eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › USŁUGI PRZEWOZU CZŁONKÓW STOWARZYSZEŃ ABSTYNENCKICH ORAZ DZIECI I MŁODZIEŻY Z RODZIN DOTKNIĘTYCH PROBLEMEM UZALEŻNIEŃ Z TERENU WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO PODCZAS PRZEDSIĘWZIĘĆ INTEGRACYJNO-PROFILAKTYCZNYCH W RAMACH WOJEWÓDZKIEJ KAMPANII SPOŁECZNEJ "POROZUMIENIE DLA TRZEŹWOŚCI"



Ogłoszenie z dnia 2020-02-26



Ogłoszenie nr 516407-N-2020 z dnia 2020-02-26 r.

Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej: USŁUGI PRZEWOZU CZŁONKÓW STOWARZYSZEŃ ABSTYNENCKICH ORAZ DZIECI I MŁODZIEŻY Z RODZIN DOTKNIĘTYCH PROBLEMEM UZALEŻNIEŃ Z TERENU WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO PODCZAS PRZEDSIĘWZIĘĆ INTEGRACYJNO-PROFILAKTYCZNYCH W RAMACH WOJEWÓDZKIEJ KAMPANII SPOŁECZNEJ "POROZUMIENIE DLA TRZEŹWOŚCI"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 16122452000000, ul. Nowogrodzka  62 a , 02-002  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 224 232, , e-mail przetargi@mcps.com.pl, , faks 226 224 732.
Adres strony internetowej (URL): http://mcps.com.pl/
Adres profilu nabywcy: http://mcps.com.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.mcps.com.pl/kategoria/zamowienia-publiczne/aktualne-zamowienia-publiczne/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.mcps.com.pl/kategoria/zamowienia-publiczne/aktualne-zamowienia-publiczne/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Adres:
ul. Nowogrodzka 62A, kancelaria Zamawiającego, III piętro, pok. nr 312


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI PRZEWOZU CZŁONKÓW STOWARZYSZEŃ ABSTYNENCKICH ORAZ DZIECI I MŁODZIEŻY Z RODZIN DOTKNIĘTYCH PROBLEMEM UZALEŻNIEŃ Z TERENU WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO PODCZAS PRZEDSIĘWZIĘĆ INTEGRACYJNO-PROFILAKTYCZNYCH W RAMACH WOJEWÓDZKIEJ KAMPANII SPOŁECZNEJ "POROZUMIENIE DLA TRZEŹWOŚCI"
Numer referencyjny: MCPS.ZP/PR/351-1/2020/U
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5 części z 5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa, polegająca na przewozie członków stowarzyszeń abstynenckich oraz dzieci i młodzieży z rodzin dotkniętych problemem uzależnień z terenu województwa mazowieckiego podczas przedsięwzięć integracyjno-profilaktycznych w ramach wojewódzkiej kampanii społecznej "Porozumienie Dla Trzeźwości". Przedmiot zamówienia składa się z pięciu części 1) Przedmiotem zamówienia części 1 jest usługa transportowa, polegająca na przewozie osób - członków stowarzyszeń abstynenckich z województwa mazowieckiego do miejscowości Murzasichle (województwo małopolskie, pow. tatrzański, gmina Poronin) i z powrotem. 2) Przedmiotem zamówienia części 2 jest usługa transportowa, polegająca na przewozie osób - członków stowarzyszeń abstynenckich z województwa mazowieckiego do miejscowości Władysławowo (województwo pomorskie, pow. pucki) i z powrotem. Termin wykonania 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia części 1 został wykonany w terminie wyjazd w dniu 28.04.2020 r. powrót w dniu 04.05.2020 r. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia części 2 został wykonany w terminie wyjazd w dniu 17.06.2020 r. powrót w dniu 21.06.2020 r. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia części 3 został wykonany w terminie wyjazd w dniu 07.07.2020 powrót w dniu 12.07.2020 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia części 4 został wykonany w terminie wyjazd w dniu 29.08.2020 powrót w dniu 31.08.2020 5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia części 5 został wykonany w terminie: wyjazd w dniu 10.09.2020 powrót w dniu 13.09.2020 3) Przedmiotem zamówienia części 3 jest usługa transportowa, polegająca na przewozie osób - członków stowarzyszeń abstynenckich z województwa mazowieckiego do miejscowości Leśna (województwo dolnośląskie, pow. lubański) i z powrotem. 4) Przedmiotem zamówienia części 4 jest usługa transportowa, polegająca na przewozie osób - członków stowarzyszeń abstynenckich z województwa mazowieckiego do miejscowości Toruń (województwo kujawsko-pomorskie) i z powrotem. 5) Przedmiotem zamówienia części 5 jest usługa transportowa, polegająca na przewozie osób - członków stowarzyszeń abstynenckich z województwa mazowieckiego do miejscowości Sieraków (województwo wielkopolskie, pow. międzychodzki) i z powrotem.

II.5) Główny kod CPV: 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 173000,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-04-28 2020-05-04
2020-06-17 2020-06-21
2020-07-07 2020-07-12
2020-08-29 2020-08-31
2020-09-10 2020-09-13

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 2140) lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualne na dzień składania ofert zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1, pkt 2) SIWZ 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik 4 do SIWZ (składane wraz z ofertą). 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (przekazywane Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Załącznik Nr 6a - Wzór informacji dotyczącej autokarów, które zostaną wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty55,00
Kryterium dotyczące Europejskich Standardów Emisji Spalin45,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zmiana istotnych postanowień umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, w tym w przypadkach i na warunkach określonych wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Usługa transportowa, polegająca na przewozie osób - członków stowarzyszeń abstynenckich z województwa mazowieckiego do miejscowości Murzasichle (województwo małopolskie, pow. tatrzański, gmina Poronin) i z powrotem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa transportowa, polegająca na przewozie 5 (pięcioma) autokarami członków stowarzyszeń abstynenckich oraz dzieci i młodzieży z rodzin dotkniętych problemem uzależnień z terenu województwa mazowieckiego podczas przedsięwzięć integracyjno-profilaktycznych w ramach wojewódzkiej kampanii społecznej "Porozumienie dla trzeźwości". do miejscowości Murzasichle i z powrotem w terminie 28.04.2020 r. - 04.05.2020 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 60000,00
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-04-28
data zakończenia: 2020-05-04
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty55,00
Kryterium dotyczące Europejskich Standardów Emisji Spalin45,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Usługa transportowa, polegająca na przewozie osób - członków stowarzyszeń abstynenckich z województwa mazowieckiego do miejscowości Władysławowo (województwo pomorskie, pow. pucki) i z powrotem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa transportowa, polegająca na przewozie 8 (ośmioma) autokarami członków stowarzyszeń abstynenckich oraz dzieci i młodzieży z rodzin dotkniętych problemem uzależnień z terenu województwa mazowieckiego podczas przedsięwzięć integracyjno-profilaktycznych w ramach wojewódzkiej kampanii społecznej "Porozumienie dla trzeźwości". do Władysławowa i z powrotem w terminie 17.06.2020 - 21.06.2020
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 66000,00
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-17
data zakończenia: 2020-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty55,00
Kryterium dotyczące Europejskich Standardów Emisji Spalin 45,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Usługa transportowa, polegająca na przewozie osób - członków stowarzyszeń abstynenckich z województwa mazowieckiego do miejscowości Leśna (województwo dolnośląskie, pow. lubański) i z powrotem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa transportowa, polegająca na przewozie 3 (trzema) autokarami członków stowarzyszeń abstynenckich oraz dzieci i młodzieży z rodzin dotkniętych problemem uzależnień z terenu województwa mazowieckiego podczas przedsięwzięć integracyjno-profilaktycznych w ramach wojewódzkiej kampanii społecznej "Porozumienie dla trzeźwości". Do miejscowości Leśna (województwo dolnośląskie, pow. lubański)i z powrotem w terminie 07.07.2020 - 12.07.2020
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 30000,00
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-07
data zakończenia: 2020-07-12
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena55,00
Kryterium dotyczące Europejskich Standardów Emisji Spalin45,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Usługa transportowa, polegająca na przewozie osób - członków stowarzyszeń abstynenckich z województwa mazowieckiego do miejscowości Toruń (województwo kujawsko-pomorskie) i z powrotem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa transportowa, polegająca na przewozie 2 (dwoma) autokarami członków stowarzyszeń abstynenckich oraz dzieci i młodzieży z rodzin dotkniętych problemem uzależnień z terenu województwa mazowieckiego podczas przedsięwzięć integracyjno-profilaktycznych w ramach wojewódzkiej kampanii społecznej "Porozumienie dla trzeźwości". Do Torunia (województwo kujawsko-pomorskie) i z powrotem w terminie 29.08.2020 - 31.08.2020
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10000,00
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-08-29
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena55,00
Kryterium dotyczące Europejskich Standardów Emisji Spalin 45,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Usługa transportowa, polegająca na przewozie osób - członków stowarzyszeń abstynenckich z województwa mazowieckiego do miejscowości Sieraków (województwo wielkopolskie, pow. międzychodzki) i z powrotem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa transportowa, polegająca na przewozie 10 (jednym) autokarem członków stowarzyszeń abstynenckich oraz dzieci i młodzieży z rodzin dotkniętych problemem uzależnień z terenu województwa mazowieckiego podczas przedsięwzięć integracyjno-profilaktycznych w ramach wojewódzkiej kampanii społecznej "Porozumienie dla trzeźwości". Do miejscowości Sieraków (województwo wielkopolskie, pow. międzychodzki) i z powrotem w terminie 10.09.2020 - 13.09.2020
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7000,00
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-10
data zakończenia: 2020-09-13
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena55,00
Kryterium dotyczące Europejskich Standardów Emisji Spalin45,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.