eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Zimowe utrzymanie czystości na terenie miasta Tuchola w sezonie 2013/2014, 2014/2015 oraz 2015/2016.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-11

Tuchola: Zimowe utrzymanie czystości na terenie miasta Tuchola w sezonie 2013/2014, 2014/2015 oraz 2015/2016.
Numer ogłoszenia: 513964 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 476788 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola, pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 42 500, faks 52 334 21 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie czystości na terenie miasta Tuchola w sezonie 2013/2014, 2014/2015 oraz 2015/2016..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie czystości na ulicach, pieszo - jezdniach, parkingach, ścieżkach pieszo - rowerowych, chodnikach w granicach administracyjnych miasta Tuchola w sposób pozwalający na właściwe użytkowanie dróg i chodników zgodnie z określonymi standardami utrzymania. Wykonawca rozpoczyna prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg od dnia 3 stycznia 2014 roku od godz. 00.00. Z uwagi na trwający sezon zimowy 2013/2014 przejęcie obowiązków zimowego utrzymania dróg następuje w sposób automatyczny, bez konieczności dokonania przekazania terenu od podmiotu świadczącego usługi do dnia 02 stycznia 2014 roku. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia akcji zimowej w sposób nie wywołujący uciążliwości i niebezpieczeństwa dla podmiotów trzecich, w tym użytkowników dróg, oraz ponosi wszelką odpowiedzialność z tytułu wypadków, szkód powstałych w związku z prowadzeniem zimowego utrzymania dróg. Dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania miasta sieć ulic objętych zimowym utrzymaniem podzielono na trzy standardy w zależności od znaczenia komunikacyjnego ulicy. Standardy zimowego utrzymania ulic określono w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji. W celu prawidłowego wywiązywania się Wykonawcy ze świadczenia swoich usług, do niniejszej specyfikacji załączono również mapę zimowego utrzymania ulic miasta Tuchola stanowiącą załącznik nr 2 oraz lokalizację rozmieszczenia skrzynek z piaskiem, załącznik nr 3. Wykonawca zobowiązany jest do reakcji tj. rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg w ciągu 1 godziny od momentu wystąpienia zjawiska. Zakres usług wchodzących w skład zimowego utrzymania czystości: - odśnieżanie ulic, pieszo - jezdni, placów, parkingów, ścieżek pieszo - rowerowych oraz chodników; - przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości; - zwalczanie śliskości zimowej; - utrzymanie w gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zadań wraz z obsługą; - ładowanie i wywóz śniegu; - ustawienie skrzyń z piaskiem na terenie miasta Tuchola; - prowadzenie dyżurów w celu sprawnego przeprowadzania akcji zimowej; - usunięcie materiałów uszorstniających po zakończeniu prowadzenia akcji zimowej; - oczyszczenie wpustów ulicznych wraz z przykanalikami. Szczegółowy opis zakresu usług wchodzących w skład zimowego utrzymania czystości znajduje się w załączniku nr 1 - Specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg (ZUD). Ponadto Wykonawca zapewnia: - pełną gotowość sprzętu - od dnia zawarcia umowy, - w razie potrzeby - całodobową pracę sprzętu, - sprzęt zastępczy - w razie awarii sprzętu Wykonawcy, - wyposażenie pracowników obsługujących sprzęt w telefony komórkowe oraz zaopatrzenie pracowników wykonujących prace związane z ww. zamówieniem w kamizelki pozwalające zidentyfikować Wykonawcę świadczącego ww. usługę. W okresie przed spodziewanymi opadami śnieżnymi należy dokonać przeglądu i remontu sprzętu (osprzętu) do odśnieżania. Pojazdy samochodowe używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg i usuwaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej. Pełna gotowość sprzętu obowiązuje od dnia zawarcia umowy. Sprzęt do rozsypywania materiałów uszorstniających i mieszanek musi zapewnić płynną regulację ilości rozsypywanych materiałów i mieszanek oraz równomierny wydatek na m2. Wykonawca zapewni także całodobową pracę sprzętu w razie takiej potrzeby. Minimum wymaganego sprzętu: - piaskarka samochodowa z pługiem stalowym - 1 szt. - piaskarka samochodowa z pługiem stalowym oraz nakładką gumową - 1 szt. - ciągnik z pługiem stalowym i nakładką gumową o dmc. nie przekraczającej 4 t - 1 szt. - spycharka - 1 szt. - koparko - ładowarka lub ładowarka - 1 szt. - samochód skrzyniowy - 1 szt. - skrzynie do piasku - 30 szt. - zamiatarka - 1 szt. W przypadku braku śniegu i zjawisk pochodnych zimowe utrzymanie czystości polega na zamiataniu nawierzchni ulic, pieszo - jezdni, parkingów, ścieżek pieszo - rowerowych, chodników, ścieków przy krawężnikowych z częstotliwością: 1) 2 razy w tygodniu - ulice: Świecka, Nowodworskiego oraz plac Wolności, 2) 1 raz w tygodniu - pozostałe ulice, pieszo - jezdnie, parkingi, ścieżki pieszo - rowerowe, chodniki zaliczone do II i III standardu zimowego utrzymania dróg, 3) 1 raz na dwa tygodnie - ulice zaliczone do IV standardu zimowego utrzymania dróg. Nadzór i kontrola jakości usług. 1. Wykonawca dozoruje roboty osobiście lub przez swoich przedstawicieli upoważnionych do jego reprezentowania wobec Zamawiającego w zakresie planowania i wykonania usług. 2. Kontrola obejmuje wizualne sprawdzenie zgodności wykonania usługi z ustalonym standardem na wszystkich drogach objętych akcją zimowego utrzymania o każdym czasie ustalonym przez Zamawiającego oraz kontrola pochodzenia materiałów stosowanych do usuwania śliskości (świadectwo dokonania zakupu). 3. Dokumenty podlegające kontroli: karta pracy zimowego utrzymania dróg (załącznik nr 4), harmonogram finansowy (załącznik nr 6). Fakturowanie wykonanych usług. Płatności dokonywane będą na podstawie faktur, po wcześniejszym zweryfikowaniu przez Zamawiającego jakości prowadzonego zimowego utrzymania czystości, w okresach miesięcznych, w terminie 30 dni od ostatniego dnia miesiąca i doręczenia faktury przez Wykonawcę do siedziby Urzędu. Wysokość miesięcznej faktury oparta będzie o procentowy miesięczny harmonogram finansowy stanowiący załącznik do umowy (przygotowany przez Wykonawcę i dostarczony wraz z ofertą). Harmonogram będzie stanowił podstawę do rozliczania się z Zamawiającym (załącznik nr 6). W celu pełnego doinformowania Wykonawcy o zamówieniu, Zamawiający wskazuje poniżej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z którymi Wykonawca winien się zapoznać: Załącznik nr 1 - zmieniony w dniu 25.11.2013r., Specyfikacja techniczna zimowego utrzymania dróg (ZUD); Załącznik nr 2 - Mapa zimowego utrzymania ulic miasta Tuchola; Załącznik nr 3 - Lokalizacja skrzynek z piaskiem; Załącznik nr 4 - Karta pracy zimowego utrzymania dróg; Załącznik nr 5 - Standardy zimowego utrzymania dróg obowiązujące na terenie miasta Tuchola; Załącznik nr 6 - Harmonogram finansowy. Zamawiający podkreśla iż, w przypadku wystąpienia uszkodzeń nawierzchni wynikających z winy Wykonawcy, a związanych z używaniem niewłaściwego sprzętu czy materiału do zwalczania śliskości, Zamawiający zleci wykonanie naprawy uszkodzeń na koszt Wykonawcy. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SOLO Tomasz Koczyński, ul. Transportowa 12, 89-500 Tuchola, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 550000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 502431,97

  • Oferta z najniższą ceną: 502431,97 / Oferta z najwyższą ceną: 620000,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.