To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-18
Polanów: ZAKUP PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA SALI EDUKACYJNEJ OŚRODKA EDUKACJI NADLEŚNICTWA POLANÓW
ORAZ DOSTAWA MEBLI DO BIURA NADLEŚNICTWA
Numer ogłoszenia: 517386 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 469584 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Polanów, ul. Żwirowa 12A, 76-010 Polanów, woj. , tel. 094 3188250, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA SALI EDUKACYJNEJ OŚRODKA EDUKACJI NADLEŚNICTWA POLANÓW ORAZ DOSTAWA MEBLI DO BIURA NADLEŚNICTWA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup pierwszego wyposażenia sali edukacyjnej ośrodka edukacji Nadleśnictwa Polanów zlokalizowanego w leśniczówce łowieckiej w Rzeczycy Małej 9, oraz zakup mebli biurowych do biura Nadleśnictwa. Zadanie podzielono na pięć części (zadania) niezależnych od siebie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowenr: Opis: 1 Temat: ZAKUP MIKROSKOPÓW Wspólny Słownik Zamówień:38510000-3 - mikroskopy, 33793000-5 - laboratoryjne wyroby szklane, Opis: zgodny z specyfikacją elementów wyposażenia stanowiącą załącznik nr5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2 Temat: ZAKUP KSIĘGOZBIORU BIBIOTECZKI Wspólny Słownik Zamówień: 22113 - książki biblioteczne Opis: zgodny z specyfikacją elementów wyposażenia stanowiącą załącznik nr 5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 3 Temat: ZAKUP ZESTAWÓW DO OKREŚLANIA PH GLEBY I WODY ORAZ WĘGLANU WAPNIA Wspólny Słownik Zamówień:38416000-4 - ph-metry, 38410000-2 - przyrządy pomiarowe, 38296000-6 - przyrządy badawcze, 38311000-8 - wagi elektroniczne Opis: zgodny z specyfikacją elementów wyposażenia stanowiącą załącznik nr5 Uwaga! Dostawę kalcymetru należy dokonać wraz z montażem w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 4 Temat: ZAKUPSPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Wspólny Słownik Zamówień: 30213100-6 - Komputery przenośne , 30232150-0 - Drukarki atramentowe Opis: zgodny z specyfikacją elementów wyposażenia stanowiącą załącznik nr5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 5 Temat: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH Wspólny Słownik Zamówień:39100000-3 meble biurowe, 39134000-0 - meble komputerowe, 39132100-7 - szafy na akta, 39121000-6 - biurka i stoły. Opis: zgodny z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 Dostawa mebli biurowych do siedziby zamawiającego wraz z ich montażem w pokojach biurowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00 - Mikroskopy 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 22.11.30.00 - Książki biblioteczne 38.41.60.00 - pH-metry 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 38.29.60.00 - Przyrządy badawcze 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 39.10.00.00 - Meble 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.10.00 - Biurka i stoły .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZAKUP MIKROSKOPÓW
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DELTA OPTICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DELTA OPTICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- DELTA OPTICAL G.Matosek, H.Matosek Sp.J, Nowe Osiny ul.Piękna 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4167,66
Oferta z najniższą ceną: 4167,66 / Oferta z najwyższą ceną: 9848,61
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZAKUP KSIĘGOZBIORU BIBLIOTECZKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MULTICO OFICYNA WYDAWNICZA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MULTICO OFICYNA WYDAWNICZA" SP. Z O.O.
- MULTICO Oficyna Wydawnicza Sp. z o.o., ul.Ciasna 6, 00-232 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1932,40
Oferta z najniższą ceną: 1942,40 / Oferta z najwyższą ceną: 2992,50
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEBASTIAN SOMINKA "SEBA" USŁUGI STOLARSKIE
jakie przetargi wygrała firma
SEBASTIAN SOMINKA "SEBA" USŁUGI STOLARSKIE
- SEBA Usługi Stolarskie Sebastian Sominka, ul.Żwirowa 10/4, 76-010 Polanów, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9233,60
Oferta z najniższą ceną: 8966,70 / Oferta z najwyższą ceną: 14860,02
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" realizowana w ramach zadania inwestycyjnego, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
więcej: Książki biblioteczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.