Ogłoszenie nr 514506-N-2019 z dnia 2019-02-15 r.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie: Organizacja warsztatów lokalnych w obszarach Natura 2000: Polana Biały Potok PLH120026, Krzeszowice PLH120044, Rudniańskie Modraszki - Kajasówka PLH120077, Dębówka nad rzeką Uszewką PLH120066, Dolina rzeki Gróbki PLH120067, Raba z Mszanką PLH120093, Kościół w Węglówce PLH120046, Ochotnica PLH120050, Nawojowa PLH120035, Łabowa PLH120036, Niedzica PLH120045, Dębnicko-Tyniecki obszar łąkowy PLH120065, Skawiński obszar łąkowy PLH120079, Źródliska Wisłoki PLH120057, Tylmanowa PLH120095, na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: "Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
12080353600000, ul.
Mogilska
25
,
31-542
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 619 81 20, 619 81 21, , e-mail
izabela.znamirowska.rakow@rdos.gov.pl, , faks
12 619 81 22.
Adres strony internetowej (URL): www.krakow.rdos.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.krakow.rdos.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego - Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, pok. 912 (sekretariat) do dnia 25.02.2019r. do godziny 10:00
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja warsztatów lokalnych w obszarach Natura 2000: Polana Biały Potok PLH120026, Krzeszowice PLH120044, Rudniańskie Modraszki - Kajasówka PLH120077, Dębówka nad rzeką Uszewką PLH120066, Dolina rzeki Gróbki PLH120067, Raba z Mszanką PLH120093, Kościół w Węglówce PLH120046, Ochotnica PLH120050, Nawojowa PLH120035, Łabowa PLH120036, Niedzica PLH120045, Dębnicko-Tyniecki obszar łąkowy PLH120065, Skawiński obszar łąkowy PLH120079, Źródliska Wisłoki PLH120057, Tylmanowa PLH120095, na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: "Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000".
Numer referencyjny:
OP-II.082.3.2.2019.MBi/JSl
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację spotkań o charakterze warsztatów lokalnych, na potrzeby projektu nr: POIS.02.04.00-00-0193/16 pn.: "Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000", dla obszarów Natura 2000, położonych w województwie małopolskim: 1) Polana Biały Potok PLH120026 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1-2 spotkań na terenie miejscowości Kościelisko. W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów 15 - 30 osób. Przewidywany termin spotkań: luty - czerwiec/lipiec 2019 r. 2) Krzeszowice PLH120044 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1 spotkania na terenie miejscowości Krzeszowice. Liczba uczestników warsztatów 15 - 20 osób. Przewidywany termin spotkań: luty - czerwiec/lipiec 2019 r. 3) Rudniańskie Modraszki - Kajasówka PLH120077 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1-2 spotkań na terenie miejscowości Czernichów (lub innej w odległości nie większej niż w promieniu 6 km od Czernichowa). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów 15 - 30 osób. Przewidywany termin spotkań: luty - czerwiec/lipiec 2019 r. 4) Dębówka nad rzeką Uszewką PLH120066 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1-2 spotkań na terenie miejscowości Szczurowa (lub innej w odległości nie większej niż w promieniu 10 km od Szczurowej). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszarów Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów 15 - 25 osób. Przewidywany termin spotkań: luty - wrzesień 2019 r. 5) Dolina rzeki Gróbki PLH120067 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1-2 spotkań na terenie miejscowości Szczurowa (lub innej w odległości nie większej niż w promieniu 10 km od Szczurowej). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszarów Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów 15 -25 osób. Przewidywany termin spotkań: luty - wrzesień 2019 r. 6) Raba z Mszanką PLH120093 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1-2 spotkań na terenie miejscowości Pcim (lub innej w odległości nie większej niż w promieniu 6 km od Pcimia). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów 15 - 30 osób. Przewidywany termin spotkań: luty - czerwiec/lipiec 2019 r. 7) Kościół w Węglówce PLH120046 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1-2 spotkań na terenie miejscowości Węglówka (lub innej w odległości nie większej niż w promieniu 6 km od Węglówki). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów 15 - 20 osób. Przewidywany termin spotkań: luty - czerwiec/lipiec 2019 r. 8) Ochotnica PLH120050 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1-2 spotkań na terenie miejscowości Ochotnica Dolna (lub innej w odległości nie większej niż w promieniu 6 km od Ochotnicy Dolnej). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów 15 - 25 osób. Przewidywany termin spotkań: luty - czerwiec/lipiec 2019 r. 9) Nawojowa PLH120035 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1-2 spotkań na terenie miejscowości Nawojowa (lub innej w odległości nie większej niż w promieniu 6 km od Nawojowej). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów 15 - 30 osób. Przewidywany termin spotkań: maj/czerwiec - grudzień 2019 r. 10) Łabowa PLH120036 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1- 2 spotkań na terenie miejscowości Łabowa (lub innej w odległości nie większej niż w promieniu 8 km od Łabowej). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów 15 - 30 osób. Przewidywany termin spotkań: maj/czerwiec - grudzień 2019 r. 11) Niedzica PLH120045 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1-2 spotkań na terenie miejscowości Niedzica (lub innej w odległości nie większej niż w promieniu 10 km od Niedzicy). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów 15 - 25 osób. Przewidywany termin spotkań: maj/czerwiec - grudzień 2019 r. 12) Dębnicko-Tyniecki obszar łąkowy PLH120065 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1-2 spotkań na terenie miejscowości Tyniec (lub innej w odległości nie większej niż w promieniu 10 km od Tyńca np.: Skotniki, Kraków - Dębniki lub Kraków - Pychowice). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów 15 - 30 osób. Przewidywany termin spotkań: maj/czerwiec - grudzień 2019 r. 13) Skawiński obszar łąkowy PLH120079 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1-2 spotkań na terenie miejscowości Skawina, Tyniec lub Kraków - Dębniki. W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów 15 - 30 osób. Przewidywany termin spotkań: maj/czerwiec - grudzień 2019 r. 14) Źródliska Wisłoki PLH120057 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1-2 spotkań na terenie gminy Sękowa np.: Radocyna, Sękowa, Gładyszów). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów 15 - 25 osób. Przewidywany termin spotkań: maj/czerwiec - grudzień 2019 r. 15) Tylmanowa PLH120095 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1-2 spotkań na terenie miejscowości Tylmanowa (lub innej w odległości nie większej niż w promieniu 8 km od Tylmanowej). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów 15 - 25 osób. Przewidywany termin spotkań: maj/czerwiec - grudzień 2019 r.
II.5) Główny kod CPV: 55120000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
55300000-3 |
60172000-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-12-03
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie będzie realizowane w okresie od podpisania umowy do dnia 3 grudnia 2019r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) usługę organizacji co najmniej jednego spotkania dla nie mniej niż 20 osób, która to usługa obejmowała wynajem sali i usługę cateringu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenia, o których mowa w ppkt 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w dołączonym do oferty oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1, sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje o podwykonawcach w dołączonym do oferty oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1 sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w sekcji V pkt 4, na podstawie których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Produkt regionalny | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty mogą nastąpić za zgodą Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zachowaniem procedury określonej w ust. 2 - 8 poniżej. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą dotyczyć: a) zmiany sposobu lub zakresu wykonywania umowy, w tym także rezygnacja z części zamówienia, b) rozszerzenia lub ograniczenia obowiązków Wykonawcy, wchodzących w zakres przedmiotowy umowy, c) zmiany kolejności i terminów wykonywania usług lub ich części, a także zmiany terminu wykonania umowy, d) zastąpienie zakresu planowanych do wykonania usług innym zakresem usług przy zachowaniu wymogów jakościowych oraz wymogu zgodności z celem i zasadami realizacji umowy, e) zmiany zasad finansowania zadania, w szczególności odnośnie terminów płatności i możliwości wystawiania faktur częściowych, a także zmiany innych warunków płatności, f) zmiany wynagrodzenia. 3. Strony zastrzegają możliwość zmiany treści umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i okoliczności te są niezależne od stron umowy; b) w przypadku zmiany zasad finansowania zadania wynikających ze zmian w planie finansowym bądź budżecie Zamawiającego lub też uzgodnień z instytucją finansującą zadanie; c) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę lub zmian i wytycznych instytucji przyznających środki na dofinansowanie na nowe projekty; d) w przypadku wystąpienia "siły wyższej" lub innego zdarzenia losowego; "Siła wyższa" oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; e) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług; f) w przypadku gdy z przyczyn technicznych, społecznych, sytuacji pogodowej, nie jest możliwe wykonanie poszczególnych czynności celem prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, lub gdy od wyniku działania innych podmiotów, nie związanych z realizacją niniejszego przedmiotu umowy oraz Zamawiającego uzależnione jest wykonanie należycie przedmiotu niniejszej umowy; g) w przypadku gdy wymagana jest zmiana wskutek wydłużenia się postępowania w sprawie zamówienia publicznego, h) w przypadkach o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp 4. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy, zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 powyżej. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie i zawierać: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, d) opis wpływu zmiany na harmonogram realizacji zamówienia i termin wykonania umowy. 5. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania analizy dokumentów, o których mowa w ust. 4, w terminie do 7 dni od ich przedłożenia przez Wykonawcę. Aneks w tym zakresie zostanie podpisany w terminie uzgodnionym przez obie strony, przy czym termin ten będzie przypadał w okresie nie dłuższym niż 21 dni od daty przedłożenia dokumentów przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pn.: Budowa oświetlenia przy ul. Olsztyńskiej w rejonie mostu przy Bulwarach Białuchy
- Świadczenie usług rzecznika patentowego dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 części
- Remont wnętrz w Budynku C Zespołu Szkół i Placówek pn. Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc parkingowych wokół Przychodni Rejonowej ul. Na Kozłówce wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Krakowie na os. Oświecenia 30
- Opracowanie koncepcji budowy podziemnego przejścia pieszo-rowerowego pod układem drogowo-torowym w rejonie ul. Suchej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- Organizacja cateringu podczas spotkania networkingowego po konferencji SCR2024 w dn. 23/05/2024 dla CTK -DE-dzp.272-175/24
- organizacja konferencji w Międzyzdrojach w dniach 02-05.06.2024 r., w tym: zakwaterowanie, wyżywienie, parking dla aut, wynajem sal konferencyjnych wraz ze sprzętem audiowizualnym
- Usługi transportowe w ramach działania "Wsparcie dla projektów demonstracyjnych i działań informacyjnych" w zakresie produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe.
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Świadczenie usług restauracyjnych w ramach konferencji organizowanej przez Instytut Ekonomii i Finansów na temat: "Współczesna Ekonomia" dn. 21.06.2024 r.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.