Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-02-09
Og³oszenie nr 516535-N-2018 z dnia 2018-02-09 r.
Gmina Wo³omin: ¦wiadczenie us³ug w zakresie konserwacji i naprawy/wymiany systemu o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Wo³omin w 2018 roku.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wo³omin, krajowy numer identyfikacyjny
1326964000000, ul.
ul. Ogrodowa
4
,
05200
Wo³omin, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
227 633 000, e-mail
przetargi@wolomin.org, faks
227 633 066.
Adres strony internetowej (URL): www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej- w nieprzejrzystym, zamkniêtym opakowaniu/kopercie.
Adres:
Urz±d Miejski, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wo³omin, Stanowiska podawcze - punkt informacyjny nr 1, 2, 3 (parter).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug w zakresie konserwacji i naprawy/wymiany systemu o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Wo³omin w 2018 roku.
Numer referencyjny:
ZP.271.1.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie konserwacji i naprawy/wymiany systemu o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Wo³omin w 2018 roku w nastêpuj±cym zakresie: 1) Bie¿±ca konserwacja o¶wietlenia ulicznego, o¶wietlenia parkowego oraz o¶wietlenia miejsc pamiêci narodowej (np. pomników) na terenie Gminy Wo³omin. Ilo¶æ punktów ¶wietlnych - 6 312 szt., ilo¶æ skrzynek steruj±co - pomiarowych o¶wietlenia - 181 szt. Konserwacja polega na utrzymaniu o¶wietlenia w pe³nej sprawno¶ci technicznej, zakres prac obejmuje: a) kontrolowanie czasu za³±czania i wy³±czania o¶wietlenia oraz regulacjê zegarów; b) kontrolê i naprawê zamkniêæ wnêk s³upowych, szaf o¶wietleniowych; c) wymianê bezpieczników, ¿arówek, styczników, wy³±czników zmierzchowych, d³awików oraz uk³adu TUZ dla lamp sodowych; d) malowanie wysiêgników i wnêk s³upowych; e) przycinanie ga³êzi drzew zas³aniaj±cych lampy o¶wietleniowe (w promieniu 2 mb od oprawy); f) utylizacjê zdemontowanych urz±dzeñ o¶wietlenia oraz ¼róde³ ¶wiat³a, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami; g) przekazywanie zg³oszeñ do Zak³adu Energetycznego o uszkodzonych licznikach poboru energii elektrycznej w obwodach o¶wietlenia ulicznego. Uwaga: Usterki usuwane bêd± przez Wykonawcê niezw³ocznie, tj.: - nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 48 godzin od zg³oszenia, w przypadku, gdy nie ¶wieci jedna lampa; - nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 12 godzin od zg³oszenia, w przypadku, gdy nie ¶wieci obwód o¶wietleniowy; - nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 2 godzin od zg³oszenia, w przypadku, gdy lampy ¶wiec± w godzinach dziennych. - w ci±gu 12 godzin od zg³oszenia, w przypadku gdy nie ¶wiec± pojedyncze lampy w okolicach przej¶æ dla pieszych oraz w obszarze ograniczonym ulicami : 1 Maja, Fieldorfa, Sasina, Armii Krajowej , Geodetów i Al. Niepodleg³o¶ci, 2) Wykonanie awaryjnych napraw systemu o¶wietlenia ulicznego, w tym: a) wymiana odcinków linii napowietrznych i kablowych; b) wymiana skrzynek sterowniczych lub ich elementów; c) wymiana uszkodzonych s³upów; d) wymiana zegarów steruj±cych; e) wymiana opraw o¶wietleniowych. 3) Zapewnienie w³a¶ciwego stanu technicznego, zgodnego z obowi±zuj±cymi przepisami, sieci zasilaj±cej urz±dzenia o¶wietleniowe, aby zapewniona by³a prawid³owa praca tych urz±dzeñ bez zagro¿enia dla osób postronnych. 4) Przeprowadzenie jeden raz w miesi±cu oglêdzin urz±dzeñ o¶wietlenia ulicznego i usuniêcie stwierdzonych nieprawid³owo¶ci, a w szczególno¶ci dotycz±cych: a) widocznych czê¶ci przewodów, ich po³±czeñ oraz osprzêtu; b) zabezpieczeñ i wk³adek topikowych; c) urz±dzeñ zabezpieczaj±cych i sterowania, w szczególno¶ci zegarów astronomicznych steruj±cych czasem pracy o¶wietlenia ulicznego; d) napisów ostrzegawczych i informacyjnych; e) ochrony przeciwpora¿eniowej i przeciwpo¿arowej; f) czysto¶ci opraw i ¼róde³ ¶wiat³a. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
50800000-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ zgodnie z art 67 ust. 1 pkt 6 i 7 - zakres powtórzonych podobnych us³ug nie przekroczy 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówienia: Wykonawca bêdzie wykonywa³ zamówienie nale¿ycie i bez zbêdnej zw³oki, w standardach nie gorszych ni¿ w umowie podstawowej, na warunkach umowy podstawowej. Ceny bêd± podlega³y negocjacji..
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-12-31
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2018-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca:
- by³ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê minimum 350 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
- w zakresie potencja³u kadrowego -
zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadaj±cymi nastêpuj±ce kwalifikacje:
- co najmniej jedn± osob±, która zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z pó¼n. zm.) mo¿e pe³niæ samodzieln± funkcjê techniczn± w budownictwie - kierowanie robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych i posiadaj±c± na tê okoliczno¶æ odpowiedni dokument stwierdzaj±cy przygotowanie zawodowe do kierowania robotami w ww. specjalno¶ci oraz posiadaj± aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do odpowiedniej izby samorz±du zawodowego;
- co najmniej jedn± osob± z do¶wiadczeniem i kwalifikacjami w wykonywaniu prac odpowiadaj±cych rodzajem przedmiotowi zamówienia, posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne, uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u, kontrolno-pomiarowym dla urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu do 1 kV posiadaj±c± odpowiednie przeszkolenie w zakresie prac pod napiêciem, przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych, kablowych i urz±dzeñ rozdzielczych do 1 kV na stanowisku dozoru;
- co najmniej czterema osobami z do¶wiadczeniem i kwalifikacjami w wykonywaniu prac odpowiadaj±cych rodzajem przedmiotowi zamówienia, posiadaj±cymi aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u, w tym: co najmniej dwoma osobami dodatkowo z uprawnieniami kontrolno-pomiarowymi dla urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu do 1kV oraz co najmniej czterema osobami posiadaj±cymi odpowiednie przeszkolenie w zakresie prac pod napiêciem, przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych, kablowych i urz±dzeñ rozdzielczych do 1 kV dla elektromonterów.
Uwaga:
Zgodnie z postanowieniami art. 54 ust. 2a ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.) wymogi okre¶lone w pkt 2.c) lit. c tiret pierwsze, drugie i trzecie nie maj± zastosowania dla osób bêd±cych obywatelami pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstwa cz³onkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, które naby³y w tych pañstwach wymagane kwalifikacje w zakresie eksploatacji urz±dzeñ, instalacji i sieci i uzyska³y ich potwierdzenie zgodnie z przepisami o zasadach uznawania nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej kwalifikacji do wykonywania zawodów regulowanych.
- w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia -
zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje, co najmniej dwie us³ugi, polegaj±ce na konserwacji i naprawie systemu o¶wietlenia ulicznego (w tym konserwacjê minimum 5 000 punktów ¶wietlnych) ka¿da o warto¶ci zamówienia - minimum 350 000,00 z³ brutto, przy czym w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykazane, z wykonywanych przez niego us³ug, zosta³y ju¿ odebrane na kwotê nie mniejsz± ni¿ 350 000 z³ brutto ka¿da.
Je¿eli wykonawca, na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, przedstawi
w wykazie wykonanych us³ug lub dokumentach potwierdzaj±cych nale¿yte wykonanie wskazanych us³ug warto¶ci wyra¿one w innej walucie ni¿ z³oty, zamawiaj±cy do oceny spe³nienia warunku przeliczy podan± warto¶æ po ¶rednim kursie tej waluty w stosunku do z³otego publikowanym przez NBP z dnia sk³adania ofert.
- w zakresie zdolno¶ci technicznej -
zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ odpowiednimi narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu i urz±dzeniami technicznymi tj. :
jednym podno¶nikiem koszowym, wysoko¶æ robocza 20 m z koszem izolowanym do 1kV;
jednym podno¶nikiem koszowym, wysoko¶æ robocza 16 m z koszem izolowanym do 1kV;
jednym samochodem dostawczym o ³adowno¶ci minimum 1 tona;
jednym samochodem specjalnym z ¿urawikiem (HDS);
jedn± przyczep± d³u¿ycow± o ³adowno¶ci minimum 1 tona;
jedn± mini kopark±;
aparatur± do lokalizacji uszkodzeñ kabli;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane.(za³±cznik nr 4 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy.
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w ca³ym okresie realizacji przedmiotu umowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.(za³±cznik nr 5 do siwz), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
4)Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
5) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego, (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas na przywrócenie o¶wietlenia w przypadku pojedynczych punktów ¶wietlnych | 20,00 |
Czas na przywrócenie o¶wietlenia w przypadku awarii ci±gu o¶wietleniowego | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci, tj.: a) w zakresie kwoty wynagrodzenia brutto, wynikaj±cego ze zmiany stawki podatku od towarów i us³ug; b) w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa; c) w przypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które maj± wp³yw na tre¶æ zawartej umowy, je¿eli taka zmiana le¿y w interesie publicznym; d) w przypadku zmian na warunkach okre¶lonych w § 3 ust. 4 i 5, § 6 ust. 3 i 4 IPU; e) w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wyst±pienia strony nie mog³y przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci; f) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy, proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego; g) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron; h) zmiany podwykonawcy, zaakceptowanej przez Zamawiaj±cego; i) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cych wypadkach: - na skutek niekorzystnych warunków atmosferycznych, powoduj±cych wyd³u¿enie cyklu wykonywania robót, - ze wzglêdu na konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych, - kolizji z niezinwentaryzowanymi urz±dzeniami podziemnymi, których usuniêcie spowoduje wyd³u¿enie czasu wykonania robót; j) zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± dokonywane za zgod± stron wy³±cznie w formie pisemnego aneksu do umowy, z zastrze¿eniem, ¿e dla wa¿no¶ci zmian, o których mowa w § 3 ust. 4 i 5, § 6 ust. 3 i 4 oraz § 9 ust. l IPU wystarczaj±ce jest pisemne o¶wiadczenie jednej ze stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-02-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WO£OMINA
- Zakup energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Wo³ominie
- Zakup ploterów wraz z us³ug± serwisow± dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wo³ominie
- Budowa drogi gminnej ul. Oleñki w Wo³ominie na odcinku od ul. Lipiñskiej do ul. 1Maja
- Wykonanie rze¼by "Wo³omiñski Hutnik Szk³a" wraz z coko³em i monta¿em - realizacja projektu Spo³eczne Wnioski do Bud¿etu Gminy Wo³omin 2024.
- Zagospodarowanie z utrzymaniem zieleni na drodze powiatowej ul. Armii Krajowej w Wo³ominie
- Wykonanie dokumentacji p.n.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4351W od msc. D±browica do msc. Po¶wiêtne, gm. Po¶wiêtne" wraz z uzyskaniem zezwolenia na realizacjê inwestycji drogowej (ZRID)
wiêcej: przetargi w Wo³ominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug utrzymania porz±dku i czysto¶ci pomieszczeñ wewn±trz budynku oraz sprz±tania terenu zewnêtrznego wokó³ budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Dzia³dowie
- Naprawa i konserwacja urz±dzeñ elektrycznych o¶wietlenia ulic bêd±cych w eksploatacji Miasta Szczecinek
- PRACE NAPRAWCZE OBIEKTÓW MA£EJ ARCHITEKTURY ORAZ PRACE PRZYGOTOWAWCZE I KONSERWATORSKIE NA PLACACH ZABAW DLA DZIECI NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Bie¿±ce utrzymanie remonty kanalizacji deszczowej wraz z infrastruktur± techniczn± jej towarzysz±c± zwi±zan± z retencjonowaniem i odprowadzaniem wód opadowych funkcjonuj±cych na terenie miasta Mielca
- Sprz±tanie budynku biurowego siedziby Nadle¶nictwa oraz kompleksowe utrzymanie czysto¶ci i pielêgnacja zieleni wokó³ siedziby Nadle¶nictwa w latach 2024-2025
- Us³uga w zakresie remontu ³ó¿ek polowych WP5-2, taboretu polowego WP 5-7, sto³u polowego WP 5-8 w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamo¶ciu - Grupa Zabezpieczenia Jawidz.
wiêcej: Us³ugi w zakresie konserwacji o¶wietlenia ulicznego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.