eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › usługa prowadzenia zajęć podczas szkoleń stacjonarnych w terminach od 1.03.2019-30.09.2019 r. dla uczestników projektu Klucz do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-02-14



Ogłoszenie nr 514150-N-2019 z dnia 2019-02-14 r.

Regionalny Ośrodek Metodyczno-Edukacyjny "Metis" w Katowicach: usługa prowadzenia zajęć podczas szkoleń stacjonarnych w terminach od 1.03.2019-30.09.2019 r. dla uczestników projektu Klucz do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Metodyczno-Edukacyjny "Metis" w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 27288192300000, ul. ul. Drozdów  21 , 40-530  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 209 53 12, e-mail metis@metis.pl, faks (032) 209 53 13.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.metis.pl, www.metis.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.bip.metis.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.metis.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa prowadzenia zajęć podczas szkoleń stacjonarnych w terminach od 1.03.2019-30.09.2019 r. dla uczestników projektu Klucz do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny: ROME.AD-2721-1/19/AJ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
20


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach. Wskazanie w tabeli 3.3 w poz. Ilość trenerów sugeruje, iż muszą to być dwie różne osoby, Zamawiający nie dopuszcza wskazanie jednego trenera, który miałby poprowadzić dwa razy zajęcia w ramach tego samego zadania.

II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-03-01   lub zakończenia: 2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Wykształcenie wyższe magisterskie. - Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w szkole/przedszkolu/placówce oświatowej. - Formalne przygotowanie do pracy trenera (certyfikat trenera lub zaświadczenie o ukończeniu studiów podyplomowych/ kursów/szkoleń z zakresu umiejętności trenerskich (min. 120 godzin dydaktycznych). - Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla pracowników systemu oświaty z zakresu zagadnień związanych z kształtowaniem wybranych kompetencji kluczowych u uczniów (min 150 godzin w ciągu ostatnich 3 lat), w tym co najmniej 50 h dydaktycznych szkoleń dla pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, placówek doskonalenia nauczycieli i bibliotek pedagogicznych, doradców metodycznych w różnych obszarach pracy szkoły. - Doświadczenie w zakresie wspomagania szkół, rozumianego zgodnie z przepisami prawa - w roli osoby prowadzącej bezpośrednio wspomaganie szkół/przedszkoli (min. 3 placówki) lub doświadczenie w roli trenera na szkoleniu pracowników systemu wspomagania lub dyrektorów szkół/przedszkoli w zakresie wspomagania szkół w rozwoju (min. 60 godzin dydaktycznych).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oferta musi zawierać oświadczenieWykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronieinternetowej Zamawiającego informacji dotyczących: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowaniezamówienia; firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonaniazamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz zinformacjami, o których mowa powyżej. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, Wykonawca składa wyłącznie w stosunku do Wykonawców, którzy złożyli oferty wprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, żepowiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych nadzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, które potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w 5.3.1.2SIWZ, Zamawiający zażąda od Wykonawcy dokumentów/oświadczeń potwierdzających: a)dyplom studiów magisterskich b) Wykaz minimum 2-letniego doświadczenie zawodowe w pracy w szkole/przedszkolu/placówce oświatowej z wskazaniem miejsca pracy, okresu zatrudnienia i stanowiska pracy c) Certyfikat trenera lub zaświadczenie o ukończeniu studiów podyplomowych/ kursów/szkoleń z zakresu umiejętności trenerskich (min.120 godzin dydaktycznych) ze wskazaniem nazwy studiów podyplomowych/kursów/szkoleń, ilości godzin, nazwy instytucji prowadzącej szkolenie d) Wykaz wskazujący na doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla pracowników systemu oświaty z zakresu zagadnień związanych z kształtowaniem wybranych kompetencji kluczowych u uczniów(min 150 godzin w ciągu ostatnich 3 lat), w tym co najmniej 50 h dydaktycznych lub więcej (max.100 godzin)szkoleń dla pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, placówek doskonalenia nauczycieli i bibliotek pedagogicznych, doradców metodycznych w różnych obszarach pracy szkoły ze wskazaniem nazwy szkolenia,ilości godzin, daty realizacji, nazwy instytucji organizującej szkolenie, zakresu tematyczny szkolenia oraz informacją czy szkolenie było prowadzone dla pracowników systemu oświaty z zagadnień związanych zkształtowaniem wybranej przez Wykonawcę kompetencji kluczowej - zadania, na które składana jest oferta e)Wykaz doświadczenia w zakresie wspomagania szkół, rozumianego zgodnie z przepisami prawa - w roli osobyprowadzącej bezpośrednio wspomaganie 3 lub więcej (max. 6) szkół/przedszkoli lub doświadczenie w zakresie wspomagania szkół, rozumianego zgodnie z przepisami prawa - w roli trenera na szkoleniu pracowników systemu wspomagania lub dyrektorów szkół/przedszkoli w zakresie wspomagania szkół w rozwoju (min. 60 godzin dydaktycznych lub więcej (max. 120)) ze wskazaniem nazwy szkoły/przedszkola/placówki objętej wspomaganiem,ilości godzin, obszaru wspomagania lub tytułów szkoleń - inne niż pkt. d., Ilości godzin, zakresu tematycznego
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowieńzawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego,dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie - pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunkiokreślone w niniejszej specyfikacji oraz będzie posiadała wykształcenie, które nie spowoduje zmniejszenia liczbypunków uzyskanych przez ofertę. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie, na co najmniej 2dni robocze przed zaistniałą okolicznością. W przypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi byćzachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu. 2) Wuzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia - podwarunkiem, że proponowane miejsce szkolenia będzie spełniało warunki określone w niniejszej specyfikacji orazbędzie wyposażone w sprzęt, który nie spowoduje zmniejszenia liczby punków uzyskanych przez ofertę. Informacja ozmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie na co najmniej 2 dni robocze przed zaistniałą okolicznością. Wprzypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi być zachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie doZamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu. 3) W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Wykonawcy,Zamawiający może zmienić termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, przy czym warunki dotyczące tygodniowegowymiaru godzin oraz okresu realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-22, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji matematyczno-przyrodniczych - II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym - 70 godzin (pierwszy trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zadanie 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji matematyczno-przyrodniczych - II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym - 70 godzin (drugi trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Zadanie 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystanie technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania - II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym- 70 godzin (pierwszy trener) Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Zadanie 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystanie technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania - II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym- 70 godzin (drugi trener) Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Zadanie 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystania technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania - III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym - 70 godzin (pierwszy trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Zadanie 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystania technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania - III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym - 70 godzin (drugi trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Zadanie 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystania technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania - II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym- 70 godzin (pierwszy trener) Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Zadanie 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystania technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania - II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym- 70 godzin (drugi trener) Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: zadanie 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji porozumiewanie się w językach obcych - III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym - - 70 godzin (pierwszy trener) Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Zadanie 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji porozumiewanie się w językach obcych - III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym 70 godzin (drugi trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Zadanie 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji nauczanie przez eksperymentowanie, doświadczanie - I etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym - 70 godzin (pierwszy trener) Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Zadanie 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji nauczanie przez eksperymentowanie, doświadczanie - I etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym - 70 godzin (drugi trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Zadanie 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji nauczanie przez eksperymentowanie, doświadczanie - II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym 70 godzin (pierwszy trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Zadanie 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji nauczanie przez eksperymentowanie, doświadczanie - II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym 70 godzin (drugi trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Zadanie 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji wychowanie i kształtowanie postaw (innowacyjności, kreatywności i pracy zespołowej) uczniów - II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym 70 godzin (pierwszy trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Zadanie 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji wychowanie i kształtowanie postaw (innowacyjności, kreatywności i pracy zespołowej) uczniów - II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym 70 godzin (drugi trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17Nazwa: Zadanie 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji wychowanie i kształtowanie postaw (innowacyjności kreatywności i pracy zespołowej) uczniów- III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym 70 godzin (pierwszy trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18Nazwa: Zadanie 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji wychowanie i kształtowanie postaw (innowacyjności, kreatywności i pracy zespołowej) uczniów- III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym 70 godzin (drugi trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19Nazwa: Zadanie 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach wspomagania przedszkoli w rozwijaniu kompetencji kluczowych dzieci uczestnicy niezaawansowani 70 godzin (pierwszy trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20Nazwa: Zadanie 20
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach wspomagania przedszkoli w rozwijaniu kompetencji kluczowych dzieci - uczestnicy niezaawansowani 70 godzin (drugi trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich - para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.