eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTARCZENIE NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-02-21



Ogłoszenie nr 515022-N-2020 z dnia 2020-02-21 r.

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: DOSTARCZENIE NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 12118869400000, ul. os. Złotej Jesieni  1 , 31-826  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126468502, e-mail asorys@rydygierkrakow.pl, faks 126468930.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalrydygier.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Szpital sp. z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.szpitalrydygier.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, pokój 238.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTARCZENIE NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH
Numer referencyjny: 56/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie narzędzi laparoskopowych, do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A-1C do nin. specyfikacji. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części to: 3. 3. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 4. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do nin. specyfikacji.

II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  2   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji. 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ppkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W Postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1. Ocena spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w ppkt. 3, zostanie dokonana zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt. IX ppkt 2.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Dokumenty składające się na ofertę: a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji, b) szczegółową ofertę cenową (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 specyfikacji) UWAGA! W przypadku nie dołączenia do oferty Szczegółowej oferty cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, c) Podpisany i wypełniony załącznik nr 1A - 1C do SIWZ (w zależności od Pakietu), d) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji), e) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji (jeżeli dotyczy), f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b), g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA90,00
OKRES GWARANCJI10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 7 Postanowienia końcowe 1. Sprzedawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z niniejszą Umową, SIWZ oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa (sensu largo) 2. W przypadku rozbieżności (np. interpretacyjnych) pomiędzy postanowieniami zawartymi w poszczególnych dokumentach lub rozbieżności pomiędzy dokumentami a przepisami prawa (iusdispositivum), Strony Umowy przyjmują następującą hierarchię ważności norm i dokumentów: a) Przepisy prawa powszechnie obowiązującego (sensu largo). b) Umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą, a Nabywcą c) Oferta Sprzedawcy; d) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, z zastrzeżeniem zapisów § 7 ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu. 4. Nabywca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie nazwy lub numeru katalogowego Przedmiotu Umowy, przy zachowaniu jego parametrów. 5. Powyższe zmiany powinny być uprzednio, pisemnie (pod rygorem nieważności) zaakceptowane przez Nabywcę, nie mogą skutkować zwiększeniem wartości Umowy i nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-02, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: PAKIET 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Parametry wymagane Warunek graniczny Wartość oferowana Zestaw narzędzi laparoskopowych 1. Nożyczki monopolarne typu Metzenbaum, obrotowe,rozbieralne-4 częściowe ząbkowane, końce zakrzywione, odgięte w lewą stronę z wkładką węglową, śr. 5 mm , dł. 310 mm - 1 szt. TAK 2. Kleszczyki preparacyjne typu Maryland, monopolarne, obrotowe, rozbieralne-4 częściowe, bez blokady, śr. 5 mm, dł. 310 mm - 1 szt. TAK 3. Kleszczyki chwytające typu Grasper, atraumatyczne, szczęki okienkowe, ząbkowane, monopolarne, obrotowe, rozbieralne-4 częściowe, z blokadą, śr. 5 mm, dł. 310 mm - 1 szt. TAK 4. Kleszczyki chwytające typu Grasper, z dużymi zębami, z otworem w szczękach, monopolarne, obrotowe, rozbieralne-4 częściowe, wielorazowego użytku, z ergonomiczną rękojeścią z blokadą, śr. 5 mm, dł. 310 mm - 1 szt. TAK 5. Kleszczyki chwytające 2x3 zęby, jedna szczęka ruchoma, monopolarne, obrotowe, rozbieralne-4 częściowe, z blokadą, śr. 10 mm, dł. 310 mm - 1 szt. TAK 6. Kleszczyki jelitowe typu Dorsey, monopolarne, obrotowe, rozbieralne - 4 częściowe, szczęki długie, okienkowe, z blokadą, śr. 5 mm, dł. 310 mm - 1 szt. TAK 7. Nożyczki bipolarne typu Metzenbaum, obrotowe, rozbieralne - 4 częściowe, końce zakrzywione, odgięte w lewą stronę, śr. 5 mm, dł. 310 mm - 1 szt. TAK 8. Kleszczyki preparacyjne typu Maryland, okienkowe, bipolarne, obrotowe, rozbieralne - 4 częściowe, bez blokady, śr. 5 mm, dł. 310 mm - 1 szt. TAK 9. Uchwyt do elektrod wymiennych monopolarnych, śr. 5mm, dł. 330 mm - 1 szt. TAK 10. Monopolarna elektroda haczykowa tnąca typu L - 1 szt. TAK 11. Urządzenie ssąco-płuczące 5mm/330mm - 1 szt. TAK 12. Amortyzowane imadło, proste, rękojeść w osi narzędzia, z jednostopniowym mechanizmem blokującym i stałą siłą nacisku, część robocza z tzw. twardą wkładką, wyposażone w kanał do płukania, dł. 310mm, śr, 5 mm - 1 szt. TAK 13. Amortyzowane imadło, proste, rękojeść w osi narzędzia, z jednostopniowym mechanizmem blokującym i stałą siłą nacisku, z funkcją samoczynnego ustawiania igły, część robocza z tzw. twardą wkładką, wyposażone w kanał do płukania, dł. 310 mm, śr. 5 mm - 1 szt. TAK 14. Kaniula insuflacyjna typu Veress 120 mm - 1 szt. TAK 15. Klipsownica pojedyncza śr. 10 mm dł. 330 mm, na klipsy średnio-duże, nierozbieralna, wyposażona w kanał do płukania, i obrotowe ramie - 1 szt. TAK 16. Klipsy średnio-duże - 120 sztuk TAK 17. Tuleja trokara 5/110 mm gwintowana z kurkiem - 3 szt. TAK 18. Kolec trójgraniec trójkątny 5/110 mm - 1 szt. TAK 19. Tuleja trokara 10/110mm gwintowana z kurkiem - 2 szt. TAK 20. Kolec trójgraniec trójkątny 10/110 mm - 1 szt. TAK 21. Tuleja trokara 12/110 mm gwintowana z kurkiem - 2 szt. TAK 22. Kolec trójgraniec trójkątny 12/110 mm - 1 szt. TAK 23. Silikonowy zawór do trokaru 5 mm, składający się z górnej uszczelki 5 mm oraz zaworu insuflacujnego nacinanego czterodrożnego - 20 szt. TAK 24. Zawór trokaru 10/12 mm z konwersją 10/5 mm składający się z uszczelki redukcyjnej, elementu mocującego w korpusie trokaru oraz uszczelki insuflacyjnej nacinanej czterodrożnej - 4 szt. TAK 25. Reduktor z 10/12 mm na 5 mm, - 5 sztuk TAK 26. Zawór z nacięciem krzyżowym do trójgrana 10/12 mm - 20 szt. TAK 27. Wanna do kontenera o wymiarach 590x280x190mm +- 10 mm wykonana ze stopu aluminium, wyposażona w uchwyty na tabliczki identyfikacyjne po obu stronach kontenera - 1 szt. TAK 28. Kosz perforowany do kontenera z matą silikonową z igłami - 1 szt. TAK 29. Pokrywa kontenera, wykonana ze stopu stali - 1 szt. TAK 30. Stojak do trokarów - 2 szt. TAK 31. Koszyk z pokrywą na drobne elementy, wymiary zewn. 130x120x50 mm +- 10 mm TAK WYMAGANIA DODATKOWE DO KAŻDEGO ZESTAWU 32. Instrukcja obsługi w języku polskim, TAK 33. Okres gwarancji min. 24 miesiące od dnia popisania odbioru. TAK 24 miesiące - 0 punktów 36 miesięcy - 5 punktów 38 miesięcy i więcej - 10 pkt. 34. Certyfikat CE lub Deklarację Zgodności (dołączyć do oferty - do każdego narzędzia wskazać stronę w ofercie z Certyfikatem CE lub Deklaracją Zgodności) TAK 35. Narzędzia muszą posiadać możliwość: - mycia - dezynfekcji - sterylizacji (parowa w autoklawach 1340C lub tlenkiem etylenu dla materiałów wrażliwych) TAK 36. Narzędzia muszą mieć trwałe oznakowanie (min. logo producenta, nr katalogowy, kod kreskowy). TAK 37. Każdy zaoferowany element specyfikacji asortymentowo-cenowej musi być przedstawiony w dołączonych do oferty oryginalnych firmowych katalogach, prospektach lub folderach (do każdej pozycji ze specyfikacji podać numer strony). TAK 38. ` Dostawa do 8 tygodni od daty podpisania umowy. TAK
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA90,00
OKRES GWARANCJI10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: PAKIET 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Parametry wymagane Warunek graniczny Wartość oferowana Zestaw nr I 1. Nożyczki typu ClickLine, zakrzywione, monopolarne, śr. 5 mm, dł. rob. 36 cm, - 3 szt. TAK 2. Rurka ssąco-płucząca, z bocznymi otworami, z zaworem dwudrożnym, śr. 5 mm, d^3. 36 cm - 3 szt. TAK 3. Elektroda haczykowa, monopolarna, śr. 5 mm, dł. rob. 36 cm - 2 szt. TAK 4. Wkład kleszczy typu ClickLine, bransze okienkowe, atraumatyczne, 2 ruchome; śr. 5 mm, dł. rob. 36 cm - 3 szt. TAK 5. Uchwyt instrumentów typu ClickLine, metalowy, z zapinką hemostatyczną, obrotowy, nieizolowany - 3 szt. TAK 6. Kleszcze typu ClickLine KELLY, długie, monopolarne, śr. 5 mm, dł. rob. 36 cm, - 2 szt. TAK 7. Imadło typu KOH bransze zakrzywione w lewo, rękojeść prosta, zapinka wyłączana, śr. 5 mm, dł. 33 cm - 1 szt. TAK 8. Imadło typu KOH bransze zakrzywione w prawo, rękojeść prosta, zapinka wyłączana, śr. 5 mm, dł. 33 cm - 1 szt. TAK 9. Redukcja 11 / 5 mm, nasadka na trokar - 1 szt. TAK 10. Kleszcze chwytające typu RoBi KELLY długie, bipolarne, śr. 5 mm, dł. rob. 36 cm - 2 szt. TAK 11. Wkład kleszczy typu ClickLine; bransze z ząbkami 2x4, 2 ruchome, śr. 5 mm, dł. rob. 36 cm - 2 szt. TAK 12. Tubus typu ClickLine, metalowy, izolowany, z przyłączem typu LUER-Lock, śr. 5 mm, dł. 36 cm, - 2 szt. TAK 13. Uchwyt instrumentów typu ClickLine, plastikowy, z zapinką hemostatyczną, obrotowy, monopolarny - 2 szt. TAK 14. Przewód, monopolarny, wtyk 5 mm, dł. 300 cm, 10 szt. TAK 15. Dren insuflacyjny CO2, silikonowy, nadający się do sterylizacji - 1 szt. TAK 16. Tubus typu ClickLine, metalowy, izolowany, z przyłączem typu LUER-Lock, śr. 5 mm, dł. 36 cm - 3 szt. TAK 17. Trokar, śr. 6 mm, dł. 10,5 cm, gwóźdź piramidalny, zawór wielofunkcyjny, - 1 szt. TAK 18. Trokar, śr. 11 mm, dł. 10,5 cm, gwóźdź piramidalny, zawór wielofunkcyjny, - 1 szt. TAK 19. Kleszcze typu ClickLine, "Pazury"2x3, uchwyt metalowy, śr. 10 mm, dł. rob. 36 cm, - 1 szt. TAK 20. Uszczelka, czarna, do trokarów 6 mm, autoklawowalna, 15 szt. TAK 21. Uszczelka, zielona, do trokarów 11 mm, autoklawowalna, 15 szt. TAK Zestaw nr II 22. Rurka ssąco-płucząca, z bocznymi otworami, z zaworem dwudrożnym, śr. 5 mm, dł. 36 cm - 1 szt. TAK 23. Zestaw drenu płuczącego, do zastosowania z pompą będącą na wyposażeniu Zamawiającego firmy Karl Storz HAMOU ENDOMAT, do laparoskopii, wielorazowy - 1 szt. TAK 24. Kleszcze typu ClickLine, "Pazury"2x3, uchwyt metalowy, śr. 10 mm, dł. rob.36 cm, - 3 szt. TAK 25. Kaniula trokara, śr. 6 mm, dł. 10,5 cm, bez zaworu - 2 szt. TAK 26. Zawór wielofunkcyjny, do trokara o śr. 6 mm - 2 szt. TAK 27. Trokar, śr. 11 mm, dł. 10,5 cm, gwóźdź piramidalny, zawór wielofunkcyjny - 2 szt. TAK 28. Kleszcze chwytające typu RoBi KELLY, długie, bipolarne, śr. 5 mm, dł. rob. 36 cm - 1 szt. TAK 29. Optyka HOPKINS 30°, śr. 10 mm, dł. 31 cm, autoklawowalna - 1 szt. TAK 30. Światłowód, śr. 4,8 mm, dł. 250 cm - 1 szt. TAK 31. Kosz druciany na 1 optykę sztywną o dł. 32-34 cm i śr. 10 mm - 1 szt. TAK 32. Pojemnik plastikowy do sterylizacji i przechowywania optyk, perforowany, 1 szt. TAK 33. Płaszcz histeroskopowy wew. typu BETTOCCHI, rozm. 3,6 mm, kanał inst. 5 Fr. - 1 szt. TAK 34. Płaszcz histeroskopowy zew. typu BETTOCCHI, rozm. 4,2 mm - 1 szt. TAK 35. Element pracujący resektoskopu, monopolarny, aktywny - 1 szt. TAK 36. Kleszcze chwytające, obie bransze ruchome, okienkowe, d^3. 38 cm - 1 szt. TAK Zestaw nr III 37. Optyka HOPKINS 12°, śr. 4 mm, dł. 30 cm, autoklawowalna - 1 szt. z koszem drucianym 1 szt. TAK 38. Element pracujący resektoskopu, bipolarny, bierny - zestaw z przewodem - 1 szt. TAK 39. Pętla tnąca, bipolarna, 24/26 Fr. - 6 szt. TAK 40. Płaszcz resektoskopowy 26 Fr., z mechanizmem typu "Click", dziób skośny, z przyłączem typu podwójny LUER-Lock, obrotowy - 1 szt. TAK 41. Obturator standardowy, do zastosowania z płaszczami resektoskopu 24/26 Fr. - 1 szt. TAK 42. Przewód bipolarny, dł. 3 m, - 1 szt. TAK 43. Pojemnik plastikowy do sterylizacji i przechowywania instrumentów - 1 szt. TAK 44. Światłowód, śr. 3,5 mm, dł. 230 cm - 1 szt. TAK 45. Zestaw drenu płuczącego, do zastosowania z pompą będącą na wyposażeniu Zamawiającego firmy Karl Storz HAMOU ENDOMAT, do laparoskopii, wielorazowy - 1 szt. TAK 46. Optyka HOPKINS 30°, śr. 2 mm, dł. 26 cm, autoklawowalna - 1 szt., wraz z koszem drucianym 1 szt. TAK Zestaw nr IV 47. Kleszcze optyczne biopsyjne, obie bransze ruchome, do zastosowania z optyką typu Hopkins - 2 szt. TAK 48. Optyka typu HOPKINS 0°, śr. 4 mm, dł. 30 cm, autoklawowalna - 1 szt. wraz z koszem drucianym - 1 szt. TAK 49. Optyka typu HOPKINS 30°, śr. 4 mm, dł. 30 cm, autoklawowalna - 2 szt. wraz z koszem drucianym - 2 szt. TAK 50. Element pracujący resektoskopu, bipolarny, aktywny - zestaw z przewodem - 3 szt. TAK 51. Pętla tnąca, bipolarna, 24/26 Fr. - 12 szt. TAK 52. Elektroda waporyzacyjna, kulkowa typu HALF MOON, bipolarna, 24/26 Fr. - 12 szt. TAK 53. Światłowód, śr. 3,5 mm, dł. 230 cm - 2 szt. TAK 54. Płaszcz resektoskopu 24Fr. dziób pochyły, z zaworem centralnym napływ/odpływ, z obturatorem - 2 szt. TAK 55. Płaszcz cystoskopowy 22 Fr., z przyłączem typu podwójny LUER-Lock, z obturatorem - 3 szt. TAK 56. Mechanizm odginający, z 1 kanałem, z mechanizmem zapadkowym - 2 szt. TAK 57. Przewód monopolarny, wtyk 4 mm, dł. 300 cm - 2 szt. TAK 58. Ureterorenoskop 9,5Fr., dł. 43 cm, kanał inst. 6Fr., okular skośny, autoklawowalny z koszem - 1 szt. TAK 59. Kleszcze chwytające, do fragmentów kamieni, 5 Fr., dł. 60 cm, obie bransze ruchome - 1 szt. TAK 60. Światłowód, śr. 3,5 mm, dł. 230 cm TAK Zestaw nr V 61. Morcerator do laparoskopii, śr 15 mm, gwóźdź tępy, dedykowana konsola oraz kosz druciany do mycia i dezynfekcji - komplet - 1 szt. TAK 62. Światłowód śr. 4,8 mm dł. 250 cm - 6 szt. TAK 63. Kosz druciany do mycia i dezynfekcji na 2 optyki o długości 30-34 cm i śr. 10 mm - 6 szt. TAK WYMAGANIA DODATKOWE DO KAŻDEGO ZESTAWU 64. Instrukcja obsługi w języku polskim, TAK 65. Okres gwarancji min. 24 miesiące. TAK 24 miesiące - 0 punktów 36 miesięcy - 5 punktów 48 miesięcy i więcej - 10 pkt. 66. Certyfikat CE lub Deklarację Zgodności (dołączyć do oferty - do każdego narzędzia wskazać stronę w ofercie z Certyfikatem CE lub Deklaracją Zgodności) TAK 67. Narzędzia muszą posiadać możliwość: - mycia - dezynfekcji - sterylizacji (parowa w autoklawach 1340C lub tlenkiem etylenu dla materiałów wrażliwych) TAK 68. Narzędzia muszą mieć trwałe oznakowanie (min. logo producenta, nr katalogowy, kod kreskowy). TAK 69. Każdy zaoferowany element specyfikacji asortymentowo-cenowej musi być przedstawiony w dołączonych do oferty oryginalnych firmowych katalogach, prospektach lub folderach (do każdej pozycji ze specyfikacji podać numer strony). TAK 70. Dostawa do 8 tygodni od daty podpisania umowy. TAK
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA90,00
OKRES GWARANCJI10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: PAKIET 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Parametry wymagane Warunek graniczny Wartość oferowana Zestaw laparoskopowy 1. Nożyczki ostro/ostre, zakrzywione, dł. 11,5 cm - 10 szt. TAK 2. Nożyczki typu METZENBAUM-FINO, zakrzywione, delikatne, z wkładkami "TC" dł. 145 mm - 6 szt. TAK 3. Igłotrzymacz typu HALSEY z wkładkami "TC", dł. 13 cm - 4 szt. TAK 4. Nożyczki do rynoplastyki, proste, ostro/ostre, dł. 10 cm, w połowie pozłacane - 1 szt. TAK 5. Nożyczki typu JOSEPH, zakrzywione, dł. 14 cm, z wkładkami "TC" - 3 szt. TAK 6. Kleszczyki nosowe tnące typu Blakesley bransze 450 do góry końcówki 4x3 mm dł. rob. 11cm - 3 szt. TAK 7. Odgryzacz do zatoki czołowej zagięty 700 do góry, śr. Końcówki 3,5 mm, dł. rob, 13cm - 3 szt. TAK 8. Kleszcze nosowe typu Blakesley szer 3,5, dł. rob. 13 cm - 3 szt. TAK 9. Punch do zatoki klinowej, prosty śr. Końcówki 3,5 mm, dł. rob. 160 cm -3 szt. TAK 10. Antrum typu punch, tnący wstecznie w prawo do tyłu 2,5 mm, dł. rob. 100 mm - 3 szt. TAK 11. Antrum typu punch, tnący wstecznie w lewo do tyłu 2,5 mm, dł. rob. 100 mm - 3 szt. TAK 12. Nożyczki nosowe, proste, bransze ząbkowane, dł. robocza 130 mm - 3 szt. TAK 13. Kleszczyki nosowe typu STRUYCKEN, dł. robocza 11 cm - 3 szt. TAK 14. Kleszczyki nosowe typu BLAKESLEY, proste, dł. rob. 15 cm, rozm. 1 - 2 szt. TAK 15. Wąskie kleszczyki do zatoki czołowej, smukła wersja, dwie szczęki ruchome, wygięte 50° do góry, otwierane wertykalnie, dł. robocza 145 mm - 1 szt. TAK 16. Wąskie kleszczyki do zatoki czołowej, smukła wersja, dwie szczęki ruchome, wygięte 50° do góry, otwierane horyzontalnie, dł. robocza 145 mm - 1 szt. TAK 17. Kleszczyki okienkowe, skierowane do dołu, otwierane prawostronnie, dł. rob. 100 mm - 1 szt. TAK 18. Kleszczyki okienkowe, skierowane do dołu, otwierane lewostronnie, dł. rob. 100 mm -1 szt. TAK 19. Laryngoskop operacyjny, rozm. średni, dł. 170 mm, wym. a/b/c = 27/15/14.5 mm z możliwością zamontowania światłowodu z lewej lub prawej strony - 1 szt. wraz z światłowodem - 1 szt. i rurką do odsysania/ oddymiania - 2 szt. TAK 20. Kleszczyki do mikrochirurgi krtani, proste, dł. 230 mm, jedna bransza otwierana, okrągłe miseczkowate 2 mm, - 1 szt. TAK 21. Kleszczyki do mikrochirurgi krtani, proste, dł. 230 mm, typu aligator, bransze ząbkowane - 3 szt. TAK 22. Kleszczyki do mikrochirurgi krtani, proste, dł. 230 mm, typu aligator, bransze ząbkowane trójkątne - 1 szt. TAK 23. Mierniki protez ucha środkowego, suwak ze skalą od 0-8 mm, dł. całkowita 18 cm - 1 szt. TAK 24. Kleszcze krtaniowe do koagulacji bipolarne dł. rob. 23 cm, bransze zagięte do góry pod kątem 450 - 1 szt. TAK 25. Nóż do mikrochirurgi krtani, proste cięcie, dł. 23 cm - 1 szt. wraz z rączką - 1 szt. TAK 26. Ssakówka z zaworkiem, "czarna" przystosowana do pracy z laserem, śr. 2,5 mm, dł. 230 mm - 1 szt. TAK 27. Nóż uszny typu POLITZER, zakrzywiony, dł. 16 cm - 5 szt. TAK 28. Nóż sierpowaty typu PLESTER, mocno zakrzywiony 1.5 x 7 mm, długość całkowita 165 mm - 3 szt. TAK 29. Mikro-igła typu Wullstein, krótko zagięta, ostro zakończona, dł. 16,5 cm z okrągłym uchwytem - 1 szt. TAK 30. Mikro-igła typu Wullstein, lekko zagięta, ostro zakończona, dł. 16,5 cm z okrągłym uchwytem - 1 szt. TAK 31. Okrągły nóź typu ROSEN, zagięty 450 rozm. 2, śr. 2,3 mm, dł. 165 mm z okrągłym uchwytem - 2 szt. TAK 32. Okrągły nóź typu ROSEN, zagięty 450 rozm. 5, śr. 1,5 mm, dł. 165 mm z okrągłym uchwytem - 2 szt. TAK 33. Okrągły nóź typu ROSEN, zagięty 450 rozm. 7, śr. 1 mm, dł. 165 mm z okrągłym uchwytem - 2 szt. TAK 34. Okrągły nóź typu ROSEN, zagięty 900 rozm. 3, śr. 2 mm, dł. 165 mm z okrągłym uchwytem - 2 szt. TAK 35. Kleszczyki uszne typu Hartmann, proste, bransze miszeczkowe okrągłe śr. 1,5 mm, dł. robocza 8 cm - 2 szt. TAK 36. Kleszczyki uszne typu Hartmann, proste, bransze miszeczkowe okrągłe śr. 2 mm, dł. robocza 8 cm - 2 szt. TAK 37. Mikronożyczki typu Bellucci, delikatne, proste, dł. robocza 8 cm, dł. ostrza 4 mm - 2 szt. TAK 38. Mikronożyczki typu Bellucci, delikatne, zakrzywione w lewo, długość robocza 8 cm, dł. ostrza 4 mm - 2 szt. TAK 39. Mikronożyczki typu Bellucci, delikatne, zakrzywione w prawo, długość robocza 8 cm, dł. ostrza 4 mm - 2 szt. TAK 40. Mikronożyczki typu Bellucci, bardzo delikatne, proste, długość robocza 8 cm, dł. ostrza 2 mm - 2 szt. TAK 41. Kiureta typu House dwustronna, zakrzywiona, końcówki owalne 2,2 i 2,5 mm, dł. całkowita 17 cm - 2 szt. TAK 42. Narzędzie typu Dissector FISCH, pojedynczo zakrzywiony w lewo, szer. 1 mm, dł. robocza 160 mm - 1 szt. TAK 43. Narzędzie typu Dissector, delikatny, podwójnie zakrzywiony w lewo, szer. 1,4 mm, dł. robocza 160 mm - 2 szt. TAK 44. Narzędzie typu Dissector, delikatny, podwójnie zakrzywiony w prawo, szer. 1,4 mm, dł. robocza 160 mm -2 szt. TAK 45. Nóż typu PLESTER 2.3 x 3.5 mm, dł. 165 mm -1 szt. TAK 46. Ssak stalowy typu FREIZER, śr. 2 mm, Fr. 6, dł. robocza 100 mm - 2 szt. TAK 47. Ssak stalowy typu FREIZER śr. 2,6mm, Fr. 8, dł. robocza 100 mm - 2 szt. TAK 48. Ssak stalowy typu FREIZER śr. 3mm, Fr. 9, dł. robocza 100 mm - 2 szt. TAK 49. Bipolarna penseta bagnetowa do koagulacji "NON STICK", szer. szpica 2 mm, dł. 195 mm - 3 szt. TAK 50. Bipolarna penseta bagnetowa do koagulacji ""NON STICK", szer szpica 1 mm, dł. 195 mm - 5 szt. TAK 51. Kleszczyki nosowe typu BLAKESLEY - CASTELNUOVO koniec sztyftu zadarty do góry pod kątem 250, bransze do góry pod kątem 45^0, szer. 3 mm. dł. robocza 13 cm, z kanałem czyszczącym - 5 szt. TAK 52. Kleszczyki nosowe typu BLAKESLEY, zakrzywione 900, dł. rob. 15 cm, rozm. 1 - 2 szt. TAK 53. Mikronożyczki typu Bellucci, bardzo delikatne, proste, długość robocza 8 cm, dł. ostrza 3 mm - 2 szt. TAK 54. Okrągły nóź typu ROSEN, zagięty 450 rozm. 2, śr. 2,3 mm, dł. 165 mm z okrągłym uchwytem - 2 szt. TAK 55. Kleszcze typu Schnidt lekko zakrzywione ząbkowane dł. 19 cm - 10 szt. TAK 56. Klips do proksymalnego oświetlenia - 1 szt. TAK 57. Nożyczki typu METZENBAUM zakrzywione, z wkładkami "TC" dł. 180 mm - 4 szt. TAK 58. Imadło typu CRILE WOOD, z wkładkami "TC", dł. 150 mm - 4 szt. TAK 59. Nożyczki typu METZENBAUM, zakrzywione, tępo/tępe, z wkładkami "TC", dł. 145 mm - 2 szt. TAK 60. Kleszczyki nosowe typu BLAKESLEY, "through cutting", 4x3 mm zakrzywione 45° do góry, dł. 110 mm - 3 szt. TAK 61. Kleszcze krtaniowe zakrzywione w prawo, bransza o śr. 4 mm, jedna bransza ruchoma, dł. rob. 23 cm - 1 szt. TAK 62. Kleszcze krtaniowe zakrzywione w prawo, bransza o śr. 4 mm, jedna bransza ruchoma, dł. rob. 23 cm - 1 szt. TAK 63. Nożyczki krtaniowe zakrzywione w lewo, dł. rob. 23 cm - 1 szt. TAK 64. Nożyczki krtaniowe zakrzywione w prawo, dł. rob. 23 cm - 1 szt. TAK 65. Monopolarna rurka ssąca śr. 3 mm, dł. robocza 260 mm, z zaworkiem odcinającym ssanie, podłączenie typu LUER - 1 szt. TAK 66. Nożyczki typu FISCH do ciecia strzemiączka, ostrze 1,5 mm, zagięte w lewo, dł. rob. 8 cm - 1 szt. TAK 67. Nożyczki typu FISCH do ciecia strzemiączka, ostrze 1,5 mm, zagięte w prawo, dł. rob. 8 cm - 1 szt. TAK 68. Ssak typu HOUSE, zagięty, złącze typu LUER, dł. rob. 7 cm, śr. 0,7 mm - 5 szt. TAK 69. Ssak typu HOUSE, zagięty, złącze typu LUER, dł. rob. 7 cm, śr. 0,8 mm - 5 szt. TAK 70. Ssak typu HOUSE, zagięty, złącze typu LUER, dł. rob. 7 cm, śr. 1 mm - 5 szt. TAK 71. Ssak typu HOUSE, zagięty, złącze typu LUER, dł. rob. 7 cm, śr. 1,2 mm - 5 szt. TAK 72. Ssak typu HOUSE, zagięty, złącze typu LUER, dł. rob. 7 cm, śr. 1,5 mm - 5 szt. TAK 73. Ssak typu HOUSE, zagięty, złącze typu LUER, dł. rob. 7 cm, śr. 2mm - 5 szt. TAK 74. Kiureta typu House dwustronna, zakrzywiona, końcówki owalne 1,5 i 1,8 mm, dł. całkowita 17 cm - 2 szt. TAK 75. Narzędzie do strzemiączka typu FISH proste, 0/3.5/4.0/4.5 mm, dł. 16 cm -1 szt. TAK 76. Optyka szerokokątna 300 , szer. 2,7 mm dł. 140 mm, autoklawowalna - 2 szt. TAK 77. Narzędzie typu Dissector typu FISCH, podwójnie zakrzywiony w prawo, szer. 1 mm, dł. 160 mm - 1 szt. TAK 78. Narzędzie typu Dissector typu FISCH, podwójnie zakrzywiony w lewo, szer. 1 mm, dł. 160 mm - 1 szt. TAK 79. Narzędzie typu Micro Pick 45° , 1,5 mm, dł. 16 cm - 1 szt. TAK 80. Optyka szerokokątna 300 , szer. 4 mm dł. 180 mm autoklawowalna - 1 szt. TAK 81. Narzędzie dwustronne/dwufunkcyjne, sonda z końcówką kulkową 1,75 mm i zgięciem pod kątem 19° do zatoki klinowej i elewator typu Freer o szerokości 4,5 mm. - 1 szt. TAK 82. Nóż do chrząstki wykonany ze stali, umożliwia uzyskanie chrząstki o grubości od 0,1 do 0,7 mm, do sterylizacji, ostrza jednorazowe - 1 szt. TAK 83. Sterylne ostrza dla noża do chrząstki, pakowane pojedynczo, 10 szt. w opakowaniu. - 1 szt. TAK WYMAGANIA DODATKOWE DO KAŻDEGO ZESTAWU 84. Instrukcja obsługi w języku polskim, TAK 85. Okres gwarancji min. 24 miesiące. TAK 24 miesiące - 0 punktów 36 miesięcy - 5 punktów 48 miesięcy i więcej - 10 pkt. 86. Certyfikat CE lub Deklarację Zgodności (dołączyć do oferty - do każdego narzędzia wskazać stronę w ofercie z Certyfikatem CE lub Deklaracją Zgodności) TAK 87. Narzędzia muszą posiadać możliwość: - mycia - dezynfekcji - sterylizacji (parowa w autoklawach 1340C lub tlenkiem etylenu dla materiałów wrażliwych) TAK 88. Narzędzia muszą mieć trwałe oznakowanie (min. logo producenta, nr katalogowy, kod kreskowy). TAK 89. Każdy zaoferowany element specyfikacji asortymentowo-cenowej musi być przedstawiony w dołączonych do oferty oryginalnych firmowych katalogach, prospektach lub folderach (do każdej pozycji ze specyfikacji podać numer strony). TAK 90. Dostawa do 8 tygodni od daty podpisania umowy. TAK
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA90,00
OKRES GWARANCJI10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.