eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Zadanie 1 Dostawa mięsa do internatu przy Zespole Szkół nr 2 Ludwika Skowyry w Przysusze, Zadanie 2 Dostawa drobiu do internatu przy Zespole Szkół nr 2 Ludwika Skowyry w Przysusze, Zadanie 3 Dostawa wędlin do internatu przy Zespole Szkół nr 2 Ludwika Skowyry w Przysusze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Przysucha: Zadanie 1 Dostawa mięsa do internatu przy Zespole Szkół nr 2 Ludwika Skowyry w Przysusze, Zadanie 2 Dostawa drobiu do internatu przy Zespole Szkół nr 2 Ludwika Skowyry w Przysusze, Zadanie 3 Dostawa wędlin do internatu przy Zespole Szkół nr 2 Ludwika Skowyry w Przysusze
Numer ogłoszenia: 517364 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze, ul. Warszawska 28, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 48 6752463, faks 48 6755667.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 Dostawa mięsa do internatu przy Zespole Szkół nr 2 Ludwika Skowyry w Przysusze, Zadanie 2 Dostawa drobiu do internatu przy Zespole Szkół nr 2 Ludwika Skowyry w Przysusze, Zadanie 3 Dostawa wędlin do internatu przy Zespole Szkół nr 2 Ludwika Skowyry w Przysusze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1: Dostawa mięsa do internatu przy Zespole Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze Kod CPV 15110000-2 Mięso wieprzowe: Schab b/k 300 kg Łopatka b/k 400 kg Podgardle 25 kg Boczek surowy 130 kg Boczek wędzony 120 kg Żeberka 150 kg Kości 250 kg Karczek 120 kg Mięso mielone 700 kg Słonina 80 kg Smalec 60 kg Szynka b/k 180 kg Zadanie nr 2: Dostawa drobiu do internatu przy Zespole Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze Kod CPV 15112000-6 Porcja rosołowa 250 kg Uda 600 kg Filet drobiowy 350 kg Zadanie nr 3: Dostawa wędlin do internatu przy Zespole Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze Kod CPV 15131130-5 Parówki wieprzowe 350 kg Kiełbasa zwyczajna 160 kg Kiełbasa podlaska 150 kg Kiełbasa szynkowa 90 kg Kiełbasa turystyczna 70 kg Kiełbasa żywiecka 90 kg Baton drobiowy 50 kg Ogonówka 50 kg Polędwica drobiowa 50 kg Mielonka tyrolska 100 kg Polędwica sopocka 60 kg Kaszanka 130 kg Polędwica z warzywami 70 kg Kiełbasa krakowska 80 kg Szynka konserwowa 50 kg Hamburger 1000 kg Pieczeń rzymska 50 kg Pasztetowa 70 kg Pasztet pieczony 130 kg Mortadela 50 kg Szynka wieprzowa 100 kg 1) Towar nie może mieć wad jakościowych i musi być pierwszego gatunku. 2) Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy zamówionych artykułów w terminie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. sukcesywnie, w zależności od potrzeb, z możliwością zmniejszenia zamówienia dla Zespołu Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze, ul. Warszawska 28. 3) Dostawcę obowiązuje kompletność zamówionego asortymentu. 4) Nieodpłatne uzupełnienie po monicie ze strony zamawiającego brakujących artykułów, które nie zostały dostarczone. 5) Realizacja reklamacji nie przekroczy terminu 7 dni. 6) Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez uprzednio uzyskanej zgody zamawiającego, wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu umowy, wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za terminowe wykonanie zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.30 - Wędliny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mięsa do internatu przy Zespole Szkół Nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa HEDAM, ul.Lubelska 2, 26-400 Przysucha, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34597,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30895,45

  • Oferta z najniższą ceną: 30895,45 / Oferta z najwyższą ceną: 33794,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa drobiu do internatu przy Zespole Szkół Nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa HEDAM, ul. Lubelska 2, 26-400 Przysucha, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11201,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7923,50

  • Oferta z najniższą ceną: 7923,50 / Oferta z najwyższą ceną: 9559,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa wędlin do internatu przy Zespole Szkół Nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa HEDAM, ul.Lubelska 2, 26-400 Przysucha, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20979,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21411,50

  • Oferta z najniższą ceną: 21411,50 / Oferta z najwyższą ceną: 29532,10

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Ze wzgłędu na ogólną dostępność zamówienia - art. 70 UZP

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.