Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-02-20
Ogłoszenie nr 513464-N-2019 z dnia 2019-02-20 r.
Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego: Promocja wydarzeń o charakterze kulturowym oraz dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego Pomorza Zachodniego poprzez wykorzystanie narzędzi komunikacji linii lotniczych, które będą obsługiwały połączenia lotnicze pomiędzy Szczecinem-Goleniowem a Danią i Norwegią, a także przeprowadzenie promocji regionu na wybranych portach lotniczych w Skandynawii
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Program Interreg Południowy Bałtyk w ramach projektu "BALTIC STORIES - Rozwój turystyki poprzez profesjonalizację wydarzeń w regionie Południowego Bałtyku", w ramach programu Interreg Południowy Bałtyk" nr projektu STHB.02.01.00-32-0082/16
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, krajowy numer identyfikacyjny
81168780751100, ul.
ul. Korsarzy
34
,
70-540
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
091 44 67 120, e-mail
zamowienia.publiczne@wzp.pl, faks
091 44 67 185.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wzp.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.wzp.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.wzp.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, al. Wyzwolenia 105, 71 - 421 Szczecin (pokój 305, III piętro)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja wydarzeń o charakterze kulturowym oraz dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego Pomorza Zachodniego poprzez wykorzystanie narzędzi komunikacji linii lotniczych, które będą obsługiwały połączenia lotnicze pomiędzy Szczecinem-Goleniowem a Danią i Norwegią, a także przeprowadzenie promocji regionu na wybranych portach lotniczych w Skandynawii
Numer referencyjny:
WOiRZL.II.272.2.2019.DP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest promocja wydarzeń o charakterze kulturowym oraz dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego Pomorza Zachodniego poprzez wykorzystanie narzędzi komunikacji linii lotniczych, które będą obsługiwały połączenia lotnicze pomiędzy Szczecinem-Goleniowem a Danią i Norwegią, a także przeprowadzenie promocji regionu na wybranych portach lotniczych w Skandynawii. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 79341000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
79341500-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 508512,09
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-09-30
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia dla wszystkich części: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 września 2019 r. Planowany termin jej obowiązywania: od dnia 1 kwietnia 2019 r. do dnia 30 września 2019 r. W przypadku podpisania umowy w terminie uniemożliwiającym rozpoczęcie działań promocyjnych od kwietnia 2019 r. mogą one ulec zmianie przy zachowaniu tej samej liczby, częstotliwości działań promocyjnych. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał należycie co najmniej dwie usługi podobne o wartości nie mniejszej niż:
a) dla części I: 40 000,00 zł brutto każda,
b) dla części II: 50 000,00 zł brutto każda,
c) dla części III: 20 000,00 zł brutto każda,
d) dla części IV: 40 000,00 zł brutto każda.
Przez realizację Usługi podobnej Zamawiający rozumie realizację kampanii promocyjnej lub kampanii marketingowej o charakterze turystycznym, zgodnie z poniższym:
1. Zrealizowanie kampanii promocyjnej, której zakres obejmował przynajmniej dwa z wymienionych poniżej działań:
o zakup reklamowych nośników outdorowych (np. w/na tramwajach,/na autobusach, billboardy)
o zakup powierzchni reklamowej w magazynach pokładowych w międzynarodowych liniach lotniczych lub prasie zagranicznej wraz z dostosowaniem graficznym artykułu do wymogów wydawcy,
o zapewnienie emisji materiału promocyjnego na ekranach/monitorach na terenie portów lotniczych i/lub stacji metra i/lub dworców kolejowych i/lub przystanków transportu publicznego,
o zakup narzędzi reklamy internetowej wraz z opracowaniem projektu reklamy,,
o skład materiałów redakcyjnych wraz z tłumaczeniem
i/lub
2. Zrealizowanie kampanii marketingowej o charakterze turystycznym, której zakres obejmował przynajmniej dwa z wymienionych poniżej działań:
o opracowanie promocyjnych materiałów drukowanych o charakterze turystycznym (w tym: skład, wykonanie projektu graficznego)
o skład materiałów redakcyjnych wraz z tłumaczeniem,
o zapewnienie nośników reklamowych o druku wielkoformatowym,
o zapewnienie emisji materiału promocyjnego na ekranach/monitorach podczas imprez targowych lub promocyjnych o charakterze międzynarodowym,
o zakup narzędzi reklamy internetowej wraz z opracowaniem projektu reklamy,
Uwaga: Przez 1 (jedną) usługę Zamawiający rozumie 1 umowę / jedno zlecenie.
UWAGA: W sytuacji gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, do spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu wystarczające będzie wykazanie się przez Wykonawcę realizacją minimum dwóch usług podobnych, z których każda była o wartości nie mniejszej niż najwyższa wartość jednej z części, na które złoży ofertę (np. w sytuacji złożenia oferty na część I i III wystarczające będzie wykazanie się realizacją minimum dwóch usług podobnych o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto każda, a w sytuacji złożenia oferty na wszystkie części wystarczające będzie wykazanie się realizacją minimum dwóch usług podobnych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
W przypadku, gdy wartość wykazywanej usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty określonej w warunku będzie przeliczona wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 2.3. niniejszej SIWZ zostaną spełnione jeżeli:
- co najmniej jeden Wykonawca będzie posiadał wymaganą zdolność techniczną i zawodową lub
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie spełnią ww. warunek udziału w postępowaniu.
UWAGA: W Rozdziale X SIWZ zawarta została szczegółowa informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a Ustawy PZP.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ
na realizację zamówienia.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany będzie złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. IX ust. 7 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa w rozdz. IX ust. 8 SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis rozdz. IX ust. 9 SIWZ stosuje się.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VII ust. 2 pkt. 2.3) SIWZ tj. dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (Doświadczenie Wykonawcy) dla Części 1 i 2 Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia wykazu usług (zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Dokument na kryterium oceny ofert - w przypadku zaoferowania dodatkowych działań promocyjnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Opis dodatkowych działań promocyjnych wraz z podaniem terminu ich realizacji. Sugeruje się zamieszczenie opisu na od 1 do 3 stron znormalizowanego maszynopisu. Zaproponowane działania winny być dopasowane do potrzeb i celów Zamawiającego oraz komplementarne w stosunku do działań opisanych w OPZ Zamawiający.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
Część I - 3.200 zł
Część II - 4.500 zł
Część III - 1.000 zł
Część IV - 3.000 zł
Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określono w Rozdziale XVII SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści umów w zakresie wskazanym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Z uwagi na różnorodność kryteriów oceny ofert dla każdej części zostały one opisane przy każdej części. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust 1a ustawy PZP, jeżeli środki, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Zamawiający przewiduje wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP tj. Wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) sprawowanie nadzoru nad realizacją umowy, w tym kompleksowe prowadzenie i zarządzanie działaniami promocyjnymi, 2) wykonywanie czynności dotyczących obsługi biurowo-administracyjnej zamówienia. Szczegółowe wymagania w zakresie o którym mowa powyżej, zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ) oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Zachodniopomorskie, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin. Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator (AD) wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można kontaktować się pod adresem mail abi@wzp.pl. 1) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na "Promocję wydarzeń o charakterze kulturowym oraz dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego Pomorza Zachodniego poprzez wykorzystanie narzędzi komunikacji linii lotniczych, które będą obsługiwały połączenia lotnicze pomiędzy Szczecinem-Goleniowem a Danią i Norwegią, a także przeprowadzenie promocji regionu na wybranych portach lotniczych w Skandynawii", prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 221 000,00 euro; 2) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej "ustawa Pzp"; 3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Województwo Zachodniopomorskie. Organem właściwym dla ww. skargi jest: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Promocja na trasie: Szczecin Goleniów (Polska) - Stavanger (Norwegia) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79341000-6, 79341500-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 160945,42
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 40,00 |
Umieszczenie materiału promocyjnego na prawej stronie magazynu pokładowego | 20,00 |
Dodatkowe działania promocyjne | 20,00 |
Rozszerzenie ilościowe reklam na potwierdzeniach rezerwacji i kartach pokładowych | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria oceny ofert zostały opisane szczegółowo w rozdziale XXI SIWZ. Dokument na kryterium oceny ofert - w przypadku zaoferowania dodatkowych działań promocyjnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Opis dodatkowych działań promocyjnych wraz z podaniem terminu ich realizacji. Sugeruje się zamieszczenie opisu na od 2 do 4 stron znormalizowanego maszynopisu. Zaproponowane działania winny być dopasowane do potrzeb i celów Zamawiającego oraz komplementarne w stosunku do działań opisanych w OPZ Zamawiający. Termin realizacji zamówienia dla wszystkich części: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 września 2019 r. Planowany termin jej obowiązywania: od dnia 1 kwietnia 2019 r. do dnia 30 września 2019 r. W przypadku podpisania umowy w terminie uniemożliwiającym rozpoczęcie działań promocyjnych od kwietnia 2019 r. mogą one ulec zmianie przy zachowaniu tej samej liczby, częstotliwości działań promocyjnych. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. W przypadku gdy realizacja umowy na daną część lub poszczególne działanie w danej części (wskazane w SOPZ) okaże się niemożliwa z ważnych powodów niezależnych od Zamawiającego np.: wycofanie poszczególnych lotów, zmiana rozkładu poszczególnych lotów, zamknięcie części lotnisk lub całkowite zamknięcie lotnisk, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym Zamawiającego, który ma wówczas prawo odstąpić od umowy z zakresie, który jest niemożliwy do wykonania. Wykonawca zrealizuje umowę w pozostałej części. Zamawiający zastrzega, że realizacja zamówienia wymaga kontaktów z zagranicznymi podmiotami - wydawcy magazynów pokładowych, właściciele nośników reklamowych na lotniskach itp., w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do posługiwania się językiem angielskim na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Promocja na trasie Szczecin Goleniów (Polska) - Kopenhaga (Dania) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79341000-6, 79341500-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 180566,67
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 40,00 |
Umieszczenie materiału promocyjnego na prawej stronie magazynu pokładowego | 20,00 |
Dodatkowe działania promocyjne | 20,00 |
Rozszerzenie ilościowe reklam na potwierdzeniach rezerwacji i kartach pokładowych | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria oceny ofert zostały opisane szczegółowo w rozdziale XXI SIWZ. Dokument na kryterium oceny ofert - w przypadku zaoferowania dodatkowych działań promocyjnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Opis dodatkowych działań promocyjnych wraz z podaniem terminu ich realizacji. Sugeruje się zamieszczenie opisu na od 2 do 4 stron znormalizowanego maszynopisu. Zaproponowane działania winny być dopasowane do potrzeb i celów Zamawiającego oraz komplementarne w stosunku do działań opisanych w OPZ Zamawiający. Termin realizacji zamówienia dla wszystkich części: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 września 2019 r. Planowany termin jej obowiązywania: od dnia 1 kwietnia 2019 r. do dnia 30 września 2019 r. W przypadku podpisania umowy w terminie uniemożliwiającym rozpoczęcie działań promocyjnych od kwietnia 2019 r. mogą one ulec zmianie przy zachowaniu tej samej liczby, częstotliwości działań promocyjnych. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. W przypadku gdy realizacja umowy na daną część lub poszczególne działanie w danej części (wskazane w SOPZ) okaże się niemożliwa z ważnych powodów niezależnych od Zamawiającego np.: wycofanie poszczególnych lotów, zmiana rozkładu poszczególnych lotów, zamknięcie części lotnisk lub całkowite zamknięcie lotnisk, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym Zamawiającego, który ma wówczas prawo odstąpić od umowy z zakresie, który jest niemożliwy do wykonania. Wykonawca zrealizuje umowę w pozostałej części. Zamawiający zastrzega, że realizacja zamówienia wymaga kontaktów z zagranicznymi podmiotami - wydawcy magazynów pokładowych, właściciele nośników reklamowych na lotniskach itp., w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do posługiwania się językiem angielskim na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Promocja na porcie lotniczym w Norwegii |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79341000-6, 79341500-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 44000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 40,00 |
Wydłużenie czasu trwania kampanii | 20,00 |
Większa liczba monitorów na lotnisku, na którym będzie wyświetlany film promocyjny | 20,00 |
Dodatkowe działania promocyjne na lotnisku | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria oceny ofert zostały opisane szczegółowo w rozdziale XXI SIWZ. Dokument na kryterium oceny ofert - w przypadku zaoferowania dodatkowych działań promocyjnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Opis dodatkowych działań promocyjnych wraz z podaniem terminu ich realizacji. Sugeruje się zamieszczenie opisu na od 2 do 4 stron znormalizowanego maszynopisu. Zaproponowane działania winny być dopasowane do potrzeb i celów Zamawiającego oraz komplementarne w stosunku do działań opisanych w OPZ Zamawiający. Termin realizacji zamówienia dla wszystkich części: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 września 2019 r. Planowany termin jej obowiązywania: od dnia 1 kwietnia 2019 r. do dnia 30 września 2019 r. W przypadku podpisania umowy w terminie uniemożliwiającym rozpoczęcie działań promocyjnych od kwietnia 2019 r. mogą one ulec zmianie przy zachowaniu tej samej liczby, częstotliwości działań promocyjnych. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. W przypadku gdy realizacja umowy na daną część lub poszczególne działanie w danej części (wskazane w SOPZ) okaże się niemożliwa z ważnych powodów niezależnych od Zamawiającego np.: wycofanie poszczególnych lotów, zmiana rozkładu poszczególnych lotów, zamknięcie części lotnisk lub całkowite zamknięcie lotnisk, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym Zamawiającego, który ma wówczas prawo odstąpić od umowy z zakresie, który jest niemożliwy do wykonania. Wykonawca zrealizuje umowę w pozostałej części. Zamawiający zastrzega, że realizacja zamówienia wymaga kontaktów z zagranicznymi podmiotami - wydawcy magazynów pokładowych, właściciele nośników reklamowych na lotniskach itp., w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do posługiwania się językiem angielskim na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Promocja na porcie lotniczym w Danii |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79341000-6, 79341500-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 123000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 40,00 |
Większa liczba wyświetleń filmu promocyjnego i/lub wydłużenie czasu trwania kampanii | 20,00 |
Większa liczba monitorów na lotnisku, na którym będzie wyświetlany film promocyjny | 20,00 |
Dodatkowe działania promocyjne na lotnisku | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria oceny ofert zostały opisane szczegółowo w rozdziale XXI SIWZ. Dokument na kryterium oceny ofert - w przypadku zaoferowania dodatkowych działań promocyjnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Opis dodatkowych działań promocyjnych wraz z podaniem terminu ich realizacji. Sugeruje się zamieszczenie opisu na od 2 do 4 stron znormalizowanego maszynopisu. Zaproponowane działania winny być dopasowane do potrzeb i celów Zamawiającego oraz komplementarne w stosunku do działań opisanych w OPZ Zamawiający. Termin realizacji zamówienia dla wszystkich części: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 września 2019 r. Planowany termin jej obowiązywania: od dnia 1 kwietnia 2019 r. do dnia 30 września 2019 r. W przypadku podpisania umowy w terminie uniemożliwiającym rozpoczęcie działań promocyjnych od kwietnia 2019 r. mogą one ulec zmianie przy zachowaniu tej samej liczby, częstotliwości działań promocyjnych. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. W przypadku gdy realizacja umowy na daną część lub poszczególne działanie w danej części (wskazane w SOPZ) okaże się niemożliwa z ważnych powodów niezależnych od Zamawiającego np.: wycofanie poszczególnych lotów, zmiana rozkładu poszczególnych lotów, zamknięcie części lotnisk lub całkowite zamknięcie lotnisk, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym Zamawiającego, który ma wówczas prawo odstąpić od umowy z zakresie, który jest niemożliwy do wykonania. Wykonawca zrealizuje umowę w pozostałej części. Zamawiający zastrzega, że realizacja zamówienia wymaga kontaktów z zagranicznymi podmiotami - wydawcy magazynów pokładowych, właściciele nośników reklamowych na lotniskach itp., w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do posługiwania się językiem angielskim na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wymiana systemu odbojowego na nabrzeżu niskim na Falochronie Wschodnim (osłonowym) w Świnoujściu
- Usługa wycinki i pielęgnacji drzew na terenie ośrodków wypoczynkowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie mieszczących się w Dziwnowie i Łukęcinie
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Kanałowej 27 w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia obsługi medycznej dla funkcjonariuszy Policji garnizonu zachodniopomorskiego
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla USK-2 w Szczecinie.
- Remont holu na parterze w obiekcie dydaktycznym Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Henryka Pobożnego 11 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.