eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Usługi mycia pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-26



Ogłoszenie nr 514022-N-2017 z dnia 2017-05-26 r.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Usługi mycia pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny 670897379, ul. 11 Listopada  37/59 , 26-600  Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483453103, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks 483452002.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi mycia pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych
Numer referencyjny: 26/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie podmiotów świadczących usługi mycia zewnętrznego pojazdów służbowych dla KWP zs. w Radomiu i jednostek Policji jej podległych w podziale na poszczególne zadania : Zadanie nr 1 - KMP Ostrołęka, CBŚP Ostrołęka, KWP o/Ostrołęka ul. Janusza Korczaka 16 07-410 Ostrołęka Zadanie nr 2 - KMP Płock, SPPP Płock, CBŚP Płock, KWP o/Płock ul. Kilińskiego 8 09-400 Płock Zadanie nr 3 - KPP Białobrzegi ul. Żeromskiego 23 26-800 Białobrzegi Zadanie nr 4 - KPP Ciechanów, KWP o/Ciechanów ul. 11-go Pułku Ułanów Legionowych 25 06-400 Ciechanów Zadanie nr 5 - KPP Gostynin, ul. 3-go Maja 17 09-500 Gostynin Zadanie nr 6 - KPP Grójec ul. Brzozowa 108 05-600 Grójec Zadanie nr 7 - KPP Łosice ul. Kolejowa 6 08-200 Łosice Zadanie nr 8 - KPP Maków Mazowiecki ul. Łąkowa 3 06-200 Maków Mazowiecki Zadanie nr 9 - KPP Płońsk ul. 1-go Maja 3 09-100 Płońsk Zadanie nr 10 - KPP Przasnysz ul. Świerkowa 5 06-300 Przasnysz Zadanie nr 11 - KPP Przysucha ul. Plac 3-go Maja 8 26-400 Przysucha Zadanie nr 12 - KPP Pułtusk ul. Rynek 23 06-100 Pułtusk Zadanie nr 13 - KPP Sierpc ul. Kilińskiego 24C 09-200 Sierpc Zadanie nr 14 - KPP Sochaczew ul. Warszawska 23 96-500 Sochaczew Zadanie nr 15 - KPP Sokołów Podlaski ul. Wolności 50 08-300 Sokołów Podlaski Zadanie nr 16 - KPP Węgrów ul. Piłsudskiego 6 07-100 Węgrów Zadanie nr 17 - KPP Żuromin ul. Warszawska 8 09-300 Żuromin Zadanie nr 18 - KPP Żyrardów ul. Chopina 4 96-300 Żyrardów Zadanie nr 19 - KPP Szydłowiec ul. Kościuszki 194 26-500 Szydłowiec Zadanie nr 20 - KPP Wyszków ul. Tadeusza Kościuszki 13 07-200 Wyszków Zadanie nr 21 - KP Pionki ul. Leśna 15 26-670 Pionki Zadanie nr 22 - KWP Radom, KMP Radom, SPPP Radom, CBŚP Radom, BSW ul. 11-go Listopada 27/59 26-600 Radom Zadanie nr 23 - KPP Zwoleń ul. Plac Kochanowskiego 10 , 26-700 Zwoleń 3.1 Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów: 3.1.1 mycie wstępne, 3.1.2 mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego, 3.1.3 mycie kół pojazdu, 3.1.4 osuszenie pojazdu. 3.2 Rodzaje pojazdów dla których świadczone będą usługi mycia: Pojazdy oznakowane i nieoznakowane typu: 3.2.1 motocykle, 3.2.2 samochody osobowe, 3.2.3 samochody typu "furgon", 3.2.4 samochody osobowe - terenowe. 3.3 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 3.3.1 wykonywanie czynności mycia pojazdów. W/w wymóg nie dotyczy Wykonawcy lub podwykonawcy, który wykazane czynności wykonuje wyłącznie osobiście. 3.4 Z uwagi na tryb pracy pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów. 3.5 Wykonawca jest zobowiązany do nieujawniania wszelkich informacji, jakie uzyskał w związku z realizacją przedmiotu umowy, w tym danych dotyczących pojazdów, ich wyposażenia oraz zobowiązuje się zabezpieczyć je przed udostępnieniem osobom nieupoważnionym. 3.6 Miejsce wykonywania usługi musi znajdować się w granicach administracyjnych miasta właściwej KMP/KPP/KP, dla której świadczone będą usługi mycia. 3.7 Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć 20 minut. 3.8 Wykonawca musi zapewnić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym. 3.9 Wykonawca wykonywać będzie usługi na podstawie pisemnych oryginalnych zleceń wystawionych przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 3.10 Zamawiający dokona sprawdzenia lokalizacji myjni w poszczególnych zadaniach pod kątem odległości na podstawie danych ze strony internetowej pod adresem: www.google.pl/maps TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia zawarcia do dnia 30.06.2018r.

II.5) Główny kod CPV: 50.11.23.00 - Mycie samochodów i podobne usługi
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wymaganych oświadczeń lub dokumentów w przypadku wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów wymienionych w § 2, § 5, §7 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty. Powyższy dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej formułą "za zgodność z oryginałem".

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

- nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego na dzień składania ofert: 1.Formularz ofertowy - składany dla każdego zadania oddzielnie (wzór stanowi załącznik nr 26 do SIWZ) , 2.Wykaz cennik asortymentowo ilościowy dla zadań na które składana jest oferta (załączniki nr 1-23 do SIWZ), które stanowią integralną część formularza ofertowego, Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału. 3.W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. Ponadto: 4.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik nr 25 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na określonych poniżej warunkach: a) Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); b) Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego kwoty wynikającej z oferty Wykonawcy nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy.; Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych brutto w PLN o których mowa w § 2 ust. 1 projektu umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-05, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie nr 1 KMP Ostrołęka, CBŚP Ostrołęka, KWP o/Ostrołęka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć - 588 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć -144 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe - Planowana liczba myć-84 Rodzaj pojazdu - motocykle - Planowana liczba myć - 48
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zadanie nr 2 KMP Płock, SPPP Płock, CBŚP Płock, KWP o/Płock
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć-1020 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-468 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe - Planowana liczba myć-48 Rodzaj pojazdu - Motocykle - Planowana liczba myć-60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Zadanie nr 3 KPP Białobrzegi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć-132 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-12 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe - Planowana liczba myć-36 Rodzaj pojazdu - Motocykle - Planowana liczba myć-36
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Zadanie nr 4 KPP Ciechanów, KWP o/Ciechanów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć-324 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-72
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Zadanie nr 5 KPP Gostynin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - osobowe - Planowana liczba myć-156 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-24 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe - Planowana liczba myć-12 Rodzaj pojazdu - Motocykle - Planowana liczba myć-12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Zadanie nr 6 KPP Grójec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - osobowe - Planowana liczba myć -372 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-48 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe - Planowana liczba myć-36
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Zadanie nr 7 KPP Łosice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - osobowe - Planowana liczba myć-144 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-36
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Zadanie nr 8 KPP Maków Mazowiecki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć-228 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-24 Rodzaj pojazdu - Osobowo-terenowe - Planowana liczba myć-24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Zadanie nr 9 KPP Płońsk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - osobowe - Planowana liczba myć-300 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-60 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe - Planowana liczba myć-12 Rodzaj pojazdu - motocykle - Planowana liczba myć-48
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Zadanie nr 10 KPP Przasnysz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć-240 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-36
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Zadanie nr 12 KPP Pułtusk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - osobowe - Planowana liczba myć-192 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-24 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe - Planowana liczba myć-12 Rodzaj pojazdu - motocykle - Planowana liczba myć-12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Zadanie nr 13 KPP Sierpc
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - osobowe - Planowana liczba myć-192 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-24 Rodzaj pojazdu - Pojazdy osobowo - terenowe - Planowana liczba myć-12 Rodzaj pojazdu - Motocykle - Planowana liczba myć-24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Zadanie nr 14 KPP Sochaczew
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć-276 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-48 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe - Planowana liczba myć-12 Rodzaj pojazdu - motocykle - Planowana liczba myć-24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Zadanie nr 15 KPP Sokołów Podlaski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć-204 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-48 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe - Planowana liczba myć-12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Zadanie nr 16 KPP Węgrów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć-216 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-36 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe - Planowana liczba myć-12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17Nazwa: Zadanie nr 17 KPP Żuromin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć-156 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-48
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18Nazwa: Zadanie nr 18 KPP Żyrardów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć-264 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-48
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19Nazwa: Zadanie nr 19 KPP Szydłowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć-132 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-24 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe - Planowana liczba myć-12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20Nazwa: Zadanie nr 20 KPP Wyszków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć-264 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-24 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe - Planowana liczba myć-12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21Nazwa: Zadanie nr 21 KP Pionki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć-120 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-12 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe - Planowana liczba myć-12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22Nazwa: Zadanie nr 22 KWP Radom , KMP Radom, SPPP Radom, CBŚP Radom, BSW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć-2364 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"- Planowana liczba myć-864 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe - Planowana liczba myć-36 Rodzaj pojazdu - Motocykle - Planowana liczba myć-108
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Zadanie nr 11 KPP Przysucha
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - osobowe Planowana liczba myć-144 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon" Planowana liczba myć-24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23Nazwa: Zadanie nr 23 KPP Zwoleń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj pojazdu - Osobowe -Planowana liczba myć-156 Rodzaj pojazdu - Pojazdy typu "furgon"-Planowana liczba myć-12 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć-12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Odległość myjni od siedziby KWP/KMP/KPP/KP30,00
Sposób mycia5,00
Dostępność myjni5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.