eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › Przebudowa ulicy Topolowej, Jod³owej, Klonowej, Lipowej i ¦wierkowej w Koluszkach oraz ulicy Magnoliowej w ¯akowicach, Gmina Koluszki.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-02-13



Og³oszenie nr 513576-N-2019 z dnia 2019-02-13 r.

Urz±d Miejski w Koluszkach: Przebudowa ulicy Topolowej, Jod³owej, Klonowej, Lipowej i ¦wierkowej w Koluszkach oraz ulicy Magnoliowej w ¯akowicach, Gmina Koluszki.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miejski w Koluszkach, krajowy numer identyfikacyjny 59064836200000, ul. ul. 11-go Listopada  65 , 95-040  Koluszki, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska, tel. 447 256 700, e-mail um@koluszki.pl, faks 447 145 840.
Adres strony internetowej (URL): www.koluszki.samorzady.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.koluszki.samorzady.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê w wersji papierowej nale¿y dostarczyæ do kancelarii Urzedu Miejskiego w Koluszkach.
Adres:
ul. 11 Listopada 65, 95 - 040 Koluszki


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa ulicy Topolowej, Jod³owej, Klonowej, Lipowej i ¦wierkowej w Koluszkach oraz ulicy Magnoliowej w ¯akowicach, Gmina Koluszki.
Numer referencyjny: GIZ.271.20.(6).2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: ¦wierkowej w Koluszkach oraz ulicy Magnoliowej w ¯akowicach, Gmina Koluszki. 2. W ramach przebudowy ulic: Topolowej, Jod³owej, Klonowej, Lipowej i ¦wierkowej w Koluszkach oraz ulicy Magnoliowej w ¯akowicach nale¿y wykonaæ jezdnie o nawierzchni z kostki betonowej o ³±cznej d³ugo¶ci 1.557 mb. 3. Przebudowane jezdnie nale¿y wykonaæ o nawierzchni z kostki betonowej z faz± zgodnie z za³±czonym wzorem - kostka "cegie³ka" (10 cm X 20 cm) w kolorze grafitowym z ¿ó³tymi pasami na krawêdziach - za³±cznik nr 11 do siwz 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Materia³ do zg³oszenia robót budowlanych (ul. Topolowa) - Za³±cznik nr 8A do siwz b) Materia³ do zg³oszenia robót budowlanych (ul. Topolowa, Jod³owa, Klonowa, Lipowa) - Za³±cznik nr 8B do siwz c) Materia³ do zg³oszenia robót budowlanych (ul. ¦wierkowa) - Za³±cznik nr 8C do siwz d) Materia³ do zg³oszenia robót budowlanych (ul. Magnoliowa) - Za³±cznik nr 8D do siwz e) Przedmiar robót (ul. Topolowa) - Za³±cznik nr 9A do siwz f) Przedmiar robót (ul. Topolowa, Jod³owa, Klonowa, Lipowa) - Za³±cznik nr 9B do siwz g) Przedmiar robót (ul. ¦wierkowa) - Za³±cznik nr 9C do siwz h) Przedmiar robót (ul. Magnoliowa) - Za³±cznik nr 9D do siwz i) STWiOR - Za³±cznik nr 10 do siwz

II.5) G³ówny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233140-2


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: 1). Nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ minimum dwa zadania polegaj±ce na remoncie, przebudowie lub budowie nowej nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimum 1000 m^2 ka¿de zadanie. 2). Skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, w szczególno¶ci odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi i osoby te bêd± posiada³y uprawnienia budowlane w specjalno¶ci: a) drogowej (minimum 1 osoba). Uprawnienia, o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zmianami) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.O¶wiadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 25a ust. 1 - za³±cznik nr 3 do siwz. O¶wiadczenie sk³adane przez Wykonawcê do z³o¿onej oferty. 2. Aktualny na dzieñ sk³adania ofert odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Odpis sk³adany przez Wykonawcê do z³o¿onej oferty. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do siwz.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 25a ust.1 - Za³±cznik nr 2 do siwz. O¶wiadczenie sk³adane przez Wykonawcê do z³o¿onej oferty. 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do siwz, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane z godnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz sk³adany bêdzie tylko przez Wykonawcê, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza. 3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do siwz, Wykaz sk³adany bêdzie tylko przez Wykonawcê, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wype³niony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do siwz. 2) Kosztorys ofertowy uproszczony. 3) Potwierdzenie wniesienia wadium. 4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - je¿eli zosta³o ustanowione b±d¼ do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie przed³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza. 5) Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy wykonawca polega na ich zasobach na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 20.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych) w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji i rêkojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Wszelkie zmiany umowy mog± nast±piæ na podstawie uregulowañ zawartych w art. 144 ust.1 ustawy Pzp. 3. Zamawiaj±cy ustanawia nastêpuj±ce warunki umo¿liwiaj±ce zmianê tre¶ci umowy: 1) Wyst±pienie sytuacji niemo¿liwych przed rozpoczêciem budowy do przewidzenia tj. a) si³y wy¿szej - si³a wy¿sza oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrol± stron niniejszej umowy, wystêpuj±ce po podpisaniu umowy, a powoduj±ce niemo¿liwo¶æ wywi±zania siê z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczno¶ci niezale¿ne od Zamawiaj±cego, w tym takie, których Zamawiaj±cy przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³ w stanie unikn±æ lub przewidzieæ; b) niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologi± ich wykonywania; c) wyst±pienie znalezisk archeologicznych, niewybuchów, niewypa³ów; d) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, których wykonanie jest niezbêdne dla prawid³owego wykonania oraz zakoñczenia podstawowego przedmiotu zamówienia, e) protesty mieszkañców lub innych osób prawnych i fizycznych, f) wyst±pienie niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, urz±dzeñ lub obiektów budowlanych, g) konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej i uzyskania decyzji zatwierdzaj±cej te zmiany, 2) Zaistnienie konieczno¶ci rezygnacji, wprowadzenia lub zmiany Podwykonawcy, 3) Zaistnienie konieczno¶ci zmiany osób pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego, 4) Wyst±pienie zmiany przepisów podatkowych, 5) Zaistnienie konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, 6) Zaistnienia konieczno¶æ ograniczenia lub rezygnacji z czê¶ci umownego zakresu robót, 4. Dopuszczalny zakres zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: 1) Mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umowy. Zmiana terminu realizacji umowy mo¿liwa jest tylko po wcze¶niejszym wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na przed³u¿ony okres realizacji umowy i rêkojmi. Wnioski w sprawie zmian terminów objêtych umow± winny byæ sk³adane najpó¼niej na 14 dni kalendarzowych przed ich up³ywem pod rygorem ich nieuwzglêdnienia. 2) Mo¿liwo¶æ rezygnacji, zmiany lub powierzenia robót Podwykonawcy na zasadach okre¶lonych w umowie oraz mo¿liwo¶æ zmiany Podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opiera³ siê wskazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postepowaniu, pod warunkiem, ¿e nowy Podwykonawca wyka¿e spe³nienie warunków w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazany na etapie postêpowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca. 3) Mo¿liwo¶æ zmiany osób pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego, 4) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) ce-na netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i warto¶æ brutto zostanie odpowiednio skorygowana zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami podatkowymi, 5) Mo¿liwo¶æ zmiany umówionego wynagrodzenia wynikaj±cego z porównania rozmiaru i warto¶ci robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrze¿eniem nieprzekraczalno¶ci ceny ofertowej, która bêdzie stanowiæ maksymaln± graniczn± kwotê umówionego wynagrodzenia. W przypadku wyst±pienia robót dodatkowych nieobjêtych niniejszym zamówieniem, niezbêdnych do prawid³owego wykonania umowy, których realizacja sta³a siê konieczna na skutek sytuacji niemo¿liwych do przewidzenia, rozliczone zostan± w oparciu o ceny i wska¼niki cenotwórcze zaproponowane przez wykonawcê w kosztorysie szczegó³owym. Zlecenie wykonania robót dodatkowych dokonane zostanie w oparciu o odrêbn± umowê lub aneks do umowy podstawowej. 6) W przypadku gdy zajdzie uzasadniona konieczno¶æ ograniczenia lub rezygnacji z czê¶ci umownego zakresu robót Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia wynagrodzenia umownego poprzez korektê warto¶ci rycza³towej przedmiotu umowy po cenach i stawkach wynikaj±cych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-03-01, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w Koluszkach reprezentowany przez Burmistrza Koluszek z siedzib± w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65, tel. 44 725 67 00, e-mail: um@koluszki.pl, 2) Funkcjê Inspektora ochrony danych osobowych pe³ni Pani Karolina Sybilska, e - mail: iod@odosc.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 4) Przetwarzane Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ ujawnione osobom bior±cym udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 pkt 4 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a w przypadku umów i postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego, które otrzyma³y dofinansowanie przez Uniê Europejsk± przez okres wynikaj±cy z uchwa³y w sprawie przyznania dofinansowania oraz obowi±zku archiwizacyjnego. 6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e nale¿y mieæ na uwadze, i¿ jest równocze¶nie warunkiem wziêcia udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 7) PRAWA PRZYS£UGUJ¡CE WZGLÊDEM DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z przepisami RODO, wzglêdem Pani/Pana danych osobowych, które s± przetwarzane przez Burmistrza Koluszek reprezentuj±cego Gminê Koluszki z siedzib± w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65, przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia: o prawo dostêpu do danych osobowych; o prawo do sprostowania danych osobowych; o prawo do usuniêcia danych osobowych; o prawo do ograniczania przetwarzania danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych; o prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; o prawo do niepodlegania decyzji polegaj±cej na zautomatyzowanym przetwarzaniu. 8) Je¿eli przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie wyra¿onej przez Pani±/Pana zgody, przys³uguje Pani/Panu prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem. 9) W przypadku nieprawid³owego przetwarzania danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do pañstwowego organu nadzorczego do spraw ochrony danych, czyli do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.