eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › "Dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i bioodpadów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-02-20



Ogłoszenie nr 514333-N-2020 z dnia 2020-02-20 r.

Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu: "Dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i bioodpadów"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu, krajowy numer identyfikacyjny 230907302, ul. Bankowa  8 , 59-800  Lubań, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756711220, 756711257, e-mail jacek.baran@zgiukluban.pl, iwona.sandecka@zgiukluban.pl, faks 756711250.
Adres strony internetowej (URL): www.zgiuk.luban.pl
Adres profilu nabywcy: www.zgiuk.luban.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.zgiuk.luban.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zgiuk.luban.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
http://miniportal.uzp.gov.pl


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i bioodpadów"
Numer referencyjny: 4/NIZ/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i bioodpadów o następujących parametrach: Opis podwozie (fabrycznie nowe - 2020): 1. Podwozie o dmc 26 t przystosowane do zabudowy bezpylnej. 2.Układ napędowy pojazdu 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna). 3. Rozstaw osi pojazdu w przedziale 3800 do 4200 mm. 4. Zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył. Kontrola zawieszenia tylnego za pomocą pilota. 5. Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej. 6. Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe, EBS, system kontroli trakcji. 7. Nośność osi przedniej min 8000 kg. 8. Nośność osi tylnej napędowej min 12700 kg. 9. Nośność osi trzeciej min 8300 kg. 10.Ogumienie 315/80R22,5 o rzeźbie bieżnika regionalnym, także na kole zapasowym. 11. Zderzak przedni plastikowy dzielonym na trzy części. 12.Silnik o zapłonie samoczynnym i mocy min 300KM o pojemności powyżej 9 litrów i momencie obrotowym min 1400 Nm. 13. Norma emisji spalin Euro 6, bez EGR. 14. Silnik wyposażony przystawkę odbioru mocy odsilnikową. 15. Zbiorniki paliwa o pojemności min 200 litrów. 16. Skrzynia biegów automatyczna lub w pełni zautomatyzowana bez pedału sprzęgła wyposażona w bieg pełzający o przełożeniu 1:16 umożliwiający manewrowanie z małymi prędkościami. 17. System "hill hold" zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach. 18. Akumulatory min 2x180 Ah oraz wyłącznik prądu 19. Alternator min 2400 W. 20. Kabina dzienna 3 osobowa,przedłużona. Przestrzeń za fotelami kierowcy i ławki pasażerów min 250 mm umożliwiająca przechowywanie wyposażenia oraz ubrań 21. Siedzenia w układzie 1+2. 22. Elektrycznie sterowane szyby. 23. Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne. 24. Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej. 25. Świtała przeciwmgielne przednie. 26. Radio z odtwarzaczem MP3. 27. Immobilizer fabryczny. 28. Tachograf 29. Gniazdo elektryczne 12V 30. Pojazd wyposażony w fabryczne osłony boczne antyrowerowe. 31. Wyświetlacz z komputerem pokładowym w jęz. polskim. 32. Dwa kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu. 33.Wymagana homologacja pojazdu kompletnego. 34. Pojazd fabrycznie powinien być przygotowany i umożliwiający zamontowanie systemu GPS. Opis zabudowa (fabrycznie nowa - 2020): 1. Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym , o przekroju owalnym z podłogą płaską, 2. Zabudowa fabrycznie nowa, 4. Pojemność skrzyni ładunkowej - min. 21 m^3 5. Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie, 6. Objętość kosza zasypowego min. 2 m3, 7. Odwłok wykonany z blachy trudnościeralnej, blacha o gr. min. 3-8 mm, 8. Wanna odwłoka wykonana z blachy trudnościeralnej, blacha o gr. min. 8 mm, 9. Mechanizm zgniatania liniowo - pyłowy czyli tzw. "szufladowy", 10. Prowadnice płyty wypychającej umiejscowione na ścianach bocznych zabudowy, 11. Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5, 12. Możliwość zmiany ciśnienia ( stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym na min. trzy inne wartości - przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na warianty surowców wtórnych, 13. Wrzutnik dostosowany do współpracy z pojemnikami od 110 l do 1100 l litrów, 14. Wrzutnik mocowany do odwłoka na śrubach w pełni demontowalny, 15. Wrzutnik w całości ocynkowany - lakierowany, 16. Wysokość krawędzi wrzutnika po opuszczeniu burty max. 1200 mm, 17. Czas opróżniania pojemników: a) 110 l - max. 8 sek, b) 1100 l - max. 11 sek, 18. Podnoszenie, opróżnianie i odstawianie pojemników odbywa się bez podnoszenia obrotów silnika, 19. Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka, 20. Skrzynka sterownicza umieszczona po prawej stronie wrzutnika musi być zamontowana na odchylanym ramieniu i posiadać min. następujące funkcje: sterowanie wrzutnikiem, start prasy, sygnał dźwiękowy oraz wyłącznik bezpieczeństwa, 21. Sterownie hydrauliczne wrzutnika proporcjonalne, 22. Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, 23. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, 24. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym, 25. Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy, 26. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa, 27. Sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego, 28. Sterowanie ręczne, 29. Sterowanie płytą wypychającą "wysuwanie i wsuwanie" odbywa się z pulpitu znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy, 30. Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy m.in.: o prasy zagęszczającej o podnoszenia i opuszczania odwłoka o czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące prace obsługi, 31. Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy,32. Włączenie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne, 33. Zabudowa wykonana ze stali, minimum dwukrotnie gruntowana i lakierowana, 34. Oświetlenie wg obowiązujących przepisów: - światła hamowania, - światła postojowe, - kierunkowskazy, - dwa światła alarmowe, - kogut z tyłu pojazdu,- lampa zespolona nad kabina z podwójnymi światłami ostrzegawczymi i napisem: "Zakład Go-spodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu " 35. Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, 36. Dwa stopnie dla ładowaczy umożliwiające ręczny załadunek odpadów, 37. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu, 38. Zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według PN 1501-1 z późniejszymi zmianami, 39. Układ centralnego smarowania na smar nieprogresywny z elektronicznym sterowaniem i rejestracją pracy systemu - zmiana częstotliwości smarowania w kabinie kierowcy w min 3 zakresach (informacją o min stanie smaru w zasobniku , system alarmowy , brak ciśnienia przerwana linia główna smarowania), 40. Maksymalna wysokość kompletnego pojazdu nie może przekraczać 3525 mm 41. Reflektor roboczy w odwłoku 42. Błotniki kół z chlapaczami 43. Zbiornik na odcieki z odpadów 44. Zbiornik na wodę z kranem min. 20 litrów wraz z dozownikiem na płyn do mycia rąk 45. Układ dezynfekcji pojemników - zbiornik na ciecz dezynfekującą o poj. min 25 litrów, wąż o długości min 10 m z lancą umieszczoną na odwłoku zabudowy. Praca układu uruchamiania z rękojeści lancy zamontowany z prawej strony pojazdu. 48. Zamontowana tablica rejestracyjna na dole pojazdu. 49. Pojazd i jego wyposażenie musi spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich nie-zbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z póź. zm.) 50. Zamawiający nie określa wymogów w zakresie koloru pojazdu (preferowany kolor to biały lub pomarańczowy).

II.5) Główny kod CPV: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-05-29
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-05-29

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej za spełniony na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę potwierdzających możliwość prowadzenia przedmiotowej działalności - na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Spełnienie tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował minimum 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (skalą, wielkością i możliwościami technicznymi).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zgodnie z pkt. 7 SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie z pkt. 5 SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena70,00
Termin dostawy30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.