eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › "Rozbudowa budynku administracyjnego PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju przy ul. Łąkowej 13 na działce nr 18/26."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-24

Ogłoszenie nr 51299 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.

Biłgoraj: "Rozbudowa budynku administracyjnego PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju przy ul. Łąkowej 13 na działce nr 18/26."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 27517 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju, krajowy numer identyfikacyjny 95031744800000, ul. Łąkowa  13, 23-400   Biłgoraj, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 084 6881852, 531 889 188, faks 846 881 847, e-mail agadaj@pgk.bilgoraj.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pgk.biuletyn-publiczny.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa budynku administracyjnego PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju przy ul. Łąkowej 13 na działce nr 18/26."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Numer nadany przez Zamawiajacego: ZP/DRM/3/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Rozbudowa budynku administracyjnego PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju przy ul. Łąkowej 13 na działce nr 18/26 w zakresie zmiany konstrukcji dachu, budowy pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz wymianie stolarki okienno - drzwiowej i podniesienie wysokości ściany ppoż. przy stacji tankowania gazu LPG do wysokości 3,40 m zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową. 2. Szczegółowy zakres zamówienia Inwestycja obejmie rozbudowę istniejącego budynku administracyjnego w zakresie zmiany konstrukcji dachu (wykonanie dodatkowego zadaszenia przed budynkiem). Projektowany dach wielospadowy o kącie nachylenia połaci ok. 25^0 (46,6%). Więźba dachowa płatwiowo - kleszczowa oparta za pośrednictwem murłat na projektowanym wieńcu obwodowym oraz na płatwiach. Poza zmianą konstrukcji dachu należy wykonać również pochylnię dla osób niepełnosprawnych od strony północnej oraz zmianę lokalizacji stolarki okienno - drzwiowej w tej części. Stolarka drzwiowa musi być wizualnie i materiałowo analogiczna do istniejącej stolarki w budynku. Parametry projektowanego budynku Powierzchnia użytkowa Bez zmian Kubatura brutto 2 290,76 m3 Liczba kondygnacji nadziemnych 1 Wysokość kalenicy ok. 6,99 m Kąt nachylenia połaci dachu 25° (46,6%) Wysokość do okapu ok. 3,71 m Demontaż istniejących elementów W celu wykonania projektowanego dachu należy uprzednio zdemontować istniejące żelbetowe płyty dachowe i część istniejących ścian do poziomu projektowanego wieńca wg wytycznych wskazanych w części rysunkowej. Zdemontowane płyty w całości należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wieniec obwodowy, podciągi, słupy Należy wykonać również nowy wieniec obwodowy, żelbetowy z betonu klasy C20/25, zbrojony wg proj. konstrukcyjnego. Więźba dachowa Dach wielospadowy o nachyleniu połaci 25^0(46,6%). Należy wykonać więźbę drewnianą płatwiowo - kleszczowa, z krokwi 8x16 cm opartych na murłatach 14x14 cm leżących na projektowanych na zewnętrznych ścianach wieńcach (oddzielenie murłat od wieńca przekładką technologiczną - warstwą papy), płatwiach pośrednich 10x18 cm i płatwi kalenicowej 8x18 cm. Płatwie pośrednie na słupach 10x10 cm stojących na płatwiach stropowych 10x12 cm. Kleszcze 2x4x16 cm, miecze 8x10 cm. W części wschodniej konstrukcja jętkowa - jętki 6x15 cm. Lokalizacja, rozstawy i przekroje pozostałych elementów więźby dachowej zgodnie częścią rysunkową przedstawioną w dokumentacji projektowej. Do prac należy użyć drewna sosnowego lub świerkowego klasy C-30 o wilgotności nie większej niż 18% (stan powietrzno-suchy). Elementy więźby impregnować środkami owado- i grzybobójczymi oraz ogniochronnymi do granicy trudnozapalności. Pokrycie dachu Pokrycie dachu z blachy panelowej na rąbek stojący o gr. minimum 0,5 mm w kolorze grafitowym (Kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie budowy) na deskowaniu pełnym o gr. 25 mm i kontrłatach 50x25 mm zgodnie z częścią rysunkową. Bezpośrednio na krokwiach ułożyć folię wstępnego krycia (membranę), którą należy zamocować do nich za pośrednictwem kontrłat. Wymaga się, aby blacha była objęta minimum 40 letnią gwarancją techniczną producenta, oraz posiadała warstwę cynku nie mniej niż 275 g/m2. Do formularza ofertowego należy dołączyć kartę katalogową producenta proponowanej blachy. Celem zapewnienia prawidłowej wentylacji projektowanego nieużytkowego poddasza należy pozostawić otwory wentylacyjne nawiewne w rejonie okapu oraz wywiewne wzdłuż kalenicy (nie łączyć w kalenicy folii wstępnego krycia). Otwory wentylacyjne w okapie zabezpieczyć montując w nich metalowe siatki. Odprowadzenie wód deszczowych z połaci dachowych, obróbki blacharskie Odprowadzenie wód deszczowych z projektowanego dachu poprzez rynny i rury spustowe powierzchniowo na teren na działce Inwestora. Rynny o szerokości minimum 135 mm, rury spustowe o średnicy 100 mm stalowe ocynkowane, powlekane w kolorze grafitowym (spójnym z kolorem pokrycia dachowego). Przy montażu stosować się do zaleceń wybranego producenta. Obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze identycznym z pokryciem dachu. Izolacja termiczna stropu nad parterem W celu spełnienia wymogów termoizolacyjności należy istniejący strop (DZ-3) ocieplić dodatkową warstwą wełny mineralnej o minimalnej gr. 5 cm o współczynniku przewodności cieplnej (l) nie mniej niż 0,32 W/m*K. UWAGA: W przypadku, gdy po wykonaniu demontażu pokrycia dachowego okażę się, że istniejąca warstwa wełny nie spełnia wymogów termoizolacyjności należy ją zastąpić nową, tak aby łączna grubość warstwy ocieplenia wynosiła 12 cm zachowując dla całego ocieplenia współczynnik przewodności cieplnej nie mniej niż 0,32 W/m*K. Dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych - projektowana pochylnia Obiekt będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych dzięki zaprojektowanej od strony północnej pochylni. Poziom spocznika przy wyjściu z budynku musi być na równi z poziomem istniejącej posadzki parteru. Krawędź pochylni zabezpieczona krawężnikiem o wysokości 7 cm utworzonym z dłuższego ramienia kątownika stalowego. Poręcze obustronne na wysokościach 90 i 75 cm od płaszczyzny ruchu z przedłużeniem o 30 cm poza koniec pochylni. Poręcz górna i dolna połączone na końcu kolankiem zgodnie z częścią rysunkową. Minimalna odległości między poręczami 100 cm. Minimalna szerokość płaszczyzny ruchu 120 cm. Wymiary spoczników i pozostałe parametry zgodnie z częścią rysunkową. Spadek podłużny pochylni 6%. Pochylnie należy wykonać z krat pomostowych zgrzewanych ze stali nierdzewnej o oczku 40x40 (płaskownik nośny o wys. 30 mm) opartych na krótszych ramionach biegnących wzdłuż pochylni kątowników 100x50 mm. Zabezpieczenie przed przesuwaniem się krat w postaci kątowników 50x30 montowanych na załamaniach płaszczyzn. Kątowniki nośne przyspawane do słupków stalowych o przekroju kwadratowym 40x40 mm. Słupki te stanowią jednocześnie, za pośrednictwem wsporników, podporę dla poręczy - rur stalowych o średnicy 50 mm. Słupki utwierdzone w gruncie w stopach betonowych o przekroju 25x25 na głębokość 60 cm. Należy ponadto wykonać dodatkowe pośrednie usztywnienie płaszczyzn ruchu poprzez kątowniki 50x30 mocowane po spodniej stronie krat do konstrukcji nośnej dłuższym ramieniem zorientowanym w pionie. Poprzez wszystkie stosowane elementy stalowe rozumie się elementy ze stali nierdzewnej. Dopuszcza się na etapie budowy wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych zgodnie z poniższym opisem po wcześniejszej zgodzie Zamawiającego. Należy wykonać pochylnię z kostki brukowej bezfazowej o grubości 6,0 cm jako wyprofilowanego podjazdu o spadku 6,0%. Policzki pochylni i schodów wylewane z betonu C16/20 lub z bloczków betonowych jako ściany fundamentowe o grubości 20 cm i posadowione 1,0 m poniżej przyległego terenu, z krawężnikiem dla pochylni i schodów wysokości 10 cm. Minimalna szerokość płaszczyzny ruchu musi wynosić 120 cm. Policzki wraz z krawężnikami zagruntować powłoka przeciwwilgociową, jednoskładnikową, bezrozpuszczalnikową, emulsją bitumiczną. Kostkę należy ułożyć na warstwie podsypki piaskowo - cementowej (1:4) o grubości 10 cm. Podbudowa pod kostkę wykonać z chudego betonu Rm=9,0 MPa o grubości 10 cm na warstwie mrozoochronnej z piasku grubości 20 cm. Stopnie schodów z obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie o grubości 10 cm (1 stopień na ławie grubości 15 cm) z chudego betonu Rm=9,0 MPa. Wypełnienie stopni kostką brukową analogicznie jak przy budowie pochylni. Wypełnienie podjazdu należy wyprofilować z piasku zagęszczonego do ls >0,97. Poręcze obustronne na wysokościach 90 i 75 cm od płaszczyzny ruchu z przedłużeniem o 30 cm poza koniec pochylni. Balustrady należy wykonać ze stali nierdzewnej. Podstawy słupków balustrad zakończone rozetkami. Słupki obsadzone w fundamentach lub kotwione dyblami stalowymi rozporowymi. Zmiana sposobu wykonania oraz materiału pochylni nie może skutkować zmianą wartości wynagrodzenia ryczałtowego. Dodatkowo z uwagi na zakres prac remontowo - budowlanych należy przebudować fragment instalacji grzewczej i elektrycznej kolidującej z stolarką okienno - drzwiową w przedsionku przewidzianą do wymiany. Szczegółowy zakres i sposób przebudowy instalacji należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji inwestycji. Nadbudowa istniejącej ściany ppoż. przy stacji paliw LPG: Poza rozbudową budynku administracyjnego oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych należy również wykonać nadbudowę istniejącej ściany między istniejącą stacją paliw, a budynkiem administracyjnym do wysokości 3,40 m względem istniejącego poziomu 0,00 (zaznaczonego w części rysunkowej) budynku administracyjnego. Prace wykonać z cegły silikatowej pełnej na zaprawie cementowo - wapiennej identycznie z fragmentem istniejącym. Dodatkowo Wykonawca w imieniu Inwestora uzyska decyzje pozwolenia na użytkowanie obiektu po wykonaniu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45220000-5, 45261213-0, 45261100-5, 45261320-3, 45421100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT213829.27
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Budowanych BUDREX M. Smarkala i wspólnicy Sp. J.,  budrex4b@wp.pl,  Gorajec Zagroble 4B,  22-463,  Radecznica,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PLN
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 222378,59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 222387,59
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 261370,67
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.