 30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Żarach, Rynek 1 - 5, 68 - 200 Żary, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych,pokój nr 30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.