eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Zaprojektuj i wybuduj - termomodernizacja budynku bramowo--ochronnego oraz remont trzech dyżurek oddziałowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-02-27



Ogłoszenie nr 517489-N-2020 z dnia 2020-02-27 r.

Areszt Śledczy w Jeleniej Górze: Zaprojektuj i wybuduj - termomodernizacja budynku bramowo--ochronnego oraz remont trzech dyżurek oddziałowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 32062100000000, ul. ul. Grottgera  2 , 58-500  Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 075 7532661-664 w. 271, e-mail as_jelenia_gora@sw.gov.pl, faks 757 532 665.
Adres strony internetowej (URL): https://www.sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-w-jeleniej-gorze
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Areszt Śledczy w Jeleniej Górze

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
https://zp.sw.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
https://zp.sw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektuj i wybuduj - termomodernizacja budynku bramowo--ochronnego oraz remont trzech dyżurek oddziałowych
Numer referencyjny: DKW.2232.1.2020.RZ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty projektowo-budowlane w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmujące termomodernizację budynku bramowo-ochronnego polegającą na wymianie 62 szt. okien i dociepleniu poddasza - jako część I oraz remont trzech dyżurek oddziałowych w pawilonie penitencjarnym A - jako część II. Roboty podzielone są na dwie odrębne części zamówienia na które należy złożyć odrębne oferty. Zakres zamówienia obejmuje m. in.: * wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, * uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń (jeżeli będą wymagane), * wykonanie prac na podstawie dokumentacji projektowej zaakceptowanej przez Zamawiającego. Dokładny zakres prac określają załączone do SIWZ programy funkcjonalno - użytkowe.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 263821,33
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-03-23   lub zakończenia: 2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 ustawy pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 3. zdolności technicznej i/lub zawodowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Wypełnione i podpisane oświadczenie czy Wykonawca jest małym albo średni przedsiębiorcą (załącznik nr 3 do SIWZ). Wypełnione i podpisane oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ) - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja i rękojmia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zaprojektuj i wybuduj - termomodernizacja budynku bramowo--ochronnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zaprojektowanie i wykonanie następujących elementów: a) docieplenie ~ 165 m2 żelbetowego stropu poziomego nad poddaszem (szatnią), ~ 15 m2 stropu poziomego nad klatką schodową budynku bramowo--ochronnego oraz ~ 18 m2 stropu poziomego nad klatką schodową łącznika pomiędzy budynkiem bramowo--ochronnym a pawilonem penitencjarnym B poprzez wypełnienie wełną mineralną gr. 5 cm przestrzeni pomiędzy istniejącymi belkami stropowymi, ułożenie w poprzek drewnianych belek (legarów) o wysokości 15 cm na istniejących belkach stropowych, wypełnienie wełną mineralną gr. 15 cm przestrzeni pomiędzy legarami, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej folią PE oraz wykonaniem podłogi na legarach z płyt OSB lub MFP grubości min. 22 mm, łączonych na pióro-wpust - wymagany współczynnik przenikania ciepła przegrody U <= 0,15 W/m2*K, b) montaż 5 szt. okien połaciowych (dachowych) każde o wymiarach 78 x 118 cm wykonanych z rdzenia drewnianego po obróbce wysokotemperaturowej, pokrytego odporną na wilgoć warstwą poliuretanu z górnym otwieraniem posiadającym zintegrowany system wentylacji - wymagany współczynnik przenikania ciepła dla całego okna U <= 1,10 W/m2*K oraz montaż na tych oknach od strony pomieszczenia 5 szt. krat wykonanych z pręta stalowego ph20 mm i płaskownika stalowego 50x10 mm. c) naprawa i uszczelnienie istniejących obróbek dachowych wokół 5 szt. kominów, d) wykonanie podtynkowej/podpodłogowej instalacji elektrycznej oświetlenia, gniazd wtykowych, sieci teletechnicznej i światłowodowej w ramach adaptacji części poddasza (powierzchnia podłogi ~ 138 m2) na pomieszczenie administracyjno-biurowe, e) wykonanie podtynkowej/podpodłogowej instalacji wodnego ogrzewania grzejnikowego w ramach adaptacji części poddasza (powierzchnia podłogi ~ 138 m2) na pomieszczenie administracyjno-biurowe przy wykorzystaniu istniejących na poddaszu zakończeń pionów c.o., zastosować grzejniki wodne płytowe konwekcyjne z przyłączem dolnym kątowym od ściany, f) zabezpieczenie ~ 147 m2 skośnej połaci dachu (kąt nachylenia 45°) poprzez zamontowanie siatki zgrzewanej (kraty) z żebrowanego drutu stalowego ph8 mm o oczku 15 cm pomiędzy istniejącymi dwuteownikami stalowej więźby dachowej, g) ocieplenie ~ 147 m2 skośnej połaci dachu (kąt nachylenia 45°) poprzez ułożenie paroprzepuszczalnej membrany dachowej, wypełnienie wełną mineralną gr. 15 cm przestrzeni pomiędzy istniejącymi dwuteownikami stalowej więźby dachowej, wykonanie rusztu drewnianego na istniejących dwuteownikach stalowej więźby dachowej, wypełnienie wełną mineralną gr. ~ 5 cm przestrzeni pomiędzy rusztem drewnianym, ułożenie paroizolacji z folii PE, wykonanie zabudowy z płyt gipsowo kartonowych - wymagany współczynnik przenikania ciepła przegrody U <= 0,15 W/m2*K, h) wykonanie ~ 125 m2 zabudowy istniejących ścian poprzez wykonanie rusztu stalowego pod zabudowę g-k, wypełnienie wełną mineralną gr. ~ 5 cm przestrzeni pomiędzy rusztem stalowym, ułożenie paroizolacji z folii PE oraz montaż płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym, i) wykonanie ~ 50 m2 sufitu podwieszanego poprzez wykonanie na istniejącym stropie betonowym rusztu stalowego pod zabudowę g-k, wypełnienie wełną mineralną gr. ~ 5 cm przestrzeni pomiędzy rusztem stalowym, ułożenie paroizolacji z folii PE oraz montaż płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym, j) wykonanie ~ 65 m2 podłogi na istniejącym betonowym stropie poprzez wypełnienie wełną mineralną gr. 5 cm przestrzeni pomiędzy istniejącymi belkami stropowymi, ułożenie w poprzek drewnianych belek (legarów) o wysokości ~ 5 cm na istniejących belkach stropowych, wypełnienie wełną mineralną gr. 5 cm przestrzeni pomiędzy legarami, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej folią PE oraz wykonaniem podłogi na legarach z dwóch warstw płyt OSB lub MFP grubości min. 22 mm każda płyta, łączonych na pióro-wpust i ułożonych na krzyż, k) wykonanie ~ 75 m2 podłogi na istniejącym betonowym stropie poprzez ułożenie drewnianych belek (legarów) o wysokości ~ 5 cm na istniejącym stropie betonowym, wypełnienie wełną mineralną gr. 5 cm przestrzeni pomiędzy legarami, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej folią PE oraz wykonaniem podłogi na legarach z dwóch warstw płyt OSB lub MFP grubości min. 22 mm każda płyta, łączonych na pióro-wpust i ułożonych na krzyż, l) wykonanie dwóch ścianek działowych o powierzchni ~ 16 m2 w konstrukcji lekkiej gipsowo-kartonowej na stelażu metalowym wraz z osadzeniem 2 par drzwi wewnętrznych o szerokości 0,90 m i wysokości 2,00 m z ościeżnicami opaskowymi. m) Wymiana 62 szt. istniejącej stolarki okiennej na okna 3 szybowe przy zachowaniu aktualnego rysunku i podziału okna - wymagany współczynnik przenikania ciepła dla całego okna U <= 0,90 W/m2*K:
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 180488,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-23
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja i rękojmia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zaprojektuj i wybuduj - remont trzech dyżurek oddziałowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zaprojektowanie i wykonanie następujących elementów: a) uporządkowanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej, alarmowej oraz domofonowej: ? wykonanie kanału parapetowego (np. PK 160X65 D_HD) na całej szerokości dyżurki (ok. 2,6 m) na infrastrukturę teleinformatyczną i prądową z przegrodą je separującą, kanał musi mieć możliwość wpinania modułów sieciowych, elektrycznych oraz teletechnicznych, ? wykonanie od parteru do IV piętra (ok. 12,0 m) pionu teletechnicznego połączonego na każdej z kondygnacji z korytami z punktu powyżej oraz poprowadzenie w tym pionie osobnych linii zasilania na potrzeby urządzeń teletechnicznych, agd, klimatyzacji oraz oświetlenia użytkowanych w remontowanych dyżurkach, ? wykonanie i montaż zamykanej na klucz rozdzielani prądowej na parterze z odseparowanymi obwodami prądowymi oddzielnie dla urządzeń teletechnicznych, agd, klimatyzacji oraz oświetlenia, b) wykonanie od piętra IV do parteru pionu kanalizacyjnego PCV O50 mm o długości ok. 14,0 m na potrzeby projektowych w dyżurkach umywalek wraz z włączeniem do istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej na parterze budynku, c) wymiana istniejącego grzejnika żeliwnego na płytowy grzejnik stalowy konwekcyjny o mocy dopasowanej do zapotrzebowania na ciepło pomieszczenia, d) wykonanie ścianki działowej o szerokości ok. 3,2 m i wysokości 3,0 m z drzwiami wejściowymi oddzielającej dyżurkę oddziałowego od oddziału mieszkalnego, z profili PCV z wypełnieniem szklanym oraz stalowym/aluminiowym, część szklana oklejona folią lustrzaną, e) wykonanie ok. 8,5 m2 sufitu podwieszanego z oświetleniem LED dopasowanym do wielkości pomieszczenia, f) dobór i montaż klimatyzatora typu split z jednostką wewnętrzną zamontowaną pod stropem dyżurki oraz jednostką zewnętrzną zamontowaną na elewacji budynku możliwie najbliżej jednostki wewnętrznej, g) położenie ok. 8,5 m2 płytek podłogowych wraz z cokołami, h) wykonanie zamykanych na klucz szafek na kółkach w zabudowie meblowej o szerokości ok. 3,2 m, wysokości 1,2 m oraz głębokości ok. 0,5 m z wbudowaną umywalką wraz z podłączeniem umywalki do instalacji wod-kan, wykonanie ażurowej półki - zabudowującej zamontowany grzejnik, i) montaż na istniejącym oknie zewnętrznym o powierzchni ok. 5,8 m2 sześciu wewnętrznych zacieniających rolet okiennych wg istniejącego podziału okna, j) montaż wieszaka ściennego na odzież wierzchnią.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 83333,33
Waluta:
PLM
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-23
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja i rękojmia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.