eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Dostawa materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-22



Ogłoszenie nr 513966-N-2017 z dnia 2017-05-22 r.

Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o.: Dostawa materiałów opatrunkowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 1064867300000, ul. ul. Warsztatowa  1 , 05800   Pruszków, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 770 93 08, e-mail przetargi@szpk.pl, faks 22 770 93 08.
Adres strony internetowej (URL): www.szpk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.szpk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.szpk.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.szpk.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej zgodnie z wymogami SIWZ.
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny: 7/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet nr 1 Poz.1 Opatrunki do mocowania kaniul z wcięciem pod kaniulę i dodatkową poduszeczką wyściełającą o wym. 80 mm x 60 mm x 50 szt. ( opis: jałowe, włókninowe, hipoalergiczne, posiadające właściwości klejące, łatwe w usuwaniu, posiadający zaokrąglone brzegi ); 80 mm x 60 mm x 50 szt., wielkość zamówienia 750 op.; Poz.2 przylepiec ( opis: hipoalergiczny, jedwabny, z klejem hipoalergicznym, posiadający właściwości klejące, łatwy w usuwaniu, posiadający zabezpieczenia rolek przed zabrudzeniem, łatwy w dzieleniu w dowolnym miejscu ) 2,5 cm x 9,14-9,20 m x 1 szt., wielkość zamówienia 650 op.; Poz.3 przylepiec na folii ( opis: przezroczysty, perforowany, z możliwością dzielenia wzdłuż i poprzek, posiadający właściwości klejące, łatwy w usuwaniu, nie powodujący odparzeń , posiadający zabezpieczenia rolek przed zabrudzeniem, łatwy w dzieleniu w dowolnym miejscu ); 2,5 cm x 9,14-9,20m x 1 szt., wielkość zamówienia 2200 op.; Poz.4 przylepiec do mocowania opatrunków pooperacyjnych ( opis: rozciągliwy, włókninowy, hipoalergiczny, posiadający właściwości klejące, łatwy w usuwaniu, posiadający zabezpieczenia rolek przed zabrudzeniem, łatwy w dzieleniu w dowolnym miejscu ) z klejem nie wywołującym odczynów skórnych, zabezpieczonych warstwą papieru z falistym przecięciem, co ułatwia aplikację i podziałkę 1 cm2; 10 cm x 10m x 1 szt, wielkość zamówienia 15 op.; Poz.5 przylepiec do mocowania opatrunków pooperacyjnych ( opis: rozciągliwy, włókninowy, hipoalergiczny, posiadający właściwości klejące, łatwy w usuwaniu, posiadający zabezpieczenie rolki przed zabrudzeniem, łatwy w dzieleniu w dowolnym miejscu ) zabezpieczonych warstwą papieru z falistym przecięciem, co ułatwia aplikację i podziałkę 1 cm2; 15 cm x 10m x 1 szt., wielkość zamówienia 20 op.; Poz.6 przylepiec do mocowania opatrunków pooperacyjnych ( opis: rozciągliwy, włókninowy, hipoalergiczny, posiadający właściwości klejące, łatwy w usuwaniu, posiadający zabezpieczenie rolki przed zabrudzeniem, łatwy w dzieleniu w dowolnym miejscu ) zabezpieczonych warstwą papieru z falistym przecięciem, co ułatwia aplikację i podziałkę 1 cm2; 20 cm x 10 m x 1 szt., wielkość zamówienia 20 op.; Poz.7 przylepiec do mocowania opatrunków pooperacyjnych ( opis: rozciągliwy, włókninowy, hipoalergiczny, posiadający właściwości klejące, łatwy w usuwaniu, posiadający zabezpieczenie rolek przed zabrudzeniem, łatwy w dzieleniu w dowolnym miejscu ) zabezpieczonych warstwą papieru z falistym przecięciem, co ułatwia aplikację i podziałkę 1 cm2; 30 cm x 10 m x 1 sz, wielkość zamówienia 6 op.; Poz.8 opatrunek na rany pooperacyjne Typu Cosmopor ( opis: samoprzylepny, sterylny, nie powoduje odczynów, elastyczny - nie odkleja się pod wpływem rozciągania, łatwy w zdejmowaniu z rany przy zmianie opatrunku, dobrze klejący, rogi nie odklejające się, zaokrąglone); 10 cm x 8 cm x 25 szt., wielkość zamówienia 400 op.; Poz.9 opatrunek na rany pooperacyjne Typu Cosmopor ( opis: samoprzylepny, sterylny, nie powoduje odczynów, nie powoduje odparzeń, elastyczny - nie odkleja się pod pływem rozciągania, łatwy w zdejmowaniu z rany przy zmianie opatrunku, dobrze klejący, rogi nie odklejające się zaokrąglone); 15 cm x 8 cm x 25 szt., wielkość zamówienia 300 op.; Poz.10 opatrunek na rany pooperacyjne Typu Cosmopor ( opis: samoprzylepny, sterylny, nie powoduje odczynów, nie powoduje odparzeń, elastyczny - nie odkleja się pod wpływem rozciągania, łatwy w zdejmowaniu z rany przy zmianie opatrunku, dobrze klejący, rogi nie odklejające się zaokrąglone); 20 cm x 8 cm x 25 szt., wielkość zamówienia 220 op.; Poz.11 opatrunek na rany pooperacyjne Typu Cosmopor ( opis: samoprzylepny, sterylny, nie powoduje odczynów, nie powoduje odparzeń, elastyczny - nie odkleja się pod wpływem rozciągania, łatwy w zdejmowaniu z rany przy zmianie opatrunku, dobrze klejący, rogi nie odklejające się zaokrąglone); 25 cm x 10 cm x 25 szt., wielkość zamówienia 300 op.; Poz.12 Antybakteryjny, samoprzylepny, 4-warstwowy opatrunek na rany pooperacyjne dodatkowo zawierający jony srebra. Typu Cosmopor. 15 cm x 8 cm x 25 szt., wielkość zamówienia 20 op.; Poz.13 Antybakteryjny, samoprzylepny, 4-warstwowy opatrunek na na rany pooperacyjne dodatkowo zawierający jony srebra. Typu Cosmopor. 20 cm x 10 cm x 25 szt., wielkość zamówienia 5 op.; Poz.14 Tupfery - twarde fasolki jałowe z nitką RTG, wykonany z gazy 24 nitkowej, zapakowane w pudełku w przegródkami; 12cm x 12 cm x 10 szt., wielkość zamówienia 48 op.; Poz.15 Opatrunek niejałowy chłonny 4 warstwowy, warstwa chłonna z miękkiej rozwłóknionej celulozy, produkt otoczony przez dwuwarstwową włókninę, której warstwa zewnętrzna z hydrofobowych włókien polipropylenowych, warstwa wewnętrzna, z włókien celulozowych, ma właściwości hydrofilowe; 10 cm x 20 cm x 50 szt., wielkość zamówienia 20 op.; Poz.16 Kompresy sterylne włókninowe 6 warstwowe z nacięciem w kształcie Y; 10 cm x 10 cm a 2 szt. x 25 szt., wielkość zamówienia 10 op.; Poz.17 Opatrunek chirurgiczny hipoalergiczny zamykający brzegi rany z klejem akrylowym; 6x76 mm a 3 szt. x 50 szt., wielkość zamówienia 15 op.; Pakiet nr 2 Poz.1 Gaza ( opis: 17nitkowa, szerokość 90 cm, w składach, chłonna, miękka, nie posiadająca strzępiących nitek) klasa II a reguła 7; szer 90 cm a 1 mb, wielkość zamówienia 15000 m; Poz.2 kompresy gazowe 17 - nitkowe, 12 - warstwowe ( opis: niejałowe, posiadające kontrast RTG, chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek, nie pylące ) klasa IIA,reguła 7; 10 x 10 cm x 100 szt. , wielkość zamówienia 275 op; Poz.3 kompres ( opis: jałowy, impregnowany maścią neutralną na siatce bawełnianej, miękki, łatwy w aplikacji ); 10 cm x 10 cm x 10 szt. , wielkość zamówienia 35 op; Poz.4 kompres ( opis: jałowy, impregnowany maścią neutralną na siatce bawełnianej, miękki, łatwy w aplikacji ); 10 cm x 20 cm x 30 szt., wielkość zamówienia 15 op; Poz.5 Lignina ( opis: miękka, chłonna, posiadająca gładką powierzchnię, nie pyląca, łatwa w dzieleniu na arkusze) 40 cm x 60 cm pakowana po 5 kg, wielkość zamówienia 450 op; Poz.6 Wata ( opis: bawełniano - wiskozowa, posiadająca właściwości wchłaniające, miękka, łatwa w dzieleniu na tampony )o zawartości bawełny 70%, wiskozy 30%; op. 500 g, wielkość zamówienia 130 op; Poz.7 Wata ( opis: bawełniano - wiskozowa, posiadająca właściwości wchłaniające, miękka, łatwa w dzieleniu na tampony )o zawartości bawełny 70%, wiskozy 30%; op. 500 g, wielkość zamówienia 1 op; Poz.8 rękaw opatrunkowy, posiadający min. 50 %bawełny (ręka, dłoń), ( opis: siatkowy, elastyczny, rozciągliwy, podtrzymujący opatrunek ), szerokość 2,1-2,4 cm, długość 25 m (2), wielkość zamówienia 5 op; Poz.9 rękaw opatrunkowy posiadając min.50 % bawełny (głowa), ( opis: siatkowy: elastyczny, rozciągliwy, podtrzymujący opatrunek ); szerokość 3,1-3,3 cm, długość 25 m (3) , wielkość zamówienia 200 op; Poz.10 rękaw opatrunkowy posiadający min. 50 % bawełny (udo ), ( opis: siatkowy, elastyczny, rozciągliwy, podtrzymujący opatrunek ); szerokość 5,1 cm, długość 25 m (4) , wielkość zamówienia 60 op; Poz.11 rękaw opatrunkowy posiadający min. 50 % bawełny (biodro), ( opis: siatkowy, elastyczny, rozciągliwość, podtrzymujący opatrunek ); szerokość 6,3 cm, długość 25 m (5), wielkość zamówienia 10 op; Poz.12 rękaw opatrunkowy posiadający min. 50 % bawełny (korpus), ( opis: siatkowy, elastyczny, rozciągliwość, podtrzymujący opatrunek ); szerokość 8,6 cm, długość 25 m (6), wielkość zamówienia 6 op; Poz.13 Serwety operacyjne 45x45, 20 nitkowe. 4-warstwowe ( opis: posiadające kontrast RTG, niejałowe, po dekatyzacji (chip), chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek, nie pylące ); 45 x 45 cm x 1 szt., wielkość zamówienia 4000 szt. Poz.14 Kompresy gazowe 17-nitkowe, 12-warstwowe (opis: niejałowe, chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek, nie pylące)klasa IIA,reguła 7; 5 cm x 5 cm x 100 szt., wielkość zamówienia 4000op; Poz.15 Kompresy gazowe 17 - nitkowe, 12-warstwowe (opis: niejałowe, chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek, nie pylące)klasa IIA,reguła 7; 7,5 cm x 7,5cm x 100 szt., wielkość zamówienia 1600 op; Poz.16 Kompresy gazowe 17 nitkowe, 12-warstwowe (opis: niejałowe, chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek, nie pylące)klasa IIA,reguła 7; 10 cm x 10 cm x 100 szt., wielkość zamówienia 700 op; Poz.17 Kompresy gazowe 17 - nitkowe, 12-warstwowe (opis: niejałowe, chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek, nie pylące)klasa IIA,reguła 7; 10 cm x 20 cm x 100 szt., wielkość zamówienia 2000 op; Poz.18 opaska gipsowa ( opis: szybkowiążąca: czas wiązania maks.6 min., posiadająca równomiernie nałożoną warstwę gipsu, odporna na pękanie i kruszenie, plastyczna, łatwa w nakładaniu) nawinięta na rolkę z ekologicznej tektury; 15 cm x 3 m x 2 szt., wielkość zamówienia 40 op; Poz.19 opaska podtrzymująca szer.5 cm x 4 m ( opis: dziana, skuteczna w podtrzymywaniu opatrunku, nie strzępiąca się, pakowana pojedynczo łatwa w wyjmowaniu z opakowania ) x 1 szt., wielkość zamówienia 600 szt.; Poz.20 opaska podtrzymująca szer. 10 cm x 4 m ( opis: dziana, skuteczna w podtrzymywaniu opatrunku, nie strzępiąca się, pakowana pojedynczo łatwa w wyjmowaniu z opakowania ) x 1 szt., wielkość zamówienia 4000 szt. Poz.21 opaska podtrzymująca szer. 15 cm x 4 m ( opis: dziana, skuteczna w podtrzymywaniu opatrunku, nie strzępiąca się, pakowana pojedynczo łatwa w wyjmowaniu z opakowania ) x 1 szt., wielkość zamówienia 4000 szt. Poz.22 opaska elastyczna z zapinką szer.15 cm x 4 m ( opis: tkana, gęsta, elastyczna, posiadająca zdolność powracania do stanu przed użyciem ) pakowana w kartonik x 1 szt., wielkość zamówienia 3000 szt. Poz.23 kompres w postaci siatki z jonami srebra ( opis: jałowy, posiadający maść w kompresie, łatwy w aplikacji, miękki); 10 cm x 10 cm x 10 szt., wielkość zamówienia 60 op; Poz.24 kompres w postaci siatki z jonami srebra ( opis: jałowy, posiadający maść w kompresie, łatwy w aplikacji, miękki); 10 cm x 20 cm x 10 szt. wielkość zamówienia 60 op; Poz.25 Zestaw do wkłucia przewodowego:1 serweta samoprzylepna dwuwarstwowa 50 x50 cm, 1 narzędzie do mycia (plastikowe, proste atraumatyczne, niebieskie 12 cm), 10 sztuk kompresów gazowych 7,5 x 7,5 cm (ES 12 warstw, 17 nitek), 5 sztuk tupferów nr 4 (z gazy wielkości 24 x 24 cm - 20 nitek) Pakowanie w papier krepowy; 1 zestaw, wielkość zamówienia 330 zestawów; Poz.26 Zestaw do wkłucia centralnego:1 serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki 100 x 90 cm dwuwarstwowa, 2 serwety samoprzylepne dwuwarstwowe 50 x 50 cm, 10 sztuk kompresów gazowych 7,5 x 7,5 cm 12warstw, 17 nitek, 1 miska plastikowa 60 ml (z podziałką, przezroczysta), 5 sztuk tupferów nr 4 (20 nitek z gazy wielkości 24x24cm), 1 plastikowe narzędzie do mycia (proste, atraumatyczne, niebieskie 12cm), 1 metalowe nożyczki tępo/ostre (14,5cm, wykonane ze stali), 1 pęseta chirurgiczna typu Adson wykonana ze stali, 1 pean ze stali zagięty anatomiczny typu Halste Mosquito 12,5 cm, 1 imadło ze stali typu Mayo-Hegar 14 cm; 1 zestaw, wielkość zamówienia 150 zestawów; Poz.27 Opatrunek samoprzylepny, chłonny, hydrokoloidowy, jałowy; 5cmx5 cm a 10 szt., wielkość zamówienia 25 op; Poz.28 Opatrunek samoprzylepny, chłonny, hydrokoloidowy, jałowy; 10cmx10 cm a 10 szt., wielkość zamówienia 30 op; Poz.29 Opatrunek samoprzylepny, chłonny, hydrokoloidowy, jałowy; 15cmx15cm a 5 szt., wielkość zamówienia 20 op. Poz.30 Żel do wilgotnej terapii ran chronicznych, głównie głębokich, może być łączony ze wszystkimi rodzajami opatrunków. Dozownik w formie strzykawki z podwójną podziałką.; op. 15 g, wielkość zamówienia 10 op; Poz.31 Przeźroczysty opatrunek hydrożelowy dodatkowo wyposażony w krawędź samoprzylepną; 7,5x10 cm a 5 szt./4x6,8-7cm/, wielkość zamówienia 30 op; Poz.32 Przeźroczysty opatrunek hydrożelowy dodatkowo wyposażony w krawędź samoprzylepną; 12,5x12,5 cm a 5 szt /8x8-8,5cm/, wielkość zamówienia 40 op; Poz.33 Przeźroczysty opatrunek hydrożelowy dodatkowo wyposażony w krawędź samoprzylepną; 21,5x24 cm a 3 szt./16x18,5-19cm/, wielkość zamówienia 3 op; Pakiet nr 3 Poz.1 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 8 warstwowe (opis: jałowe, chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek), pakowane pod folią 3 szt. razem; 10 cm x 10 cm x 3 szt., wielkość zamówienia 5000 op; Poz.2 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 8 warstwowe (opis: jałowe, chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek), pakowane pod folią 5 szt. razem; 5 cm x 5 cm x 5 szt., wielkość zamówienia 30 000 op; Poz.3 Jałowe kompresy gazowe 17- nitkowe, 12-warstwowe (opis: chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek, nie pylące); 5x5cm a 5szt.;7,5x7,5cm a 5szt.;10x10cmx 5szt, wielkość zamówienia 7000 op; Poz.4 Serwety operacyjne 30x45 cm, 20 nitkowe. 4-warstwowe ( opis: posiadające kontrast RTG, niejałowe, po dekatyzacji (chip), chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek, nie pylące ) x 1 szt., wielkość zamówienia 2000 op; Pakiet nr 4 Poz.1 Jałowa resorbująca się gąbka żelatynowa o działaniu hemostatycznym 7-8cm x 5 cm x1mm x 1 szt., wielkość zamówienia 80 szt.; Poz.2 Jałowa resorbująca się gąbka żelatynowa o działaniu hemostatycznym 7-8cm x 5 cm x1cm x 1 szt., wielkość zamówienia 40 szt; Pakiet nr 5 Poz.1 Przylepiec chirurgiczny na tkaninie typu Polovis Plus; 2,5cm x 9,1-9,2 m; 1 szt., wielkość zamówienia 400 szt; Poz.2 Plaster opatrunkowy włókninowy 1m x 8cm; 1 szt., wielkość zamówienia 50 szt. Poz.3 przezroczysty opatrunek z PU z wycięciem do kaniul obwodowych ze wzmocnionym włókniną od spodu obrzeżem z 3-ch stron, 7 x 8 cm, 2 szerokie min. 2 cm aplikatory z ramką, metką i 2 paskami mocującym z mocnej rozciągliwej włókniny, szybka aplikacja w 2 krokach (papier zabezpieczający i ramka), klej akrylowy naniesiony w siateczkę; 1 szt., wielkość zamówienia 200 szt.; Poz.4 przezroczysty opatrunek z PU z wycięciem do cewników centralnych ze wzmocnionym włókniną od spodu obrzeżem z 3-ch stron, 8,5x11,5 cm cm, 2 szerokie min. 2,5-3,5 cm aplikatory z ramką, metką i 2 paskami mocującym z mocnej rozciągliwej włókniny, szybka aplikacja w 2 krokach (papier zabezpieczający i ramka), klej akrylowy naniesiony w siateczkę; 1 szt., wielkość zamówienia 50 szt; Poz.5 Przylepiec chirurgiczny ( opis: wykonany z delikatnej, miękkiej włókniny, z klejem hipoalergicznym, nie powodujący odparzeń, posiadający właściwości klejące, łatwy w usuwaniu typu Transpore White); 2,5cm x 9m do 9,20 m x 1 szt., wielkość zamówienia 100 szt.; Poz.6 Przylepiec chirurgiczny ( opis: wykonany z delikatnej, miękkiej włókniny, z klejem hipoalergicznym, nie powodujący odparzeń, posiadający właściwości klejące, łatwy w usuwaniu typu Micropore; 2,5cm x 9m do 9,20 m x 1 szt., wielkość zamówienia 800 szt.

II.5) Główny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 248202,73
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

3.1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.4. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt. 3.1. - 3.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: ? nie zalega z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. ? nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.5. dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt. 3.4. tiret pierwsze, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.6. dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt. 3.4. tiret drugie, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.7. jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt. 3.4., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 pkt. 3.5. i 3.6. stosuje się odpowiednio;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złożył wstępne oświadczenie w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

5.1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego, że oferowany towar posiada dokumenty dopuszczające jego stosowanie w służbie zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodne z wymaganiami określonymi odpowiednio w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. nr 45 poz. 271 z późn. zm.) ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r. poz. 876). Natomiast dokumenty, których dotyczy powyższe oświadczenie zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 5.2. Katalogi oferowanych produktów w języku polskim (zdjęcia z opisem, instrukcje itp.) potwierdzające zgodność oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia. Każdy katalog musi być opisany nazwą firmy (jeśli z treści dokumentu nie wynika), nr pakietu i pozycji, której dotyczy - dla wszystkich pozycji w danym pakiecie, na który Wykonawca składa ofertę.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu wyszczególnionego w ust. 3 pkt. 3.3., do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci poświadczonej przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena90,00
czas dostawy do Apteki szpitalnej (max.3 dni)5,00
termin przydatności5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: 1. w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, 2. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3. w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy - jeżeli Wykonawca, wykaże, że zmiany te miały wpływ na koszty wykonania przez niego zamówienia. Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu poniesie stratę z tytułu realizacji umowy (koszty realizacji całej Umowy przekroczą ustalone w umowie wynagrodzenie). W takiej sytuacji dopuszczalna jest zmiana wysokości Wynagrodzenia Wykonawcy za jeszcze niewykonany przedmiot umowy, poprzez jego zwiększenie w stopniu nie większym niż koszt realizacji niewykonanej części umowy; 4. w zakresie obniżenia wynagrodzenia, w przypadku obniżenia cen przez producenta; 5. w zakresie wydłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku niewykorzystania wartości umowy do dnia jej zakończenia, z zastosowaniem cen określonych w umowie, do momentu wyczerpania wartości umowy 6. w zakresie dokonywania zmian ilościowych w ramach określonego w umowie przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy określonej dla danego zadania, w związku z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, czego nie dało się przewidzieć w chwili przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia; 7. w zakresie zmiany zakresu rzeczowego, w przypadku wycofania przez producenta któregokolwiek z produktów przedmiotu umowy (zaprzestania dystrybucji lub produkcji, w tym czasowego zaprzestania o ile Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego zamiennik produktu o tych samych właściwościach co pierwotnie zaoferowany produkt w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w umowie za wycofany produkt; 8. innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania Umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 9. zmiany umowy, których łączna wartość zmian jest mniejsza niż 10% wartości zamówienia określonej w § 3 ust. 2 projektu umowy. Zmiany będą dokonywane pisemnie za pomocą aneksów do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-05-30, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: opatrunki, przylepce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Poz.1 Opatrunki do mocowania kaniul z wcięciem pod kaniulę i dodatkową poduszeczką wyściełającą o wym. 80 mm x 60 mm x 50 szt. ( opis: jałowe, włókninowe, hipoalergiczne, posiadające właściwości klejące, łatwe w usuwaniu, posiadający zaokrąglone brzegi ); 80 mm x 60 mm x 50 szt., wielkość zamówienia 750 op.; Poz.2 przylepiec ( opis: hipoalergiczny, jedwabny, z klejem hipoalergicznym, posiadający właściwości klejące, łatwy w usuwaniu, posiadający zabezpieczenia rolek przed zabrudzeniem, łatwy w dzieleniu w dowolnym miejscu ) 2,5 cm x 9,14-9,20 m x 1 szt., wielkość zamówienia 650 op.; Poz.3 przylepiec na folii ( opis: przezroczysty, perforowany, z możliwością dzielenia wzdłuż i poprzek, posiadający właściwości klejące, łatwy w usuwaniu, nie powodujący odparzeń , posiadający zabezpieczenia rolek przed zabrudzeniem, łatwy w dzieleniu w dowolnym miejscu ); 2,5 cm x 9,14-9,20m x 1 szt., wielkość zamówienia 2200 op.; Poz.4 przylepiec do mocowania opatrunków pooperacyjnych ( opis: rozciągliwy, włókninowy, hipoalergiczny, posiadający właściwości klejące, łatwy w usuwaniu, posiadający zabezpieczenia rolek przed zabrudzeniem, łatwy w dzieleniu w dowolnym miejscu ) z klejem nie wywołującym odczynów skórnych, zabezpieczonych warstwą papieru z falistym przecięciem, co ułatwia aplikację i podziałkę 1 cm2; 10 cm x 10m x 1 szt, wielkość zamówienia 15 op.; Poz.5 przylepiec do mocowania opatrunków pooperacyjnych ( opis: rozciągliwy, włókninowy, hipoalergiczny, posiadający właściwości klejące, łatwy w usuwaniu, posiadający zabezpieczenie rolki przed zabrudzeniem, łatwy w dzieleniu w dowolnym miejscu ) zabezpieczonych warstwą papieru z falistym przecięciem, co ułatwia aplikację i podziałkę 1 cm2; 15 cm x 10m x 1 szt., wielkość zamówienia 20 op.; Poz.6 przylepiec do mocowania opatrunków pooperacyjnych ( opis: rozciągliwy, włókninowy, hipoalergiczny, posiadający właściwości klejące, łatwy w usuwaniu, posiadający zabezpieczenie rolki przed zabrudzeniem, łatwy w dzieleniu w dowolnym miejscu ) zabezpieczonych warstwą papieru z falistym przecięciem, co ułatwia aplikację i podziałkę 1 cm2; 20 cm x 10 m x 1 szt., wielkość zamówienia 20 op.; Poz.7 przylepiec do mocowania opatrunków pooperacyjnych ( opis: rozciągliwy, włókninowy, hipoalergiczny, posiadający właściwości klejące, łatwy w usuwaniu, posiadający zabezpieczenie rolek przed zabrudzeniem, łatwy w dzieleniu w dowolnym miejscu ) zabezpieczonych warstwą papieru z falistym przecięciem, co ułatwia aplikację i podziałkę 1 cm2; 30 cm x 10 m x 1 sz, wielkość zamówienia 6 op.; Poz.8 opatrunek na rany pooperacyjne Typu Cosmopor ( opis: samoprzylepny, sterylny, nie powoduje odczynów, elastyczny - nie odkleja się pod wpływem rozciągania, łatwy w zdejmowaniu z rany przy zmianie opatrunku, dobrze klejący, rogi nie odklejające się, zaokrąglone); 10 cm x 8 cm x 25 szt., wielkość zamówienia 400 op.; Poz.9 opatrunek na rany pooperacyjne Typu Cosmopor ( opis: samoprzylepny, sterylny, nie powoduje odczynów, nie powoduje odparzeń, elastyczny - nie odkleja się pod pływem rozciągania, łatwy w zdejmowaniu z rany przy zmianie opatrunku, dobrze klejący, rogi nie odklejające się zaokrąglone); 15 cm x 8 cm x 25 szt., wielkość zamówienia 300 op.; Poz.10 opatrunek na rany pooperacyjne Typu Cosmopor ( opis: samoprzylepny, sterylny, nie powoduje odczynów, nie powoduje odparzeń, elastyczny - nie odkleja się pod wpływem rozciągania, łatwy w zdejmowaniu z rany przy zmianie opatrunku, dobrze klejący, rogi nie odklejające się zaokrąglone); 20 cm x 8 cm x 25 szt., wielkość zamówienia 220 op.; Poz.11 opatrunek na rany pooperacyjne Typu Cosmopor ( opis: samoprzylepny, sterylny, nie powoduje odczynów, nie powoduje odparzeń, elastyczny - nie odkleja się pod wpływem rozciągania, łatwy w zdejmowaniu z rany przy zmianie opatrunku, dobrze klejący, rogi nie odklejające się zaokrąglone); 25 cm x 10 cm x 25 szt., wielkość zamówienia 300 op.; Poz.12 Antybakteryjny, samoprzylepny, 4-warstwowy opatrunek na rany pooperacyjne dodatkowo zawierający jony srebra. Typu Cosmopor. 15 cm x 8 cm x 25 szt., wielkość zamówienia 20 op.; Poz.13 Antybakteryjny, samoprzylepny, 4-warstwowy opatrunek na na rany pooperacyjne dodatkowo zawierający jony srebra. Typu Cosmopor. 20 cm x 10 cm x 25 szt., wielkość zamówienia 5 op.; Poz.14 Tupfery - twarde fasolki jałowe z nitką RTG, wykonany z gazy 24 nitkowej, zapakowane w pudełku w przegródkami; 12cm x 12 cm x 10 szt., wielkość zamówienia 48 op.; Poz.15 Opatrunek niejałowy chłonny 4 warstwowy, warstwa chłonna z miękkiej rozwłóknionej celulozy, produkt otoczony przez dwuwarstwową włókninę, której warstwa zewnętrzna z hydrofobowych włókien polipropylenowych, warstwa wewnętrzna, z włókien celulozowych, ma właściwości hydrofilowe; 10 cm x 20 cm x 50 szt., wielkość zamówienia 20 op.; Poz.16 Kompresy sterylne włókninowe 6 warstwowe z nacięciem w kształcie Y; 10 cm x 10 cm a 2 szt. x 25 szt., wielkość zamówienia 10 op.; Poz.17 Opatrunek chirurgiczny hipoalergiczny zamykający brzegi rany z klejem akrylowym; 6x76 mm a 3 szt. x 50 szt., wielkość zamówienia 15 op.;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141100-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena90,00
czas dostawy do Apteki szpitalnej (max.3dni)5,00
termin przydatności5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: gaza, wata, lignina, rękawy opatrunkowe, kompresy, opaski podtrzymujace
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Poz.1 Gaza ( opis: 17nitkowa, szerokość 90 cm, w składach, chłonna, miękka, nie posiadająca strzępiących nitek) klasa II a reguła 7; szer 90 cm a 1 mb, wielkość zamówienia 15000 m; Poz.2 kompresy gazowe 17 - nitkowe, 12 - warstwowe ( opis: niejałowe, posiadające kontrast RTG, chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek, nie pylące ) klasa IIA,reguła 7; 10 x 10 cm x 100 szt. , wielkość zamówienia 275 op; Poz.3 kompres ( opis: jałowy, impregnowany maścią neutralną na siatce bawełnianej, miękki, łatwy w aplikacji ); 10 cm x 10 cm x 10 szt. , wielkość zamówienia 35 op; Poz.4 kompres ( opis: jałowy, impregnowany maścią neutralną na siatce bawełnianej, miękki, łatwy w aplikacji ); 10 cm x 20 cm x 30 szt., wielkość zamówienia 15 op; Poz.5 Lignina ( opis: miękka, chłonna, posiadająca gładką powierzchnię, nie pyląca, łatwa w dzieleniu na arkusze) 40 cm x 60 cm pakowana po 5 kg, wielkość zamówienia 450 op; Poz.6 Wata ( opis: bawełniano - wiskozowa, posiadająca właściwości wchłaniające, miękka, łatwa w dzieleniu na tampony )o zawartości bawełny 70%, wiskozy 30%; op. 500 g, wielkość zamówienia 130 op; Poz.7 Wata ( opis: bawełniano - wiskozowa, posiadająca właściwości wchłaniające, miękka, łatwa w dzieleniu na tampony )o zawartości bawełny 70%, wiskozy 30%; op. 500 g, wielkość zamówienia 1 op; Poz.8 rękaw opatrunkowy, posiadający min. 50 %bawełny (ręka, dłoń), ( opis: siatkowy, elastyczny, rozciągliwy, podtrzymujący opatrunek ), szerokość 2,1-2,4 cm, długość 25 m (2), wielkość zamówienia 5 op; Poz.9 rękaw opatrunkowy posiadając min.50 % bawełny (głowa), ( opis: siatkowy: elastyczny, rozciągliwy, podtrzymujący opatrunek ); szerokość 3,1-3,3 cm, długość 25 m (3) , wielkość zamówienia 200 op; Poz.10 rękaw opatrunkowy posiadający min. 50 % bawełny (udo ), ( opis: siatkowy, elastyczny, rozciągliwy, podtrzymujący opatrunek ); szerokość 5,1 cm, długość 25 m (4) , wielkość zamówienia 60 op; Poz.11 rękaw opatrunkowy posiadający min. 50 % bawełny (biodro), ( opis: siatkowy, elastyczny, rozciągliwość, podtrzymujący opatrunek ); szerokość 6,3 cm, długość 25 m (5), wielkość zamówienia 10 op; Poz.12 rękaw opatrunkowy posiadający min. 50 % bawełny (korpus), ( opis: siatkowy, elastyczny, rozciągliwość, podtrzymujący opatrunek ); szerokość 8,6 cm, długość 25 m (6), wielkość zamówienia 6 op; Poz.13 Serwety operacyjne 45x45, 20 nitkowe. 4-warstwowe ( opis: posiadające kontrast RTG, niejałowe, po dekatyzacji (chip), chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek, nie pylące ); 45 x 45 cm x 1 szt., wielkość zamówienia 4000 szt. Poz.14 Kompresy gazowe 17-nitkowe, 12-warstwowe (opis: niejałowe, chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek, nie pylące)klasa IIA,reguła 7; 5 cm x 5 cm x 100 szt., wielkość zamówienia 4000op; Poz.15 Kompresy gazowe 17 - nitkowe, 12-warstwowe (opis: niejałowe, chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek, nie pylące)klasa IIA,reguła 7; 7,5 cm x 7,5cm x 100 szt., wielkość zamówienia 1600 op; Poz.16 Kompresy gazowe 17 nitkowe, 12-warstwowe (opis: niejałowe, chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek, nie pylące)klasa IIA,reguła 7; 10 cm x 10 cm x 100 szt., wielkość zamówienia 700 op; Poz.17 Kompresy gazowe 17 - nitkowe, 12-warstwowe (opis: niejałowe, chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek, nie pylące)klasa IIA,reguła 7; 10 cm x 20 cm x 100 szt., wielkość zamówienia 2000 op; Poz.18 opaska gipsowa ( opis: szybkowiążąca: czas wiązania maks.6 min., posiadająca równomiernie nałożoną warstwę gipsu, odporna na pękanie i kruszenie, plastyczna, łatwa w nakładaniu) nawinięta na rolkę z ekologicznej tektury; 15 cm x 3 m x 2 szt., wielkość zamówienia 40 op; Poz.19 opaska podtrzymująca szer.5 cm x 4 m ( opis: dziana, skuteczna w podtrzymywaniu opatrunku, nie strzępiąca się, pakowana pojedynczo łatwa w wyjmowaniu z opakowania ) x 1 szt., wielkość zamówienia 600 szt.; Poz.20 opaska podtrzymująca szer. 10 cm x 4 m ( opis: dziana, skuteczna w podtrzymywaniu opatrunku, nie strzępiąca się, pakowana pojedynczo łatwa w wyjmowaniu z opakowania ) x 1 szt., wielkość zamówienia 4000 szt. Poz.21 opaska podtrzymująca szer. 15 cm x 4 m ( opis: dziana, skuteczna w podtrzymywaniu opatrunku, nie strzępiąca się, pakowana pojedynczo łatwa w wyjmowaniu z opakowania ) x 1 szt., wielkość zamówienia 4000 szt. Poz.22 opaska elastyczna z zapinką szer.15 cm x 4 m ( opis: tkana, gęsta, elastyczna, posiadająca zdolność powracania do stanu przed użyciem ) pakowana w kartonik x 1 szt., wielkość zamówienia 3000 szt. Poz.23 kompres w postaci siatki z jonami srebra ( opis: jałowy, posiadający maść w kompresie, łatwy w aplikacji, miękki); 10 cm x 10 cm x 10 szt., wielkość zamówienia 60 op; Poz.24 kompres w postaci siatki z jonami srebra ( opis: jałowy, posiadający maść w kompresie, łatwy w aplikacji, miękki); 10 cm x 20 cm x 10 szt. wielkość zamówienia 60 op; Poz.25 Zestaw do wkłucia przewodowego:1 serweta samoprzylepna dwuwarstwowa 50 x50 cm, 1 narzędzie do mycia (plastikowe, proste atraumatyczne, niebieskie 12 cm), 10 sztuk kompresów gazowych 7,5 x 7,5 cm (ES 12 warstw, 17 nitek), 5 sztuk tupferów nr 4 (z gazy wielkości 24 x 24 cm - 20 nitek) Pakowanie w papier krepowy; 1 zestaw, wielkość zamówienia 330 zestawów; Poz.26 Zestaw do wkłucia centralnego:1 serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki 100 x 90 cm dwuwarstwowa, 2 serwety samoprzylepne dwuwarstwowe 50 x 50 cm, 10 sztuk kompresów gazowych 7,5 x 7,5 cm 12warstw, 17 nitek, 1 miska plastikowa 60 ml (z podziałką, przezroczysta), 5 sztuk tupferów nr 4 (20 nitek z gazy wielkości 24x24cm), 1 plastikowe narzędzie do mycia (proste, atraumatyczne, niebieskie 12cm), 1 metalowe nożyczki tępo/ostre (14,5cm, wykonane ze stali), 1 pęseta chirurgiczna typu Adson wykonana ze stali, 1 pean ze stali zagięty anatomiczny typu Halste Mosquito 12,5 cm, 1 imadło ze stali typu Mayo-Hegar 14 cm; 1 zestaw, wielkość zamówienia 150 zestawów; Poz.27 Opatrunek samoprzylepny, chłonny, hydrokoloidowy, jałowy; 5cmx5 cm a 10 szt., wielkość zamówienia 25 op; Poz.28 Opatrunek samoprzylepny, chłonny, hydrokoloidowy, jałowy; 10cmx10 cm a 10 szt., wielkość zamówienia 30 op; Poz.29 Opatrunek samoprzylepny, chłonny, hydrokoloidowy, jałowy; 15cmx15cm a 5 szt., wielkość zamówienia 20 op. Poz.30 Żel do wilgotnej terapii ran chronicznych, głównie głębokich, może być łączony ze wszystkimi rodzajami opatrunków. Dozownik w formie strzykawki z podwójną podziałką.; op. 15 g, wielkość zamówienia 10 op; Poz.31 Przeźroczysty opatrunek hydrożelowy dodatkowo wyposażony w krawędź samoprzylepną; 7,5x10 cm a 5 szt./4x6,8-7cm/, wielkość zamówienia 30 op; Poz.32 Przeźroczysty opatrunek hydrożelowy dodatkowo wyposażony w krawędź samoprzylepną; 12,5x12,5 cm a 5 szt /8x8-8,5cm/, wielkość zamówienia 40 op; Poz.33 Przeźroczysty opatrunek hydrożelowy dodatkowo wyposażony w krawędź samoprzylepną; 21,5x24 cm a 3 szt./16x18,5-19cm/, wielkość zamówienia 3 op;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141100-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena90,00
czas dostawy do Apteki szpitalnej (max.3dni)5,00
termin przydatności5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: kompresy gazowe, serwety operacyne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Poz.1 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 8 warstwowe (opis: jałowe, chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek), pakowane pod folią 3 szt. razem; 10 cm x 10 cm x 3 szt., wielkość zamówienia 5000 op; Poz.2 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 8 warstwowe (opis: jałowe, chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek), pakowane pod folią 5 szt. razem; 5 cm x 5 cm x 5 szt., wielkość zamówienia 30 000 op; Poz.3 Jałowe kompresy gazowe 17- nitkowe, 12-warstwowe (opis: chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek, nie pylące); 5x5cm a 5szt.;7,5x7,5cm a 5szt.;10x10cmx 5szt, wielkość zamówienia 7000 op; Poz.4 Serwety operacyjne 30x45 cm, 20 nitkowe. 4-warstwowe ( opis: posiadające kontrast RTG, niejałowe, po dekatyzacji (chip), chłonne, miękkie, nie posiadające luźnych nitek, nie pylące ) x 1 szt., wielkość zamówienia 2000 op;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141100-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena90,00
czas dostawy do Apteki szpitalnej (max.3dni)5,00
termin przydatności5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: gąbka hemostatyczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Poz.1 Jałowa resorbująca się gąbka żelatynowa o działaniu hemostatycznym 7-8cm x 5 cm x1mm x 1 szt., wielkość zamówienia 80 szt.; Poz.2 Jałowa resorbująca się gąbka żelatynowa o działaniu hemostatycznym 7-8cm x 5 cm x1cm x 1 szt., wielkość zamówienia 40 szt;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141100-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena90,00
czas dostawy do Apteki szpitalnej (max.3dni)5,00
termin przydatności5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.