To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-12
Katowice: zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Numer ogłoszenia: 514784 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 469448 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach, ul. Słoneczna 34, 40-136 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3587161, faks 32 3587204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych (szczegółowy wykaz określono w SIWZ).Zamawiający nie dopuszcza zmian charakterystyki technicznej materiałów. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w ofertach, niezależnie od powyższych wymogów, nazw własnych materiałów w pozycjach określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia próbek towaru zaproponowanego w ofercie. Poszczególne asortymenty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być jednorodne. Przedmiot zamówienia musi być objęty minimum 12 miesięcznym okresem gwarancji -ważności. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Magazynu Zamawiającego - Katowice, ul. Słoneczna 34. Dostawa materiałów odbywa się na koszt Wykonawcy. Zadanie 2 - Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek tj.: 1) drukarka Brother MFC 235 - toner Czarny LC 970 B 12 szt. 2) drukarka Canon PIXMA iP100- toner CLI-36 COLOR 30 szt. 3) drukarka Canon PIXMA iP100- toner Czarny - PGI-35 BLACK 30 szt. Materiały eksploatacyjne należy dostarczyć do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Katowicach przy ul. Słonecznej 34. Dostawa materiałów odbywa się na koszt Wykonawcy. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, oryginalne, czyli pochodzące od producenta wskazanego urządzenia lub materiałami równoważnymi. Pod pojęciem (fabrycznie nowe) Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.71.00 - Pudła kartonowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.92.30 - Koperty 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.11.30 - Podkładki z klipsem 30.19.21.00 - Gumki 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.18.73.30 - 30.18.73.30 30.23.74.30 - Markery 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU VECTOR Spółka z o.o., ul. Bielska nr 29, 40-145 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39318,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33986,57
Oferta z najniższą ceną: 33986,57 / Oferta z najwyższą ceną: 48655,86
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Jerzy Rożen, ul. Kolejowa nr 19, 40-601 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2232,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 342,36
Oferta z najniższą ceną: 342,36 / Oferta z najwyższą ceną: 3289,78
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA PROTEZ I ŁAT NACZYNIOWYCH
- Sukcesywne dostawy ciekłego azotu
- Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem systemowym i bazodanowym
- Dostawa odczynników, kaset do analizatora parametrów krytycznych AQT i gazometrów ABL-90
- Sukcesywne świadczenie usług prawnych w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych realizowanych w ramach projektu pn. CUS - Nowe spojrzenie na usługi społeczne.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 34.2024 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- TP 37/24- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących II
- "Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na zaopatrzeniu w podziale na 4 zadania".
- Dostawa papieru A3 do drukarek i kserokopiarek
- Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do: drukarek, ploterów, urządzeń wielofunkcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.