Ogłoszenie nr 515693-N-2020 z dnia 2020-02-25 r.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.św. Jadwigi w Opolu: Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.św. Jadwigi w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny
00029430300000, ul.
Wodociągowa
4
,
45-221
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 54 14 200, , e-mail
b.jarczewska@wszn.opole.pl, , faks
77 54 14 237.
Adres strony internetowej (URL): www.wszn.opole.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wszn.opole.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wszn.opole.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście do siedziby Zamawiającego
Adres:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer referencyjny:
P/5/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ z podziałem na 38 pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 38 części/ pakietów. Zamawiający nie ogranicza liczby pakietów, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. PAKIET 1 Strzykawki, igły, kaniule, przyrządy i inne; PAKIET 2 STRZYKAWKI do aparatu do gazometrii ABL80 BASIC; PAKIET 3 Kontrolowana zbiórka stolca; PAKIET 4 Sterylna woda do nawilżania tlenu, inhalacji; PAKIET 5 Pojemniki na zużyty sprzęt; PAKIET 6 Nici chirurgiczne; PAKIET 7 Różne produkty medyczne; PAKIET 8 Cewniki urologiczne i worki na mocz, akcesoria; PAKIET 9 Zestaw do toalety jamy ustnej; PAKIET 10 Kieliszki do lekarstw, dyspenser; PAKIET 11 Przewód, filtr i wąż silikonowy do ssaka MEVACS; PAKIET 12 Rurki intubacyjne, tracheostomijne, filtry do respiratorów; PAKIET 13 Układy oddechowe do respiratora; PAKIET 14 Układ oddechowy; PAKIET 15 Opatrunki żelowe; PAKIET 16 Układ do respiratora Medumat Standard A; PAKIET 17 Prowadnice i łyżki jednorazowe do intubacji; PAKIET18 Maski; PAKIET 19 Jednorazowe zestawy do procedur, kompresy; PAKIET 20 Zestawy do kaniulacji; PAKIET 21 Strzykawki Luer+ igła; PAKIET 22 Bielizna; PAKIET 23 Strzykawki insulinowe; PAKIET 24 Osłona na głowicę; PAKIET 25 Obłożenie; PAKIET 26 Zestaw do trudnego dostępu szyjnego i zamykania wkłuć tętniczych; PAKIET 27 Materiały zużywalne do gazometru ABL80 BASIC; PAKIET 28 Strzykawki bezpieczne; PAKIET 29 Bielizna operacyjna, rękawice chirurgiczne, maski, czepki; PAKIET 30 Drobne narzędzia do zabiegów naczyniowych; PAKIET 31 Żel do USG/EKG; PAKIET 32 Papier do aparatury; PAKIET 33 Cewniki do odsysania, maski tlenowe, filtry do respiratora; PAKIET 34 Zestaw do pomp objętościowych; PAKIET 35 Pojemniki, dreny do ssaka; PAKIET 36 Ostrza jednorazowe do strzygarki 3M; PAKIET 37 Kaniule, przetworniki; PAKIET 38 Zestaw do otolaryngologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe, techniczne i ilościowe.
II.5) Główny kod CPV: 33190000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
33140000-3 |
33141220-8 |
33141300-3 |
33141310-6 |
33141320-9 |
33141121-4 |
33141411-4 |
33141640-8 |
33141641-5 |
33141200-2 |
33157110-9 |
33194120-3 |
39518000-6 |
33711700-4 |
33141110-4 |
33141119-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia warunku spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. Kart katalogowych/oświadczeń potwierdzających czas jaki może pozostać dany sprzęt w ciele pacjenta - dotyczy cewników, wkłuć, kaniul, zestawu do kontrolowanej zbiórki stolca, worki na mocz itp. Próbek, ulotek informacyjnych, opisów, folderów lub prospektów o produkcie dla pozycji wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust.4 Ustawy o zwalczeniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2019r. poz. 1010), winne być opatrzone napisem "zastrzeżone", nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania oraz wydzielone w odrębnej kopercie; Wykonawca nie może zastrzec informacji określonych w art. 86 ust. 4 Prawa.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-05, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Strzykawki, igły, kaniule, przyrządy i inne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 33141320-9, 33141310-6, 33194120-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 2 | Nazwa: | STRZYKAWKI do aparatu do gazometrii ABL80 BASIC |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Kontrolowana zbiórka stolca |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Sterylna woda do nawilżania tlenu, inhalacji |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 5 | Nazwa: | POJEMNIKI NA ZUŻYTY SPRZĘT |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 6 | Nazwa: | NICI CHIRURGICZNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 7 | Nazwa: | RÓŻNE PRODUKTY MEDYCZNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33141411-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 8 | Nazwa: | CEWNIKI UROLOGICZNE I WORKI NA MOCZ, AKCESORIA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141200-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 9 | Nazwa: | Zestaw do toalety jamy ustnej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711700-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 10 | Nazwa: | Kieliszki do lekarstw, dyspenzer |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 11 | Nazwa: | Przewód, filtr i wąż silikonowy do ssaka MEVACS |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141640-8, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 12 | Nazwa: | RURKI INTUBACYJNE, TRACEOSTOMIJNE, FILTRY DO RESPIRATORÓW |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33157110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 13 | Nazwa: | Układy oddechowe do respiratora |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 14 | Nazwa: | Układ oddechowy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33141640-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 15 | Nazwa: | Opatrunki żelowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 16 | Nazwa: | Układ do respiratora Medumat Standard A |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141640-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 17 | Nazwa: | Prowadnice i łyżki jednorazowe do intubacji |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141640-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 18 | Nazwa: | MASKI |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 19 | Nazwa: | Jednorazowe zestawy do procedur, kompresy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141119-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 20 | Nazwa: | Zestawy do kaniulacji |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141220-8, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 21 | Nazwa: | Strzykawki Luer+ igła |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33141310-6, 33141320-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 22 | Nazwa: | BIELIZNA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 23 | Nazwa: | STRZYKAWKI INSULINOWE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141310-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 24 | Nazwa: | OSŁONA NA GŁOWICĘ |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 25 | Nazwa: | Obłożenie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 26 | Nazwa: | Zestaw do trudnego dostępu szyjnego i zamykania wkłuć tętniczych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33194120-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 27 | Nazwa: | Materiały zużywalne do gazometru ABL80 BASIC |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 28 | Nazwa: | STRZYKAWKI BEZPIECZNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141310-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 29 | Nazwa: | Bielizna operacyjna, rękawice chirurgiczne, maski, czepki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 30 | Nazwa: | Drobne narzędzia do zabiegów naczyniowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 31 | Nazwa: | Żel do EKG/USG |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 32 | Nazwa: | PAPIER DO APARATURY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 33 | Nazwa: | CEWNIKI DO ODSYSANIA, MASKI TLENOWE, FILTRY DO RESPIRATORA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 34 | Nazwa: | Zestaw do pomp objętościowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 35 | Nazwa: | Pojemniki, dreny do ssaka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33141640-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 36 | Nazwa: | Ostrza jednorazowe do strzygarki 3M |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 37 | Nazwa: | KANIULE, PRZETWORNIKI |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141220-8, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: | 38 | Nazwa: | ZESTAW DO OTOLARYNGOLOGII |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2020r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PN/03/2024 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW oraz magazynu energii.
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Sporządzenie inwentaryzacji techniczno - budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej - 4 zadania częściowe.
- Realizacja kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej 20-lecia Polski w Unii Europejskiej.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych, implantów i materiałów ortodontycznych"
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Zakup i dostawa zestawów jednorazowych URS, systemów irygacyjnych na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, odżywek, leków, opatrunków, implantów ortopedycznych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu jednorazowego użytku do terapii nerkozastępczej
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego jednorazowej odzieży medycznej
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.