Ogłoszenie nr 513389-N-2017 z dnia 2017-05-22 r.
31 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Roboty budowlane - REMONTY i KONSERWACJE BUDYNKÓW, REMONTY WĘZŁÓW SANITARNYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
10106725600000, ul.
ul. Konstantynowska
85
,
95-100
Zgierz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
26 1442098, e-mail
31wog.zp@ron.mil.pl, faks
26 1442101.
Adres strony internetowej (URL): www.31wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Obrona
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.31wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.31wog.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane - REMONTY i KONSERWACJE BUDYNKÓW, REMONTY WĘZŁÓW SANITARNYCH
Numer referencyjny:
39/ZP/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
10
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają przedmiary robót oraz przedmiary w formacie ath oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB ) stanowiące załączniki nr 1-12 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Zadanie 1 Remont budynku nr 77 - (wiata) zlokalizowanej w kompleksie wojskowym w Gałkówku Zadanie 2 Konserwacja budynków nr 9, 41 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Gałkówku Zadanie 3 Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 61 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku (budynek koszarowy) Zadanie 4 Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 39 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku (budynek koszarowy) Zadanie 5 Remont budynku nr 40 wraz z wymianą instalacji sanitarnej w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim Zadanie 6 Remont węzła sanitarnego w budynku nr 19 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Zgierzu Zadanie 7 Remont budynku nr 4 wraz z wykonaniem remontu węzła sanitarnego zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Kutnie Zadanie 8 Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 12 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim Zadanie 9 Remont budynku nr 8 wraz z wymianą instalacji sanitarnej w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim Zadanie 10 Remont pomieszczeń w budynkach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 20 do nowoprojektowanych węzłów cieplnych w kompleksie wojskowym w Łodzi
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45260000-7 |
45411000-4 |
45262600-7 |
45312310-3 |
45453000-7 |
45320000-6 |
45330000-9 |
45311200-2 |
45431100-8 |
45431200-9 |
45421131-1 |
45442100-8 |
45453000-7 |
45311200-2 |
45211310-5 |
45233260-9 |
45332000-3 |
45311000-0 |
45430000-7 |
45233206-2 |
45421100-5 |
45410000-4 |
45262300-4 |
45432000-4 |
45330000-9 |
45332300-6 |
45331100-7 |
45331210-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania robót budowlanych na kwotę minimum:
dla zadania 1 - o wartości nie mniejszej niż 8 300,00 zł
dla zadania 2 - o wartości nie mniejszej niż 75 000,00 zł
dla zadania 3 - o wartości nie mniejszej niż 67 000,00 zł
dla zadania 4 - o wartości nie mniejszej niż 47 000,00 zł
dla zadania 5 - o wartości nie mniejszej niż 110 000,00 zł
dla zadania 6 - o wartości nie mniejszej niż 6 500,00 zł
dla zadania 7 - o wartości nie mniejszej niż 160 000,00 zł
dla zadania 8 - o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł
dla zadania 9 - o wartości nie mniejszej niż 64 000,00 zł
dla zadania 10 - o wartości nie mniejszej niż 240 000,00 zł
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania robót budowlanych na kwotę stanowiącą sumę w/w zadań tj. np. dla zadań od 1 do 10 o łącznej wartości minimum 837 800,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobami , które będą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (kierownik robót) w specjalnościach (dotyczy wszystkich zadań nr 1-10):
- konstrukcyjno-budowlanej
- instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie wystarczy dysponowanie po jednej osobie lub jedną osobą, posiadającej w/w uprawnienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)WYKAZ OSÓB SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, w szczególności odpowiedzialnych za wykonywane roboty budowlane tj. kierownika/kierowników robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2.3. niniejszej SIWZ - zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 17 do SIWZ.
b) POLISĘ UBEZPIECZENIOWĄ LUB INNY DOKUMENT UBEZPIECZENIA POTWIERDZAJĄCY, ŻE WYKONAWCA POSIADA WAŻNE NA CZAS REALIZACJI UMOWY ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania robót budowlanych zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2.2. niniejszej SIWZ
W przypadku polisy, której suma gwarancyjna wyrażona będzie w walucie obcej Zamawiający przeliczy jej wartość wg średniego kursu NBP na dzień upływu terminu składania ofert.
c) ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU TRZECIEGO - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości:
Nr zadania: Przedmiot zamówienia Wysokość wadium
w zł:
Zadanie 1 Remont budynku nr 77 - (wiata) zlokalizowanej w kompleksie wojskowym w Gałkówku 270,00
Zadanie 2 Konserwacja budynków nr 9, 41 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Gałkówku 2400,00
Zadanie 3 Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 61 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku 2400,00
Zadanie 4 Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 39 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku 1700,00
Zadanie 5 Remont budynku nr 40 wraz z wymianą instalacji sanitarnej w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim 3600,00
Zadanie 6 Remont węzła sanitarnego w budynku nr 19 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Zgierzu 220,00
Zadanie 7 Remont budynku nr 4 wraz z wykonaniem remontu węzła sanitarnego zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Kutnie 5 200,00
Zadanie 8 Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 12 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym
w Tomaszowie Mazowieckim 1 900,00
Zadanie 9 Remont budynku nr 8 wraz z wymianą instalacji sanitarnej w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim 2 000,00
Zadanie 10 Remont pomieszczeń w budynkach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 20 do nowoprojektowanych węzłów cieplnych w kompleksie wojskowym w Łodzi 7800,00
W przypadku składania oferty na kilka zadań należy wnieść wadium w kwocie równej sumie kwot właściwych dla poszczególnych części zamówienia.
Razem dla zadań nr 1-10: 27 490,00 złotych
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto:
NBP Oddział Okręgowy Łódź
Nr konta: 15 1010 1371 0062 4613 9120 1000
tytułem: "wadium 39/ZP/17/numer zadania/nazwa Wykonawcy"
np.: tytuł przelewu wadium dla zadania wykonywanego przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "XYZ" Jan Kowalski powinien brzmieć:
wadium 39/ZP/17/zadanie/a nr ...... /XYZ
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie trwale z nią złączona.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas realizacji | 20,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w formie aneksu do niniejszej umowy, jedynie w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy PZP, a także w przypadku zmniejszenia wynagrodzenia w razie wyłączeń obiektów z użytkowania bądź przekazania ich w inny zarząd, lub poza wojsko; 2. Zmiany osób funkcyjnych - kierownik budowy (po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o zaistniałej zmianie), koordynator ds. BHP, inspektor nadzoru nie stanowią zmiany umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Remont budynku nr 77 - (wiata) zlokalizowanej w kompleksie wojskowym w Gałkówku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45260000-7, 45262600-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 65
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas realizacji | 20,00 |
gwarancja | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Konserwacja budynków nr 9, 41 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Gałkówku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45260000-7, 45410000-4, 45262600-7, 45312310-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 80
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
cza realizacji | 20,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 61 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku (budynek koszarowy) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45320000-6, 45330000-9, 45311200-2, 45431100-8, 45431200-9, 45421131-1, 45442100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 70
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas realizacji | 20,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 39 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku (budynek koszarowy) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45320000-6, 45330000-9, 45311200-2, 45431100-8, 45431200-9, 45421131-1, 45442100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 70
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas realizacji | 20,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Remont budynku nr 40 wraz z wymianą instalacji sanitarnej w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45211310-5, 45233260-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas realizacji | 20,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Remont węzła sanitarnego w budynku nr 19 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Zgierzu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): , 45332000-3, 45311000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45233206-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 70
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
cza realizaji | 20,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Remont budynku nr 4 wraz z wykonaniem remontu węzła sanitarnego zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Kutnie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45421100-5, 45410000-4, 45262300-4, 45432000-4, 45442100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 85
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas realizacji | 20,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 12 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45213110-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 80
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas realizacji | 20,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Remont budynku nr 8 wraz z wymianą instalacji sanitarnej w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45211310-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 80
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas realizacji | 20,00 |
okres gwaancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Remont pomieszczeń w budynkach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 20 do nowoprojektowanych węzłów cieplnych w kompleksie wojskowym w Łodzi |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45332300-6, 45331100-7, 45331210-1, 45310000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cea | 60,00 |
czas realizacji | 20,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- przeprowadzenie seminarium Być na studiach i studiować - dwie różne sprawy! w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego (...)
- usługa cateringu w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe (...)
- 60/ZP/24 Wyburzenie i skruszenie ok. 550 m3 drogi kołowania na lotnisku w Nowym Glinniku oraz rozbiórka estakady murowanej zlokalizowanej przy budynku nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim
- "Zabezpieczenie boiska w Giecznie"
- "Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu oraz utrzymania czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6"
- Dostawa środków materiałów do utrzymania i konserwacji infrastruktury lotniskowej
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.