eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › II etap budowy oświetlenia drogowego Gminy Kosakowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-02-12



Ogłoszenie nr 517099-N-2018 z dnia 2018-02-12 r.

Urząd Gminy: II etap budowy oświetlenia drogowego Gminy Kosakowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Żeromskiego  69 , 81198   Kosakowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. , e-mail kosakowo@zgwrp.org.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kosakowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.bip.kosakowo.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.kosakowo.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016, poz. 1113 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II etap budowy oświetlenia drogowego Gminy Kosakowo
Numer referencyjny: ZP.271.7.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na ternie Gminy Kosakowo 2 etap. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części : 1) oświetlenie ul. Polnej i Piaskowej w Mostach 2) oświetlenie ul. Słonecznikowej i Kminkowej w Kosakowie 3) oświetlenie ul. Długiej w Dębogórzu Wybudowaniu 4) oświetlenie ul. Grzybowej, Jagodowej, Cytrynowej w Dębogórzu 5) oświetlenie ul. Stoczniowców i Kapitańskiej w Mechelinkach

II.5) Główny kod CPV: 42314000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45316110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-22

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej i zawodowej, tj.: a) w zakresie wiedzy i doświadczenia - Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie budowy lub rozbudowy oświetlenia o łącznej wartości - dla części 1 zamówienia : 50 000 zł brutto* - dla części 2 zamówienia : 20 000 zł brutto* - dla części 3 zamówienia : 10 000 zł brutto* - dla części 4 zamówienia: 35 000 zł brutto* - dla części 5 zamówienia: 25 000 zł brutto* * w przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano daną wartość, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca (każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia - Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Z propozycją zmiany występuje Strona dążąca do zmiany umowy. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, b) Zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy, d) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy jeżeli wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót zgodnie z zaleceniami producentów materiałów i urządzeń odnotowane w dzienniku pogodowym prowadzonym przez Wykonawcę, e) Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy, f) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), g) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, h) Termin wykonania oraz wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia lub zmiany przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, które nie były wiadome Zamawiającemu w chwili zawarcia umowy a mają zasadnicze znaczenie na realizację zawartej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: część 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w części 1 jest budowa oświetlenia drogowego przy ul. Polnej i Piaskowej w miejscowości Mosty. Roboty obejmują montaż oświetlenia drogowego wraz z budową linii zasilającej ułożonej w ciągu drogi gminnej tj.: - ułożenie linii kablowej 0,4kV zasilania latarni oświetlenia o łącznej długości ok 936 mb w wykopie otwartym, - ułożenie 107 szt. przepustów z rur osłonowych DVK 110 o łącznej długości ok. 226 mb, - ułożenie 1 szt. przepustów metodą bezwykopową z rur SRS110 o długości ok 8 mb, - rozbiórkę i ponowne ułożenie ok.30m^2 chodnika z kostki brukowej betonowej, - ustawienie 22 szt. latarni w oparciu o słupy stalowe proste wys. 7m na fundamentach prefabrykowanych i oprawy LED 27W, - ustawienie 3 szt. (L4/4, L4/5, L4/6) latarni w oparciu o słupy stalowe proste wys. 6m na fundamentach prefabrykowanych i oprawy LED 27W, - wymianę 1 szt. oprawy oświetlenia sodowego 70W na projektowane oprawy LED 27W, - przełączenie instalacji zasilania oświetlenia obw.1 szafki SO-31, - doposażenie w bezpieczniki rezerwowego obwodu nr 4 w szafce SO-31 i zasilenie linii kablowej oświetlenia. 1. Zadanie to należy wykonać na podstawie Projektu wykonawczego "Budowa i modernizacja systemu oświetlenia dróg i terenów gminnych - Rozbudowa linii kablowej zasilania oświetlenia ulicznego wraz z latarniami w miejscowości Mosty, w ciągu ulic: Piaskowej i Polnej" opracowanej przez Firmę MARTON. 2. Termin budowy oświetlenia do 25.05.2018 r. Uwaga - roboty kablowe należy wykonać do końca 30.03.2018r. 3. Wykonawca zobowiązany jest do skoordynowania swoich robót z robotami drogowymi, które zostały zlecone przez Gminę Konsorcjum Firm Kruszywo Sp. z o.o. i Bituminum Sp. z o.o. polegających na Przebudowie drogi ulicy Piaskowej w Mostach. W celu bezkolizyjnej współpracy z w/w Konsorcjum Wykonawca budowy oświetlenia zobowiązany jest do uczestnictwa w naradach technicznych (na wezwanie Zamawiającego) dotyczących budowy drogi. 4. Przy budowie oświetlenia należy skorygować wysokość posadowienia fundamentów do wysokości montowanych krawężników. Na odcinku od L4/4 do L 4/7 należy uwzględnić nową niweletę drogi. 5. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z zapisami Umownymi (§9 pkt. 3 d)) do prowadzenia dziennika pogodowego. 6. Wykonane oświetlenie pozostanie w układzie sieci oświetlenia ulic będącej własnością Gminy Kosakowo. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: zatrudnienia na swój koszt Kierownika Robót, prowadzenia Dziennika Robót (na druku dziennika budowy zarejestrowanego w UG Kosakowo w Referacie ds. Inwestycji) oraz prowadzenia obsługi geodezyjnej bieżącej i powykonawczej. 8. Dla wykonanych obiektów należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz dokumentację powykonawczą w dwóch egzemplarzach. 9. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stanu sanitarno-porządkowego na wymaganym poziomie. 10. Zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca wykonuje we własnym zakresie i własnym staraniem. Koszty pobieranych na budowę mediów w całości obciążają Wykonawcę. 11. Rozliczenie wykonanych robót odbywać się będzie ryczałtem. 12. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka trudności, jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. 13. Do ustalenia zakresu rzeczowego zamówienia obowiązują poszczególne dokumenty wg kolejność ich ważności: ? Opis przedmiotu zamówienia, ? Umowa, ? Dokumentacja Projektowa; ? Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, ? Ogólne Warunki Umowne Wykonania Robót Budowlanych, ? wszelkie inne dokumenty jako stanowiące część umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42314000-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: część 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w części 2 jest budowa oświetlenia drogowego przy ul. Słonecznikowej - 4 latarnie i przy ul. Kminkowej - 1 latarnia w miejscowości Kosakowo. Roboty obejmują: ? ustawienie 4 szt. latarni ulicznych (L 3/1/1, L 3/1/2, L 3/1/3, L3/1/4) o wysokości 9 m, oprawie sodowej o mocy 70W na istniejącym już kablu oświetleniowym w ciągu ul. Słonecznikowej, ? ułożenie doziemnej linii kablowej 0,4-kV typu YAKXS 4x35 do zasilania latarni oświetlenia drogowego o długości ok. 52 mb, wpięcie się w istniejąca latarnię nr L 3/1/8 wraz z ustawieniem nowej latarni 8m L 3/1/9, LED 55W. 14. Zadanie to należy wykonać na podstawie Projektu budowlanego "Budowa oświetlenia drogowego - m. Kosakowo, obręb Kosakowo, ul. Kminkowa" opracowanego przez Firmę Elgreen. - (Uwaga - zmieniony zakres opracowania (czytaj powyżej)) oraz dokumentacji powykonawczej Firmy ELDO P.P.H.U. Sławomir Dobryłko wykonujący pierwszy etap inwestycji. 15. Termin budowy oświetlenia do 25.05.2018 r. 16. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z zapisami Umownymi (§9 pkt. 3 d)) do prowadzenia dziennika pogodowego. 17. Wykonane oświetlenie pozostanie w układzie sieci oświetlenia ulic będącej własnością Gminy Kosakowo. 18. Wykonawca zobowiązany jest do: zatrudnienia na swój koszt Kierownika Robót, prowadzenia Dziennika Robót (na druku dziennika budowy zarejestrowanego w UG Kosakowo w Referacie ds. Inwestycji) oraz prowadzenia obsługi geodezyjnej bieżącej i powykonawczej. 19. Dla wykonanych obiektów należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz dokumentację powykonawczą w dwóch egzemplarzach. 20. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stanu sanitarno-porządkowego na wymaganym poziomie. 21. Zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca wykonuje we własnym zakresie i własnym staraniem. Koszty pobieranych na budowę mediów w całości obciążają Wykonawcę. 22. Rozliczenie wykonanych robót odbywać się będzie ryczałtem. 23. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka trudności, jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. 24. Do ustalenia zakresu rzeczowego zamówienia obowiązują poszczególne dokumenty wg kolejność ich ważności: ? Opis przedmiotu zamówienia, ? Umowa, ? Dokumentacja Projektowa; ? Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, ? Ogólne Warunki Umowne Wykonania Robót Budowlanych, ? wszelkie inne dokumenty jako stanowiące część umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42314000-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: część 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w części 3 jest Budowa oświetlenia ulicznego w Dębogórzu Wybudowaniu: ul. Długiej - 3 latarnie poprzez: - ustawienia 3 szt. latarni ulicznych o wysokości 8m i mocy 70W każda (L.1, L.1.1, L1.2 włączenie w latarnie L2 w ul. Długiej) na istniejącej wbudowanej w 2016r. linii kablowej. 1. Zadanie to należy wykonać na podstawie Projektu budowy oświetlenia drogi ul. Długiej, m. Dębogórze, gm. Kosakowo dz. nr 544,357/13, 357/9 owego Projektu budowlanego Firmy Elgreen, 81-577 Gdynia, ul. Rdestowa 51 z maja 2016r oraz dokumentacji powykonawczej Firmy ANTEX Usługi ELEKTRYCZNE Dariusz Lieske, ul. Kasztanowa 8, 81-198 Mosty. 2. Termin budowy oświetlenia do 25.05.2018r. 3. Wykonane oświetlenie pozostanie w układzie sieci oświetlenia ulic będącej własnością Gminy Kosakowo. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: zatrudnienia na swój koszt Kierownika Robót, prowadzenia Dziennika Robót (na druku dziennika budowy zarejestrowanego w UG Kosakowo w Referacie ds. Inwestycji) oraz prowadzenia obsługi geodezyjnej bieżącej i powykonawczej. 5. Dla wykonanych obiektów należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz dokumentację powykonawczą w dwóch egzemplarzach. 6. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stanu sanitarno-porządkowego na wymaganym poziomie. 7. Zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca wykonuje we własnym zakresie i własnym staraniem. Koszty pobieranych na budowę mediów w całości obciążają Wykonawcę. 8. Rozliczenie wykonanych robót odbywać się będzie ryczałtem. 9. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka trudności, jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. 10. Do ustalenia zakresu rzeczowego zamówienia obowiązują poszczególne dokumenty wg kolejność ich ważności: ? Opis przedmiotu zamówienia, ? Umowa, ? Dokumentacja Projektowa; ? Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, ? Ogólne Warunki Umowne Wykonania Robót Budowlanych, ? wszelkie inne dokumenty jako stanowiące część umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42314000-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: część 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w części 4 jest Budowa oświetlenia ulicznego w Dębogórzu o łącznej długości ok. 227mb oraz ustawienie 7 latarni w ul. Grzybowej, ul. Jagodowej i ul. Cytrynowej poprzez: - ułożenie doziemnej kablowej linii 0,4kV zasilania latarni oświetlenia ok 105m w ul. Grzybowej, ustawienia 3 szt. latarni ulicznych o wysokości 6m i mocy 70W każda (L.2/1, L2/2, L2/3), - ułożenie doziemnej kablowej linii 0,4kV zasilania latarni oświetlenia ok 65m w ul. Cytrynowej, ustawienia 2 szt. latarni ulicznych o wysokości 6m i mocy 70W każda (L.12, L13), - ułożenie doziemnej kablowej linii 0,4kV zasilania latarni oświetlenia ok 57m w ul. Jagodowej, ustawienia 2 szt. latarni ulicznych o wysokości 6m i mocy 70W każda (L.4/, L.4/8), 1. Zadanie to należy wykonać na podstawie Projektu budowy linii kablowej elektroenergetycznej nn 0,4kV oświetlenia wraz z urządzeniami oświetlenia drogowego i wg warunków decyzji pozwolenia na budowę nr AB/RW-6740/211/13/K z 13.11.2013r. 2. Termin budowy oświetlenia do: ? do 25.05.2018r. zakończenie robót i złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie, ? do 22.06.2018r. uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcą na realizacje tego zadania dwie Umowy finansowane z różnych zadań budżetowych tj. z zadania budżetowego nr 90015/02 - Budowa, rozbudowa i modernizacja gminnego systemu oświetlenia terenów publicznych i zadania budżetowego nr 90015/18 - Budowa oświetlenia ul. Jagodowej - sołectwo Dębogórze (w kwocie do 7.999,99 zł brutto, gdzie Wykonawca określi zakres robót). 4. Wykonane oświetlenie pozostanie w układzie sieci oświetlenia ulic będącej własnością Gminy Kosakowo. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: zatrudnienia na swój koszt Kierownika Budowy, zgłoszenia zmiany Kierownika Budowy w Nadzorze Budowlanym w Pucku, prowadzenia Dziennika Budowy, w razie konieczności zarejestrowania IV tomu dziennika budowy oraz prowadzenia obsługi geodezyjnej bieżącej i powykonawczej. Dla wykonanych obiektów należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 6. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stanu sanitarno-porządkowego na wymaganym poziomie. 7. Zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca wykonuje we własnym zakresie i własnym staraniem. Koszty pobieranych na budowę mediów w całości obciążają Wykonawcę. 8. Rozliczenie wykonanych robót odbywać się będzie ryczałtem. 9. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka trudności, jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. 10. Do ustalenia zakresu rzeczowego zamówienia obowiązują poszczególne dokumenty wg kolejność ich ważności: ? Umowa, ? Dokumentacja Projektowa; ? Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, ? Ogólne Warunki Umowne Wykonania Robót Budowlanych, wszelkie inne dokumenty jako stanowiące część umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42314000-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: część 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w części 5 jest budowa oświetlenia drogowego przy ul. Stoczniowców i Kapitańskiej w miejscowości Mechelinki. Roboty obejmują montaż oświetlenia drogowego wraz z budową linii zasilającej ułożonej w ciągu dróg gminnych tj.: - ułożenie linii kablowej 0,4kV zasilania latarni oświetlenia o długości ok 82 mb i ustawienie 2 latarni (L8/2 i L8/3) 7m na fundamentach prefabrykowanych i opraw LED 33W w ul. Stoczniowców, - ułożenie linii kablowej 0,4kV zasilania latarni oświetlenia o długości ok 108 mb i ustawienie 3 latarni (L5/2, L5/3, L5/4) 7m na fundamentach prefabrykowanych i opraw LED 33W w ul. Kapitańskiej, 25. Zadanie to należy wykonać na podstawie Projektu wykonawczego: "Budowa i modernizacja systemu oświetlenia dróg i terenów gminnych - Rozbudowa linii kablowej zasilania oświetlenia ulicznego wraz z latarniami na ulicy Kapitańskiej w Mechelinkach" i "Budowa i modernizacja systemu oświetlenia dróg i terenów gminnych - Rozbudowa linii kablowej zasilania oświetlenia ulicznego wraz z latarniami na ulicy Stoczniowców w Mechelinkach" opracowanych przez Firmę ELDO P.P.H.U. Sławomir Dobryłko. 26. Termin budowy oświetlenia do 25.05.2018 r. 27. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z zapisami Umownymi (§9 pkt. 3 d)) do prowadzenia dziennika pogodowego. 28. Wykonane oświetlenie pozostanie w układzie sieci oświetlenia ulic będącej własnością Gminy Kosakowo. 29. Wykonawca zobowiązany jest do: zatrudnienia na swój koszt Kierownika Robót, prowadzenia Dziennika Robót (na druku dziennika budowy zarejestrowanego w UG Kosakowo w Referacie ds. Inwestycji) oraz prowadzenia obsługi geodezyjnej bieżącej i powykonawczej. 30. Dla wykonanych obiektów należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz dokumentację powykonawczą w dwóch egzemplarzach. 31. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stanu sanitarno-porządkowego na wymaganym poziomie. 32. Zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca wykonuje we własnym zakresie i własnym staraniem. Koszty pobieranych na budowę mediów w całości obciążają Wykonawcę. 33. Rozliczenie wykonanych robót odbywać się będzie ryczałtem. 34. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka trudności, jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. 35. Do ustalenia zakresu rzeczowego zamówienia obowiązują poszczególne dokumenty wg kolejność ich ważności: ? Opis przedmiotu zamówienia, ? Umowa, ? Dokumentacja Projektowa; ? Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, wszelkie inne dokumenty jako stanowiące część umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42314000-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.