eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Budowa, rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz zmiana sposobu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody w 17 gminnych lokalach w Gdyni wraz z likwidacją pieców węglowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-02-21



Ogłoszenie nr 514942-N-2020 z dnia 2020-02-21 r.

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni: Budowa, rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz zmiana sposobu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody w 17 gminnych lokalach w Gdyni wraz z likwidacją pieców węglowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny 36099552100000, ul. Hugo Kołłątaja  1 , 81-332  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 621 02 70, , e-mail biuro@zbilk.gdynia.pl, , faks 58 620 72 43.
Adres strony internetowej (URL): www.zbilk.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.zbilk.gdynia.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zbilk.gdynia.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe
Adres:
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, ul. H. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa, rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz zmiana sposobu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody w 17 gminnych lokalach w Gdyni wraz z likwidacją pieców węglowych
Numer referencyjny: ZBILK.IZ.BB.241.P.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa lub rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz zmiana sposobu ogrzewania i podgrzania ciepłej wody w 17 gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych wraz z likwidacją pieców węglowych i robotami towarzyszącymi. Część I: - ul. Chwarznieńska 176A/1,2,3,4; - ul. Chwarznieńska 176D/1,2. Część II: - ul. Piotrkowska 8/2, 3-4, - ul. Sandomierska 1/25, Część III: - ul. Inżynierska 72/1,2,3,4a, - ul. Sanocka 8/2, 3 i 4, 2. Dla każdej z części zakres robót obejmuje: 1) Charakterystyka obiektów Budynki mieszkalne wielorodzinne Projektowanym źródłem ogrzewania i przygotowania cieplej wody użytkowej będą indywidualne dwufunkcyjne kotły gazowe ogrzewania i ciepłej wody dla poszczególnych mieszkań. 2) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w gminnych lokalach mieszkalnych. Zakres robót obejmuje: a. Roboty instalacyjne - montaż z rur st.cz. b.s. lub miedzianych łączonych na kształtki zaprasowywane - montaż podejść do gazomierzy i urządzeń - montaż armatury - montaż kuchni gazowych - demontaż pieców węglowych c.o. - montaż kotła gazowego - montaż przewodów spalinowo powietrznych - montaż zewnętrznych przewodów wentylacji grawitacyjnej - próba szczelności instalacji gazowej - zabezpieczenie antykorozyjne instalacji gazowej b. Roboty budowlane towarzyszące - wykonanie przebić technologicznych - zamurowanie przebić technologicznych - uzupełnienie tynków - uzupełnienie posadzek c. Prace porządkowe po zakończeniu remontu. - usunięcie gruzu i materiałów po robotach instalacyjnych i budowlanych, - uporządkowanie i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, - Wykonawca na własny koszt, dokona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa utylizacji gruzu, opakowań i wszelkich odpadów pozostałych po remoncie.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45331100-7
45330000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 40
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Zgodnie z art. .13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej "RODO" oraz ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000), informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, ul. Warszawska 67, 81-309 Gdynia; 2) Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem: iod@zbilk.gdynia.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Podłączenie budynku przy ul. J Wiśniewskiego 9 w Gdyni do miejskiej sieci ciepłowniczej wraz z likwidacją pieców, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018) oraz ustawy z dnia 6 września 2001r. - o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 ze zm.); 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z zastrzeżeniem, że w przypadku, kiedy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zzamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: warunek zdolności technicznej i zawodowej, w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa instalacji centralnego ogrzewania i wody ciepłej w budynku zamieszkałym o wartości nie mniejszej niż: Dla Części I - 190 000,00 zł brutto (sto dziewięćdziesiąt tysięcy zł) Dla Części II - 90 000,00 zł brutto (dziewięćdziesiąt tysięcy zł), Dla Części III - 210 000 zł brutto (dwieście dziesięć tysięcy zł). Powyższy warunek wykonawca musi spełniać dla każdej Części zamówienia, na którą składa ofertę. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania warunku łącznie dla kilku części zamówienia, tj. wykonawca wykazujący spełnienie ww. warunku łącznie dla więcej niż jednej części musi wykazać, że wykonał należycie minimum jedną robotę (jedna umowa, kontrakt) - zgodnie z opisem pkt 3 powyżej - na kwotę nie mniejszą niż wartość wymagana dla części o najwyższej wartości.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt 3 SIWZ, zamawiający będzie żądał od wykonawcy złożenia wykazu robót budowlanych, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - wykonawca przedstawi wykaz robót polegających na wykonaniu co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie instalacji centralnego ogrzewania i wody ciepłej w budynku zamieszkałym, o wartości nie mniejszej niż : Dla Części I - 190 000,00 zł brutto (sto dziewięćdziesiąt tysięcy zł) Dla Części II - 90 000,00 zł brutto (dziewięćdziesiąt tysięcy zł), Dla Części III - 210 000 zł brutto (dwieście dziesięć tysięcy zł) wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Za należycie wykonaną robotę zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. W przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego zlecenia, kontraktu lub zamówienia większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien on wyodrębnić i podać wartość robót związanych z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Dokument (dokumenty), z którego wynika prawo osoby (osób) do reprezentacji wykonawcy - podpisania oferty i innych dokumentów składanych razem z ofertą, za wyjątkiem sytuacji jeżeli zamawiający może uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.). Wykonawca winien wskazać taką okoliczność w treści oferty. W przypadku gdy umocowanie do podpisania oferty przez osobę, która reprezentuje wykonawcę (podpisała ofertę i inne dokumenty składane wraz z ofertą), nie wynika ze złożonych dokumentów, wykonawca wraz z ofertą składa pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź kopii potwierdzonej notarialnie. 2)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu BEZ WEZWANIA oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Część I - 3 600 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych), Część II - 1 600 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych), Część III - 3 800 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - tylko i wyłącznie przelew bankowy na rachunek zamawiającego w banku: PKO BP na nr konta: 14 1440 1387 0000 0000 1764 0798 z dopiskiem: "Budowa, rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej w 17 gminnych lokalach - ZBILK.IZ.BB.241.P.1.2020 - Część ................" Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się aby do oferty dołączyć kopię dokonanego przelewu. 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela (bank) oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela (Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni) zawierającego: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie banku wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 3) gwarancji bankowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank (oświadczenie) zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, zawierającej: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie banku wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 4) gwarancji ubezpieczeniowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową (oświadczenie) zawierającej: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie firmy ubezpieczeniowej wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Niezbędnym jest przedłożenie przez poręczyciela pisemnego oświadczenia wobec wierzyciela zawierającego: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty lub złożyć w oddzielnej kopercie w Sekretariacie siedziby zamawiającego przed terminem składania ofert.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Termin gwarancji na wykonane roboty40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej Umowy będzie możliwe w przypadkach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-6 Ustawy PZP oraz na podstawie art.144 ust.1 pkt 1 w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania Umowy przez strony w szczególności w następujących przypadkach: 1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,; 2) mających na celu wyjaśnienia wątpliwości treści Umowy, jeżeli będzie budziła ona wątpliwości interpretacyjne między Stronami; 3) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych, lub w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego, chociażby wiązało się to ze zmianą wysokości wynagrodzenia; 4) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę spowodowanych w szczególności: a) wystąpieniem okoliczności siły wyższej, przy czym przedłużenie terminu wykonania zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania siły wyższej, b) skierowaniem przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydaniem zakazu prowadzenia robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia prze właściwy organ władzy publicznej, o ile wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność; przy czym przedłużenie terminu nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymania robót budowlanych lub zakazano prowadzenia tych robót, c) wystąpieniem kolizji z sieciami lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji; przy czym przedłużenie terminu nastąpi o liczbę dni niezbędną na usunięcie kolizji, d) koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania lub zakończenia robót objętych Umową, e) koniecznością wykonania dodatkowych badań lub ekspertyz, o czas niezbędny na ich wykonania i uzyskania ewentualnych decyzji lub uzgodnień z nimi związanych, 5) jeżeli zmiany Umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 7) zmiany wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany ustawowej wysokości (stawki) podatku od towarów i usług, 8) wprowadzenia, zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust.1 Ustawy PZP, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przed zmianą Umowy wykonawca zobowiązany jest wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 9) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-09, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Budowa, rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz zmiana sposobu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody w gminnych lokalach w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej 176A/1,2,3,4, ul. Chwarznieńskiej 176D/1,2.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa lub rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz zmiana sposobu ogrzewania i podgrzania ciepłej wody w 6 gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych wraz z likwidacją pieców węglowych i robotami towarzyszącymi znajdujących się w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej 176A/1,2,3,4 i ul. Chwarznieńskiej 176D/1,2. Zakres robót obejmuje: 1) Charakterystyka obiektów Budynki mieszkalne wielorodzinne Projektowanym źródłem ogrzewania i przygotowania cieplej wody użytkowej będą indywidualne dwufunkcyjne kotły gazowe ogrzewania i ciepłej wody dla poszczególnych mieszkań. 2) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w gminnych lokalach mieszkalnych. Zakres robót obejmuje: a. Roboty instalacyjne - montaż z rur st.cz. b.s. lub miedzianych łączonych na kształtki zaprasowywane - montaż podejść do gazomierzy i urządzeń - montaż armatury - montaż kuchni gazowych - demontaż pieców węglowych c.o. - montaż kotła gazowego - montaż przewodów spalinowo powietrznych - montaż zewnętrznych przewodów wentylacji grawitacyjnej - próba szczelności instalacji gazowej - zabezpieczenie antykorozyjne instalacji gazowej b. Roboty budowlane towarzyszące - wykonanie przebić technologicznych - zamurowanie przebić technologicznych - uzupełnienie tynków - uzupełnienie posadzek c. Prace porządkowe po zakończeniu remontu. - usunięcie gruzu i materiałów po robotach instalacyjnych i budowlanych, - uporządkowanie i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, - Wykonawca na własny koszt, dokona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa utylizacji gruzu, opakowań i wszelkich odpadów pozostałych po remoncie. d. Dokumentacja projektowa załączona przez Zamawiającego: Dla Części I: - przedmiar robót -projekt budowlany budowy wewnętrznej instalacji gazowej pracującej na potrzeby gminnych lokali mieszkalnych nr 1, 2, 3 oraz 4 znajdujących się w budynku jednorodzinnym położonym przy ul. Chwarznieńskiej 176A w Gdyni dz. Nr 1883 obręb 0011 Chwarzno-Wiczlino. - projekt budowlany budowy wewnętrznej instalacji gazowej pracującej na potrzeby gminnych lokali mieszkalnych nr 1 i 2 znajdujących się w budynku jednorodzinnym położonym przy ul. Chwarznieńskiej 176D w Gdyni dz. Nr 1832 obręb 0011 Chwarzno-Wiczlino. Wykonanie wewnętrznej instalacji ogrzewania i ciepłej wody w gminnych lokalach mieszkalnych. Zakres robót obejmuje: a. Roboty instalacyjne - demontaż istniejących lokalnych źródeł ciepła - montaż rur centralnego ogrzewania wykonanych rur wielowarstwowych polietylenowych z wkładką aluminiową. - montaż armatury - próba szczelności instalacji c.w.u. - płukanie instalacji c.w.u. - montaż grzejników centralnego ogrzewania - próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania - regulacja instalacji centralnego ogrzewania - płukanie instalacji centralnego ogrzewania źródeł ciepła Szczegółowe dane dotyczące średnicy, trasy przewodów, sposobu prowadzenia, mocy i typu elementów grzejnych ich rozmieszczenia i prób, określa dla każdej z Części zamówienia określa Dokumentacja projektowa oraz STWiORB. b. Roboty budowlane towarzyszące - wykonanie przebić i bruzd technologicznych - zamurowanie przebić i bruzd technologicznych - uzupełnienie tynków, ścian i posadzek - roboty odtworzeniowe i wykończeniowe po zdemontowanych źródłach ciepła - prace porządkowe po zakończeniu remontu. c. Prace porządkowe po zakończeniu remontu. - usunięcie gruzu i materiałów po robotach instalacyjnych i budowlanych - uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego. - Wykonawca na własny koszt, dokona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa utylizacji gruzu, opakowań i wszelkich odpadów pozostałych po remoncie. d. Dokumentacja techniczna załączona przez Zamawiającego: Dla Części I: - przedmiar robót - projekt zmiany sposobu ogrzewania i podgrzania wody w gminnych lokalach nr 1, 2, 3 i 4 znajdujących się w budynku jednorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Chwarznieńskiej 176A w Gdyni, dz. Nr 1883 obręb 0011 Chwarzno-Wiczlino. - projekt zmiany sposobu ogrzewania i podgrzania wody w gminnych lokalach nr 1 i 2 znajdujących się w budynku jednorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Chwarznieńskiej 176D w Gdyni, dz. Nr 1832 obręb 0011 Chwarzno-Wiczlino.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45331100-7, 45330000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Termin gwarancji na wykonane roboty40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Budowa, rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz zmiana sposobu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody w gminnych lokalach w Gdyni przy ul. Piotrkowskiej 8/2, 3-4 i ul. Sandomierskiej 1/25.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa lub rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz zmiana sposobu ogrzewania i podgrzania ciepłej wody w 4 gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych wraz z likwidacją pieców węglowych i robotami towarzyszącymi, znajdujących się w Gdyni przy ul. Piotrkowskiej 8/2, 3-4 i ul. Sandomierskiej 1/25. Zakres robót obejmuje: a. Roboty instalacyjne - montaż z rur st.cz. b.s. lub miedzianych łączonych na kształtki zaprasowywane - montaż podejść do gazomierzy i urządzeń - montaż armatury - montaż kuchni gazowych - demontaż pieców węglowych c.o. - montaż kotła gazowego - montaż przewodów spalinowo powietrznych - montaż zewnętrznych przewodów wentylacji grawitacyjnej - próba szczelności instalacji gazowej - zabezpieczenie antykorozyjne instalacji gazowej b. Roboty budowlane towarzyszące - wykonanie przebić technologicznych - zamurowanie przebić technologicznych - uzupełnienie tynków - uzupełnienie posadzek c. Prace porządkowe po zakończeniu remontu. - usunięcie gruzu i materiałów po robotach instalacyjnych i budowlanych, - uporządkowanie i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, - Wykonawca na własny koszt, dokona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa utylizacji gruzu, opakowań i wszelkich odpadów pozostałych po remoncie. d. Dokumentacja projektowa załączona przez Zamawiającego: Dla Części II: - przedmiar robót - projekt budowlany budowy wewnętrznej instalacji gazu dla lokali mieszkalnych nr 2, 3, 4 w budynku jednorodzinnym przy ul. Piotrkowskiej 8 w Gdyni, dz. Nr 679 obręb 0019 Mały Kack. - projekt rozbudowy i przebudowy wewnętrznej instalacji gazu dla lokali mieszkalnych nr 1, 9, 25 28 i 29 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Sandomierskiej 1w Gdyni, dz. nr 1265 obręb 0019 Mały Kack. Wykonanie wewnętrznej instalacji ogrzewania i ciepłej wody w gminnych lokalach mieszkalnych. Zakres robót obejmuje: a. Roboty instalacyjne - demontaż istniejących lokalnych źródeł ciepła - montaż rur centralnego ogrzewania wykonanych rur wielowarstwowych polietylenowych z wkładką aluminiową. - montaż armatury - próba szczelności instalacji c.w.u. - płukanie instalacji c.w.u. - montaż grzejników centralnego ogrzewania - próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania - regulacja instalacji centralnego ogrzewania - płukanie instalacji centralnego ogrzewania źródeł ciepła Szczegółowe dane dotyczące średnicy, trasy przewodów, sposobu prowadzenia, mocy i typu elementów grzejnych ich rozmieszczenia i prób, określa dla każdej z Części zamówienia określa Dokumentacja projektowa oraz STWiORB. b. Roboty budowlane towarzyszące - wykonanie przebić i bruzd technologicznych - zamurowanie przebić i bruzd technologicznych - uzupełnienie tynków, ścian i posadzek - roboty odtworzeniowe i wykończeniowe po zdemontowanych źródłach ciepła - prace porządkowe po zakończeniu remontu. c. Prace porządkowe po zakończeniu remontu. - usunięcie gruzu i materiałów po robotach instalacyjnych i budowlanych - uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego. - Wykonawca na własny koszt, dokona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa utylizacji gruzu, opakowań i wszelkich odpadów pozostałych po remoncie. Dla Części II: - przedmiar robót, - projekt zmiany sposobu ogrzewania i podgrzania wody w gminnych lokalach nr 2 i 3-4 znajdujących się w budynku jednorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Piotrkowskiej 8 w Gdyni, dz. nr 679, obręb 0019 Mały Kac, - projekt zmiany sposobu ogrzewania i podgrzania wody w gminnych lokalach nr 1, 9, 25, 28 i 29 znajdujących się w budynku wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Sandomierskiej 1 w Gdyni, dz. nr 1265, obręb 0019 Mały Kack.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45331100-7, 45330000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Termin gwarancji na wykonane roboty40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Budowa, rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz zmiana sposobu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody w gminnych lokalach w Gdyni przy ul. Inżynierskiej 72/1,2,3,4a i ul. Sanockiej 8/2,3 i 4.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa lub rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz zmiana sposobu ogrzewania i podgrzania ciepłej wody w 7 gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych wraz z likwidacją pieców węglowych i robotami towarzyszącymi znajdujących się w Gdyni przy ul. Inżynierskiej 72/1,2,3,4a i ul. Sanockiej 8/2,3 i 4. Zakres robót obejmuje: 1) Charakterystyka obiektów Budynki mieszkalne wielorodzinne Projektowanym źródłem ogrzewania i przygotowania cieplej wody użytkowej będą indywidualne dwufunkcyjne kotły gazowe ogrzewania i ciepłej wody dla poszczególnych mieszkań. 2) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w gminnych lokalach mieszkalnych. Zakres robót obejmuje: a. Roboty instalacyjne - montaż z rur st.cz. b.s. lub miedzianych łączonych na kształtki zaprasowywane - montaż podejść do gazomierzy i urządzeń - montaż armatury - montaż kuchni gazowych - demontaż pieców węglowych c.o. - montaż kotła gazowego - montaż przewodów spalinowo powietrznych - montaż zewnętrznych przewodów wentylacji grawitacyjnej - próba szczelności instalacji gazowej - zabezpieczenie antykorozyjne instalacji gazowej b. Roboty budowlane towarzyszące - wykonanie przebić technologicznych - zamurowanie przebić technologicznych - uzupełnienie tynków - uzupełnienie posadzek c. Prace porządkowe po zakończeniu remontu. - usunięcie gruzu i materiałów po robotach instalacyjnych i budowlanych, - uporządkowanie i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, - Wykonawca na własny koszt, dokona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa utylizacji gruzu, opakowań i wszelkich odpadów pozostałych po remoncie. d. Dokumentacja projektowa załączona przez Zamawiającego: Dla Części III: - przedmiar robót; - projekt budowlany budowy wewnętrznej instalacji gazu dla lokali mieszkalnych nr 1, 2, 3 i 4a w budynku wielorodzinnym przy ul. Inżynierskiej 72 w Gdyni, dz. Nr 560, obręb 0022 Orłowo; - projekt budowlany budowy wewnętrznej instalacji gazu dla lokali mieszkalnych nr 2, 3, 4 w budynku mieszkalnym przy ul. Sanockiej 8 w Gdyni, dz. Nr 1190 obręb 0019 Mały Kack. Wykonanie wewnętrznej instalacji ogrzewania i ciepłej wody w gminnych lokalach mieszkalnych. Zakres robót obejmuje: a. Roboty instalacyjne - demontaż istniejących lokalnych źródeł ciepła - montaż rur centralnego ogrzewania wykonanych rur wielowarstwowych polietylenowych z wkładką aluminiową. - montaż armatury - próba szczelności instalacji c.w.u. - płukanie instalacji c.w.u. - montaż grzejników centralnego ogrzewania - próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania - regulacja instalacji centralnego ogrzewania - płukanie instalacji centralnego ogrzewania źródeł ciepła Szczegółowe dane dotyczące średnicy, trasy przewodów, sposobu prowadzenia, mocy i typu elementów grzejnych ich rozmieszczenia i prób, określa dla każdej z Części zamówienia określa Dokumentacja projektowa oraz STWiORB. b. Roboty budowlane towarzyszące - wykonanie przebić i bruzd technologicznych - zamurowanie przebić i bruzd technologicznych - uzupełnienie tynków, ścian i posadzek - roboty odtworzeniowe i wykończeniowe po zdemontowanych źródłach ciepła - prace porządkowe po zakończeniu remontu. c. Prace porządkowe po zakończeniu remontu. - usunięcie gruzu i materiałów po robotach instalacyjnych i budowlanych - uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego. - Wykonawca na własny koszt, dokona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa utylizacji gruzu, opakowań i wszelkich odpadów pozostałych po remoncie. d. Dokumentacja techniczna załączona przez Zamawiającego: Dla Części III: - przedmiar robót, - projekt zmiany sposobu ogrzewania i podgrzania wody w gminnych lokalach nr 1, 2, 3 i 4a znajdujących się w budynku wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Inżynierskiej 72 w Gdyni, dz. Nr 560 obręb 0022 Orłowo. - projekt zmiany sposobu ogrzewania i podgrzania wody w gminnych lokalach nr 2, 3 i 4 znajdujących się w budynku jednorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Sanockiej 8 w Gdyni, dz. nr 1190, obręb 0019 Mały Kack
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45331100-7, 45330000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Termin gwarancji na wykonane roboty40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.