Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-02-24
Ogłoszenie nr 514867-N-2020 z dnia 2020-02-24 r.
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno: Wykonanie opracowań i prac geodezyjnych dla potrzeb Gminy Piaseczno.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, krajowy numer identyfikacyjny
15891289000000, ul.
ul. Kościuszki
5
,
05-500
Piaseczno, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 70 17 654, 70 17 655, e-mail
rzp@piaseczno.eu, faks
022 70 17 692.
Adres strony internetowej (URL): www.piaseczno.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.piaseczno.eu
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: - nazwa i adres Wykonawcy - nazwa i adres Zamawiającego - nazwa postępowania -"nie otwierać do dnia ......"
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno, kancelaria ( parter)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie opracowań i prac geodezyjnych dla potrzeb Gminy Piaseczno.
Numer referencyjny:
18 / 2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie opracowań dla potrzeb Gminy Piaseczno dotyczących regulacji granic nieruchomości, podziałów i rozgraniczeń nieruchomości , aktualizacji ewidencji gruntów i budynków oraz opracowań do celów regulacji: stanów prawnych nieruchomości i stanu własności dróg gminnych.
II.5) Główny kod CPV: 70331000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
70332000-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji Termin realizacji opracowań: Dla części A - zgodnie z terminem określonym każdorazowo w zleceniu, jednak nie później niż termin obowiązywania umowy tj. 18.12.2020r. Dla części B - 31.03.2021r Dla części C - 27.11.2020r. Termin obowiązywania umowy: Dla części A-18.12.2020r. Dla części B - 30.04.2021r. Dla części C - 18.12.2020r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części V ust. 2 pkt. 3 SIWZ Zamawiający żąda:
Dla zadania, Cześć A
1. Przedłożą świadectwo stwierdzające nadanie uprawnień zawodowych w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne /tj.Dz. U. z 2019r., poz. 725 ze zm/- geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
2. Przedłożą wykaz prac związanych z przedmiotem zamówienia dotyczącym części A OPZ realizowanych w ciągu 3 lat - 1 referencja dotycząca jednego lub wielu opracowań o łącznej wartości dla jednej umowy 50 000 zł brutto.
Dla zadania , Część B
1. Przedłożą świadectwo stwierdzające nadanie uprawnień zawodowych w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne /tj.Dz. U. z 2019r., poz. 725 ze zm/ -rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
2. Przedłożą wykaz prac związanych z przedmiotem zamówienia dotyczącym części OPZ dla odcinków dróg podlegających regulacji na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. /Dz. U. Nr. 133, poz. 872/ -1 referencja dotycząca jednego lub wielu opracowań o łącznej wartości dla jednej umowy 50 000 zł brutto.
Dla zadania , Część C
1. Przedłożą świadectwo stwierdzające nadanie uprawnień zawodowych w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne /tj.Dz. U. z 2019r., poz. 725 ze zm/ - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
2. Przedłożą wykaz prac związanych z przedmiotem zamówienia dotyczącym części C OPZ realizowanych w ciągu 3 lat - 1 referencja dotycząca jednego lub wielu opracowań o łącznej wartości dla jednej umowy 50 000 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: ? Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; ? odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5; ? Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ; ? Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim - na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5; ? jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający żąda:
Dla zadania, Cześć A
1. Przedłożą świadectwo stwierdzające nadanie uprawnień zawodowych w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne /tj.Dz. U. z 2019r., poz. 725 ze zm/- geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
2. Przedłożą wykaz prac związanych z przedmiotem zamówienia dotyczącym części A OPZ realizowanych w ciągu 3 lat - 1 referencja dotycząca jednego lub wielu opracowań o łącznej wartości dla jednej umowy 50 000 zł brutto.
Dla zadania , Część B
1. Przedłożą świadectwo stwierdzające nadanie uprawnień zawodowych w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne /tj.Dz. U. z 2019r., poz. 725 ze zm/ -rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
2. Przedłożą wykaz prac związanych z przedmiotem zamówienia dotyczącym części OPZ dla odcinków dróg podlegających regulacji na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. /Dz. U. Nr. 133, poz. 872/ -1 referencja dotycząca jednego lub wielu opracowań o łącznej wartości dla jednej umowy 50 000 zł brutto.
Dla zadania , Część C
1. Przedłożą świadectwo stwierdzające nadanie uprawnień zawodowych w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne /tj.Dz. U. z 2019r., poz. 725 ze zm/ - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
2. Przedłożą wykaz prac związanych z przedmiotem zamówienia dotyczącym części C OPZ realizowanych w ciągu 3 lat - 1 referencja dotycząca jednego lub wielu opracowań o łącznej wartości dla jednej umowy 50 000 zł brutto.
Wykonawcy, którzy składają ofertę na wszystkie trzy części zobowiązani są przedstawić różne referencje
dla każdej z części.
Powyższy wykaz usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) .
-wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w którym Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami spełniającymi wymagania dotyczące świadectwa stwierdzającego nadanie uprawnień zawodowych w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 2101 ze zm.) - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych ze wskazaniem imienia i nazwiska, kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień , doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dysponowanie minimum 1 osobą na 1 część. Zamawiający dopuszcza tą samą osobę przedstawioną dla wszystkich części (Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium. 6) wypełniony wykaz cen jednostkowych dla odpowiednio części A ( zał. nr 2 do OPZ) , części B ( zał. nr 1 do OPZ ), części C ( zał. nr 1 do OPZ ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych).
W przypadku składania ofert na:
I część A, wysokość wadium wynosi 400 zł ( czterysta złotych)
II część B, wysokość wadium wynosi 400 zł (czterysta złotych)
III część C, wysokość wadium wynosi 1600 zł ( tysiąc sześćset złotych)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W związku z brzmieniem art. 144 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: Część A a) niezawinionych przez Wykonawcę, przedłużających się terminów weryfikacji wyników prac geodezyjnych zgodnie z art. 12b ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, w przypadku gdy weryfikacja przebiega dłużej niż 14dni, a wynik weryfikacji jest pozytywny; b) niezawinionych przez Wykonawcę zmian zakresu zlecenia lub zmian asortymentu, gdy dotychczasowy termin nie mógłby być dotrzymany, a zmiana ta nie mogła być przewidziana wcześniej bez badania dokumentacji w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym oraz w księgach wieczystych; c) niezawinionych przez Wykonawcę zdarzeń, których na etapie podpisywania umowy nie można było przewidzieć; Część B 1. nie zawinionych przez Wykonawcę, przedłużających się terminów weryfikacji wyników prac geodezyjnych zgodnie z art. 12b ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, w przypadku gdy weryfikacja przebiega dłużej niż 14dni, a wynik weryfikacji jest pozytywny; 2. nie zawinionych przez Wykonawcę zdarzeń, których na etapie podpisywania umowy nie można było przewidzieć; Część C 1. nie zawinionych przez Wykonawcę, przedłużających się terminów weryfikacji wyników prac geodezyjnych zgodnie z art. 12b ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, w przypadku gdy weryfikacja przebiega dłużej niż 14dni, a wynik weryfikacji jest pozytywny; 2. nie zawinionych przez Wykonawcę zdarzeń, których na etapie podpisywania umowy nie można było przewidzieć;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny, nie budzący żadnych wątpliwości, podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w niezbędnym zakresie.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Część A Wykonanie opracowań i prac geodezyjnych dla potrzeb Gminy Piaseczno |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70331000-0, 70332000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Wysokość kar umownych za każdy dzień zwłoki | 25,00 |
Wyniki prac oprócz formy papierowej również w formacie pdf | 5,00 |
Szacowanie wartości prognozowanego zlecenia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji opracowań: Dla części A - zgodnie z terminem określonym każdorazowo w zleceniu, jednak nie później niż termin obowiązywania umowy tj. 18.12.2020r. Termin obowiązywania umowy: Dla części A-18.12.2020r.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Część B Wykonanie opracowań geodezyjnych do regulacji stanu własności dróg gminnych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70331000-0, 70332000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Wysokość kar umownych za każdy dzień zwłoki | 25,00 |
Wynik prac w pliku xls | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji opracowań: 31.03.2021r. Termin obowiązywania umowy: 30.04.2021r.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Część C Wykonanie map z projektem podziału nieruchomości w celu wydzielenia publicznego ukladu komunikacyjnego zg. z m.p.z.p |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70331000-0, 70332000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Wysokość kar umownych za każdy dzień zwłoki | 25,00 |
Wynik prac w pliku xls | 5,00 |
Kwota pomniejszenia wynagrodzenia za każdą działkę | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji opracowań: 27.11.2020r. Termin obowiązywania umowy 18.12.2020r.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Wykonanie mapy do celów projektowych, dokumentacji projektowej (w tym decyzji na wyłączenie z produkcji leśnej), uzyskanie pozwolenia na "Budowę JRG Góra Kalwaria, pełnienie nadzoru autorskiego
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2841W na odcinku od ul. I. Krasickiego do granicy powiatu"
- Usługa ochrony obiektu, osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Piasecznie
- Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w ramach zadania: Projekt i rozbudowa Placu zabaw SP Józefosław", na dz.378/3, obręb: Józefosław.
- Przebudowa drogi gminnej ul. Wschodniej w Henrykowie Urocze od krawędzi wyniesionego skrzyżowania ul. Wschodniej z ul. Mokrą w ramach zad: Ulica Wschodnia i ul Rzeczna w Henrykowie i Złotokłosie
- Opracowanie koncepcji oraz wielobranżowej dokumentacji projektowej dla układu komunikacyjnego w celu obsługi trasy S7
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie Miasta Bydgoszczy
- Inwentaryzacja kanalizacji deszczowej
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.