eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › UTYLIZACJA ODPADÓW POPRODUKCYJNYCH I POKONSUMPCYJNYCH nr sprawy 05/PN/2014 o wartości szacunkowej powyżej 14.000 EURO i poniżej 207.000 EURO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Wrocław: UTYLIZACJA ODPADÓW POPRODUKCYJNYCH I POKONSUMPCYJNYCH nr sprawy 05/PN/2014 o wartości szacunkowej powyżej 14.000 EURO i poniżej 207.000 EURO
Numer ogłoszenia: 51481 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48212 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTYLIZACJA ODPADÓW POPRODUKCYJNYCH I POKONSUMPCYJNYCH nr sprawy 05/PN/2014 o wartości szacunkowej powyżej 14.000 EURO i poniżej 207.000 EURO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utylizacji odpadów poprodukcyjnych i pokonsumpcyjnych powstałych w stołówkach oraz Bufecie zlokalizowanych na terenie Wyższej Szkoły Oficerskiej we Wrocławiu, przy ul. Czajkowskiego 109. Usługa obejmuje swoim zakresem odbiór, wywóz i utylizację odpadów kuchennych ulegających biodegradacji, określonych kodem odpadów 20 01 08. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia. Szacunkowa ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia została określona na 152.800 kg. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia w trakcie realizacji umowy faktycznej ilości przekazanych odpadów w zależności od zapotrzebowania. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, dokonywać będzie odbioru i utylizacji odpadów oraz zapewni ich przewożenie w pojemnikach hermetycznych, zabezpieczonych przed wyciekami. Wykonawca będzie odbierać pojemniki z odpadami transportem własnym oraz zapewni niezbędną ilość czystych, sprawnych technicznie, hermetycznych wymienianych pojemników na zabezpieczenie przechowywania odpadów przez Zamawiającego (użyczając je Zamawiającemu) do czasu następnego odbioru. Odbiór odpadów pokonsumpcyjnych i poprodukcyjnych od Zamawiającego odbywać się będzie 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godzinach od 10.00 do 13.00. W wyjątkowych sytuacjach, przy zwiększonym stanie żywionych, przewiduje się konieczność dodatkowego odbioru odpadów w godzinach od 18.00 do 20.00. (dwa razy w ciągu dnia). Zamawiający zabezpieczy wagę do ważenia przekazywanych odpadów. Przekazywanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadu, zawierającej ilość przekazanych odpadów oraz podpis osoby upoważnionej i/lub na podstawie Dokumentu handlowego ubocznych produktów zwierzęcych. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do posiadania: aktualnego zezwolenia właściwego organu na transport i zbieranie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (kod 20 01 08); aktualnego zezwolenia właściwego organu na przetwarzanie odpadów; aktualnej decyzji właściwego organu inspekcji weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie i utylizacji odpadów kategorii 3..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Eko Vita Pietrzak Jolanta, ul. Sienkiewicza 27, 56-120 Brzeg Dolny, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127068,48

  • Oferta z najniższą ceną: 127068,48 / Oferta z najwyższą ceną: 127068,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.