eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawy dializatorów niskoprzep³ywowych oraz wysokoprzep³ywowych.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-02-19



Og³oszenie nr 514103-N-2020 z dnia 2020-02-19 r.

Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie: Dostawy dializatorów niskoprzep³ywowych oraz wysokoprzep³ywowych.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe: W Sekcji I.1) wpisany jest adres e-mail: jozefber@poczta.onet.pl. Mo¿e byæ tak¿e: dzp@szpital.rzeszow.pl.

I. 1) NAZWA I ADRES: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 69072411400000, ul. ul. Szopena  2 , 35-055  Rzeszów, woj. podkarpackie, pañstwo Polska, tel. +48 17 8666 096, e-mail jozefber@poczta.onet.pl, faks +48 17 8666 097.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szpital.rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.szpital.rzeszow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.szpital.rzeszow.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej na podany poni¿ej adres
Adres:
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów. Kancelaria Ogólna, budynek C, pokój nr 3.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawy dializatorów niskoprzep³ywowych oraz wysokoprzep³ywowych.
Numer referencyjny: ZP.261.8-Z.2020, Postêpowanie nr 21
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
maksymalnej liczby czê¶ci 2

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy dializatorów niskoprzep³ywowych oraz wysokoprzep³ywowych wyszczególnionych w czê¶ciach dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, w tym: - Czê¶æ nr 1 - dializatory niskoprzep³ywowe z b³on± syntetyczn±, trójoctan, helikson, polinefron. - Czê¶æ nr 2 - dializatory wysokoprzep³ywowe z b³on± syntetyczn±, trójoctan, helikson, polinefron. 2. Szczegó³owy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilo¶ci dostaw oraz wymagania Zamawiaj±cego przedstawiono w Formularzach cenowo - ofertowych dla Czê¶ci 1 i 2 (Za³±czniki nr 1 do SIWZ), bêd±cych integraln± czê¶ci± SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawê przedmiotów zamówienia w ilo¶ciach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych na okres 12 miesiêcy. 4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych.

II.5) G³ówny kod CPV: 33.18.15.20 - Wyroby do dializy nerkowej
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: W Sekcji II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie winno byæ: Dostawa przedmiotów zamówienia w Czê¶ci nr 1 i 2 przez 12 miesiêcy, licz±c od daty podpisania umowy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu obowi±zywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy ca³o¶ci przedmiotu umowy wskutek realizacji ni¿szych zamówieñ - zmiana umowy wymaga aneksu, z tym ¿e Zamawiaj±cy jednostronnie zawiadamia Wykonawcê o proponowanym przed³u¿eniu umowy przed up³ywem terminu na jaki zosta³a ona zawarta.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

I. W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.1 PKT 3 USTAWY PZP (braku podstaw wykluczenia): 1. Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; (§ 5 pkt 2 Rozp.) 2. Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; (§ 5 pkt 3 Rozp.) 3. Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; (§ 5 pkt 4 Rozp.) 4. O¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów - potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; (§ 5 pkt 5 Rozp.) 5. O¶wiadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716); (§ 5 pkt 9 Rozp.) II. Wykonawcy maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (§7 Rozp.): 1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. VI.2.A. ppkt 1 - 3 SIWZ - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 2. Dokumenty o których mowa w ust.1 pkt 1) lit. b powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokument o którym mowa w ust.1 pkt 1) lit. a powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. 3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust.1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, z wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione w terminie jak wy¿ej. Przepis ust. 2 stosuje siê. 4. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. III. Wykonawcy maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (§8 Rozp.) - je¶li dotyczy w postêpowaniu: 1. Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada wymagane dokumenty zgodnie z tym przepisem - je¿eli dotyczy w danym postêpowaniu. 2. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. IV. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. VI.2.A. ppkt 1 - 5 SIWZ. To samo wymaganie dotyczy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (je¿eli dotyczy w danym postêpowaniu). V. Zamawiaj±cy w oparciu o § 9 ust. 3 Rozporz±dzenia nie ¿±da od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt VI.2.A. ppkt 1 - 5 SIWZ, dotycz±cych podwykonawcy, któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych art. 22a Pzp.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Nie dotyczy w tym postêpowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

I. Zamawiaj±cy wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia w Czê¶ci nr 1 i 2: - odpowiada³y opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu w Formularzu/ach cenowo - ofertowym/ch dla oferowanej Czê¶ci, - by³y wyrobami medycznymi zgodnie z Ustaw± z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019, poz. 175, z pó¼n. zm.) spe³nia³y wymagania zasadnicze oraz by³y wprowadzone do obrotu i u¿ywania zgodnie z przepisami tej ustawy. II. W celu potwierdzenia wymagañ opisanych powy¿ej Wykonawca winien na wezwanie przes³aæ Zamawiaj±cemu O¶wiadczenie wed³ug wzoru na Za³±czniku nr 4 do SIWZ (orygina³). III. W przypadku podpisania umowy, kserokopie stosownych dokumentów wynikaj±cych z przepisów Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 poz. 175, z pó¼n. zm.), dla zaoferowanych przedmiotów zamówienia potwierdzone "za zgodno¶æ z orygina³em" przez uprawnione osoby, Wykonawca dostarczy Kierownikowi Dzia³u Zaopatrzenia wraz z pierwsz± dostaw± przedmiotów zamówienia.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

I. WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU, KTÓRE NALE¯Y Z£O¯YÆ WRAZ Z OFERT¡: Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ zgodnie z tre¶ci± art. 25a ust. 1 Pzp: 1. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w formie Za³±cznika nr 2 do SIWZ, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu lub SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu - Za³±cznik nr 2 do SIWZ, (je¶li dotyczy). 3. Zamawiaj±cy w oparciu o przepisy art. 25a ust. 5 Pzp nie ¿±da, aby Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza³ informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu - w Za³±czniku nr 2 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie - Za³±cznik nr 2 do SIWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te maj± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. II. POZOSTA£E WYMAGANE DOKUMENTY, które nale¿y przedstawiæ w ofercie: Oprócz wype³nionego Za³±cznika nr 2 do SIWZ do oferty nale¿y do³±czyæ: 1. Wype³nione i podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy: a) Formularz cenowo - ofertowy dla oferowanej Czê¶ci, sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz oferty wg wzoru za³±czonego do SIWZ - Za³±cznik nr 5 do SIWZ. 2. Je¿eli osoba reprezentuj±ca wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upowa¿niona do jego reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo to nale¿y do³±czyæ do oferty. W swojej tre¶ci winno wskazywaæ uprawnienie do reprezentacji podmiotu/wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e musi byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em (kopia pe³nomocnictwa powinna byæ po¶wiadczona notarialnie). III. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (art.24 ust.11 Pzp). O¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. (§ 5 pkt 10 Rozp.) - wg wzoru Za³±cznika nr 3 do SIWZ. IV. Zgodnie z art.22a Pzp informujemy, ¿e (je¶li dotyczy w postêpowaniu): 1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 -22 i ust. 5 Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³a wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w ust. 1 nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego: 1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±, o których mowa w ust. 1. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. V. UWAGA: Zgodnie z art. 23 Pzp: 1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt.1 powy¿ej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno wynikaæ, jakich Wykonawców dotyczy, wskazywaæ ustanowionego Wykonawcê - pe³nomocnika oraz czy ustanowiony pe³nomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postêpowaniu czy równie¿ do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pe³nomocnictwa powinien byæ podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacj±. 3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt.1. 4. Je¿eli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 1, zosta³a wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 5. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z liderem (pe³nomocnik, partner wiod±cy). 6. Rozliczenia dokonywane bêd± z liderem lub/i partnerem konsorcjum w zale¿no¶ci, który z cz³onków konsorcjum realizowaæ bêdzie zamówienie. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu cywilnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty z³60,00
Termin dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
I. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilo¶ci przedmiotu zamówienia do 20% ni¿ podana w Formularzach cenowo - ofertowych, w przypadku wyst±pienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objête umow±. W takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Wielko¶æ zamówienia uzale¿niona jest od ilo¶ci pacjentów leczonych na Oddzia³ach Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dzia³a w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w ca³o¶ci. II. Ceny jednostkowe: 1. Zaoferowane ceny jednostkowe umowne przedmiotu zamówienia mog± byæ podwy¿szone lub obni¿one w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug. W takim przypadku cena jednostkowa brutto mo¿e ulec zmianie w górê lub w dó³, w zale¿no¶ci od wysoko¶ci stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT, mo¿e siê zmieniaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami wykonawczymi w tych sprawach, po przedstawieniu Kierownikowi Dzia³u Zaopatrzenia informacji na temat dotychczasowych cen i cen po zmianie. Zmiany cen, o których mowa mog± nast±piæ od daty wej¶cia w ¿ycie stosownych przepisów. Cena jednostkowa netto nie mo¿e byæ podwy¿szana bez aneksu; b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne; je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przez Wykonawcê zamówienia publicznego. Zmiany opisane w pkt b i c mog± nast±piæ po przeprowadzeniu negocjacji z Zamawiaj±cym, przedstawieniu stosownych wyliczeñ, które przybior± postaæ dowodów za³±czonych do aneksów umów: kalkulacji kosztów pracy z oferty oraz kosztów pracy wynikaj±cych z bie¿±cego i planowanego stanu zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonuj±cych pracê na rzecz Wykonawcy. Przedmiotowa zmiana nie mo¿e byæ dokonywana automatycznie, gdy¿ powinna odzwierciedlaæ realny wp³yw zmian, obci±¿eñ na koszty wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ zasadno¶æ i poprawno¶æ obliczeñ dokonanych przez Wykonawcê w zakresie postulowanych zmian wynagrodzenia. Ceny jednostkowe brutto mog± byæ tak¿e obni¿ane po przedstawieniu informacji pisemnej Kierownikowi Dzia³u Zaopatrzenia, bez pogorszenia jako¶ci dostarczanego towaru. III. Zmiana umowy: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku wyst±pienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj.: a) dopuszcza zmianê nazwy producenta/nr katalogowego zaoferowanego przedmiotu umowy; w przypadku zmiany nazwy producenta/nr katalogowego zaoferowanego lub w przypadku zaprzestania produkcji wymienionego przedmiotu umowy i wprowadzenia w to miejsce nowego nie gorszej jako¶ci, pod warunkiem, ¿e parametry nowego towaru spe³niaj± wymagania SIWZ oraz wyra¿enia zgody przez Kierownika Dzia³u Zaopatrzenia Zamawiaj±cego na tak± zmianê. W ka¿dym przypadku takiej zmiany nie mo¿e ulec zmianie w górê cena jednostkowa brutto; b) w przypadku zakoñczenia produkcji i wprowadzenia nowych przedmiotów zamówienia, pod warunkiem akceptacji przez Zamawiaj±cego oraz ¿e parametry nowego towaru spe³niaj± wymagania SIWZ. W ka¿dym przypadku zmiany przedmiotu zamówienia cena jednostkowa nie mo¿e ulec zmianie w górê; c) dopuszcza zmianê osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacj± zamówienia, o których mowa w § 12 umowy, w przypadku rozwi±zania stosunku pracy lub innych zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiaj±cego lub Wykonawcy; d) je¿eli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa, forma prawna, adres siedziby Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, strony zobowi±zane s± do powiadomienia siebie nawzajem o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy; e) strony umowy dopuszczaj± zmianê stosunków umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nadzwyczajny, jest niebywa³y i niezwyk³y (np.: ró¿nego rodzaju klêski ¿ywio³owe, epidemie, operacje wojenne, strajk generalny). Zaistnia³a sytuacja bêdzie mia³a charakter obiektywny, niezale¿ny od stron umowy. 2. Poza opisanymi w ust. 1 mo¿liwo¶ciami zmiany umowy Strony umowy dopuszczaj± w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 6 Pzp zmianê postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 3. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-03-05, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Termin otwarcia ofert: 05.03.2020r. o godzinie 10:00. 2. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiaj±cego przy ulicy Szopena 2, w Rzeszowie. 3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w poszczególnych Czê¶ciach, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: a) Cena brutto oferty z³: 60 %, b) Termin dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych: 40 %. Uwaga: dopuszcza siê zaoferowanie terminu dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych od 1 do max. 4 dni roboczych (tj. od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem ¶wi±t ustawowo wolnych od pracy), który liczony bêdzie od daty z³o¿enia zamówienia. 4. Klauzula informacyjna Zamawiaj±cego z art. 13 RODO, zwi±zana z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2, 35 -055 Rzeszów; ? inspektorem ochrony danych osobowych (IOD) w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie wyznaczonym w dniu 31.07.2018r. jest Pan Tomasz Nalepa (Zarz±dzenie Dyrektora Szpitala 8/2018 z 31.07.2018r.) adres e-mail: iod@szpital.rzeszow.pl, nr telefonu +48 882 182 004;* ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, tj. przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Dostawy dializatorów niskoprzep³ywowych oraz wysokoprzep³ywowych wyszczególnionych w czê¶ciach dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.", ZP.261.8-Z.2020, Postêpowanie nr 21 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, w celu dokonania wyboru oferty wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.) dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; ? obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; ? nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ? Zmiany w ustawie Pzp wprowadzona Ustaw± og³oszon± w Dz.U. RP w dniu 19 kwietnia 2019r. pod poz. 730 obowi±zuj± od dnia 04 maja 2019r. * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Dializatory niskoprzep³ywowe z b³on± syntetyczn±, trójoctan, helikson, polinefron.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy dializatorów niskoprzep³ywowych z b³on± syntetyczn±, trójoctan, helikson, polinefron dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. 2. Szczegó³owy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilo¶ci dostaw oraz wymagania Zamawiaj±cego przedstawiono w Formularzu cenowo - ofertowym dla Czê¶ci 1 (Za³±cznik nr 1 do SIWZ), bêd±cym integraln± czê¶ci± SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawê przedmiotów zamówienia w ilo¶ciach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym na okres 12 miesiêcy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33181520-3,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty z³60,00
Termin dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. W pkt. 4) winno byæ: Dostawa przedmiotów zamówienia w Czê¶ci nr 1 przez 12 miesiêcy, licz±c od daty podpisania umowy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu obowi±zywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy ca³o¶ci przedmiotu umowy wskutek realizacji ni¿szych zamówieñ - zmiana umowy wymaga aneksu, z tym ¿e Zamawiaj±cy jednostronnie zawiadamia Wykonawcê o proponowanym przed³u¿eniu umowy przed up³ywem terminu na jaki zosta³a ona zawarta. 2. W pkt. 5) winno byæ: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w Czê¶ci nr 1, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: a) Cena brutto oferty z³: 60 %, b) Termin dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych: 40 %. Uwaga: dopuszcza siê zaoferowanie terminu dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych od 1 do max. 4 dni roboczych (tj. od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem ¶wi±t ustawowo wolnych od pracy), który liczony bêdzie od daty z³o¿enia zamówienia.


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Dializatory wysokoprzep³ywowe z b³on± syntetyczn±, trójoctan, helikson, polinefron.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy dializatorów wysokoprzep³ywowych z b³on± syntetyczn±, trójoctan, helikson, polinefron dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. 2. Szczegó³owy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilo¶ci dostaw oraz wymagania Zamawiaj±cego przedstawiono w Formularzu cenowo - ofertowym dla Czê¶ci 2 (Za³±cznik nr 1 do SIWZ), bêd±cym integraln± czê¶ci± SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawê przedmiotów zamówienia w ilo¶ciach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym na okres 12 miesiêcy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33181520-3,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty z³60,00
Termin dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. W pkt. 4) winno byæ: Dostawa przedmiotów zamówienia w Czê¶ci nr 2 przez 12 miesiêcy, licz±c od daty podpisania umowy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu obowi±zywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy ca³o¶ci przedmiotu umowy wskutek realizacji ni¿szych zamówieñ - zmiana umowy wymaga aneksu, z tym ¿e Zamawiaj±cy jednostronnie zawiadamia Wykonawcê o proponowanym przed³u¿eniu umowy przed up³ywem terminu na jaki zosta³a ona zawarta. 2. W pkt. 5) winno byæ: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w Czê¶ci nr 2, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: a) Cena brutto oferty z³: 60 %, b) Termin dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych: 40 %. Uwaga: dopuszcza siê zaoferowanie terminu dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych od 1 do max. 4 dni roboczych (tj. od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem ¶wi±t ustawowo wolnych od pracy), który liczony bêdzie od daty z³o¿enia zamówienia.






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.