eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Czarnowo › dostawa bonów towarowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2006-10-05

POZYCJA 51751

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowe Czarnowo: dostawa bonów towarowych Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., do kontaktów: Piotr Juszczak, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3165781, fax 091 3154470, e-mail: jlewandowski@dolnaodra.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dolnaodra.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: sektor elektroenergetyczny; Inne:elektroenergetyka. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa bonów towarowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ZEDO S.A. Nowe Czarnowo 76 74-105 Nowe Czarnowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Zamawiającego bonów towarowych posiadających odpowiednie zabezpieczenia przed falsyfikacją, uprawniających do wymiany ich na towary i usługi (dalej bony), zapakowane w koperty stanowiące pakiety o wartości po 600zł lub 620zł lub 100zł, dla każdego uprawnionego pracownika i emeryta Zamawiającego wskazanego w dniu podpisywania umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 422.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium: 79.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wyciąg z SIWZ: 5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w pkt. 5.2 oraz 5.7, którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty. 5.2. O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 2 oraz następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: Posiadają aktualne umowy z placówkami handlowymi i usługowymi realizującymi bony Wykonawcy minimum w branżach spożywczej, papierniczej, chemii gospodarczej, artykułów gospodarstwa domowego i RTV, odzieży, obuwia, motoryzacyjnej, oraz usług minimum w branżach optycznych i jubilerskich, gastronomicznych, informatycznych i komputerowych z tym, że możliwość realizacji bonów musi być zapewniona w miejscowości Gryfino minimum w 1 (jednej) placówce z każdej z w/w branż oraz w miejscowości Szczecin minimum w 3 (trzech) placówkach z każdej z w/w branż. Ponadto Wykonawca musi posiadać aktualną umowę minimum z 1 (jednym) supermarketem (hipermarketem) zlokalizowanym na terenie miasta Gryfina i 1 (jednym) supermarketem (hipermarketem) zlokalizowanym na terenie miasta Szczecina realizującym bony Wykonawcy. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 2 oraz następujące dokumenty: - listę placówek handlowych i usługowych zlokalizowanych w miejscowościach Gryfino i Szczecin obejmującą nazwę i adres placówki, branżę, datę obowiązywania umowy o współpracy w zakresie realizacji bonów Wykonawcy sporządzoną na załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć: - pisemne oświadczenie na załączniku nr 2; 4. Wykonawcy, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 2. 5. Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a w przypadku wyrządzenia szkody szkoda ta została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 2. 6. Wykonawcy w stosunku, do których nie otwarto likwidacji lub których upadłości nie ogłoszono lub Wykonawcy, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 2. 7. Wykonawcy, którzy nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 2 oraz dołączyć następujące dokumenty: - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 2 oraz dołączyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Podmioty zbiorowe, wobec których sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 2 oraz dołączyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 Ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Ilość placówek realizujących bony towarowe 70 2. cena 20 3. termin płatności 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnaodra.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2006 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 29.12.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2006, godzina 10:00, sala nr 103, budynek dyrekcji.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.