eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › "Działania związane z utrzymaniem i pielęgnacją starych odmian drzew owocowych Magurskiego Parku Narodowego" współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0168/16 "Ochrona zasobów przyrodniczych Magurskiego Parku Narodowego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-02-20



Ogłoszenie nr 514686-N-2020 z dnia 2020-02-20 r.

Magurski Park Narodowy: "Działania związane z utrzymaniem i pielęgnacją starych odmian drzew owocowych Magurskiego Parku Narodowego" współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0168/16 "Ochrona zasobów przyrodniczych Magurskiego Parku Narodowego"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
POIS.02.04.00-00-0168/16 "Ochrona zasobów przyrodniczych Magurskiego Parku Narodowego" - "Działania związane z utrzymaniem i pielęgnacją starych odmian drzew owocowych Magurskiego Parku Narodowego "

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Magurski Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 18078930900000, ul. Krempna  59 , 38-232  Krempna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 414 099, , e-mail zamowienia@magurskipn.pl, , faks 134 414 440.
Adres strony internetowej (URL): http://www.magurskipn.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&sk=l


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&sk=l


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Magurski Park Narodowy z siedzibą w Krempnej, 38-232 Krempna 59


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Działania związane z utrzymaniem i pielęgnacją starych odmian drzew owocowych Magurskiego Parku Narodowego" współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0168/16 "Ochrona zasobów przyrodniczych Magurskiego Parku Narodowego"
Numer referencyjny: ZP-370-3-3/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1. Produkcja materiału sadzeniowego jabłoni na szkółce Magurskiego PN, pielęgnacja okulantów Zakres prac: Na istniejącej szkółce zlokalizowanej w pobliżu Nowego Żmigrodu tzw. "Mały Lasek" należy dokonać pielęgnacji wysadzonych w roku 2017, 2018 i 2019 podkładek i okulantów (około 500 szt.) poprzez plewienie, nawożenie i stosowanie środków ochrony roślin od czerwca do października przy czym plewienie przewiduje się dwa razy w sezonie, nawożenie jeden raz w ciągu sezonu wegetacyjnego. Przycięcie podkładek przyjętych ponad miejscem szczepienia w odpowiedni sposób według zaleceń Zamawiającego oraz odwijanie resztek taśm okulizacyjnych w miejscu szczepienia należy wykonać w miesiącu kwietniu (druga połowa). Prace będą nadzorowane przez oddelegowanego pracownika Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania dla części 1: od 15.04. 2020 r. do 15.09.2020 r. Część 2. Szkółkowanie i wysadzenie materiału sadzeniowego śliw na terenie Magurskiego PN. Zakres prac: W ramach wykonania prac Zamawiający przekaże Wykonawcy sadzonki śliw w korycie przy Ośrodku Edukacyjnym MPN w Krempnej w ilości około 200 sztuk. Sadzonki te należy poddać pielęgnacji przez okres wegetacyjny od czerwca do października poprzez dwukrotne plewienie. Po opadnięciu liści (koniec października) zaszkółkowane sadzonki należy wykopać z koryta, a następnie przewieźć do miejscowości Żydowskie, gdzie we wskazanych miejscach zostaną wysadzone do gruntu. Sadzonki zostaną posadzone w czterech lokalizacjach, wskazanych przez Zamawiającego, po około 50 sztuk w każdej lokalizacji. Sadzenie powinno odbywać się pod łopatę w więźbie 50x50 cm, w formie nieregularnego płatu. Pracownicy Magurskiego Parku Narodowego mogą nadzorować postęp prac, jak również udzielać informacji na temat właściwego postępowania z materiałem sadzeniowym. Termin wykonania tych prac to od 01.06.2020 do 15.11.2020. Część 3. Utrzymanie odsłoniętych starych sadów wraz z młodymi nasadzeniami na terenie Magurskiego PN. Zakres prac: Całość prac odbywać się będzie na powierzchni 4,2 ha. Prace będą polegać na wykoszeniu roślinności zielnej oraz nalotu drzew i krzewów (w uzgodnieniu z Zamawiającym), w otoczeniu zabezpieczonych drzewek owocowych oraz sąsiadujących z nimi starych drzew owocowych. Koszenie odbywać się będzie lekkim sprzętem rolniczym bądź ręcznie, z usunięciem pokosu poza obręb powierzchni. Dopuszcza się pozostawienie biomasy w przypadku zastosowania kosiarki rozdrabniającej (bijakowej lub mulczującej). W ramach wykonywania prac możliwe jest bezpłatne wypożyczenie od Zlecającego kosiarki samojezdnej z listwą tnącą i zgrabiarką. Paliwo i części eksploatacyjne Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sobie we własnym zakresie. Szczegółowe zasady wypożyczenia sprzętu zostaną uzgodnione z wyłonionym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. W ramach prac Wykonawca dokona również przeglądu zabezpieczeń indywidualnych drzewek pod kątem ich stanu i dokona ich naprawy - na wszystkich powierzchniach z młodymi nasadzeniami. Prace będą polegały na rozpięciu rulonu siatki od palików, wyciągnięciu palika oraz przycięciu jego dolnej przegnitej części, zaostrzeniu palika, ponownemu wbiciu palika, zapięciu siatki drutem wiązałkowym (można wykorzystać drut, który został odpięty z zabezpieczenia) w 3 miejscach na jeden palik. W momencie uwolnienia siatki od palików należy ją unieść i usunąć nagromadzoną trawę w obrębie sadzonki na powierzchni zajmowanej przez zabezpieczenie. Naprawa zabezpieczenia będzie polegała na: - prostowaniu rulonów siatki, które zostały pokrzywione, - uzupełnieniu brakujących palików, - wymianie wszystkich nie nadających się do użytku palików o długości 170 cm i przekroju 5x5 cm, które zostały uszkodzone przy wbijaniu lub ich długość po obcięciu nie przekracza 120 cm. Zabezpieczenia należy poprawić również wokół drzewek obumarłych lub brakujących oraz uzupełnić zabezpieczenia w przypadku ich braku. Liczba wszystkich zabezpieczonych drzewek wynosi 407 sztuk, z czego Zamawiający prognozuje, że Wykonawca będzie musiał uzupełnić około 20 % palików oraz 2-3 sztuki zabezpieczeń. Koszenia oraz poprawa zabezpieczeń w poszczególnych obwodach ochronnych należy wykonać w następujących terminach: Tabela nr 1. Obwód ochronny Powierzchnia Liczba drzewek do zabezpieczenia Termin realizacji Huta Krempska 0,20 ha 12 szt. 15.06.2020 - 30.06.2020 Grab 0,78 ha 71 szt. 15.06.2020 - 30.06.2020 Żydowskie 1,06 ha 124 szt. 15.06.2020 - 30.06.2020 Rostajne 0,53 ha 47 szt. 15.06.2020 - 30.06.2020 Baranie 0,10 ha 0,22 ha 33 szt. 15.06.2020 - 30.06.2020 01.08.2020 - 30.08.2020 Świątkowa 0,75 ha 70 szt. 15.06.2020 - 30.06.2020 Jaworze 0,32 ha 28 szt. 15.06.2020 - 30.06.2020 Polany 0,24 ha 22 szt. 15.06.2020 - 30.06.2020 Podane wyżej powierzchnie stanowią sumaryczną powierzchnię sadów występujących w danym obwodzie ochronnym. W obwodzie ochronnym Baranie część sadów (0,22 ha) zostanie wykoszona w późniejszym terminie, tj. od 01.08.2020 r. do 30.08.2020 r. Mapa poglądowa z lokalizacją miejsc wykonania prac stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Część 4. Pielęgnacja starych drzew owocowych na terenie nieistniejących wsi poprzez cięcia sanitarne 10 drzew. Zakres prac: Odsłonięcie i pielęgnacja starych drzew owocowych - 10 sztuk. Prace odsłaniające będą polegać na stworzeniu odpowiednich warunków w bezpośrednim otoczeniu starych drzew owocowych poprzez usuwanie krzewów i drzew ograniczających im wzrost oraz efektywne owocowanie. Działania prowadzone będą na powierzchni jednego ara dla każdego drzewa, lub większej w przypadku sąsiadujących gałęzi drzew owocowych. Prace mają być wykonywane przy pomocy pilarki z usunięciem biomasy poza obręb powierzchni manipulacyjnej (1 ar dla każdego drzewa) a następnie składowaniu biomasy w formie stosów, pryzm. Prace pielęgnacyjne będą polegać na wykonaniu cięcia prześwietlającego tzn. wycinaniu suchych, starych i obumierających gałęzi oraz konarów; wycinaniu pędów płonnych tzw. "wilków" w koronach drzew owocowych. W niewielkim stopniu prace będą polegać na kształtowaniu koron poprzez wycinkę nadmiernej ilości gałęzi ze środka korony lub według zaleceń Zleceniodawcy. Prace mogą być wykonywane z powierzchni gruntu przy pomocy pilarki na wysięgniku, piły ręcznej na wysięgniku, sekatora na wysięgniku lub z drzewa przy użyciu drabin, ale zawsze z jak najmniejszą szkodą dla drzewa owocowego. Ubytki w pniach i miejscach cięcia należy zabezpieczyć środkami grzybobójczymi za pomocą pędzla malarskiego, np. farbą emulsyjną koloru białego z dodatkiem środka grzybobójczego w odpowiedniej proporcji. Prace będą wykonywane na terenie MPN w obwodach ochronnych Huta Krempska i Grab. Termin wykonania od 15.10.2020 do 15.11.2020 roku.

II.5) Główny kod CPV: 77300000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77310000-6
77211500-7
77211400-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  7   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-04-15 2020-09-15
2020-06-01 2020-11-15
2020-06-15 2020-06-30
2020-10-15 2020-11-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Oświadczenia, że osoby wyznaczone do realizacji niniejszego postępowania przetargowego posiadają doświadczenie w produkcji materiału sadzeniowego i pielęgnacji drzew owocowych, zdobyte w okresie ostatnich 3 lat.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wypełniony formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5.1 SIWZ; 3) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów; 4) oświadczenie w zakresie RODO - na formularzu oferty; 5) pełnomocnictwo - (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6) informacje o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP- w terminie określonym w art.24 ust. 11 ustwy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: a) Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawek podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów. b) Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy. c) Zmiany zakresu umowy, z uwzględnieniem zapisu § 10 ust. 1 lit. b), w jakim realizacja Umowy jest niemożliwa do wykonania, wskutek okoliczności niezależnych od stron Umowy, których nawet przy dołożeniu należytej staranności nie mogły one przewidzieć, w szczególności: zjawisk atmosferycznych wpływających na możliwość wystąpienia podtopień, lub innych zjawisk naturalnych lub wynikających z sił przyrody mających wpływ na brak dostępności poszczególnych obszarów podlegających Umowie. 2. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy Wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-02, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Produkcja materiału sadzeniowego jabłoni na szkółce Magurskiego PN, pielęgnacja okulantów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Na istniejącej szkółce zlokalizowanej w pobliżu Nowego Żmigrodu tzw. "Mały Lasek" należy dokonać pielęgnacji wysadzonych w roku 2017, 2018 i 2019 podkładek i okulantów (około 500 szt.) poprzez plewienie, nawożenie i stosowanie środków ochrony roślin od czerwca do października przy czym plewienie przewiduje się dwa razy w sezonie, nawożenie jeden raz w ciągu sezonu wegetacyjnego. Przycięcie podkładek przyjętych ponad miejscem szczepienia w odpowiedni sposób według zaleceń Zamawiającego oraz odwijanie resztek taśm okulizacyjnych w miejscu szczepienia należy wykonać w miesiącu kwietniu (druga połowa). Prace będą nadzorowane przez oddelegowanego pracownika Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania dla części 1: od 15.04. 2020 r. do 15.09.2020 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77300000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-04-15
data zakończenia: 2020-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Szkółkowanie i wysadzenie materiału sadzeniowego śliw na terenie Magurskiego PN.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach wykonania prac Zamawiający przekaże Wykonawcy sadzonki śliw w korycie przy Ośrodku Edukacyjnym MPN w Krempnej w ilości około 200 sztuk. Sadzonki te należy poddać pielęgnacji przez okres wegetacyjny od czerwca do października poprzez dwukrotne plewienie. Po opadnięciu liści (koniec października) zaszkółkowane sadzonki należy wykopać z koryta, a następnie przewieźć do miejscowości Żydowskie, gdzie we wskazanych miejscach zostaną wysadzone do gruntu. Sadzonki zostaną posadzone w czterech lokalizacjach, wskazanych przez Zamawiającego, po około 50 sztuk w każdej lokalizacji. Sadzenie powinno odbywać się pod łopatę w więźbie 50x50 cm, w formie nieregularnego płatu. Pracownicy Magurskiego Parku Narodowego mogą nadzorować postęp prac, jak również udzielać informacji na temat właściwego postępowania z materiałem sadzeniowym. Termin wykonania tych prac to od 01.06.2020 do 15.11.2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77300000-3, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Utrzymanie odsłoniętych starych sadów wraz z młodymi nasadzeniami na terenie Magurskiego PN.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Całość prac odbywać się będzie na powierzchni 4,2 ha. Prace będą polegać na wykoszeniu roślinności zielnej oraz nalotu drzew i krzewów (w uzgodnieniu z Zamawiającym), w otoczeniu zabezpieczonych drzewek owocowych oraz sąsiadujących z nimi starych drzew owocowych. Koszenie odbywać się będzie lekkim sprzętem rolniczym bądź ręcznie, z usunięciem pokosu poza obręb powierzchni. Dopuszcza się pozostawienie biomasy w przypadku zastosowania kosiarki rozdrabniającej (bijakowej lub mulczującej). W ramach wykonywania prac możliwe jest bezpłatne wypożyczenie od Zlecającego kosiarki samojezdnej z listwą tnącą i zgrabiarką. Paliwo i części eksploatacyjne Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sobie we własnym zakresie. Szczegółowe zasady wypożyczenia sprzętu zostaną uzgodnione z wyłonionym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. W ramach prac Wykonawca dokona również przeglądu zabezpieczeń indywidualnych drzewek pod kątem ich stanu i dokona ich naprawy - na wszystkich powierzchniach z młodymi nasadzeniami. Prace będą polegały na rozpięciu rulonu siatki od palików, wyciągnięciu palika oraz przycięciu jego dolnej przegnitej części, zaostrzeniu palika, ponownemu wbiciu palika, zapięciu siatki drutem wiązałkowym (można wykorzystać drut, który został odpięty z zabezpieczenia) w 3 miejscach na jeden palik. W momencie uwolnienia siatki od palików należy ją unieść i usunąć nagromadzoną trawę w obrębie sadzonki na powierzchni zajmowanej przez zabezpieczenie. Naprawa zabezpieczenia będzie polegała na: - prostowaniu rulonów siatki, które zostały pokrzywione, - uzupełnieniu brakujących palików, - wymianie wszystkich nie nadających się do użytku palików o długości 170 cm i przekroju 5x5 cm, które zostały uszkodzone przy wbijaniu lub ich długość po obcięciu nie przekracza 120 cm. Zabezpieczenia należy poprawić również wokół drzewek obumarłych lub brakujących oraz uzupełnić zabezpieczenia w przypadku ich braku. Liczba wszystkich zabezpieczonych drzewek wynosi 407 sztuk, z czego Zamawiający prognozuje, że Wykonawca będzie musiał uzupełnić około 20 % palików oraz 2-3 sztuki zabezpieczeń. Koszenia oraz poprawa zabezpieczeń w poszczególnych obwodach ochronnych należy wykonać w następujących terminach: Tabela nr 1. Obwód ochronny Powierzchnia Liczba drzewek do zabezpieczenia Termin realizacji Huta Krempska 0,20 ha 12 szt. 15.06.2020 - 30.06.2020 Grab 0,78 ha 71 szt. 15.06.2020 - 30.06.2020 Żydowskie 1,06 ha 124 szt. 15.06.2020 - 30.06.2020 Rostajne 0,53 ha 47 szt. 15.06.2020 - 30.06.2020 Baranie 0,10 ha 0,22 ha 33 szt. 15.06.2020 - 30.06.2020 01.08.2020 - 30.08.2020 Świątkowa 0,75 ha 70 szt. 15.06.2020 - 30.06.2020 Jaworze 0,32 ha 28 szt. 15.06.2020 - 30.06.2020 Polany 0,24 ha 22 szt. 15.06.2020 - 30.06.2020 Podane wyżej powierzchnie stanowią sumaryczną powierzchnię sadów występujących w danym obwodzie ochronnym. W obwodzie ochronnym Baranie część sadów (0,22 ha) zostanie wykoszona w późniejszym terminie, tj. od 01.08.2020 r. do 30.08.2020 r. Mapa poglądowa z lokalizacją miejsc wykonania prac stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77300000-3, 77211500-7, 77211400-6, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-15
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Pielęgnacja starych drzew owocowych na terenie nieistniejących wsi poprzez cięcia sanitarne 10 drzew.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odsłonięcie i pielęgnacja starych drzew owocowych - 10 sztuk. Prace odsłaniające będą polegać na stworzeniu odpowiednich warunków w bezpośrednim otoczeniu starych drzew owocowych poprzez usuwanie krzewów i drzew ograniczających im wzrost oraz efektywne owocowanie. Działania prowadzone będą na powierzchni jednego ara dla każdego drzewa, lub większej w przypadku sąsiadujących gałęzi drzew owocowych. Prace mają być wykonywane przy pomocy pilarki z usunięciem biomasy poza obręb powierzchni manipulacyjnej (1 ar dla każdego drzewa) a następnie składowaniu biomasy w formie stosów, pryzm. Prace pielęgnacyjne będą polegać na wykonaniu cięcia prześwietlającego tzn. wycinaniu suchych, starych i obumierających gałęzi oraz konarów; wycinaniu pędów płonnych tzw. "wilków" w koronach drzew owocowych. W niewielkim stopniu prace będą polegać na kształtowaniu koron poprzez wycinkę nadmiernej ilości gałęzi ze środka korony lub według zaleceń Zleceniodawcy. Prace mogą być wykonywane z powierzchni gruntu przy pomocy pilarki na wysięgniku, piły ręcznej na wysięgniku, sekatora na wysięgniku lub z drzewa przy użyciu drabin, ale zawsze z jak najmniejszą szkodą dla drzewa owocowego. Ubytki w pniach i miejscach cięcia należy zabezpieczyć środkami grzybobójczymi za pomocą pędzla malarskiego, np. farbą emulsyjną koloru białego z dodatkiem środka grzybobójczego w odpowiedniej proporcji. Prace będą wykonywane na terenie MPN w obwodach ochronnych Huta Krempska i Grab. Termin wykonania od 15.10.2020 do 15.11.2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77300000-3, 77310000-6, 77211500-7, 77211400-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-15
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.