eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.Wykonanie rozbudowy kanalizacji sanitarnej poprzez budowę fragmentów sieci wraz z przyłączeniami do nieruchomości w Gminie Wyry

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-10

Wyry: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Wykonanie rozbudowy kanalizacji sanitarnej poprzez budowę fragmentów sieci wraz z przyłączeniami do nieruchomości w Gminie Wyry
Numer ogłoszenia: 51719 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31699 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, faks 032 3256809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Wykonanie rozbudowy kanalizacji sanitarnej poprzez budowę fragmentów sieci wraz z przyłączeniami do nieruchomości w Gminie Wyry.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Wykonanie rozbudowy kanalizacji sanitarnej poprzez budowę fragmentów sieci wraz z przyłączeniami do nieruchomości w Gminie Wyry oraz uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. 2. Zakres robót budowlanych związanych z realizacją w/w inwestycji z tytułu charakteru przedsięwzięcia został podzielony na Zadania. Każde z zadań będzie realizowane w innym obszarze Gminy. 2.1. Zadanie 1 - obejmuje wykonanie robót budowlanych instalacyjno - montażowych i towarzyszących związanych z wykonaniem głównego kolektora kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z podłączeniem nieruchomości. Zestawienie głównych elementów sieci: - kanały z rur PCV O 200 mm o łącznej długości 389 mb (w tym 83 mb metodą bezwykopową), - kanały z rur PCV O 160 mm o łącznej długości 155 mb, - studnie O 1000 PEHD - 6 kpl., - studnie O 425 PCV- 17 kpl. 2.2. Zadanie 2 - obejmuje wykonanie robót budowlanych instalacyjno - montażowych i towarzyszących związanych z wykonaniem przyłączy nieruchomości do kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z podłączeniem nieruchomości. Zestawienie głównych elementów sieci: - kanały z rur PE O 90 mm o łącznej długości - 411,40 mb, - kanały z rur PE O 50 mm o łącznej długości - 117,50 mb - przyobiektowe pompownie Pp O800 PEHD - 7 kpl., 3. Dane charakterystyka dla robót budowlanych w zakresie: 3.1. Zadanie 1 - układ grawitacyjny kanalizacji sanitarnej - wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i uszczegółowionym opisem przedmiotu zamówienia - załącznik A. 3.2. Zadanie 2 - układ ciśnieniowy kanalizacji sanitarnej - wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i uszczegółowionym opisem przedmiotu zamówienia - załącznik A. 3.3. Pozostałe czynności objęte przedmiotem zamówienia, a nie uwzględnione w dokumentacji projektowej mają na celu jego prawidłowe zrealizowanie przez Wykonawcę robót budowlanych, a w szczególności: a) dokonanie przez Wykonawcę robót budowlanych wizji w terenie mająca na celu zapoznanie się z przedmiotem zamówienia i uwzględnienia w ofercie wszystkich czynników wpływających na poprawne wykonanie przedmiotu zmówienia, b) zapewnienia obsługi geodezyjnej związanej z wytyczeniem obiektu do realizacji oraz jego namierzenie powykonawcze na mapy zasadnicze w zasobach geodezyjnych przy Starostwie Powiatowym w Mikołowie, c) odtworzenie terenu, przywrócenie nawierzchni dróg po robotach budowalnych, d) wykonanie badań nośności podbudowy w przypadku konieczności wykopania odtworzenia nawierzchni asfaltowej, e) poniesienie kosztów związanych z opłatą za zajęcie pasa drogowego, nadzory branżowe itd. f) przygotowanie dokumentów odbiorowych jak np: atesty, aprobaty na zabudowane materiały, badania nośności podłoża przy odtwarzaniu nawierzchni dróg, protokoły szczelności, protokoły prób ciśnienia, protokoły rozruchu przydomowych pompowni ścieków, pomiary elektryczne, itd. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych został zawarty w załączniku A do SIWZ. B. Zakres przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Inspektora należy pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r.1409) w tym: 1. nadzór nad wykonaniem robót, kontrola i ocena zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do umowy z Wykonawcą robót w tym m.in.: a) uczestnictwo w procesie przekazania placu budowy; b) reprezentowanie inwestora na budowie, szczególnie w zakresie kontroli nad robotami, poprzez obecność na budowie z częstotliwością zadeklarowaną w ofercie tj. x w tygodniu, a także w wyjątkowych sytuacjach dodatkowo na żądanie Wykonawcy lub Zamawiającego (obecność będzie potwierdzana wpisem na listę pobytów na budowie); c) sprawowanie kontroli prowadzonych robót w zakresie: - zgodności ich realizacji z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zgodności ich realizacji w oparciu o Art. 28, Art. 29 Ustawy Prawo Budowlane, - dotrzymania terminów realizacji; d) ochrona interesu Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych; e) zgłaszanie projektantowi i Zamawiającemu zastrzeżeń do projektów, wniesionych przez wykonawcę robót i dokonania z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, f) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót szczególnie, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; g) sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; h) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów i materiałów budowlanych; i) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; j) kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, oraz dokumentacji budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; k) potwierdzanie ilościowe i jakościowe robót zanikających i ulegających zakryciu, po zgłoszeniu przez Wykonawcę, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia; l) weryfikacja i potwierdzenie sporządzonych przez Wykonawcę obmiarów faktycznie wykonanych robót, a następnie sprawdzenie kosztorysów powykonawczych, pod względem rachunkowym i merytorycznym (w terminie 5 dni od daty otrzymania); m) potwierdzenie wystąpienia robót nie ujętych, pomyłkowo przez Zamawiającego, w przedmiarze robót przekazanym Wykonawcy w ramach postępowania przetargowego; n) lecz ujętych w przekazanej dokumentacji projektowej i STWiOR (oszacowanie ilości i wartości tych robót); o) potwierdzenie konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych przez podpisanie protokołu konieczności (określającego m.in. zakres robót oraz szacunkową ich wartość), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym szczególnie ustawą Prawo zamówień publicznych; p) potwierdzenie wystąpienia robót zaniechanych i sporządzenie na tą okoliczność protokołu z oszacowaniem ilości i wartości tych robót; q) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, przedstawicieli Instytucji współfinansującej i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; r) zatwierdzenie rozliczenia końcowego budowy; 2. udział w odbiorach: a) sprawdzenie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych kanalizacji, pompowni i zasilania pompowni; b) weryfikacja pod względem prawidłowości i kompletności dokumentów wymaganych do odbioru przygotowanych przez Wykonawcę dla Zamawiającego oraz dla PINB w celu zgłoszenia zakończenia robót i uzyskania zaświadczenia o braku sprzeciwu na użytkowanie obiektu; c) zgłoszenie gotowości inwestycji do odbioru; d) udział w odbiorach; a ponadto: 3. udział w naradach roboczych na budowie, które Zamawiający organizował będzie z częstotliwością uzależnioną od postępu robót, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu i nie częściej niż jeden raz w tygodniu (za wyjątkiem sytuacji szczególnie uzasadnionych), 4. bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót, opracowywanie dla Zamawiającego informacji ze zrealizowanego zadania inwestycyjnego, 5. udział w przeglądach gwarancyjnych przed upływem terminów rękojmi i gwarancji (Zamawiający przyjął, że Wykonawca robót udzieli od 60 miesięcy do 84 miesięcy gwarancji na roboty budowlane. Ostateczna długość gwarancji zostanie określona po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót). C. Warunki płatności: 1. Płatność jednorazowa po wykonaniu całego przedmiotu zamówienia. D. Podwykonawstwo: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy z zastrzeżeniem, że kluczowa część zamówienia zostanie wykonana osobiście przez Wykonawcę. 2. Przez kluczową część zamówienia rozumie się usługę inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, pełniącego jednocześnie funkcję koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego na budowie. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy poprzez wypełnienie pkt. 7 załącznika nr 1 tj. oferty Wykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 4. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp (tj. na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe podwykonawcy) w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do podania nazw (firm) podwykonawców na których zasoby się powołuje poprzez wypełnienie pkt. 8 załącznika nr 1 tj. oferty Wykonawcy. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Umowa o podwykonawstwo - należy przez to rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą między wybranym przez Zamawiającego wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Technicznych i Konsultingowych Eugeniusz Henć, ul. Granitowa 24/18, 41-600 Świętochłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8424,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6765,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6765,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36285,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.